Heb de video nog niet gekeken maar hadden ze in dat dorpshuis vroeger niet accordeonfeesten of zo?quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wereldwonderen
1. Chitzen Itza (Mexico)
2. Cristo Redentor (Brazilië)
3. Colosseum (Italië)
4. Chinese muur (China)
5. Machu Picchu (Peru)
6. Petra (Jordanië)
7. Dorpshuis Vreeland (Nederland)
Binnenkort in het nieuws:quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wereldwonderen
1. Chitzen Itza (Mexico)
2. Cristo Redentor (Brazilië)
3. Colosseum (Italië)
4. Chinese muur (China)
5. Machu Picchu (Peru)
6. Petra (Jordanië)
7. Dorpshuis Vreeland (Nederland)
Ja, met legendarische optredens van ome Trekzak.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb de video nog niet gekeken maar hadden ze in dat dorpshuis vroeger niet accordeonfeesten of zo?
Nutteloze kennis maar toch voel ik me rijk dat ik dit weetquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ja, met legendarische optredens van ome Trekzak.
Wel weer hilarisch dat braddemans commentaar heeft op een ander en zelf vieswoest wordt zodra mensen commentaar op hem hebben.quote:
Correctie: accordeonfestivalletjesquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Heb de video nog niet gekeken maar hadden ze in dat dorpshuis vroeger niet accordeonfeesten of zo?
Bijzonder inderdaad.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Huh, de ANWB bellen om ter plekke je bougies te laten vervangen? Wist niet dat je die lui ook kunt inschakelen voor iets wat eigenlijk gewoon onderhoud ipv een noodgeval is.
lijkt me wel chill scheelt je toch kosten dan. alleen onderdelen kopen en even anwb bellen en zeggen ja joh ze zouden er binnenkort in gaan maar helaas nu al nodigquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Huh, de ANWB bellen om ter plekke je bougies te laten vervangen? Wist niet dat je die lui ook kunt inschakelen voor iets wat eigenlijk gewoon onderhoud ipv een noodgeval is.
Met zijn charme krijgt hij t wel voor mekaar. Zal wel weer een lulverhaal aan vastzitten. Aan de andere kant, die monteur is er dan toch.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:57 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Speciale service voor de beroemde NederlandseVlogger
Nee die vegan shit hou je maar op het VIVA forumquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:51 schreef Boze_Eend het volgende:
mag ik hier wel komen als ik vivera eet?
Wegenwachtkampioengodenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:54 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zo'n klant heb je als monteur niet vaak, dan neem je het niet zo nou denk ikquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Met zijn charme krijgt hij t wel voor mekaar. Zal wel weer een lulverhaal aan vastzitten. Aan de andere kant, die monteur is er dan toch.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die vegan shit hou je maar op het VIVA forum
Anderen moeten een accutje van minimaal 80 euro afnemen om verder te komen. Soms zit het je mee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
lijkt me wel chill scheelt je toch kosten dan. alleen onderdelen kopen en even anwb bellen en zeggen ja joh ze zouden er binnenkort in gaan maar helaas nu al nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |