Waar had je besteld? Piwne mosty?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand zit daarop te wachten en we dringen er ook niet op aan.
Ja klopt inderdaad, ging soepel allemaal (met wat hulp van google translate).quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar had je besteld? Piwne mosty?
@fetX geven elkaar graag plaagstootjes in het warme badquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
moet dit? dit is een warm bad!
Stamm is ca 7 euro per 50cl blik, bij Selfmade slechts 4,50/5 euro voor een zelfde hoeveelheidquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat betaal je er hier voor? Ook nog schappelijk?
Oh ja die plankjes zie je wel vaker. Maar dan krijg je toch een random selectie van wat ze toevallig op tap hebben?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In het buitenland meestal wel hoor. Meeste cafées spelen inmiddels wel in op de Untappd hype daarmee. Zelfs in Peru kon ik in bijna ieder speciaalbiercafé een proefplankje bestellen
Echter is in sommige oostblok landen bier nog steeds zo goedkoop dat het er niet is
OKquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:59 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt net alsof Van der Vaart een hele bolle kop heeft gekregen.
Ja dit viel mij de laatste 6 jaar ook al op!quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:59 schreef GGMM het volgende:
Het lijkt net alsof Van der Vaart een hele bolle kop heeft gekregen.
Scheelt dan toch behoorlijk met de 2-3 euro in St Petersburg in de kroeg.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stamm is ca 7 euro per 50cl blik, bij Selfmade slechts 4,50/5 euro voor een zelfde hoeveelheid
Ik ken gelukkig niemand die dat doet. Jij wel dan? Indien ja zou ik maar eens wat snijden in je kennissenkring.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:00 schreef Caland het volgende:
Sowieso mensen die bier gaan zuipen en dat bijhouden op een app
Misschien moet je eens wat buiten de deur gaan doen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die BOL reclame heb ik ook wel te vaak gezien.
Ja, maar die zie ik gelukkig al sporadisch.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig niemand die dat doet. Jij wel dan? Indien ja zou ik maar eens wat snijden in je kennissenkring.
Geen voetbal op een groot scherm helaas.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat buiten de deur gaan doen.
Beetje durven te vragen en je kan meestal wel je eigen plankje samenstellen. Daarmee vermijd je een saaie dertiendozijn IPA van de lokale kutbrouwerij.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja die plankjes zie je wel vaker. Maar dan krijg je toch een random selectie van wat ze toevallig op tap hebben?
met zo iemand kun je dus gewoon niet gezellig aan de bar of op terras zat worden. Zelfs om 02:00 's nachts zit zo'n mongool nog biertjes te fotograferen...quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:01 schreef Caland het volgende:
Ja, maar die zie ik gelukkig al sporadisch.
Helaas?quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen voetbal op een groot scherm helaas.
Rusland valt goed te betalen. Was januari 2020 zo’n 200 euro kwijt voor retourtje plus visum. Heb wel de heenvlucht gedaan naar Tallinn en heb vanaf daar de nachtbus gepakt. Wel op 1 januari dus dat was echt tyfusdomquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al betaal je al mokerveel aan ticket en is dat visum een gedoe. Maar toch. Rusland
Alleen mensen die daarover zitten te janken als een peuter zijn nog erger.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
met zo iemand kun je dus gewoon niet gezellig aan de bar of op terras zat worden. Zelfs om 02:00 's nachts zit zo'n mongool nog biertjes te fotograferen...
Nouja, als ik in de kroeg zit wil ik nu wel nog iets van het EK kunnen zien. Aan de zuip kan volgende week donderdag weer.quote:
Precies gewoon pils harken en anders niks.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
met zo iemand kun je dus gewoon niet gezellig aan de bar of op terras zat worden. Zelfs om 02:00 's nachts zit zo'n mongool nog biertjes te fotograferen...
Pils is voor paupers.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies gewoon pils harken en anders niks.
Hoe bevalt het verder in Pakistan?quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:04 schreef StephanL het volgende:
Jaaaa weer stroom![]()
Was weg vanwege onderhoud
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |