Prima zo ! En kies gerust een ander plaatje ..of nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat niet, dat ijs in de OP? Ja ik open een nieuw deel, dit zat er al in.
Koning voetbalpoule zit in het betreffende topicquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar is D. eigenlijk? Of zit die de hele avond achter zijn exel ?
@D. je kan ook hier komen kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En jij Deiss aan het bier? Nu je bierdrinkster bent... zijn dit de piekavonden hèquote:
ceker net als die jumbo reclame dat die snollebolleke achter uit naar recht danste, zomaar wegquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
HEy... die reclame zag je dat?
Damage control van AH ???
Ik heb het bier even op een laag pitje, maar welquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En jij Deiss aan het bier? Nu je bierdrinkster bent... zijn dit de piekavonden hè
typisch geval van jammer, wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ceker net als die jumbo reclame dat die snollebolleke achter uit naar recht danste, zomaar weg
Je zag de Oranje Aldi slippers, de Jumbo Cape en de AH plaatjes en dan de tekst: Samen staan we achter Oranjequote:Op donderdag 17 juni 2021 20:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ceker net als die jumbo reclame dat die snollebolleke achter uit naar recht danste, zomaar weg
Ja, tenenkrommend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bedankt voor je begripquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het begint al goed
( En ik snap die bierstop nu)
Ik zit braaf in het voetbaltopic, nam aan dat dat de bedoeling wasquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aannames zijn de doodsteek voor elke relatiequote:Op donderdag 17 juni 2021 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit braaf in het voetbaltopic, nam aan dat dat de bedoeling was
Hebben ze een nieuwe?quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Neem dat maar van GOA aanquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aannames zijn de doodsteek voor elke relatie
Ze hebben er nu ééntje met de Aldi slippers, de jumbo cape en de AH stickers...quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe?
Ik overwoog eerder vandaag nog een topic gericht aan AH medewerkers, en of ze zich ook schamen
Hier, daar, het kan allemaal, maar omdat de meesten hier zitten riep ik jou ook evenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit braaf in het voetbaltopic, nam aan dat dat de bedoeling was
Wat is jouw gok?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop op jouw score, en anders de mijne![]()
Verwijderd, misschien. Maar Jumbo maakt vaak "flexibele" reclames waarvan ze afwisselend delen laten zien. Dis misschien zit ie er de volgende keer weer in.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:58 schreef christmastsunami het volgende:
die snollebolleke die achteruit naar rechts danste, met die gun omhoog waar is die snollebol?, is die verwijdert?
Ow, ik doelde op die nep-zwangere schreewlelijk met d'r gladde zoontjequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben er nu ééntje met de Aldi slippers, de jumbo cape en de AH stickers...
Die heb je er toch zeker wel uit gebonjourd?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:01 schreef christmastsunami het volgende:
Een ex van mij zei dat ze van voetbal hield, ik dacht dat is kat in het bakkie, weet je wat ze deed tijdens een wedstrijd, bellen en ouwehoeren.
Ik ging er vanuit dat de meeste dan niet over voetbal wilde praten, anders kwamen ze naar het voetbaltopicquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier, daar, het kan allemaal, maar omdat de meesten hier zitten riep ik jou ook even
FOK!'s wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat de meeste dan niet over voetbal wilde praten, anders kwamen ze naar het voetbaltopic
Jaja, aannames enzulks
Eerst 0-1 voor wat extra spanning is ook leuk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we eerst voor 3-0 gaan, kijken we daarna even verder
Dan komt jouw score al niet meer goed hequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst 0-1 voor wat extra spanning is ook leuk.
Zoals de Belgenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst 0-1 voor wat extra spanning is ook leuk.
Zo werkt datquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat, dat etiketje draag je nu, probeer er maar weer vanaf te komen
#trotsopdeboerquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Boer vraagt ff hoe het met de kids gaat van iemand op de tribune.
Ik heb daar vandaag nog niet ingelogd, hoezo?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo werkt dat
Jij nog reacties gehad op het Viva forum?
Ow ja ik had 4-0 gezegdquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan komt jouw score al niet meer goed he
De scheids die is een hondel*l, hondel*l, hondel*lquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff prutser die scheids...
En Israel ligt NIET in europa! Opzouten!
Heb jij een account daar?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb daar vandaag nog niet ingelogd, hoezo?
Gister snapte Deiss het nog...quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat was een garpje, maar ik dacht, ik speel even mee
Jammer, anders had je kunnen infiltreren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat was een garpje, maar ik dacht, ik speel even mee
Er zitten er blijkbaar toch met wat tafels buiten nuquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter !
( Mag dat al? Cafés ? )
Nee ik ben mijn evil twinsis.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gister snapte Deiss het nog...Is het wel dezelfde Deiss?
Ik dacht dat het weer mocht, maar dan wel op een klein schermquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten er blijkbaar toch met wat tafels buiten nu
Gisteren maakte ik geen garpjequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gister snapte Deiss het nog...Is het wel dezelfde Deiss?
Groot scherm is toch juist goed, hoeven mensen niet zo op elkaar te zittenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het weer mocht, maar dan wel op een klein scherm
Aha.. nu snap ik een facebook bericht van mijn stamkroeg... "TV kapot, het word een groot doek als nood"quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij is het nog steeds verboden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat ik dit gehoord heb, vond vooral de kleine schermen vreemdquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee toch? Volgens mij is het nog steeds verboden.
quote:Burgemeesters van het Veiligheidsberaad zien geen problemen met kleine tv-schermen op terrassen, omdat mensen daar toch wel naar het EK voetbal gaan kijken op hun eigen apparatuur. "Want je mag op het terras zijn. Daarvan hebben we er genoeg in Middelburg", zei burgemeester Harald Bergmann van Middelburg maandag voorafgaand aan het beraad.
Ja daarom vond ik het ook zo raarquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Groot scherm is toch juist goed, hoeven mensen niet zo op elkaar te zitten
No pun intended
Ja inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Jammer, dat hij me aan Peter Wright doet denken.
Dat schiet toch niet op, iedereen andere timingquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Je mag niet in de kroeg kijken op scherm of tv.
Hier is een kroeg die stampvol zit, maar iedereen op eigen telefoon of laptop, tablet.
Ze hebben er een speciale wifi voor.
Ah zo werkt datquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier is een kroeg die stampvol zit, maar iedereen op eigen telefoon of laptop, tablet.
Is ook een oplossingquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Klinkt logischquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, alles logt in op die speciale wifi. Of zoiets. Geen idee. Kom er zelden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat schiet toch niet op, iedereen andere timing
Had hetzelfdequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
In de jaren 80-09 kende ik alle spelers, ik herkende ze als ze over het veld holden, maar tegenwoordig ken ik nog maar een paar namen van het elftal en herkennen doe ik ze al helemaal niet
Idem... geef helemaal niets om voetbal. Maar dit vind ik wel leukquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
In de jaren 80-09 kende ik alle spelers, ik herkende ze als ze over het veld holden, maar tegenwoordig ken ik nog maar een paar namen van het elftal en herkennen doe ik ze al helemaal niet
Dan nog loopt het niet synchroonquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, alles logt in op die speciale wifi. Of zoiets. Geen idee. Kom er zelden.
Ik dacht dat de Jong een broekie was... was er voor de wedstrijd een statistiek dat hij de meeste speelminuten heeft van alle EK spelersquote:
Een broekie die goed kan voetballen, dus veel ingezet wordtquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Jong een broekie was... was er voor de wedstrijd een statistiek dat hij de meeste speelminuten heeft van alle EK spelers
Hier hetzelfde hoor, ben ook altijd verbaasd dat ze niet gewoon Ajax opstellenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
24 vind ik nog wel een broekiequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Jong een broekie was... was er voor de wedstrijd een statistiek dat hij de meeste speelminuten heeft van alle EK spelers
De één zuipt meer dan de ander...scheelt ookquote:
Ja maar Ronaldo speelt ook mee... kan toch niet dat Frenkie meer speeltijd heeft ??quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Een broekie die goed kan voetballen, dus veel ingezet wordt
Kunnen die een beetje voetballen dan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor, ben ook altijd verbaasd dat ze niet gewoon Ajax opstellen
Ik dacht dat jij veel meer met voetbal had, maar dan meer met Ajax en niet met het Nederlands elftal?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou, ik zag er wel één in het rijtje die op een jonge versie van Van der Sar leekquote:
Ik kijk eigenlijk nooit zoveel hoor, inderdaad Ajax vaak maar er is gewoon veel te veel voetbal elke dag.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel meer met voetbal had, maar dan meer met Ajax en niet met het Nederlands elftal?
Ik ook. Wist ook niet dat hij al iets van 65 wedstrijden gespeeld heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die hangen zelfs in de Kuipquote:
Precies datquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
Maar ik kijk eigenlijk alleen EK en WK, als ze het een beetje volhouden herken ik ze aan het eind van het tournooi zon beetje allemaal
Klinkt vertrouwd jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
Maar ik kijk eigenlijk alleen EK en WK, als ze het een beetje volhouden herken ik ze aan het eind van het tournooi zon beetje allemaal
Een bolkquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was dat een overtreding of gewoon een blok?
Ik kijk ook alleen EK en WK, en dan alleen als het uitkomt. En ik herken niet veel meer dan de kleur van hun shirts.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
Was een garp...Ik krijg daar uitslag van...en niet de goedequote:
Drie wedstrijden op een dag, dat lijkt me voor een liefhebber zelfs teveel van het goede.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit zoveel hoor, inderdaad Ajax vaak maar er is gewoon veel te veel voetbal elke dag.
Op een gegeven moment ben ik begonnen te zappen dit is ook echt de eerste wedstrijd waar ik voor ben gaan zitten
Hier ookquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen EK en WK, en dan alleen als het uitkomt. En ik herken niet veel meer dan de kleur van hun shirts.
Dat is in het andere topic de story of my lifequote:
Dus tegen de tijd dat je ze allemaal herkent is het weer voorbij.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
Dat kreeg ik alleen van hier mee jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie wedstrijden op een dag, dat lijkt me voor een liefhebber zelfs teveel van het goede.
Ik was voor de wedstrijd Denemarken-Finland gaan zitten, maar door dat drama met Eriksen was ik er meteen weer klaar mee en is dit ook de eerste wedstrijd die ik zie.
Misschien kan de scheidsrechter daar even iets van zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Oostenrijkers komen veuls te dichtbij
Ja juist... daar betalen we ze toch voorquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien kan de scheidsrechter daar even iets van zeggen
Kennen ze de anderhalvemeterregel niet?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
WIJ ZIJN ORANJE!!!quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen EK en WK, en dan alleen als het uitkomt. En ik herken niet veel meer dan de kleur van hun shirts.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kennen ze de anderhalvemeterregel niet?
Dat is in het andere topic de story of my lifequote:
Dat vond ik in uto alquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is in het andere topic de story of my life
[..]
Dat vond ik in uto al
Nee, als ze er niet in kunnen kunnen ze er ook niet uitquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, als er geen armen inzitten, kunnen ze er makkelijker uit lijkt mij
Ah, goed om te weten.quote:
Ik ga dit even doorgeven op het Viva-forum.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die lopen nu vrij rond hè... veel hoger dan de mouw word me iets te intiem
Ik denk, dat hij dat van Trump heeft gejatquote:
Multiquotenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Lekker weer...een nutteloze dubbelkwoot
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Lekker weer...een nutteloze dubbelkwoot
Ahhhhquote:
En dan moeten al die Viva gleuven er nog bijquote:
Maar die gingen niet op tijd aan de kantquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe kan dat nou... je ziet die mannen in het zwart toch staan als je schiet...
Ja FOK! bokt nogal, maar door het vele posten komt post 200.000.000 steeds dichterbijquote:
Beter goed gejat gaat hier niet opquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk, dat hij dat van Trump heeft gejat
Ow, even kijken of we die mee kunnen pikkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja FOK! bokt nogal, maar door het vele posten komt post 200.000.000 steeds dichterbij![]()
MEN / Post-id 200.000.000 is bijna aan de beurt
Liefst met het woord Viva er inquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, even kijken of we die mee kunnen pikken
Wij hebben het ook proefondervindelijk moeten vaststellen toen we daar voor een gesloten deur stonden om een laptop te laten repareren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 03:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Johhh.... Ging daarvoor naar AnL maar die ging best snel pleite. Toen toch maar de iets duurdere PCL. Ben al jaren niet meer in die toko geweest. Best lastig daar te parkeren ook. Ga nog wel sporadisch naar een vriendin die vlakbij Fahrenheitstraat woon. Zal die snackbar eens een keer bezoeken. "ene parelkreng schreef online over jullie, toen besloot ik maar eens een keertje te komen kijken"
* SolidasRock eerst Viva weg, en nou PCL, kan dit niet meer handelen en neemt nog een prozacje
Voor de zekerheid maar aan iedere post toevoegen dan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Liefst met het woord Viva er in
65.000 op één avond gaat niet lukkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, even kijken of we die mee kunnen pikken
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar aan iedere post toevoegen dan?
viva
Niet in m'n eentjequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
65.000 op één avond gaat niet lukken
Nee dan zouden de servers in de fik vliegenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Niet in m'n eentje
Maar, vanavond niet is de verwachting dus?
quote:
quote:
quote:
Had iemand het over aapjes?quote:
ff flink doorposten danquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Niet in m'n eentje
Maar, vanavond niet is de verwachting dus?
Dan geef tegen die tijd nog maar even een seintjequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dan zouden de servers in de fik vliegen
Wat doet een gemiddelde fok dag?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dan zouden de servers in de fik vliegen
Dat verschilt, maar vanmorgen moesten we er nog 78.000 en nu 65.000. In deze periode gaat het natuurlijk wel wat sneller door het EK.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat doet een gemiddelde fok dag?
dus nog een dag of 6quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verschilt, maar vanmorgen moesten we er nog 78.000 en nu 65.000. In deze periode gaat het natuurlijk wel wat sneller door het EK.
Inderdaad, vernoemd naar de Verenigde Internationale Voetbsl Associatie, de VIVAquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:54 schreef D. het volgende:
VIVA21, da's toch zo'n voetbalspelletje op de playstation?
Ik had een ander geluidquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Had iemand het over aapjes?
Toen ik gisteren op de radio hoorde dat Viva ermee ging stoppen dacht ik eerst dat ze FIFA bedoeldenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:54 schreef D. het volgende:
VIVA21, da's toch zo'n voetbalspelletje op de playstation?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:57 schreef cafca het volgende:
Hm, morten die viva-users dan gewoon naar VBL?
Dacht ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:57 schreef cafca het volgende:
Hm, moeten die viva-users dan gewoon naar VBL?
Ik denk hooguit 5, vooral omdat Nederland vandaag en zondag voetbaltquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
dus nog een dag of 6
viva
Ik wilde dit net opperen, maar was nog aan het nadenken waar VBL dan voor zou staanquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:57 schreef cafca het volgende:
Hm, moeten die viva-users dan gewoon naar VBL?
Komt door die Hollanders die het verschil tussen de V en de F nirt kunnen uitsprekenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik gisteren op de radio hoorde dat Viva ermee ging stoppen dacht ik eerst dat ze FIFA bedoelden
Komen zeker uit Nijmegen danquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt door die Hollanders die het verschil tussen de V en de F nirt kunnen uitspreken
Maandagquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk hooguit 5, vooral omdat Nederland vandaag en zondag voetbalt [ afbeelding ]
Ik ga even vragen waar de nieuwslezer vandaan komtquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt door die Hollanders die het verschil tussen de V en de F nirt kunnen uitspreken
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:59 schreef christmastsunami het volgende:
als die viva aanhangsels zijn we zowieso de sjaak, groen rechtse meisjes, uh uh!
Vivameisjes Be Like…quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde dit net opperen, maar was nog aan het nadenken waar VBL dan voor zou staan
Ben blij dat de ponymutsen nog wel een eigen forum hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:59 schreef christmastsunami het volgende:
als die viva aanhangsels zijn we zowieso de sjaak, groen rechtse meisjes, uh uh!
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:01 schreef SolidasRock het volgende:
Tjonge jonge jonge... lang gezocht naar de doelpunt waardoor we nu 1-0 staan. Iedereen heeft het maar over de 2 gemiste kansen en NOS.nl heeft die doelpunt niet eens. Nu.nl wel.
En ja grootste deel van de wedstrijd gemist. Nu toch maar na de pauze aanhaken en de stream doorzetten naar de tv.
Hey Rockerquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:01 schreef SolidasRock het volgende:
Tjonge jonge jonge... lang gezocht naar de doelpunt waardoor we nu 1-0 staan. Iedereen heeft het maar over de 2 gemiste kansen en NOS.nl heeft die doelpunt niet eens. Nu.nl wel.
En ja grootste deel van de wedstrijd gemist. Nu toch maar na de pauze aanhaken en de stream doorzetten naar de tv.
Wat een kut smilie.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Door Nederland?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:03 schreef pullup het volgende:
Er gaan er nog 2 in, dat jullie dat alvast weten
Maar aan welke kant, da's de vraagquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:03 schreef pullup het volgende:
Zorryquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik find dit ontvatsoenlijk, Fent!
Dat zag ik ook op Zometeen.nlquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:03 schreef pullup het volgende:
Jaja...totdat je er een pijpbeurt van krijgtquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:59 schreef christmastsunami het volgende:
Yepquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja...totdat je er een pijpbeurt van krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Goed plan...en dan mag Oostenrijk er 1 voor de moeitequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:03 schreef pullup het volgende:
Zijn ze zonder ontgroening niet welkom?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaja...totdat je er een pijpbeurt van krijgt
De scheidsen hebben juist hele kleurrijke tenue's aan dit EK, ik zag gisteren knallend rozequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:05 schreef cafca het volgende:
Ik zie een man in een zwart tenue een oranje man omduwen en denk:"waarom doet die scheidsrechter dat nou?"
Maakt mij niets uit. Ik gun jullie alle vivagleuvenquote:
Dat moet nog blijkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat dit over VIVA meisjes?![]()
Ow ja soms is winnen belangrijker dan meedoen.quote:
Daar moet je mee oppassen, zeker als je met een tante de voetbalpoule doorneemtquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
3 pijpbeurten? Oh, wacht, ik haal dingen door elkaar....
Ja, irritant die Oostenrijkerdsquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Er staat steeds een tegenspeler in de weg.
Post jij niet meer mee dan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit. Ik gun jullie alle vivagleuven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |