je moeder kan trots op je zijnquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:52 schreef fetX het volgende:
Afgevinkt
@:coco
@:3rr0r
@:zipportal
@:lenny_leonard
Ja wat betreft (fruited) goses is Rusland nog wel het meest absurd. Maar ook de (pastry) stouts en NEIPA’s zijn van uitstekende kwaliteit en extreem goed te betalen. Het is echt een topshow inderdaad, zal volgend jaar eens kijken of Moskou bezoeken een optie isquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende: [..] Okee klinkt als een topshow. Ben nog niet helemaal enthousiast over alle Oost-Europese fruited sour toverdrankjes, maar wie weet komt dat nog. Toevallig wel wat besteld recentelijk bij een Poolse webshop. Maar dat kan ik misschien beter zeggen wanneer Polen weer speelt want ik wil wel ontopic blijven natuurlijk.
ZO DAN HALLO ZEGquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt.
Dat was ze gisteren trouwens niet op jou.
Lekker man. Importeer je ook ooit uit Rusland?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het enige nadeel aan St Petersburg is dat er geen proefglazen te bekennen zijn waardoor je te snel dronken bent om de volledige kaart af te werken
Het gemiddelde café heeft ca 10 bieren rond de 4.10 GR op Untappd, en allemaal tussen de 2 en 3 euro per 300ml glas. Wat je dus wil is de halve kaart afwerken, maar na één beker met een stout van 12% voel je hem al aardig hangen. Het is dus een strijd om nuchter te blijven zodat je meer kunt proeven want man wat is het bier goed
Rot dan lekker opquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hou niet van dit soort plaagstootjes.
@:scrummie
Wat een niveau weer. Doe ik niet aan meequote:Op woensdag 16 juni 2021 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt.
Dat was ze gisteren trouwens niet op jou.
Nee haal het gewoon bij de lokale handel. Met name bieren van Selfmade en Stamm Brewing.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Importeer je ook ooit uit Rusland?
Ik zit al lekker in mijn livetopic.quote:
Halve liter is in Rusland een proefglasquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens hebben de meeste cafés toch geen proefglazen? @:gurneyisbestoke
Wat betaal je er hier voor? Ook nog schappelijk?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee haal het gewoon bij de lokale handel. Met name bieren van Selfmade en Stamm Brewing.
moet dit? dit is een warm bad!quote:
Niemand zit daarop te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:56 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over mensen die bier drinken alsof hogere wiskunde is.
deel die mening! denk dat wij op één lijn zitten (shhhhhnnnnnnt)quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:56 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over mensen die bier drinken alsof hogere wiskunde is.
In het buitenland meestal wel hoor. Meeste cafées spelen inmiddels wel in op de Untappd hype daarmee. Zelfs in Peru kon ik in bijna ieder speciaalbiercafé een proefplankje bestellenquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens hebben de meeste cafés toch geen proefglazen? @:gurneyisbestoke
Waar had je besteld? Piwne mosty?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand zit daarop te wachten en we dringen er ook niet op aan.
Ja klopt inderdaad, ging soepel allemaal (met wat hulp van google translate).quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar had je besteld? Piwne mosty?
@fetX geven elkaar graag plaagstootjes in het warme badquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
moet dit? dit is een warm bad!
Stamm is ca 7 euro per 50cl blik, bij Selfmade slechts 4,50/5 euro voor een zelfde hoeveelheidquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat betaal je er hier voor? Ook nog schappelijk?
Oh ja die plankjes zie je wel vaker. Maar dan krijg je toch een random selectie van wat ze toevallig op tap hebben?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het buitenland meestal wel hoor. Meeste cafées spelen inmiddels wel in op de Untappd hype daarmee. Zelfs in Peru kon ik in bijna ieder speciaalbiercafé een proefplankje bestellen
Echter is in sommige oostblok landen bier nog steeds zo goedkoop dat het er niet is
OKquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:59 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt net alsof Van der Vaart een hele bolle kop heeft gekregen.
Ja dit viel mij de laatste 6 jaar ook al op!quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:59 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt net alsof Van der Vaart een hele bolle kop heeft gekregen.
Scheelt dan toch behoorlijk met de 2-3 euro in St Petersburg in de kroeg.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stamm is ca 7 euro per 50cl blik, bij Selfmade slechts 4,50/5 euro voor een zelfde hoeveelheid
Ik ken gelukkig niemand die dat doet. Jij wel dan? Indien ja zou ik maar eens wat snijden in je kennissenkring.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:00 schreef Caland het volgende:
Sowieso mensen die bier gaan zuipen en dat bijhouden op een app
Misschien moet je eens wat buiten de deur gaan doen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die BOL reclame heb ik ook wel te vaak gezien.
Ja, maar die zie ik gelukkig al sporadisch.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig niemand die dat doet. Jij wel dan? Indien ja zou ik maar eens wat snijden in je kennissenkring.
Geen voetbal op een groot scherm helaas.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat buiten de deur gaan doen.
Beetje durven te vragen en je kan meestal wel je eigen plankje samenstellen. Daarmee vermijd je een saaie dertiendozijn IPA van de lokale kutbrouwerij.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja die plankjes zie je wel vaker. Maar dan krijg je toch een random selectie van wat ze toevallig op tap hebben?
met zo iemand kun je dus gewoon niet gezellig aan de bar of op terras zat worden. Zelfs om 02:00 's nachts zit zo'n mongool nog biertjes te fotograferen...quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:01 schreef Caland het volgende:
Ja, maar die zie ik gelukkig al sporadisch.
Helaas?quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen voetbal op een groot scherm helaas.
Rusland valt goed te betalen. Was januari 2020 zo’n 200 euro kwijt voor retourtje plus visum. Heb wel de heenvlucht gedaan naar Tallinn en heb vanaf daar de nachtbus gepakt. Wel op 1 januari dus dat was echt tyfusdomquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al betaal je al mokerveel aan ticket en is dat visum een gedoe. Maar toch. Rusland
Alleen mensen die daarover zitten te janken als een peuter zijn nog erger.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
met zo iemand kun je dus gewoon niet gezellig aan de bar of op terras zat worden. Zelfs om 02:00 's nachts zit zo'n mongool nog biertjes te fotograferen...
Nouja, als ik in de kroeg zit wil ik nu wel nog iets van het EK kunnen zien. Aan de zuip kan volgende week donderdag weer.quote:
Precies gewoon pils harken en anders niks.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
met zo iemand kun je dus gewoon niet gezellig aan de bar of op terras zat worden. Zelfs om 02:00 's nachts zit zo'n mongool nog biertjes te fotograferen...
Pils is voor paupers.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies gewoon pils harken en anders niks.
Hoe bevalt het verder in Pakistan?quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:04 schreef StephanL het volgende:
Jaaaa weer stroom![]()
Was weg vanwege onderhoud
Goed. Lekker tropisch klimaatquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe bevalt het verder in Pakistan?
Dat is meer voor mensen die bij de Belg kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Interessant doen over speciaalbier ook.
VI-kijkende Schultenbrauzuipers versus aan hun Double WIPA-nippende Sporzakijkers.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is meer voor mensen die bij de Belg kijken.
Boeit niemand.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:11 schreef Sabata het volgende:
Pils smaakt voor mij als een vloeibare boter ham, sorry voor geen duit smaak aan. Dan liever een goeie weizen of köstritzer
Pils is ook meer om je een avondje te bezatten.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:11 schreef Sabata het volgende:
Pils smaakt voor mij als een vloeibare boter ham, sorry voor geen duit smaak aan. Dan liever een goeie weizen of köstritzer
Ik snap uberhaupt niet waarom je alcohol zou drinken als dat niet het doel is.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pils is ook meer om je een avondje te bezatten.
Er zijn mensen die bepaalde drankjes gewoon heel lekker vinden. Dat kán. Nouja.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waarom je alcohol zou drinken als dat niet het doel is.
Lenin achtig zeg je. Hij lijkt meer op dat akelige KGB helpertje van Stalin. Laurenti Beria 😠quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:10 schreef Remco2021 het volgende:
En Cherchekov laat een Lenin achtige blik zien naar zijn spelers...................
Proleten valt ook lastig wat aan te leren.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hing je toets vast?quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:13 schreef Remco2021 het volgende:
Er komen meer ruimtes want Finland moet ook aanvallen............................
Omdat alcoholische dranken lekkerder zijn dan niet-alcoholische dranken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Rusland kan er zelf ook bijzonder weinig van dan lijkt Finland nog mee te vallen maar het is vrij dramatisch dit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
Ik had Finland eigenlijk wel een stuk slechter ingeschat (of de rest beter, dat kan ook).
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef fetX het volgende:
Soiri, maar dit is niet echt een leuke wedstrijd.
Dit gaat me niet in de koude kleren zitten kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef fetX het volgende:
Altijd fijn dat er een goede mod in de buurt is die ferm optreedt en de schuldige op zijn misdaden wijst @:lenny_leonard
Hoop dat het niet bij een aanmaning blijft. Ik weet dat Finland-Rusland emoties opwekt bij mensen maar dit is gewoon extreem onbeschoft.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De sfeer was goed in dit topic, totdat user @:wavanburen alles verpestte. Erg jammer dat sommige users zich niet kunnen gedragen.
Dus ik het zal welquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 0-1 voorspeld
Dus ik het zal wel 1-1 worden
Pas 46. Had nog prima meegekund.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom brengen ze Joonas Kolkka niet in?
Kijk jongens, Mexicanobakker maakt een grapjequote:Op woensdag 16 juni 2021 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom brengen ze Joonas Kolkka niet in?
Die heeft echt bij de halve eredivisie gespeeld hequote:
Hij is nog wel wat minder erg dan Youssouf Hersi vermoed ik.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft echt bij de halve eredivisie gespeeld he
Nee. Gewoon 2 nederlagen kan eruit zijn.quote:
Zet die bril van Vlad even af.quote:
Erik Falkenburgquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is nog wel wat minder erg dan Youssouf Hersi vermoed ik.
Niets mis mee.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je gaat bijna denken dat WAvanBuren voor Rusland is
quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Falkenburg heeft inderdaad 8 Nederlandse clubs gehad en Hersi 7.
Afwachten wat de mentale staat van de Deentjes gaat zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:55 schreef hhh38 het volgende:
Wie gaan er in deze groep 2e en 3e worden? #dtv
Ligt er een beetje aan hoeveel spelers met een vet hart Denemarken nog heeft denk ik.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:55 schreef hhh38 het volgende:
Wie gaan er in deze groep 2e en 3e worden? #dtv
quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel spelers met een vet hart Denemarken nog heeft denk ik.
Geen idee, misschien weet GGMM het.quote:
Precies! Ook heel gezond en duurzaam (zelfs duurzamer dan de meeste vleesvervangers!). Altijd blij als het haringseizoen weer startquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |