toen hij in de stream op Dumpert klikte, je het filmpje over hem hoorde, ging typen en toen hij klaar was met typen er een verdedigend bericht van 030BeterHe op stond was mooi toevalquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:00 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Geloof niet dat dit Braad is btw
Dat soort mensen zijn gewoon provocateurs denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dat @:sprokkelaar een leugenachtige rat is. is niks nieuws. die gast is ziek in zijn hoofd altijd liegen nooit de waarheid
Bedankt. Gelukkig heb ik mijn goede vrienden op FOK! nog.quote:
Ze hadden het kaartje met een euro 99 cent verplaatstquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wel mooi acteerwerk, even doen alsof hij voor iets anders dan een wit brood ging
wat zegt hij er over? niet mijn ding?quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
En hij is zowaar positiefquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Zijn conclusie is dat het een prima ontbijtje (quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:06 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
wat zegt hij er over? niet mijn ding?
vanavond 3 pizza's als toetje
Hij doet alsof hij voor het eerst verse sla eetquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:06 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk!quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:06 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
snoeptomaatjes? wil je hem dood hebben ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk!
Weinig calorieën en ook nog verse groente!
Volgende keer voor de lunch niet een maaltijdsalade maar een lunchsalade pakken.
Pasta of aardappelen die vaak bij maaltijdsalades zitten zou ik lekker bewaren voor het avondeten.
400 calorieën voor de lunch is best netjes. Nu nog zorgen dat ie deze ontdekking niet zinloos maakt door zich 's avonds alsnog vol te bunkeren met fastfood.
Extragratis tip voor meeleesbraad:
Haal een zakje gemengde sla (bijvoorbeeld rucolamelange), een fles sladressing en bak een kleine kipschnitzel (NB: 1 dus EEN EINZ ONE UNO), gooi er optioneel nog wat snoeptomaatjes, komkommertjes, wat stukjes geschaafde kaas en/of een gekookt eitje bij en je hebt een vergelijkbare ervaring. Zelfs met twee linker handen op je rug moet dit nog lukken.
De dressing ga je sowieso heel wat maaltijden plezier van hebben, zeker als je het met mate gebruikt. Van het zakje sla eet je misschien wel twee keer. En de schnitzels zitten vaak in een verpakking met 2 of 4. Als je een beetje oplet kun je hiermee ook nog geld besparen t.o.v. deze kant en klare salades.
Voor je het weet ga je het ook nog leuk vinden en sta je straks tussen je tosti-ijzer croutons te maken van oud brood.
Toevallig vanaf morgen in de aanbieding:quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:06 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
snoeptomaatjes? wil je hem dood hebben ofzo
zeker hetzelfde als een zak kersjes van de haribo
1: 52 "een portie van 450 gram, echt fantastisch" .. die was leuk gevondenquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:34 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Zijn conclusie is dat het een prima ontbijtje () of lunch is, maar te weinig voor een diner.
Nu houd ik wel van een stevig ontbijtje, maar ik moet er niet aan denken om ‘s ochtends zo’n maaltijdsalade weg te werken.
''heerlijk, als ik dit had geweten had ik ze vaker gereviewed''quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:15 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
je vader heeft en mini komkommerquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:11 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Toevallig vanaf morgen in de aanbieding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zien de review met belangstelling tegemoet
En dan zeker nog een onbetaalde stagiair die alle negatieve berichten eruit haalt zodat braddie zelf alle positieve berichten kan lezenquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:51 schreef Duveldrinker het volgende:
Iemand vroeg van de week aan die bolle, wat is je droombaan.
Antwoord:
Youtuber, dan kan ik elke dag een filmpje sturen naar mijn content creator en die zet dan alles online.
Ofwel die luie pad vindt het editen van zijn eigen fimpjes eigenlijk ook al te veel werk.
Lui varken.
Braddie is jou vandaag gepasseerd op de ladder van verantwoord etenquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:13 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
je vader heeft en mini komkommer
een klein bakje kersen
[ afbeelding ]
stats tot nu toe:quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braddie is jou vandaag gepasseerd op de ladder van verantwoord eten
Hier vandaag tot nu toe:quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:17 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
stats tot nu toe:
4 volkoren boterhammen, 1 set met vleeswaren de ander met kaas
2 koppen koffie en 1 liter water
ben je een milfhunter?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef Stepperoller het volgende:
Het Viva forum komt wsl deels naar FoK! he jongens
quote:
Je hebt me niet teleurgesteld.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef Sheffield het volgende:
Ik heb 3 medium pizza's op (1xshoarma, 1xgyros en 1xchicken), 2 gezinszakken friet (4pers.), 1 kapsalon groot, 1 kapsalon klein en 3 blikjes cola
Bier over de datum gaat hergisten en dan wordt het promillage wat hoger.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Lag nog in de koelie achterin en was een craftbeer die sowieso al geen lange 'houdbaarheidsdatum' hebben.
Is gewoon een goed ekskuus
Heb je tenminste ook nog wat voor vanavond laat.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:19 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Op de bestel knop zitten rammen
Krijg nu dubbele bestelling pizza en pasta
Voel me echt braddie nu
Die van vanmorgen was erg man.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:20 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waar zijn die Deense sloeries?
Oh die had ik al gezien ja. Zij is denk ik een trans of zo. gvdquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die van vanmorgen was erg man.
https://ekstrabladet.dk/side9/
ja nja mja kvind dit een btje onzin hrquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:17 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Lag nog in de koelie achterin en was een craftbeer die sowieso al geen lange 'houdbaarheidsdatum' hebben.
Is gewoon een goed ekskuus
Wel met garnalen mag ik hopen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:19 schreef Rozevla het volgende:
Godverdomme
Op de bestel knop zitten rammen
Krijg nu dubbele bestelling pizza en pasta
Voel me echt braddie nu
Dit keer toch maar even in een spoiler gezet. Openen op eigen risico lol.quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Oh die had ik al gezien ja. Zij is denk ik een trans of zo. gvd
ja nouja kan tog sjezusquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
ja nja mja kvind dit een btje onzin hr
btr een bierenbeul dan een dierenbeul jatog hahahha!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
ja nouja kan tog sjezus
ik ben geen bierenbeul
whashahahahahajhsdfhgasdfvhadgsfvshjbhjsabvsgjvcjsaquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:29 schreef okselzweet het volgende:
[..]
btr een bierenbeul dan een dierenbeul jatog hahahha!!!!
Lullig voor iedereen die gedoneerd heeft dat die huisvrouwen daar straks voor nop van komen profiterenquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef Stepperoller het volgende:
Misschien zit er wel wat leuks tussen voor dimaquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:10 schreef Stepperoller het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |