Prima zo ! En kies gerust een ander plaatje ..of nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat niet, dat ijs in de OP? Ja ik open een nieuw deel, dit zat er al in.
Koning voetbalpoule zit in het betreffende topicquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar is D. eigenlijk? Of zit die de hele avond achter zijn exel ?
@D. je kan ook hier komen kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En jij Deiss aan het bier? Nu je bierdrinkster bent... zijn dit de piekavonden hèquote:
ceker net als die jumbo reclame dat die snollebolleke achter uit naar recht danste, zomaar wegquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
HEy... die reclame zag je dat?
Damage control van AH ???
Ik heb het bier even op een laag pitje, maar welquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En jij Deiss aan het bier? Nu je bierdrinkster bent... zijn dit de piekavonden hè
typisch geval van jammer, wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ceker net als die jumbo reclame dat die snollebolleke achter uit naar recht danste, zomaar weg
Je zag de Oranje Aldi slippers, de Jumbo Cape en de AH plaatjes en dan de tekst: Samen staan we achter Oranjequote:Op donderdag 17 juni 2021 20:52 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ceker net als die jumbo reclame dat die snollebolleke achter uit naar recht danste, zomaar weg
Ja, tenenkrommend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bedankt voor je begripquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het begint al goed
( En ik snap die bierstop nu)
Ik zit braaf in het voetbaltopic, nam aan dat dat de bedoeling wasquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Aannames zijn de doodsteek voor elke relatiequote:Op donderdag 17 juni 2021 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit braaf in het voetbaltopic, nam aan dat dat de bedoeling was
Hebben ze een nieuwe?quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Neem dat maar van GOA aanquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aannames zijn de doodsteek voor elke relatie
Ze hebben er nu ééntje met de Aldi slippers, de jumbo cape en de AH stickers...quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze een nieuwe?
Ik overwoog eerder vandaag nog een topic gericht aan AH medewerkers, en of ze zich ook schamen
Hier, daar, het kan allemaal, maar omdat de meesten hier zitten riep ik jou ook evenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit braaf in het voetbaltopic, nam aan dat dat de bedoeling was
Wat is jouw gok?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop op jouw score, en anders de mijne![]()
Verwijderd, misschien. Maar Jumbo maakt vaak "flexibele" reclames waarvan ze afwisselend delen laten zien. Dis misschien zit ie er de volgende keer weer in.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:58 schreef christmastsunami het volgende:
die snollebolleke die achteruit naar rechts danste, met die gun omhoog waar is die snollebol?, is die verwijdert?
Ow, ik doelde op die nep-zwangere schreewlelijk met d'r gladde zoontjequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze hebben er nu ééntje met de Aldi slippers, de jumbo cape en de AH stickers...
Die heb je er toch zeker wel uit gebonjourd?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:01 schreef christmastsunami het volgende:
Een ex van mij zei dat ze van voetbal hield, ik dacht dat is kat in het bakkie, weet je wat ze deed tijdens een wedstrijd, bellen en ouwehoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |