Nee, alles logt in op die speciale wifi. Of zoiets. Geen idee. Kom er zelden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat schiet toch niet op, iedereen andere timing
Had hetzelfdequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
In de jaren 80-09 kende ik alle spelers, ik herkende ze als ze over het veld holden, maar tegenwoordig ken ik nog maar een paar namen van het elftal en herkennen doe ik ze al helemaal niet
Idem... geef helemaal niets om voetbal. Maar dit vind ik wel leukquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
In de jaren 80-09 kende ik alle spelers, ik herkende ze als ze over het veld holden, maar tegenwoordig ken ik nog maar een paar namen van het elftal en herkennen doe ik ze al helemaal niet
Dan nog loopt het niet synchroonquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, alles logt in op die speciale wifi. Of zoiets. Geen idee. Kom er zelden.
Ik dacht dat de Jong een broekie was... was er voor de wedstrijd een statistiek dat hij de meeste speelminuten heeft van alle EK spelersquote:
Een broekie die goed kan voetballen, dus veel ingezet wordtquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Jong een broekie was... was er voor de wedstrijd een statistiek dat hij de meeste speelminuten heeft van alle EK spelers
Hier hetzelfde hoor, ben ook altijd verbaasd dat ze niet gewoon Ajax opstellenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:21 schreef Deisyy het volgende:
24 vind ik nog wel een broekiequote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Jong een broekie was... was er voor de wedstrijd een statistiek dat hij de meeste speelminuten heeft van alle EK spelers
De één zuipt meer dan de ander...scheelt ookquote:
Ja maar Ronaldo speelt ook mee... kan toch niet dat Frenkie meer speeltijd heeft ??quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Een broekie die goed kan voetballen, dus veel ingezet wordt
Kunnen die een beetje voetballen dan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor, ben ook altijd verbaasd dat ze niet gewoon Ajax opstellen
Ik dacht dat jij veel meer met voetbal had, maar dan meer met Ajax en niet met het Nederlands elftal?quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou, ik zag er wel één in het rijtje die op een jonge versie van Van der Sar leekquote:
Ik kijk eigenlijk nooit zoveel hoor, inderdaad Ajax vaak maar er is gewoon veel te veel voetbal elke dag.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel meer met voetbal had, maar dan meer met Ajax en niet met het Nederlands elftal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |