ben je een milfhunter?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef Stepperoller het volgende:
Het Viva forum komt wsl deels naar FoK! he jongens
quote:
Je hebt me niet teleurgesteld.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef Sheffield het volgende:
Ik heb 3 medium pizza's op (1xshoarma, 1xgyros en 1xchicken), 2 gezinszakken friet (4pers.), 1 kapsalon groot, 1 kapsalon klein en 3 blikjes cola
Bier over de datum gaat hergisten en dan wordt het promillage wat hoger.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Lag nog in de koelie achterin en was een craftbeer die sowieso al geen lange 'houdbaarheidsdatum' hebben.
Is gewoon een goed ekskuus
Heb je tenminste ook nog wat voor vanavond laat.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:19 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Op de bestel knop zitten rammen
Krijg nu dubbele bestelling pizza en pasta
Voel me echt braddie nu
Die van vanmorgen was erg man.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:20 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waar zijn die Deense sloeries?
Oh die had ik al gezien ja. Zij is denk ik een trans of zo. gvdquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die van vanmorgen was erg man.
https://ekstrabladet.dk/side9/
ja nja mja kvind dit een btje onzin hrquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Lag nog in de koelie achterin en was een craftbeer die sowieso al geen lange 'houdbaarheidsdatum' hebben.
Is gewoon een goed ekskuus
Wel met garnalen mag ik hopen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:19 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Op de bestel knop zitten rammen
Krijg nu dubbele bestelling pizza en pasta
Voel me echt braddie nu
Dit keer toch maar even in een spoiler gezet. Openen op eigen risico lol.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Oh die had ik al gezien ja. Zij is denk ik een trans of zo. gvd
ja nouja kan tog sjezusquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
ja nja mja kvind dit een btje onzin hr
btr een bierenbeul dan een dierenbeul jatog hahahha!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
ja nouja kan tog sjezus
ik ben geen bierenbeul
whashahahahahajhsdfhgasdfvhadgsfvshjbhjsabvsgjvcjsaquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:29 schreef okselzweet het volgende:
[..]
btr een bierenbeul dan een dierenbeul jatog hahahha!!!!
Lullig voor iedereen die gedoneerd heeft dat die huisvrouwen daar straks voor nop van komen profiterenquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef Stepperoller het volgende:
Misschien zit er wel wat leuks tussen voor dimaquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef Stepperoller het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |