Maar dan moet men die wet dus wel aanpassen. En krijg je de boerka ook weer terug. Greet en Thierry schrijven de zetels vast bij. Dat kunnen VVD en cda zich niet permitteren hoor…quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, dat eerste had ik inderdaad wel moeten weten ja.
Het lijkt me niet al te ingewikkeld om de wet zo aan te passen dat het wordt toegestaan (zeker in het OV), want er zullen vast mensen zijn die dat toch wel prettig vinden. Daar is vast een meerderheid voor te vinden.
(Wat mij betreft wordt die hele wet gewoon afgeschaft, maar dat is een andere discussie)
Zolang je niet met 80 km/u door het ziekenhuis rent is het ook niet noodzakelijk voor de bescherming van de gezondheid.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij loopt met je motorhelm in de trein of het ziekenhuis? Dat lijkt me gewoon verboden.
Om de muur te herbouwen zeker?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zolang hij maar naar Berlijn kan volgens mij
Inderdaad. Die vrijheid moet je gewoon kunnen hebben in NL.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jij niet? Als ik 't koud heb draag ik ook gewoon mijn bivakmuts. Sterker nog, omdat ik weleens mijn sleutels vergeet heb ik voor de zekerheid altijd een koevoet bij me.
Lijkt me helemaal niets mis mee.
In menig apv staat een verbod op inbrekerswerktuigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Jij niet? Als ik 't koud heb draag ik ook gewoon mijn bivakmuts. Sterker nog, omdat ik weleens mijn sleutels vergeet heb ik voor de zekerheid altijd een koevoet bij me.
Lijkt me helemaal niets mis mee.
Het moet toch wel mogelijk zijn om een uitzondering op te nemen voor medische mondmaskers, terwijl het verbod op burka's en bivakmutsen intact blijft?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar dan moet men die wet dus wel aanpassen. En krijg je de boerka ook weer terug. Greet en Thierry schrijven de zetels vast bij. Dat kunnen VVD en cda zich niet permitteren hoor…
En anders gedogen ze 't?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het moet toch wel mogelijk zijn om een uitzondering op te nemen voor medische mondmaskers, terwijl het verbod op burka's en bivakmutsen intact blijft?
Als hij dan ook voor 2 tafels vreten bestelt en betaalt, kan dat, ja. Maar als er geen gasten komen aan een gereserveerde tafel, blijft die echt niet de hele avond vrij.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:39 schreef chratnox het volgende:
In dezelfde lijn als jij telkens post, je kunt er ook voor kiezen niet naar een restaurant te gaan als de anderhalve meter weg is, of 2 tafels reserveren en er maar één gebruiken. De wereld past zich niet aan aan jou, jij moet je aan de wereld aanpassen.
Het is heel expliciet geen boerkaverbod hè? Het is een verbod op gezichtsbedekkende kleding tbv de sociale interactie en de veiligheid. Dat ga je wel heel erg ondergraven als je te pas en te onpas overal mondkapjes gaat toestaan. Dan wordt het toch wel een boerkaverbod en dat staat toch behoorlijk op gespannen voet met de vrijheid van religie.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het moet toch wel mogelijk zijn om een uitzondering op te nemen voor medische mondmaskers, terwijl het verbod op burka's en bivakmutsen intact blijft?
Laten we dat maar niet doen. Niet vanwege de mondkapjes, maar gedogen is een absurd concept.quote:
Dat bedoel ik idd ja. 2 tafels reserveren, voor 2 betalen etc.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Als hij dan ook voor 2 tafels vreten bestelt en betaalt, kan dat, ja. Maar als er geen gasten komen aan een gereserveerde tafel, blijft die echt niet de hele avond vrij.
Er raken jaarlijks een hoop mensen lelijk gewond na een val hoor. Als we allemaal ten alle tijde een helmpje dragen kunnen we dat deels voorkomen!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zolang je niet met 80 km/u door het ziekenhuis rent is het ook niet noodzakelijk voor de bescherming van de gezondheid.
Mondkapje en motorhelm zijn allebei gezichtsbedekking hè, dus een mondkapje beschermt je ook tegen vallen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Er raken jaarlijks een hoop mensen lelijk gewond na een val hoor. Als we allemaal ten alle tijde een helmpje dragen kunnen we dat deels voorkomen!
Oh eens. Ik vind 't ook een apart iets, net als ik die wet apart vind. Maar als het veranderen van die wet zoveel ellende oplevert kunnen ze op zn minst gedurende die tijd gewoon geen boete geven omdat iemand een mondkapje op heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Niet vanwege de mondkapjes, maar gedogen is een absurd concept.
Van provincie tot provincie andere regels. Hopelijk gaat dat ook snel weg als de toeristen komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:33 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer in elke regio
Zo bijzonder is die stad niet hoor. Dan kan ik hem wel betere plekjes aanraden in Europa…quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zolang hij maar naar Berlijn kan volgens mij
Wat goed is tegen een virus is ook goed tegen een val (heb je vast een zachte landing mee).quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh eens. Ik vind 't ook een apart iets, net als ik die wet apart vind. Maar als het veranderen van die wet zoveel ellende oplevert kunnen ze op zn minst gedurende die tijd gewoon geen boete geven omdat iemand een mondkapje op heeft.
Je kunt het jammer vinden, maar het is niet meer dan logisch dat dingen teruggaan naar hoe ze voor de pandemie waren.quote:
Een hamer is gereedschap, dus elke soort gereedschap is een hamer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:59 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wat goed is tegen een virus is ook goed tegen een val (heb je vast een zachte landing mee).
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Google translate vraagt welke taal dit is.
Ga je niet als 2B van Nier Automata? Tegenvallerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:01 schreef eragon2890 het volgende:
[..]ウェエアブ語('_'?)
Jokes aside, dat zijn namen lol
Iemand vroeg wie ik ging cosplayen, dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |