Ja jou vind ik niet echt tellenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:44 schreef praadje het volgende:
Jammer dan, ik ben er en ik ga niet weg.
Kut, daar is de eerste alquote:
Ik heb jaren geleden een gastric bypass gehad. Woog 110 kilo. Combinatie van prednison en lekker eten. Weeg nu 57 bij een lengte van 1.63. Andere optie zie ik niet voor Braad maar ja, hij durft niet. Ik vond het 100% meevallen. Oh ja, en mijn vel hebben ze ook strakgetrokken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien hebben die viva vrouwen wel goede dieettips
Mimimimiquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:amarantha Zeg hier eens iets van
bradge is een mooie jonge man hij kan ook zelf afvallen als die echt wilquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een gastric bypass gehad. Woog 110 kilo. Combinatie van prednison en lekker eten. Weeg nu 57 bij een lengte van 1.63. Andere optie zie ik niet voor Braad maar ja, hij durft niet. Ik vond het 100% meevallen. Oh ja, en mijn vel hebben ze ook strakgetrokken.
Super en wat voel je je dan goed hey. Ik moet eerlijk zeggen, ik had al zoveel met mijn lichaam overwonnen dat ik geen puf of energie had om ook nog eens zelf af te vallen. En ik woon in Belgie en hier doen de artsen er niet zo moeilijk over. Knap dat je het op eigen kracht hebt gedaanquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
bradge is een mooie jonge man hij kan ook zelf afvallen als die echt wil
ik was ook ooit een bijna braddie, maar in totaal ook zo een 50kg afgevallen
Braad heb gewoon een eetverslaving dat lost een maagverkleining of een gastric bypass niet op. Daar zal denk ik combinatietraject therapie en een afvalprogramma voor nodig zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden een gastric bypass gehad. Woog 110 kilo. Combinatie van prednison en lekker eten. Weeg nu 57 bij een lengte van 1.63. Andere optie zie ik niet voor Braad maar ja, hij durft niet. Ik vond het 100% meevallen. Oh ja, en mijn vel hebben ze ook strakgetrokken.
Bijna godheid!quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Nee daar is een heel traject bij nodig maar volgens mij is zo'n traject in Nederland ook verplicht. Dankjewel trouwensquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Braad heb gewoon een eetverslaving dat lost een maagverkleining of een gastric bypass niet op. Daar zal denk ik combinatietraject therapie en een afvalprogramma voor nodig zijn.
En daarna denk ik wel een operatie om de huid weer strak te krijgen.
Kudos trouwens voor je eigen gewichtsverlies
Kan ik niet, ben toch geen FA jonge.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Graag een ban voor deze topickaap.
pics van toen ej bijna braddie wasquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:50 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Even wat strings pullen achter de schermenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ik niet, ben toch geen FA jonge.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat kinderachtig om een mod erbij te halen
Ik wist dat ik het ook zelf kon, ik was ooit al 15kg afgevallen maar daarna een paar jaren blijven hangen op hetzelfde gewicht.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Super en wat voel je je dan goed hey. Ik moet eerlijk zeggen, ik had al zoveel met mijn lichaam overwonnen dat ik geen puf of energie had om ook nog eens zelf af te vallen. En ik woon in Belgie en hier doen de artsen er niet zo moeilijk over. Knap dat je het op eigen kracht hebt gedaan
Als jij nudes van een geil FOK!wijf DM'tquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
pics van toen ej bijna braddie was
Gewoon even naar Turkije, zo geregeld. Kun je gelijk nieuwe tanden nemen als je daar toch bentquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee daar is een heel traject bij nodig maar volgens mij is zo'n traject in Nederland ook verplicht.
Ik kan jouw naam niet lezen zonder de stem van Ad Looij te horenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:25 schreef praadje het volgende:
[..]Ik lees jouw naam altijd als Spinazierukker
K moet ook eens onder die 100kg komenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik wist dat ik het ook zelf kon, ik was ooit al 15kg afgevallen maar daarna een paar jaren blijven hangen op hetzelfde gewicht.
Uiteindelijk is de knop helemaal omgegaan en een getal onder de 100kg op de weegschaal is dan wel mooi om te zien... het moeilijkste voor mij is eigenlijk vaak om op gewicht te blijven en er niks bij laten komen...
Van jou is het ook knap, ik ken ook iemand met een gastric bypass maar dat heeft weinig geholpen omdat het eetgedrag van die persoon niet echt is anders is geworden
DM @Naardegallemiezen evenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:02 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Als jij nudes van een geil FOK!wijf DM't
quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:04 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik kan jouw naam niet lezen zonder de stem van Ad Looij te horen
We hadden nog weinig Vreeland gezien in deze incarnatie van zijn kanaalquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:12 schreef okselzweet het volgende:
Naar een parkeerplaats rijden om daar te gaan wandelen
Ik kan me nu al verheugen op de eerste after work vlog dat hij he-le-maal kapot is, dat alles kut is en dat werken toch niets voor hem is.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
We hadden nog weinig Vreeland gezien in deze incarnatie van zijn kanaal
Niets mis mee. Ik rij ook regelmatig naar een natuurgebied om daar te lopen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:12 schreef okselzweet het volgende:
Is hij aangenomen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik kan me nu al verheugen op de eerste after work vlog dat hij he-le-maal kapot is, dat alles kut is en dat werken toch niets voor hem is.
Scheren voor het sollicitatiegesprek is al teveel moeite.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik kan me nu al verheugen op de eerste after work vlog dat hij he-le-maal kapot is, dat alles kut is en dat werken toch niets voor hem is.
Even langs Manus en het dorpshuis. De auto, woning, keyboard en lichaamsomvang kunnen veranderen, maar sommige dingen blijven exact zoals in 2017.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:12 schreef okselzweet het volgende:
Hij schetste slechts de mogelijkheid van een theoretisch alternatief universum waarin het zo zou kunnen zijn dat hij aangenomen wordt voor een baan, waardoor hij dan eventueel minder tijd zou hebben voor het maken van vlogs van drie minuten.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij schetste slechts de mogelijkheid van een theoretisch alternatief universum waarin het zo zou kunnen zijn dat hij aangenomen wordt voor een baan, waardoor hij dan eventueel minder tijd zou hebben voor het maken van vlogs van drie minuten.
Gezonde vlogs? Ja dacht het ff niet hé kkbolle, ongezonde troep ga je naar binnen werken. Optyfen GAUW!!quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:12 schreef okselzweet het volgende:
Heb de video nog niet gekeken maar hadden ze in dat dorpshuis vroeger niet accordeonfeesten of zo?quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wereldwonderen
1. Chitzen Itza (Mexico)
2. Cristo Redentor (Brazilië)
3. Colosseum (Italië)
4. Chinese muur (China)
5. Machu Picchu (Peru)
6. Petra (Jordanië)
7. Dorpshuis Vreeland (Nederland)
Binnenkort in het nieuws:quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wereldwonderen
1. Chitzen Itza (Mexico)
2. Cristo Redentor (Brazilië)
3. Colosseum (Italië)
4. Chinese muur (China)
5. Machu Picchu (Peru)
6. Petra (Jordanië)
7. Dorpshuis Vreeland (Nederland)
Ja, met legendarische optredens van ome Trekzak.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb de video nog niet gekeken maar hadden ze in dat dorpshuis vroeger niet accordeonfeesten of zo?
Nutteloze kennis maar toch voel ik me rijk dat ik dit weetquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ja, met legendarische optredens van ome Trekzak.
Wel weer hilarisch dat braddemans commentaar heeft op een ander en zelf vieswoest wordt zodra mensen commentaar op hem hebben.quote:
Correctie: accordeonfestivalletjesquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb de video nog niet gekeken maar hadden ze in dat dorpshuis vroeger niet accordeonfeesten of zo?
Bijzonder inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Huh, de ANWB bellen om ter plekke je bougies te laten vervangen? Wist niet dat je die lui ook kunt inschakelen voor iets wat eigenlijk gewoon onderhoud ipv een noodgeval is.
lijkt me wel chill scheelt je toch kosten dan. alleen onderdelen kopen en even anwb bellen en zeggen ja joh ze zouden er binnenkort in gaan maar helaas nu al nodigquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Huh, de ANWB bellen om ter plekke je bougies te laten vervangen? Wist niet dat je die lui ook kunt inschakelen voor iets wat eigenlijk gewoon onderhoud ipv een noodgeval is.
Met zijn charme krijgt hij t wel voor mekaar. Zal wel weer een lulverhaal aan vastzitten. Aan de andere kant, die monteur is er dan toch.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:57 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Speciale service voor de beroemde NederlandseVlogger
Nee die vegan shit hou je maar op het VIVA forumquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:51 schreef Boze_Eend het volgende:
mag ik hier wel komen als ik vivera eet?
Wegenwachtkampioengodenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo'n klant heb je als monteur niet vaak, dan neem je het niet zo nou denk ikquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Met zijn charme krijgt hij t wel voor mekaar. Zal wel weer een lulverhaal aan vastzitten. Aan de andere kant, die monteur is er dan toch.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die vegan shit hou je maar op het VIVA forum
Anderen moeten een accutje van minimaal 80 euro afnemen om verder te komen. Soms zit het je mee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
lijkt me wel chill scheelt je toch kosten dan. alleen onderdelen kopen en even anwb bellen en zeggen ja joh ze zouden er binnenkort in gaan maar helaas nu al nodig
Als je het lief vraagt brengen ze je misschien zelfs naar een sollicitatiegesprekquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
Kun je de ANWB bellen om je bougies te laten vervangen?![]()
Ik dacht dat die alleen pechhulp deden
Van wat hij schreef in de chat leek het inderdaad een truukje. Doen alsof je al onderweg bent naar de garage met je nieuwe bougies maar onderweg in de problemen komt. Toevallig staat hij ook net in Vreeland waar hij toch al moest zijn voor z'n wandelingetje.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Met zijn charme krijgt hij t wel voor mekaar. Zal wel weer een lulverhaal aan vastzitten. Aan de andere kant, die monteur is er dan toch.
Ken je dat programma, pech onderweg?quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zo'n klant heb je als monteur niet vaak, dan neem je het niet zo nou denk ik
op het internet liegt niemandquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:07 schreef Boze_Eend het volgende:
zou de jobcoach verzonnen zijn of echt?
Nauwquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ken je dat programma, pech onderweg?
Mensen bellen voor de domste dingen en worden lachend geholpen. Als ANWB-monteur kun je het moeilijk nou nemen.
Legendarisch als DeBraad ooit in dat programma opduiktquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ken je dat programma, pech onderweg?
Mensen bellen voor de domste dingen en worden lachend geholpen. Als ANWB-monteur kun je het moeilijk nou nemen.
Zijn hele leven is verzonnenquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:07 schreef Boze_Eend het volgende:
zou de jobcoach verzonnen zijn of echt?
Als je het goedkoopste lidmaatschap hebt wordt je niet in je eigen woonplaats geholpen. Dan moet je inderdaad naar een naburig dorp rijden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Van wat hij schreef in de chat leek het inderdaad een truukje. Doen alsof je al onderweg bent naar de garage met je nieuwe bougies maar onderweg in de problemen komt. Toevallig staat hij ook net in Vreeland waar hij toch al moest zijn voor z'n wandelingetje.
Klein beginnenquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:11 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zijn hele leven is verzonnen
Die bougies waren eigenlijk buttplugs
liever wegmisbruikersquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Legendarisch als DeBraad ooit in dat programma opduikt
Wil je nauw beweren dat het een vooropgezet plan is?quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Als je het goedkoopste lidmaatschap hebt wordt je niet in je eigen woonplaats geholpen. Dan moet je inderdaad naar een naburig dorp rijden.
ik ga nu twee cheeseburgers in de magnetron knallen en zet de wekker voor 04:00 want dan eet ik er nog 2quote:
Wat een heerlijke uitvreter is het tochquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Van wat hij schreef in de chat leek het inderdaad een truukje. Doen alsof je al onderweg bent naar de garage met je nieuwe bougies maar onderweg in de problemen komt. Toevallig staat hij ook net in Vreeland waar hij toch al moest zijn voor z'n wandelingetje.
Milfs incoming!quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:22 schreef spinazieruiker het volgende:
De influx is begonnen
FB / Registreren
Waar komt dat rare idee vandaan dat het 'lastig' zou zijn?quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:12 schreef The_Emotion het volgende:
Nauw is niet wijd, maar wel lekker op z'n tijd.
Ja kijk, weet je wat het is Sheffield. In het begin dacht ik van: die man kan goed aan bougies sleutelen, handig busje, heeft altijd benzine bij zich, is niet duur. Maar na voor de vierde keer een uur op hem gewacht te hebben begon ik toch te denken. En de geluidskwaliteit is ook niet zo goed, je verstaat hem slecht als hij met z'n hoofd onder de motorkap zit. Dus ja, ik heb hem teruggestuurd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:28 schreef Sheffield het volgende:
Zou de ANWB monteur ook na 30 dagen weer teruggestuurd worden?
quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja kijk, weet je wat het is Sheffield. In het begin dacht ik van: die man kan goed aan bougies sleutelen, handig busje, heeft altijd benzine bij zich, is niet duur. Maar na voor de vierde keer een uur op hem gewacht te hebben begon ik toch te denken. En de geluidskwaliteit is ook niet zo goed, je verstaat hem slecht als hij met z'n hoofd onder de motorkap zit. Dus ja, ik heb hem teruggestuurd.
echt hoor, volgende keer dat ik iets stuk heb aan mijn auto koop ik ook cheap ass onderdelen, duw ik mijn auto het dorp uit en bel de anwb om het gratis te komen fixen. scheelt toch weer een uurtje in de garage, dus 85 euro minder.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja kijk, weet je wat het is Sheffield. In het begin dacht ik van: die man kan goed aan bougies sleutelen, handig busje, heeft altijd benzine bij zich, is niet duur. Maar na voor de vierde keer een uur op hem gewacht te hebben begon ik toch te denken. En de geluidskwaliteit is ook niet zo goed, je verstaat hem slecht als hij met z'n hoofd onder de motorkap zit. Dus ja, ik heb hem teruggestuurd.
Wat een kut domeinnaam. Blankevlaennegerzoenen zou nog grappig zijn, maar dit???quote:Op donderdag 17 juni 2021 01:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ twitter ]
Toch wel één van de scherpste opiniemakers van dit moment!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 06:17 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Émillie, 21 år og fra HillerødZou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 06:17 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Émillie, 21 år og fra HillerødSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 00:31 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
echt hoor, volgende keer dat ik iets stuk heb aan mijn auto koop ik ook cheap ass onderdelen, duw ik mijn auto het dorp uit en bel de anwb om het gratis te komen fixen. scheelt toch weer een uurtje in de garage, dus 85 euro minder.
wtf
Het was wat geplof en inhouden bij accelereren en afgelopen dagen goed genoeg om er ook nog her en der mee naar Hilversum te rijden voor z'n wandelingen en boodschapjes, maar nu "viel er amper nog mee te rijden".quote:Springbok Springbok
10 uur geleden
doet anwb die gratis voor je erin zetten? Scheelt wel
BradgeTV
BradgeTV
10 uur geleden
Ja. Als je ze zelf hebt maar je kan ze niet vervangen dan komen ze langs. Zeker als het een "noodgeval" is, mijn auto viel amper nog mee te rijden.
Dan ben je echt alle schaamte voorbij.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Het was wat geplof en inhouden bij accelereren en afgelopen dagen goed genoeg om er ook nog her en der mee naar Hilversum te rijden voor z'n wandelingen en boodschapjes, maar nu "viel er amper nog mee te rijden".
Als je je problemen een beetje aandikt kun je de service van de ANWB dus zo inderdaad uitbuiten.
In dit opzicht is Braad altijd erg gewiekst, net als met dat steeds weer retour sturen. Dat soort dingen zouden in mij nooit opkomen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan ben je echt alle schaamte voorbij.
Kwestie van fatsoen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat soort dingen zouden in mij nooit opkomen.
Zou in mij ook niet op komen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In dit opzicht is Braad altijd erg gewiekst, net als met dat steeds weer retour sturen. Dat soort dingen zouden in mij nooit opkomen.
Trouwens, met een simpele bougiesleutel zou hij dit soort dingen heel makkelijk zelf kunnen en dan kost het hem ook niets...
Is gewoon Azula.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:06 schreef Solotovski het volgende:
JONGENS, ZE ZIJN KLB AL INGEDRONGEN!!!!!
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:06 schreef Solotovski het volgende:
JONGENS, ZE ZIJN KLB AL INGEDRONGEN!!!!!
Welkom Zonmuisquote:Zonmuis
donderdag 17 juni 2021 om 09:31
Letterlijk het eerste subfora waar ik nu kijk is de Klaagbaak en het eerste topic dat ik zie heet:
"Verboden voor vivavolk."ofl:
Nou, dan maar even kijken ergens anders. Ga naar relatie en psychologie en eerste topic met veel reacties dat ik zie is klagen over hoeveel makkelijker vrouwen het hebben in de wereld.
Nieuws en achtergronden dan maar? Dat zal wel neutraal zijn toch?
Okay, een topic over vrouwen die geintimideerd worden op de werklvloer.
Kijk maar naar de reacties. Ze nemen het heel serieus
Je betaalt voor die service om het 3x terug te verdienen toch?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
Het was wat geplof en inhouden bij accelereren en afgelopen dagen goed genoeg om er ook nog her en der mee naar Hilversum te rijden voor z'n wandelingen en boodschapjes, maar nu "viel er amper nog mee te rijden".
Als je je problemen een beetje aandikt kun je de service van de ANWB dus zo inderdaad uitbuiten.
Ik ben al 9 jaar lid van de wegenwacht, nooit gebruik van gemaakt. Nu weet ik weer waarom het elk jaar flink duurder wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Je betaalt voor die service om het 3x terug te verdienen toch?
En dan betalen we via de Belastingdienst ook nog eens Braddie's Wegenwachtabonnementquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:26 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik ben al 9 jaar lid van de wegenwacht, nooit gebruik van gemaakt. Nu weet ik weer waarom het elk jaar flink duurder wordt.
Op zich wel een aardig idee, ware het niet dat niet iedereen geschikt is voor het vak van automonteur.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:30 schreef spinazieruiker het volgende:
Kunnen ze niet een stel wajongers opleiden tot automonteur zodat hun soortgenoten gratis hun auto kunnen laten repareren? Dat scheelt ons allemaal een hoop geld.
Hoeft ook niet. Er is ook hulp nodig bij onkruid wieden, koken, beddengoed wassen enz.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op zich wel een aardig idee, ware het niet dat niet iedereen geschikt is voor het vak van automonteur.
En dan krijg je je auto zeker terug met een houten deurpaneel en een vastgeniete dakbekleding?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:30 schreef spinazieruiker het volgende:
Kunnen ze niet een stel wajongers opleiden tot automonteur zodat hun soortgenoten gratis hun auto kunnen laten repareren? Dat scheelt ons allemaal een hoop geld.
Gast wat doe je, mijn bubbleteaquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En dan krijg je je auto zeker terug met een houten deurpaneel en een vastgeniete dakbekleding?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En dan krijg je je auto zeker terug met een houten deurpaneel en een vastgeniete dakbekleding?
Hij moet gewoon dagelijks 1x streamen tot de eerste bezorger aan de deur verschijnt. Dan stream op zwart, review opnemen en uploaden en de dag erna hetzelfde ritueel. Is er veel minder kans op gedoe.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:45 schreef Boze_Eend het volgende:
shit ik bedenk me nu geen livestreams meer betekend ook geen donaties meer voor food reviews
dat wordt op een houtje knagen van 10-15 euro per week
@Sprokkelaar kan je dit doorgeven aan je manager?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij moet gewoon dagelijks 1x streamen tot de eerste bezorger aan de deur verschijnt. Dan stream op zwart, review opnemen en uploaden en de dag erna hetzelfde ritueel. Is er veel minder kans op gedoe.
Staat genoteerd hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
@:sprokkelaar kan je dit doorgeven aan je manager?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
@:sprokkelaar kan je dit doorgeven aan je manager?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Geen paniek. Wanneer onze vlogger dat beseft is hij gou weer aan de streams.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:45 schreef Boze_Eend het volgende:
shit ik bedenk me nu geen livestreams meer betekend ook geen donaties meer voor food reviews
Gou ja?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Geen paniek. Wanneer onze vlogger dat beseft is hij gou weer aan de streams.
in een van de premieres van zijn 80 filmpjes gisteren liet hij weten dat hij vanaf maandag proef gaat draaien bij een bedrijfquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:45 schreef Boze_Eend het volgende:
Daar woont Frodo met zijn cockringquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
in een van de premieres van zijn 80 filmpjes gisteren liet hij weten dat hij vanaf maandag proef gaat draaien bij een bedrijf
Bedoel je pennen ipv proef?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
in een van de premieres van zijn 80 filmpjes gisteren liet hij weten dat hij vanaf maandag proef gaat draaien bij een bedrijf
jij bent de heilige moeder van deze sc daar veranderd niks aan habibiquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:38 schreef Azula het volgende:
Lekker over Braad blijven posten dan blijven de Viva’s sowieso wel weg hier.
Je zou braddie maar als collega krijgenquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
DJMOquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:42 schreef Zipportal het volgende:
Braddie van BradgeTV wil graag een OLED tv wil jij daarvoor gaan wandelen?
[..]
Alsof ze überhaupt in KLB komen posten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:38 schreef Azula het volgende:
DJMO de scharrel van bradgetvquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mo's vriendje Rob is al bij Braddie thuisgeweest een paar dagen terug dus die kan makkelijk een tv voor hem meenemenquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alsof iedereen van Viva een brave deugmoeder is. Natuurlijk komen die hier posten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ze überhaupt in KLB komen posten.
Misschien zitten er wat types tussen die Brad willen bemoederen. Wat @Moira en @praadje ook al hebben geprobeerd. Of misschien hebben ze op Viva wel een vrouwelijke versie van Brad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:38 schreef Azula het volgende:
ik mis Kluun welquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Misschien zitten er wat types tussen die Brad willen bemoederen. Wat @:Moira en @:praadje ook al hebben geprobeerd. Of misschien hebben ze op Viva wel een vrouwelijke versie van Brad.
Wow.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ha ha. Wat hilarisch.
Tyfusdebiel.
hier nog iemand die een blauw kleurtje heeft gekregen van teveel cool aid te drinken of zoquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ha ha. Wat hilarisch.
Tyfusdebiel.
Dronk jij maar teveel cool aid.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hier nog iemand die een blauw kleurtje heeft gekregen van teveel cool aid te drinken of zo
Wat is een DJMOquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DJMO is stront daar komen vliegen op af.
Ik ben slechts een user hier makker. Ik zou niet durven te tornen aan het beleid wat mijn collega's hier voeren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
man man man en dat noemt zich een mod je staat gewoon wat te kijken
je hebt wel tr gezet neem ik aan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben slechts een user hier makker. Ik zou niet durven te tornen aan het beleid wat mijn collega's hier voeren.
KLB - Beste discussievoerder 2020quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:53 schreef JochemSjakie het volgende:
HAHAHAHAHA NEGERSEX HAHAHA WAT HILARISCHHHHHH
VBL seks:quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:53 schreef JochemSjakie het volgende:
HAHAHAHAHA NEGERSEX HAHAHA WAT HILARISCHHHHHH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke moeilijke tijden?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maxi-mus VBL-user
Steun hem in deze moeilijke tijden.
Giro 3668
Jezelf met vrijheidsstrijders vergelijken terwijl je niet meer kan dan de tv bedienen en een flejse bier aan je mond kan zettenquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maxi-mus VBL-user
Giro 3668
De helft van deze post stond er net ook al en was dus overbodig. Net als de andere helft van de post.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maxi-mus VBL-user
Giro 3668
[..]
Jouw hele leven.
niet gelezenquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De helft van deze post stond er net ook al en was dus overbodig. Net als de andere helft van de post.
ZO POE HEE WAT GOED OPGEMERKT ZEG.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De helft van deze post stond er net ook al en was dus overbodig. Net als de andere helft van de post.
Als dit de beste discussievoerder is ben ik weer weg. Snel mijn sticker halen!quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:58 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
ZO POE HEE WAT GOED OPGEMERKT ZEG.
Je VBL-matties kunnen trots op je zijn. Snel, ga een sticker bij je begeleider halen!
![]()
![]()
Nee je moeder was er.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
heb je zonet een lesje biologie gehad
waarom zou iemand een discussievoeren met iemand die zich 90 minuten lang op een bal kan concentreren en meer niet?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dit de beste discussievoerder is ben ik weer weg. Snel mijn sticker halen!
Ik heb me aan jouw niveau aangepast, zodat zelfs jij het kon begrijpen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dit de beste discussievoerder is ben ik weer weg. Snel mijn sticker halen!
Soms zelfs 120 minuten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:00 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
waarom zou iemand een discussievoeren met iemand die zich 90 minuten lang op een bal kan concentreren en meer niet?
Wow, hier heb ik niet van terug.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
liever een dom varken dan geen manieren
ik ben een dom varken jij bent uitschot met andere woorden dat wat het varken uitpoept dat ben jij
Ja dat vind ik altijd zo treurig, als je zelf met zaken komt als 'ga ze maar pijpen' en dan zeggen dat je andermans niveau overneemt. Nou ja, veel plezier verder.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb me aan jouw niveau aangepast, zodat zelfs jij het kon begrijpen.
Nou, hop, ga je VBL-modjes maar weer pijpen.
Pissendehond.gifquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd zo treurig, als je zelf met zaken komt als 'ga ze maar pijpen' en dan zeggen dat je andermans niveau overneemt. Nou ja, veel plezier verder.
hoezo @JochemSjakie zegt gewoon wat jullie daar allemaal doen. Of doen jullie niet pijpen maar gaan jullie eerst een uurtje op jullie hand zitten om elkaar daarna af te trekken zodat het niet homo is? In dat geval zal @JochemSjakie zijn excuses maken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd zo treurig, als je zelf met zaken komt als 'ga ze maar pijpen' en dan zeggen dat je andermans niveau overneemt. Nou ja, veel plezier verder.
Ik krijg het idee dat jij ook heel graag wat aandacht wilt maar dan moet je eerst een normale volzin typen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:03 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hoezo @:jochemsjakie zegt gewoon wat jullie daar allemaal doen. Of doen jullie niet pijpen maar gaan jullie eerst een uurtje op jullie hand zitten om elkaar daarna af te trekken zodat het niet homo is? In dat geval zal @:jochemsjakie zijn excuses maken.
habibi denk dat ze geen respect hebben voor moeders niet eens hun eigenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:03 schreef Azula het volgende:
Dit kleutertopic heeft meer moeders nodig.
Voor iemand die al twee keer gemeld heeft dat hij uit dit topic weg ging, reageer je nog best veel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij ook heel graag wat aandacht wilt maar dan moet je eerst een normale volzin typen.
dat moet ik zelf lekker weten ik doe niet mee aan jullie taal spelletje. maar ik hoop dat je deze maand het vbl dicte wint zodat ze je lekker pijpen want dat krijgte de winnaar toch een pijpbeurtje?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij ook heel graag wat aandacht wilt maar dan moet je eerst een normale volzin typen.
Met dezelfde als waar ik je moeder mee film als ik in haar kont plas.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Met welke camera heb je deze nachtelijke avonturen van je opgenomen?
Ik geloof niet dat er een tijdstip bijstond?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:06 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Voor iemand die al twee keer gemeld heeft dat hij uit dit topic weg ging, reageer je nog best veel.
Gelachen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dat moet ik zelf lekker weten ik doe niet mee aan jullie taal spelletje. maar ik hoop dat je deze maand het vbl dicte wint zodat ze je lekker pijpen want dat krijgte de winnaar toch een pijpbeurtje?
dicte krijgtequote:Op donderdag 17 juni 2021 13:06 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dat moet ik zelf lekker weten ik doe niet mee aan jullie taal spelletje. maar ik hoop dat je deze maand het vbl dicte wint zodat ze je lekker pijpen want dat krijgte de winnaar toch een pijpbeurtje?
Oh, wat fijn. Laat maar zien.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dezelfde als waar ik je moeder mee film als ik in haar kont plas.
Zozo. Respect man. Maar voor iemand die al twee keer gezegd heeft dat hij uit het topic ging, reageer je nog best veel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/Pen(...)a-564705901649&psc=1
Daar heb ik net ook al antwoord op gegeven. Voor iemand die blijkbaar goed in discussies is heb je nogal moeite met lezen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:09 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zozo. Respect man. Maar voor iemand die al twee keer gezegd heeft dat hij uit het topic ging, reageer je nog best veel.
en jij hebt moeite met jezelf uitdrukken want je zei dat je gingquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik net ook al antwoord op gegeven. Voor iemand die blijkbaar goed in discussies is heb je nogal moeite met lezen.
Stond daar een tijdstip bij?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:11 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
en jij hebt moeite met jezelf uitdrukken want je zei dat je ging
Voor iemand met een IQ van een half jaar geleden overleden goudvis ga ik geen moeite doen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik net ook al antwoord op gegeven. Voor iemand die blijkbaar goed in discussies is heb je nogal moeite met lezen.
Ik vind dit niet zo bijster sterk allemaal. Met dit soort opmerkingen was je ongetwijfeld het mannetje op het VMBO maar dit is toch wel heel treurig allemaal.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Voor iemand met een IQ van een half jaar geleden overleden goudvis ga ik geen moeite doen.
Heb je je sticker al gehaald?
We kennen die beloftes van jou. Doe de groetjes aan je kleuterjufquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ik ga nu echt! Tenzij Jochem weer heel gevat uit de hoek denkt te komen, dan reageer ik nog een keer.
En ja hoor, het bodem van het putje. We zijn er. Je mag het laatste woord hebben, daar lijk je nogal druk mee.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
We kennen die beloftes van jou. Doe de groetjes aan je kleuterjuf
Jaja blabla ga nou maarquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Maar ik ga nu echt! Tenzij Jochem weer heel gevat uit de hoek denkt te komen, dan reageer ik nog een keer.
Ah, de good old 'je mag het laatste woord hebben'-tactiek.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ja hoor, het bodem van het putje. We zijn er. Je mag het laatste woord hebben, daar lijk je nogal druk mee.
Dag vrienden!
*doordatquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, de good old 'je mag het laatste woord hebben'.
Vooral geuit door mensen er niet meer uit kunnen komen, en op deze manier met een opgeheven hoofd denken op te kunnen geven.
Het was weer dolletjes.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is geen typefout maar je beheerst de taal gewoon niet voldoende. Gelukkig zijn daar volop cursussen voor!quote:
Alle hens aan dek bij het Fok!-team zeker nu?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:23 schreef Amarantha het volgende:
En nu gvd allemaal normaal doen, het is veel te warm.
Whut nee waarom?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Alle hens aan dek bij het Fok!-team zeker nu?
habibo je was nodig maar @JochemSjakie heeft het fort gehoudenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:25 schreef spinazieruiker het volgende:
Sorry dat ik wat afwezig was
Mijn DM overstroomt door de toeloop vanaf Viva
Gelukkig maar! Poe hee, ik werd al ongerust.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is geen typefout maar je beheerst de taal gewoon niet voldoende. Gelukkig zijn daar volop cursussen voor!
Viva forum bestaat nog tot 2 augustus he.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:25 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Oh ik hou niet in de gaten of er nou echt een vloedgolf viva-ers is binnengekomen.
geld geven voor een taalcursusquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Poe hee, ik werd al ongerust.
De vivavrouwtjes staan nu al bij me in de rij en mijn agenda zit al vol tot de kerstquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Viva forum bestaat nog tot 2 augustus he.
Daarvoor moet je in NWS zijnquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Alle hens aan dek bij het Fok!-team zeker nu?
Gewoon aangeven dat je niet in VBL komt is al gegarandeerd neuken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
geld geven voor een taalcursushabibo nu snap ik waarom ze het altijd over negerseks hebben. ze hebben nog nooit een kutje gezien. zij denken dat je met taalcurssusen chickkies kan hosselen maar de waarheid is. een gepimpte clio en een goed lopend youtube kanaal is hoe je het doet
dat is zoquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat je niet in VBL komt is al gegarandeerd neuken.
Dus dat Datumprikkerrecord komt deels door jouquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:28 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
De vivavrouwtjes staan nu al bij me in de rij en mijn agenda zit al vol tot de kerst
Shit hoe moet dat na 2 augustus dan? Heb je dan nog wel tijd over?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:28 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
De vivavrouwtjes staan nu al bij me in de rij en mijn agenda zit al vol tot de kerst
Minstens de helft van die 100.000 afspraakjes is met mijquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:29 schreef Stepperoller het volgende:
u al bij me in de rij en mijn agenda zit al vol
Het zal moeilijk worden maar jullie zullen het waarschijnlijk iets minder met mij moeten doen hier op het forum. Kwestie van prioriteiten maar het is niet anders.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit hoe moet dat na 2 augustus dan? Heb je dan nog wel tijd over?
Ik zal de vrouwtjes dus voor de rest van m'n leven vaarwel moeten zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
geld geven voor een taalcursushabibo nu snap ik waarom ze het altijd over negerseks hebben. ze hebben nog nooit een kutje gezien. zij denken dat je met taalcurssusen chickkies kan hosselen maar de waarheid is. een gepimpte clio en een goed lopend youtube kanaal is hoe je het doet
We begrijpen het.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:31 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het zal moeilijk worden maar jullie zullen het waarschijnlijk iets minder met mij moeten doen hier op het forum. Kwestie van prioriteiten maar het is niet anders.
gewoon gaan streamen habiboquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik zal de vrouwtjes dus voor de rest van m'n leven vaarwel moeten zeggen
drukker dan de nederlande vaccinatie afsprakenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Minstens de helft van die 100.000 afspraakjes is met mij
Doe ik al. Ze zien me steeds aan mn lip zitten enzo.quote:
ben moe habibo's ik ga wat etenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Doe ik al. Ze zien me steeds aan mn lip zitten enzo.
niet alleen z'n kanaal groeit als koolquote:
Groentensoepje met 2 sneetjes (wit) broodquote:
Zijn onkruid om de deuren ook ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
niet alleen z'n kanaal groeit als kool
Welke goedkope vodka moet ik bij rewe kopen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Doe ik al. Ze zien me steeds aan mn lip zitten enzo.
Moet je net als Braadpan nepvolgers kopen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:39 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Mijn kanaal is +- 999 abonnees verwijderd van de 1000![]()
Hoe weet ie wat kool is?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij hebt zijn eerste reactie dus ook gezienquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bij de rebewe trek ik heel het schap leeg , maar voor de heisse tasse moet je geloof ik naar een andere winkel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
W
[..]
Welke goedkope vodka moet ik bij rewe kopen?
Zijn middel is het enige dat niet groeit als kool.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn onkruid om de deuren ook ja.
Ik mis de kut van je moeder ook want daar hangt ook nogal wat kool voor!!quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:53 schreef Nine. het volgende:
@:fok-it Je mist nogal wat opties, waaronder wittekool, savooikool, spitskool en chinese kool.
Coleslaw das wat de bradge altijd paktquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:53 schreef Nine. het volgende:
@:fok-it Je mist nogal wat opties, waaronder wittekool, savooikool, spitskool en chinese kool.
Fok-itquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
Dat was een grapje natuurlijk @:Amarantha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |