Ik denk dat ze dat uit hun hoofd laten. Anders gewoon een @Werkman paint.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:26 schreef Solotovski het volgende:
Jongens, we houden dat vivavolk wel uit KLB he?
Neequote:Op woensdag 16 juni 2021 20:26 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent er wel blij mee he, kun je weer slijmie slijmie doen hequote:
Mooie test voor ons allen. Hoe staat het ervoor met onze zelfbeheersing?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij bent er wel blij mee he, kun je weer slijmie slijmie doen he
Wellicht zitten er wat leuke mensen tussen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:26 schreef Solotovski het volgende:
@Werkman paints altijd goed.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat uit hun hoofd laten. Anders gewoon een @:Werkman paint.
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja, dat vinden wij ja. Op de frontpage konden ze het niet zo waarderen.
Juist leuk man. Of ze zijn makkelijk op de stang te krijgen of ze posten gezellig meequote:Op woensdag 16 juni 2021 20:26 schreef Solotovski het volgende:
Nou DIMM. Als we nou 'ns deze TT bekijken. Ik geloof 'r niks van dat ze hier in de SC komen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Juist leuk man. Of ze zijn makkelijk op de stang te krijgen of ze posten gezellig mee
Hmmm ja 't nodigt niet echt uit inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nou DIMM. Als we nou 'ns deze TT bekijken. Ik geloof 'r niks van dat ze hier in de SC komen.
Looolquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:02 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nou DIMM. Als we nou 'ns deze TT bekijken. Ik geloof 'r niks van dat ze hier in de SC komen.
Als de bezorger vraagt waarom je zoveel hebt besteld zou ik gewoon zeggen dat één van je kijkers je getrakteerd heeftquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:19 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Op de bestel knop zitten rammen
Krijg nu dubbele bestelling pizza en pasta
Voel me echt braddie nu
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Wel de leuke natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |