Ik ook. Wist ook niet dat hij al iets van 65 wedstrijden gespeeld heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Jong een broekie was... was er voor de wedstrijd een statistiek dat hij de meeste speelminuten heeft van alle EK spelers
Die hangen zelfs in de Kuipquote:
Precies datquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
Maar ik kijk eigenlijk alleen EK en WK, als ze het een beetje volhouden herken ik ze aan het eind van het tournooi zon beetje allemaal
Klinkt vertrouwd jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
Maar ik kijk eigenlijk alleen EK en WK, als ze het een beetje volhouden herken ik ze aan het eind van het tournooi zon beetje allemaal
Een bolkquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Was dat een overtreding of gewoon een blok?
Ik kijk ook alleen EK en WK, en dan alleen als het uitkomt. En ik herken niet veel meer dan de kleur van hun shirts.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
Was een garp...Ik krijg daar uitslag van...en niet de goedequote:
Drie wedstrijden op een dag, dat lijkt me voor een liefhebber zelfs teveel van het goede.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit zoveel hoor, inderdaad Ajax vaak maar er is gewoon veel te veel voetbal elke dag.
Op een gegeven moment ben ik begonnen te zappen dit is ook echt de eerste wedstrijd waar ik voor ben gaan zitten
Hier ookquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen EK en WK, en dan alleen als het uitkomt. En ik herken niet veel meer dan de kleur van hun shirts.
Dat is in het andere topic de story of my lifequote:
Dus tegen de tijd dat je ze allemaal herkent is het weer voorbij.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:29 schreef cafca het volgende:
Dat kreeg ik alleen van hier mee jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie wedstrijden op een dag, dat lijkt me voor een liefhebber zelfs teveel van het goede.
Ik was voor de wedstrijd Denemarken-Finland gaan zitten, maar door dat drama met Eriksen was ik er meteen weer klaar mee en is dit ook de eerste wedstrijd die ik zie.
Misschien kan de scheidsrechter daar even iets van zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die Oostenrijkers komen veuls te dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |