je moeder kan trots op je zijnquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:52 schreef fetX het volgende:
Afgevinkt
@:coco
@:3rr0r
@:zipportal
@:lenny_leonard
Ja wat betreft (fruited) goses is Rusland nog wel het meest absurd. Maar ook de (pastry) stouts en NEIPA’s zijn van uitstekende kwaliteit en extreem goed te betalen. Het is echt een topshow inderdaad, zal volgend jaar eens kijken of Moskou bezoeken een optie isquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:50 schreef johannes_vermeer het volgende: [..] Okee klinkt als een topshow. Ben nog niet helemaal enthousiast over alle Oost-Europese fruited sour toverdrankjes, maar wie weet komt dat nog. Toevallig wel wat besteld recentelijk bij een Poolse webshop. Maar dat kan ik misschien beter zeggen wanneer Polen weer speelt want ik wil wel ontopic blijven natuurlijk.
ZO DAN HALLO ZEGquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt.
Dat was ze gisteren trouwens niet op jou.
Lekker man. Importeer je ook ooit uit Rusland?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het enige nadeel aan St Petersburg is dat er geen proefglazen te bekennen zijn waardoor je te snel dronken bent om de volledige kaart af te werken
Het gemiddelde café heeft ca 10 bieren rond de 4.10 GR op Untappd, en allemaal tussen de 2 en 3 euro per 300ml glas. Wat je dus wil is de halve kaart afwerken, maar na één beker met een stout van 12% voel je hem al aardig hangen. Het is dus een strijd om nuchter te blijven zodat je meer kunt proeven want man wat is het bier goed
Rot dan lekker opquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hou niet van dit soort plaagstootjes.
@:scrummie
Wat een niveau weer. Doe ik niet aan meequote:Op woensdag 16 juni 2021 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt.
Dat was ze gisteren trouwens niet op jou.
Nee haal het gewoon bij de lokale handel. Met name bieren van Selfmade en Stamm Brewing.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Importeer je ook ooit uit Rusland?
Ik zit al lekker in mijn livetopic.quote:
Halve liter is in Rusland een proefglasquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens hebben de meeste cafés toch geen proefglazen? @:gurneyisbestoke
Wat betaal je er hier voor? Ook nog schappelijk?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee haal het gewoon bij de lokale handel. Met name bieren van Selfmade en Stamm Brewing.
moet dit? dit is een warm bad!quote:
Niemand zit daarop te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:56 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over mensen die bier drinken alsof hogere wiskunde is.
deel die mening! denk dat wij op één lijn zitten (shhhhhnnnnnnt)quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:56 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb een mening over mensen die bier drinken alsof hogere wiskunde is.
In het buitenland meestal wel hoor. Meeste cafées spelen inmiddels wel in op de Untappd hype daarmee. Zelfs in Peru kon ik in bijna ieder speciaalbiercafé een proefplankje bestellenquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens hebben de meeste cafés toch geen proefglazen? @:gurneyisbestoke
Waar had je besteld? Piwne mosty?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand zit daarop te wachten en we dringen er ook niet op aan.
Ja klopt inderdaad, ging soepel allemaal (met wat hulp van google translate).quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar had je besteld? Piwne mosty?
@fetX geven elkaar graag plaagstootjes in het warme badquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
moet dit? dit is een warm bad!
Stamm is ca 7 euro per 50cl blik, bij Selfmade slechts 4,50/5 euro voor een zelfde hoeveelheidquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat betaal je er hier voor? Ook nog schappelijk?
Oh ja die plankjes zie je wel vaker. Maar dan krijg je toch een random selectie van wat ze toevallig op tap hebben?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het buitenland meestal wel hoor. Meeste cafées spelen inmiddels wel in op de Untappd hype daarmee. Zelfs in Peru kon ik in bijna ieder speciaalbiercafé een proefplankje bestellen
Echter is in sommige oostblok landen bier nog steeds zo goedkoop dat het er niet is
OKquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:59 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt net alsof Van der Vaart een hele bolle kop heeft gekregen.
Ja dit viel mij de laatste 6 jaar ook al op!quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:59 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt net alsof Van der Vaart een hele bolle kop heeft gekregen.
Scheelt dan toch behoorlijk met de 2-3 euro in St Petersburg in de kroeg.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stamm is ca 7 euro per 50cl blik, bij Selfmade slechts 4,50/5 euro voor een zelfde hoeveelheid
Ik ken gelukkig niemand die dat doet. Jij wel dan? Indien ja zou ik maar eens wat snijden in je kennissenkring.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:00 schreef Caland het volgende:
Sowieso mensen die bier gaan zuipen en dat bijhouden op een app
Misschien moet je eens wat buiten de deur gaan doen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die BOL reclame heb ik ook wel te vaak gezien.
Ja, maar die zie ik gelukkig al sporadisch.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig niemand die dat doet. Jij wel dan? Indien ja zou ik maar eens wat snijden in je kennissenkring.
Geen voetbal op een groot scherm helaas.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat buiten de deur gaan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |