Gratis nog wel! En wij elke week maar contributie betalenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
'
Als dit het wordt krijgt Em gratis toegang voor de volgende Jitsi meet en dan zijn wij er ook weer allemaal bij.
Dat vervloekte huis!quote:
Cheers!quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bittergarnituur is klaar. drankje is ingeschonken. Ik zit klaar.
Zes Oostenrijkers geblesseerd omdat de deuren opeens naar binnen openklappenquote:
Ja de hele kamer ging ervan draaien!quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zes Oostenrijkers geblesseerd omdat de deuren opeens naar binnen openklappen
Toch weer zenuwenquote:
Ik ken ze allebei niet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ook het jaar dat de Franse wiskundige Pierre de Fermat zijn laatste stelling formuleert, de grote stelling van Fermat (niet te verwarren met de kleine stelling van Fermat).
Meester, is het goed als ik mijn huiswerk morgen maak?quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Van de wacht gebruik gemaakt om een laatste les voor de wedstrijd voor te bereiden.
1637
Op het hoogtepunt van de Tulpenmanie liggen op een veiling in Alkmaar de prijzen op gemiddeld 1000 gulden per bol. Bijzondere varianten konden wel drie keer die prijs vangen. De groei in de handel was echter al een tijdje aan het afnemen (met verschillende theorien over verschillende oorzaken). Op 3 februari was het definitieve kantelpunt en in een week tijd kelderde de prijzen.
Het jaar dat de Statenvertaling, de eerste officiële Nederlandstalige Bijbelvertaling, geautoriseerd en gedrukt wordt. De stad Leiden betaalde 2500 gulden voor het recht om de Bijbel in Leiden te laten drukken.
Ook het jaar dat de Franse wiskundige Pierre de Fermat zijn laatste stelling formuleert, de grote stelling van Fermat (niet te verwarren met de kleine stelling van Fermat).
Thanks, komt goed!quote:
Dan zal dit nog wel op NPO Start staan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zondag hoop ik de combinatie van het Nederlandse en Oostenrijkse volkslied weer te horen.
Maar dan in de omgekeerde volgorde.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Zondag hoop ik de combinatie van het Nederlandse en Oostenrijkse volkslied weer te horen.
Hmm.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zal dit nog wel op NPO Start staan.
Mijn oma zong altijdquote:
Het mag van mij in iedere volgordequote:Op donderdag 17 juni 2021 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan in de omgekeerde volgorde.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hmm.
Uiteraard bedoel ik Max op de hoogste trede
Tijdens de Calm After The Orange Storm zal de tegenstander wenen!quote:
Tears on the highwayquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tijdens de Calm After The Orange Storm zal de tegenstander wenen!
Die Tulpenmanie is toch wel één van de meest bizarre verhalen van de Gouden Eeuwquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
Van de wacht gebruik gemaakt om een laatste les voor de wedstrijd voor te bereiden.
1637
Op het hoogtepunt van de Tulpenmanie liggen op een veiling in Alkmaar de prijzen op gemiddeld 1000 gulden per bol. Bijzondere varianten konden wel drie keer die prijs vangen. De groei in de handel was echter al een tijdje aan het afnemen (met verschillende theorien over verschillende oorzaken). Op 3 februari was het definitieve kantelpunt en in een week tijd kelderde de prijzen.
Het jaar dat de Statenvertaling, de eerste officiële Nederlandstalige Bijbelvertaling, geautoriseerd en gedrukt wordt. De stad Leiden betaalde 2500 gulden voor het recht om de Bijbel in Leiden te laten drukken.
Die Alaba moet toch ondertussen ook beter wetenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was pijnlijk. Lijkt me wel een penal.
Zo even opletten, want die 3-0 lag er lekker inquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb echt vertraging
(kijk online stream op PC)
Ben ineens weer helemaal fan van dat dingquote:
Dit is wel 30quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:01 schreef Meridiaan het volgende:
@:usagi414
Toch gek, want in NH heeft elk dorp een handbalvereniging en in de regio Utrecht en Overijssel is het wat dungezaaider qua clubs.
Bij mijn eerste club in NH moesten we regelmatig naar andere teams, dat was heel leuk.
Toen ik in de provincie Utrecht bij mijn tweede club speelde, speelde je binnen en buiten tegen dezelfde clubs. En we speelden maar tegen 1 vereniging uit Almere. Daar zaten zulke nare mensen tussen, ik vermoed dat ze expres naar Utrecht waren weggesaneerd. Dat team bestond uit een vijftal veertigplussers en de rest waren twintigers. En tijdens de wedstrijden waren de jongeren aardig, maar de oudere vrouwen zaten te zeiken, ons uit te schelden, de scheidsrechter belachelijk maken in zijn gezicht etc. Wát een takkewijven waren dat.
En 1 keer buiten gaf de scheidsrechter dat team steeds aanwijzingen hoe tegen ons te spelen. Mind you, gewoon tijdens de wedstrijd.
Voor zover mijn ervaring met handbal in Flevoland
Dat is een leuke Schlager inderdaad. (Die doet ook mee)quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Dragovic, zit nu al de hele tijd met "Marija Magdalenaaa oowoooohoohooohoohooooooo" in mijn hoofd
Verrekquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is een leuke Schlager inderdaad. (Die doet ook mee)
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:14 schreef molloot200 het volgende:
MENSENKINDEREN IK KOM TOCH MAAR IN DE FEESTVREUGDE MEEDOEN
EEN NUL JAHOOR
Hey ik zei alleen dat de ruim vijf mensen in de titel raar klonkquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En van @:Molloot200 hadden we toch beter verwacht.
Die klopt in ieder geval al.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:44 schreef Em31 het volgende:
1-0 Memphis
2-0 Memphis
3-0 De Ligt
4-0 Weghorst
5-0 Memphis
6-0 Wijnaldum
7-0 De Jong F. of L. (enige onzekerheidje)
Hé kalm aan driftkindquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey ik zei alleen dat de ruim vijf mensen in de titel raar klonkIk heb nooit gezegd dat er ruim vijf mensen besmet waren. Meer niet. Dat hebben andere mansen misschien verkeerd gelezen maar heb ik écht nooit gezegd.
Ik word me toch wel een partij zenuwachtig elke keer als de bal überhaupt een klein beetje in de buurt isquote:
7-0 hoe danquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die klopt in ieder geval al.
Nu krijg ik extra Danoontje powerquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé kalm aan driftkind* Aoibhin steekt Danoontje in Mollie's muil
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik word me toch wel een partij zenuwachtig elke keer als de bal überhaupt een klein beetje in de buurt isAls Nederland deze wint is het toch 99% zeker van winst van de poule en dus waarschijnlijk kwartfinale.
Anders moet Nederland tegen Italië en dan is het doei
Dan wel te hopen dat we niet tegen nr 3 poule F moeten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik word me toch wel een partij zenuwachtig elke keer als de bal überhaupt een klein beetje in de buurt isAls Nederland deze wint is het toch 99% zeker van winst van de poule en dus waarschijnlijk kwartfinale.
Anders moet Nederland tegen Italië en dan is het doei
Ik hou van agressie!quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nu krijg ik extra Danoontje power![]()
![]()
Nee grapje, ik vind het nog steeds wel stom dat dehier gelijk zo aggressief is
Ja, hoe wordt die beslist? Is dat loten of?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wel te hopen dat we niet tegen nr 3 poule F moeten.
Nee, er is een lijst met welke nr3 tegen welke andere moet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, hoe wordt die beslist? Is dat loten of?
Zijn het de Belgen of de Duitsers?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jack van Gelder is "gewoon ruk".
Toch weer spannendquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, er is een lijst met welke nr3 tegen welke andere moet.
https://www.ek2020-voetbal.nl/beste-nummers-3-ek-2021/ En dan halverwege ongeveer.
Ik denk dat Malen nog niet terug is uit Denemarken, dus wie wil je in de plek van Weghorst zetten?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:30 schreef Meridiaan het volgende:
Weghorst mag in de rust wel gewisseld worden, voegt weinig toe. De Roon ook maar voordat ie rood krijgt
Ja, dat klopt wel. Als nummer 3 van poule A niet doorgaat, is er wel een grote kans wat we F ontlopen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch weer spannend
Nou ja meer kans op een chille tegenstander is er wel als Nederland deze poule wint in elk geval. Worden ze tweede is dat sowieso tegen Italië kunnen we wel zeggen
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey ik zei alleen dat de ruim vijf mensen in de titel raar klonkIk heb nooit gezegd dat er ruim vijf mensen besmet waren. Meer niet. Dat hebben andere mensen misschien verkeerd gelezen maar heb ik écht nooit gezegd.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, in Urk lopen ze 60 jaar achter.
Hahahaha het is oké.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:32 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan heb ik ook verkeerd gelezen,.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahahaha het is oké.
Die verdomdesmiley maakt nu dat het echt een boos bericht lijkt
DE TESTOSTERON MOET ER TOCH UIT JATOCHquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
We weten toch allemaal dat je een boos opgefokt pubertje bent
Malen had ik in mijn hoofd inderdaad. Verder niet echt goede alternatieven, misschien Berghuis bij gebrek aan beter. Of weer L. de Jongquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat Malen nog niet terug is uit Denemarken, dus wie wil je in de plek van Weghorst zetten?
Doe dan maar Luuk. En natuurlijk Gravenbergch ipv De Roon.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Malen had ik in mijn hoofd inderdaad. Verder niet echt goede alternatieven, misschien Berghuis bij gebrek aan beter. Of weer L. de Jong![]()
Ja blijft lastig hier op dit forum. Soms pastquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Al heb ik desmiley ook wel eens verkeerd gebruikt in een dm, toen ik dacht dat die gewoon een "mondhoeken naar beneden" smiley zou zijn. Die persoon interpreteerde dat bericht ook in eerste instantie anders
![]()
DIt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja blijft lastig hier op dit forum. Soms pastniet, maar
past ook weer net niet helemaal. Wi lje er toch tussenin gaan zitten, maar kan het niet.
Ben je gelijk viesmad door die smileys![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |