TVP voor mijzelfquote:
Heb maar half meegekregen waar het over gingquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:27 schreef SolidasRock het volgende:
Volgende TT was al bekend @:engine
[..]
Leggen we ook op de plankquote:
Wij hebben er ook een paar binnengehaaldquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Die tikker boven... iedereen is op jacht naar de VIVA meisjes...
Welke tikker?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
![]()
Die tikker boven... iedereen is op jacht naar de VIVA meisjes...
Ooh echt? Is me nog niet opgevallenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een paar binnengehaald
quote:
Jouw multiquote vanmorgenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij hebben er ook een paar binnengehaald
Gaaf hč.. beetje tropen idee.... zo ging het hier ook een paar keer vandaag.quote:
Ja hier ook net een strotbui met regenboogquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf hč.. beetje tropen idee.... zo ging het hier ook een paar keer vandaag.
Zelfs een keer een strotbui met zon
Op dezelfde moment plensbui, en op dezelfde moment strakblauwe hemel. Uuuhm Dees? Je bent toch wel gewoon thuis he?quote:
Niet op hetzelfde moment, er zat zeker 10 minuten tussenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Op dezelfde moment plensbui, en op dezelfde moment strakblauwe hemel. Uuuhm Dees? Je bent toch wel gewoon thuis he?
Een strotbui?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hier ook net een strotbui met regenboog
Ja GOA zei dat, ik dacht dat het nieuwe spelling wasquote:
Dat siert jequote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja GOA zei dat, ik dacht dat het nieuwe spelling was
Nijmeegsquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja GOA zei dat, ik dacht dat het nieuwe spelling was
Ik nietquote:Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat schrijv je als Nimweegs ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |