Goed. Lekker tropisch klimaatquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe bevalt het verder in Pakistan?
Dat is meer voor mensen die bij de Belg kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Interessant doen over speciaalbier ook.
VI-kijkende Schultenbrauzuipers versus aan hun Double WIPA-nippende Sporzakijkers.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is meer voor mensen die bij de Belg kijken.
Boeit niemand.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:11 schreef Sabata het volgende:
Pils smaakt voor mij als een vloeibare boter ham, sorry voor geen duit smaak aan. Dan liever een goeie weizen of köstritzer
Pils is ook meer om je een avondje te bezatten.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:11 schreef Sabata het volgende:
Pils smaakt voor mij als een vloeibare boter ham, sorry voor geen duit smaak aan. Dan liever een goeie weizen of köstritzer
Ik snap uberhaupt niet waarom je alcohol zou drinken als dat niet het doel is.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pils is ook meer om je een avondje te bezatten.
Er zijn mensen die bepaalde drankjes gewoon heel lekker vinden. Dat kán. Nouja.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waarom je alcohol zou drinken als dat niet het doel is.
Lenin achtig zeg je. Hij lijkt meer op dat akelige KGB helpertje van Stalin. Laurenti Beria 😠quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:10 schreef Remco2021 het volgende:
En Cherchekov laat een Lenin achtige blik zien naar zijn spelers...................
Proleten valt ook lastig wat aan te leren.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hing je toets vast?quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:13 schreef Remco2021 het volgende:
Er komen meer ruimtes want Finland moet ook aanvallen............................
Omdat alcoholische dranken lekkerder zijn dan niet-alcoholische dranken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |