abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199895930


Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)




[quote]0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:45 schreef controlaltdelete het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/

[ afbeelding ]

En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)

[ afbeelding ]


Alleen mietjes dragen mondmaskers



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid…
https://www.blckbx.tv/vid(...)oek-naar-de-waarheid
[..]

[ afbeelding ]

The show must go on folks!

[ Bericht 1% gewijzigd door PSVCL op 15-06-2021 14:02:50 ]
pi_199896046
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vele malen of een factor 5 max?
Een factor 5 met maatregelen ivm een griepjaar als 2018.

Neem een ander griepjaar en het loopt op tot factor oneindig als je kijkt naar oversterfte
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199896114
Censuur = slecht
Vaccin = gevaarlijk

aldus Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)

People assume too much.
pi_199896410
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:53 schreef very het volgende:
Censuur = slecht
Vaccin = gevaarlijk

aldus Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)

Die kwam in het vorige topic ook al voorbij.
Dus een spike eiwit met een virus is zogenaamd minder gevaarlijk dan datzelfde spike eiwit zonder dat virus? Beetje vreemd niet?
Of zijn spike eiwitten per definitie gevaarlijke en zijn daarmee de gewone verkoudheid die we al sinds het begin der tijden hebben ook gevaarlijk? Die virussen hebben namelijk ook spike eiwitten.
Hoe kan het dat na vaccinatie van honderden miljoenen mensen de mensen niet terplekke aan het doodvallen zijn?

vragen vragen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199896484
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:13 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Die kwam in het vorige topic ook al voorbij.
Dus een spike eiwit met een virus is zogenaamd minder gevaarlijk dan datzelfde spike eiwit zonder dat virus? Beetje vreemd niet?
Of zijn spike eiwitten per definitie gevaarlijke en zijn daarmee de gewone verkoudheid die we al sinds het begin der tijden hebben ook gevaarlijk? Die virussen hebben namelijk ook spike eiwitten.
Hoe kan het dat na vaccinatie van honderden miljoenen mensen de mensen niet terplekke aan het doodvallen zijn?

vragen vragen
BNW / mRNA uitvinder: "spike protein highly toxic"

Het spike-eiwit van het virus zelf is waarschijnlijk inderdaad schadelijk, het spike-eiwit dat cellen maken n.a.v. vaccinatie niet. Zie voor uitleg: https://healthfeedback.or(...)srepresents-studies/

Juist een goede reden om je te laten vaccineren dus.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tourniquet op 15-06-2021 14:43:25 ]
pi_199896493
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:53 schreef very het volgende:
Censuur = slecht
Vaccin = gevaarlijk

aldus Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)

Kuipers had dus gelijk door het een ongecontroleerd experiment te noemen
pi_199896690
quote:
GGD gaat met bussen naar wijken met lage prikbereidheid
Het ministerie van Volksgezondheid gaat over enkele weken, als het werk van de grote GGD-vaccinatiestraten er zo'n beetje opzit, met prikbussen naar wijken om voorlichting te geven over vaccineren tegen corona. Wie dat wil, kan meteen een prik laten zetten. "Je wilt niet dat er witte vlekken op de kaart overblijven", zegt een woordvoerder.

Het idee is om de bussen naar plaatsen te sturen waar de vaccinatiebereidheid volgens het RIVM laag is. Het gaat dan bijvoorbeeld om achterstandswijken of christelijke gemeenten.
https://nos.nl/artikel/23(...)-lage-prikbereidheid
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199896701
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Kuipers had dus gelijk door het een ongecontroleerd experiment te noemen
Waar heeft Kuipers dat gezegd. Context?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199896714
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:20 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

BNW / mRNA uitvinder: "spike protein highly toxic"

Het spike-eiwit van het virus zelf is waarschijnlijk inderdaad schadelijk, het spike-eiwit dat cellen maken n.a.v. vaccinatie niet. Zie voor uitleg: https://healthfeedback.or(...)srepresents-studies/
Ja maar de uitvinder blablabla....

Tnx voor je link
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199896723
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja maar de uitvinder blablabla....

Tnx voor je link
Jij bent idd betrouwbaarder dan de uitvinder van het mRNA shotje :)
pi_199896725
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waar heeft Kuipers dat gezegd. Context?

Benieuwd hoe je dit weer weet te verdraaien :)
  dinsdag 15 juni 2021 @ 14:46:21 #13
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_199896746
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]


Benieuwd hoe je dit weer weet te verdraaien :)
_O-

Hij doelt vooral op het feit dat het niet zo gecontroleerd is als normale wetenschappelijke experimenten waar je veel beter statistisch kunt bepalen wat de precieze effecten zijn.

Man man man. :D
pi_199896774
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:46 schreef Zwansen het volgende:

[..]

_O-

Hij doelt vooral op het feit dat het niet zo gecontroleerd is als normale wetenschappelijke experimenten waar je veel beter statistisch kunt bepalen wat de precieze effecten zijn.

Man man man. :D
Dat zegt ie niet. Dat zijn jouw woorden.
pi_199896798
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]


Benieuwd hoe je dit weer weet te verdraaien :)
Heb je het hele antwoord of alleen een soundbite. Indien dat laatste dan zie je zelf denk ik ook wel in dat het gemanipuleerd is

Oh laat maar... al gevonden

https://www.nu.nl/286807/(...)kenhuizen-terug.html

vanaf 15:38

verrek, is het toch anders dan wat jij doet voorkomen met je gemanipuleerde soundbites

[ Bericht 14% gewijzigd door devlinmr op 15-06-2021 14:55:43 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 14:50:42 #16
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_199896802
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat zegt ie niet. Dat zijn jouw woorden.
Hij zegt het niet, maar ik ben er vrij zeker van dat hij dit wel bedoelt. Even voor mijn beeld; heb je zelf ervaring met wetenschappelijk onderwijs? Ik ben benieuwd naar je achtergrond.
pi_199896854
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat zegt ie niet. Dat zijn jouw woorden.
Dat zegt ie wel ... Hele interview staat ergens op nu.nl.

[ Bericht 0% gewijzigd door AlwaysHappy op 15-06-2021 15:13:17 ]
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 15 juni 2021 @ 14:58:16 #18
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199896889
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:50 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hij zegt het niet, maar ik ben er vrij zeker van dat hij dit wel bedoelt. Even voor mijn beeld; heb je zelf ervaring met wetenschappelijk onderwijs? Ik ben benieuwd naar je achtergrond.
Het good old argument van de sheepies.

Zeggen wat er bedoeld wordt en bedoelen wat er niet gezegd wordt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199896908
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het good old argument van de sheepies.

Zeggen wat er bedoeld wordt en bedoelen wat er niet gezegd wordt.
:')
Nee wappies die met gemanipuleerde beelden en soundbites komen om hun punt te maken dat is lekker
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 15:16:41 #20
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199897058
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 15:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

:')
Nee wappies die met gemanipuleerde beelden en soundbites komen om hun punt te maken dat is lekker
Is toch alom bekend dat het een stage 3 trial is van de verschillende vaccins?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199897158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 15:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Is toch alom bekend dat het een stage 3 trial is van de verschillende vaccins?
Het is algemeen bekend dat alle tests zijn doorlopen die andere medicijnen/vaccins ook moeten doorlopen voordat ze gebruikt mogen worden. Stage 3 is dus ook al afgerond.
Ze hebben het onderzoek echter nog niet afgesloten. Dit om oa de effectiviteit op lange termijn te blijven meten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199897220
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 15:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat alle tests zijn doorlopen die andere medicijnen/vaccins ook moeten doorlopen voordat ze gebruikt mogen worden. Stage 3 is dus ook al afgerond
Kan niet na pas een jaar.
Vaccins worden altijd jaren lang getest op proef personen, die zich, tegen betaling laten volspuiten :)
Ik hoop dat jij geprikt bent, want figuren zoal jij hebben we nodig.
Vrijwillig en gratis proefkonijnen zijn altijd handig ^O^
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_199897316
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 15:31 schreef laffer het volgende:

[..]

Kan niet na pas een jaar.
Jawel
quote:
Vaccins worden altijd jaren lang getest op proef personen, die zich, tegen betaling laten volspuiten :)
gelukkig hadden we een pandemie en daarmee zoveel proefpersonen dat heel snel aan de vereiste hoeveelheid proefpersonen beschikbaar waren.

In fase I evalueren we in studies met kleine groepen vrijwilligers de veiligheid, de afweerreactie en de tolerantie voor verschillende doses.
Fase II omvat een grotere groep en bevestigt formuleringen en doses. Ook stelt het de behoefte vast aan boosters en de beste intervallen tussen elke dosis.
Fase III-onderzoek evalueert de bescherming in een groep van duizenden vrijwilligers die risico lopen op de bewuste infectie.
quote:
Ik hoop dat jij geprikt bent, want figuren zoal jij hebben we nodig.
Figuren als jij die mensen proberen bang te maken met onzin kunnen we echter missen als kiespijn
quote:
Vrijwillig en gratis proefkonijnen zijn altijd handig ^O^
:')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199897572
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:53 schreef very het volgende:
Censuur = slecht
Vaccin = gevaarlijk

aldus Dr. Robert Malone (bedenker van het mRNA vaccin)

Ik begreep dat mijnheer Daimler ook waarschuwt voor Adaptive Cruise Control...
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_199897649
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:20 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

BNW / mRNA uitvinder: "spike protein highly toxic"

Het spike-eiwit van het virus zelf is waarschijnlijk inderdaad schadelijk, het spike-eiwit dat cellen maken n.a.v. vaccinatie niet. Zie voor uitleg: https://healthfeedback.or(...)srepresents-studies/

Juist een goede reden om je te laten vaccineren dus.
Dus...de zorgen van de bedenker ziin ongegrond of...?
Zelf weet ik het niet hè, ik moet mijn mening ook maar baseren op wat ik lees. Maar wat ze in dat filmpje ook bespreken, en wat ik als reëel beschouw, is dat "slechte" ervaringen gewoon geen aandacht krijgen. En als je er niet over praat is het net of het er niet is.
People assume too much.
pi_199897693
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:10 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Ik begreep dat mijnheer Daimler ook waarschuwt voor Adaptive Cruise Control...
Geen idee wat je punt is, maar als dat zo is dan zal hij daar toch ook wel een gegronde reden voor hebben en niet zomaar wat onzin uitkramen om eens even lekker dwars te liggen, niet?
People assume too much.
pi_199897706
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:16 schreef very het volgende:

[..]

Dus...de zorgen van de bedenker ziin ongegrond of...?
Zelf weet ik het niet hè, ik moet mijn mening ook maar baseren op wat ik lees. Maar wat ze in dat filmpje ook bespreken, en wat ik als reëel beschouw, is dat "slechte" ervaringen gewoon geen aandacht krijgen. En als je er niet over praat is het net of het er niet is.
De slechte ervaringen krijgen zeker wel aandacht. Zie Janssen en AZ.
Kijk vooral niet naar dit soort vage websites
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199897730
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 16:40:52 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199897895
CORONAPASPOORT MOGELIJK OOK NA ZOMER NOG NODIG

Het coronapaspoort kan ook na de zomer nog worden ingezet als dat nodig is. Dat zegt het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport tegen BNR. De app wordt op 23 juni voor Nederland ingevoerd en de wet die dat mogelijk maakt geldt voor drie maanden, maar kan daarna worden verlengd, zegt het ministerie.

Eerder gaf minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge aan dat de meeste coronamaatregelen kunnen worden losgelaten vanaf 1 september. Het coronapaspoort met bewijs van vaccinatie zou ook kunnen worden losgelaten wanneer de basisregels vervallen, maar het kan weer samen met de andere regels uit de gereedschapskist worden gehaald bij een groei in het aantal besmettingen. Het coronapaspoort zou ervoor zorgen dat de meer ingrijpende maatregelen achterwege kunnen worden gelaten. Dat zegt de woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid tegen BNR. Het is nog wel de vraag of de wet daarvoor zo lang mag worden ingezet.

Weinig ingrijpend
Ook deskundigen zien mogelijkheden om het inentingsbewijs in te zetten bij eventuele uitbraken van besmettelijkere varianten. Louis Kroes, viroloog en hoogleraar Klinische Virologie aan het LUMC, vindt het ook nuttig dat er een instrument is dat bescherming kan bieden op een weinig ingrijpende wijze. 'Dus zonder dat er restricties worden opgelegd aan iedereen zoals we dat nu hebben meegemaakt.'

Dat zegt ook immunoloog Ger Rijkers. 'Het is mogelijk dat het in het najaar, wanneer het coronavirus weer actiever wordt of nieuwe varianten opkomen, het toch nodig is om weer een aantal beperkende maatregelen in te voeren. Het kan daar in dat beleid goed passen om het coronapaspoort te gebruiken om naar restaurants of bijeenkomsten te gaan of in het openbaar vervoer.'

Virusmutanten
Virusmutanten die besmettelijker zijn, kunnen ontstaan bij lokale uitbraken, zoals gebleken is in de Engelse stad Manchester. Het ministerie stuurt daarom binnenkort prikbussen naar Nederlandse wijken waar de inentingsbereidheid laag is. Wie wil, kan in de bus meteen een prik krijgen. Zo moet een vaccinatiegraad van 85 procent worden bereikt.


Asjemenou maak je borst maar nat, nog besmettelijkere nieuwe varianten van het killervirus? Met hun prikbus het woord alleen al busje komt zo.. zou wel eens een overzichtje willen zien waar de prikbus on tour gaat. :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199897940
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:16 schreef very het volgende:

[..]

Dus...de zorgen van de bedenker ziin ongegrond of...?
Zelf weet ik het niet hè, ik moet mijn mening ook maar baseren op wat ik lees. Maar wat ze in dat filmpje ook bespreken, en wat ik als reëel beschouw, is dat "slechte" ervaringen gewoon geen aandacht krijgen. En als je er niet over praat is het net of het er niet is.
Het is vooral de zelfverklaarde bedenker. Hoewel Malone wel aan de wieg heeft gestaan van het concept om een stukje mRNA te verpakken in een lipide nanodeeltje, wordt de verdere technische uitwerking vooral toegeschreven aan Katalin Karikó en Drew Weissman. Blijkbaar is de familie Malone daar nu nogal salty over en zijn flink aan het moddergooien geslagen omdat hij te weinig credit krijgt *klik*. Dat hij meer dan 30 jaar geleden het concept heeft bedacht wil natuurlijk niet zeggen dat hij nu alle ins-en-outs helder heeft van de huidige toepassingen.

In het interview citeren ze vooral de misleidende claims van Byram Bridle, die verschrikkelijk de plank misslaat met zijn uitspraken *klik* en *klik*. Dus ja, de zorgen zijn i.m.h.o. ongegrond omdat de hypotheses naar aanleiding waarvan ze de uitspraken daar doen al gefalsificeerd zijn. "Slechte" ervaringen krijgen echt wel aandacht, maar dan moeten ze wel hout snijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tourniquet op 15-06-2021 16:53:53 ]
pi_199897966
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

De slechte ervaringen krijgen zeker wel aandacht. Zie Janssen en AZ.
Kijk vooral niet naar dit soort vage websites
Wat voor vage websites?
People assume too much.
pi_199897998
Nog even een schrijven van het fiscale pakket wat ik gebruik over de dreigende schuldenstorm

https://www.nextens.nl/fi(...)mptdoorschuldenvrees
pi_199898035
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:40 schreef controlaltdelete het volgende:

Eerder gaf minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge aan dat de meeste coronamaatregelen kunnen worden losgelaten vanaf 1 september.
:')

Het land 2,5 maand onterecht met maatregelen opzadelen is normaal?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199898071
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:20 schreef very het volgende:

[..]

Geen idee wat je punt is, maar als dat zo is dan zal hij daar toch ook wel een gegronde reden voor hebben en niet zomaar wat onzin uitkramen om eens even lekker dwars te liggen, niet?
De ene persoon die je hier aan tafel ziet is mijnheer Kirsch. Mijnheer Kirsch richtte vorig jaar in april een fonds op (CETF) om medicijnen te ontwikkelen die Covid behandelen. En toevallig die mijnheer Kirsch, die er dus baat bij heeft dat mensen ziek worden van Corona, die mijnheer kent toevallig twee mensen in z'n nabije omgeving die een hartprobleem en neurologisch probleem ontwikkelden na een vaccinatie. Hij vindt dus dat hij daarom iedereen moet waarschuwen voor vaccins. Nee, behandeling met medicijnen is veel beter!

De andere persoon aan tafel is mijnheer Malone. Mijnheer Malone is één van de pioniers op het gebied van de MRNA techniek. Hij claimt zelfs de uitvinder te zijn. MRNA werd heel lang als veelbelovend beschouwd, maar mijnheer Malone heeft dit nooit kunnen verzilveren. En die mijnheer Malone ziet ineens dat BionTech / Pfizer en Moderna enorme bedragen van de Amerikaanse overheid kregen (operation Warp speed) om alsnog MRNA te gebruiken in vaccins.

Kortom, 2 personen aan tafel. De één wordt financieel beter als er niet gevaccineerd wordt. De ander zit waarschijnlijk vol afgunst te kijken hoe de zilvervloot aan z'n neus voorbij vaart.

Dat doet bij mij alle alarmbellen rinkelen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_199898104
Ik heb weleens vaker het idee dat als je mensen vóór al het gezeik zou uitleggen welke maatregelen er zouden gelden met welke omstandigheden m.b.t. het virus, dat ze je lachend zouden aankijken dat je gek bent en zouden refereren aan Orwell.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199898148
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:48 schreef very het volgende:

[..]

Wat voor vage websites?
blckbox
darkhorse
weltschmerz
offguardian
ninefornews
sandernieuws

en zo nog wat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199898173
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Nog even een schrijven van het fiscale pakket wat ik gebruik over de dreigende schuldenstorm

https://www.nextens.nl/fi(...)mptdoorschuldenvrees
Dat moet in goede banen geleid worden... met name die uitgestelde belastingen. Maar feit blijft dat het gros van de Nederlander geld overhield het afgelopen jaar
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 17:05:48 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199898179
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')

Het land 2,5 maand onterecht met maatregelen opzadelen is normaal?
Alles kan - en mag in CoronaLaLaLand, Apartheid in NL is niet eens zover weg meer volkomen normaal straks. Verschrikkelijk geschreven stukje ook door BNR.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199898240
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:56 schreef Multatilu het volgende:

[..]

De ene persoon die je hier aan tafel ziet is mijnheer Kirsch. Mijnheer Kirsch richtte vorig jaar in april een fonds op (CETF) om medicijnen te ontwikkelen die Covid behandelen. En toevallig die mijnheer Kirsch, die er dus baat bij heeft dat mensen ziek worden van Corona, die mijnheer kent toevallig twee mensen in z'n nabije omgeving die een hartprobleem en neurologisch probleem ontwikkelden na een vaccinatie. Hij vindt dus dat hij daarom iedereen moet waarschuwen voor vaccins. Nee, behandeling met medicijnen is veel beter!

De andere persoon aan tafel is mijnheer Malone. Mijnheer Malone is één van de pioniers op het gebied van de MRNA techniek. Hij claimt zelfs de uitvinder te zijn. MRNA werd heel lang als veelbelovend beschouwd, maar mijnheer Malone heeft dit nooit kunnen verzilveren. En die mijnheer Malone ziet ineens dat BionTech / Pfizer en Moderna enorme bedragen van de Amerikaanse overheid kregen (operation Warp speed) om alsnog MRNA te gebruiken in vaccins.

Kortom, 2 personen aan tafel. De één wordt financieel beter als er niet gevaccineerd wordt. De ander zit waarschijnlijk vol afgunst te kijken hoe de zilvervloot aan z'n neus voorbij vaart.

Dat doet bij mij alle alarmbellen rinkelen.
Fair enough. Maar dan zit daar ook nog Bret Weinstein aan tafel, en wat zijn motief zou zijn om mee te werken aan desinformatie is me nog een raadsel. Ik vind zijn benaderingen vaak getuigen van een uiterste terughoudendheid in conclusies, maar wel bereid om elke (ook onwelgevallige) mogelijkheid open te houden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

blckbox
darkhorse
weltschmerz
offguardian
ninefornews
sandernieuws

en zo nog wat
Darkhorse vind jij een vage website? Waarom?
BlckboxTV vind ik eigenlijk ook wel ok, maar vooral ik geloof in de oprechtheid van de host.
Daarmee heeft ie niet altijd per direct gelijk natuurlijk, maar ik geloof niet dat het hem te doen is om verwarring te zaaien. Eerder om meer duidelijkheid te krijgen.

Bij Weltschmerz zitten wel met enige regelmaat "aparte" types, en ninefornews is overduidelijk 9 van de 10 keer poep inderdaad.
People assume too much.
pi_199898244
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')

Het land 2,5 maand onterecht met maatregelen opzadelen is normaal?
En jij bepaald of het onterecht is?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199898253
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

blckbox
darkhorse
weltschmerz
offguardian
ninefornews
sandernieuws

en zo nog wat
Vindt de staat het wel goed dat je de antipropaganda websites aan het promoten bent?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199898260
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:58 schreef ludovico het volgende:
Ik heb weleens vaker het idee dat als je mensen vóór al het gezeik zou uitleggen welke maatregelen er zouden gelden met welke omstandigheden m.b.t. het virus, dat ze je lachend zouden aankijken dat je gek bent en zouden refereren aan Orwell.

En waar precies zouden ze aan refereren mbt tot Eric Blair?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199898276
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En jij bepaald of het onterecht is?
Helaas niet.

Maar zit je nou alweer doelpalen te verleggen? De zorg moest toch ontlast worden? Daar ging het om?
Dat is gebeurt, als dat de enige reden was voor maatregelen dan is het nu tijd voor: weg met de maatregelen.

Of niet Devlin? Het ging toch om gebrek aan zorg capaciteit? Of nu weer doden ofzo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199898315
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:11 schreef very het volgende:

Darkhorse vind jij een vage website? Waarom?
Heb ze nog nooit kunnen betrappen op feitelijke berichtgeving, net als nu ook weer. Alleen maar stemmingmakerij
quote:
BlckboxTV vind ik eigenlijk ook wel ok, maar vooral ik geloof in de oprechtheid van de host.

Ik geloof dat de host oprecht is in zijn poging ons te waarschuwen, echter ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het gaat om verdienmodel
Daarnaast zijn zijn interviews stuitend en sturend. Voorbeeldje was zijn stukje over PCR en dat Koopmans toegaf dat je met PCR niet besmettingen kon meten. Wat Koopmans zegt is dat je geen besmettelijkHEID kan meten, besmetting zeker wel. Hij draait het echter zo dat het om besmettelijkheid gaat.
Daarnaast zijn keuze voor Zwart Geel in zijn studio, wat een kleurencombinatie is die op gevaar duidt (Bijen, Wespen etc)
quote:
Daarmee heeft ie niet altijd per direct gelijk natuurlijk, maar ik geloof niet dat het hem te doen is om verwarring te zaaien. Eerder om meer duidelijkheid te krijgen.
Hij denkt dat het een complot is (en verdient daar aardig aan)
quote:
Bij Weltschmerz zitten wel met enige regelmaat "aparte" types, en ninefornews is overduidelijk 9 van de 10 keer poep inderdaad.
de rest is wmb hetzelfde laken en pak
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199898333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Helaas niet.

Maar zit je nou alweer doelpalen te verleggen? De zorg moest toch ontlast worden? Daar ging het om?
Dat is gebeurt, als dat de enige reden was voor maatregelen dan is het nu tijd voor: weg met de maatregelen.

Of niet Devlin? Het ging toch om gebrek aan zorg capaciteit? Of nu weer doden ofzo?
Is de overgrote meerderheid al gevaccineerd? Nee he Ludootje, dus nog even wachten.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199898357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 16:40 schreef controlaltdelete het volgende:
CORONAPASPOORT MOGELIJK OOK NA ZOMER NOG NODIG

Asjemenou maak je borst maar nat, nog besmettelijkere nieuwe varianten van het killervirus? Met hun prikbus het woord alleen al busje komt zo.. zou wel eens een overzichtje willen zien waar de prikbus on tour gaat. :o
Hopelijk komt er eentje in m'n buurt parkeren. Ben benieuwd over wat hun sales pitch precies is. :)
Waarschijnlijk 'n paar uitzendkracht met 'n soort call-centre script voor de taak inhuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 15-06-2021 17:29:08 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199898559
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hopelijk komt er eentje in m'n buurt parkeren. Ben benieuwd over wat hun sales pitch precies is. :)
Waarschijnlijk 'n paar uitzendkracht met 'n soort call-centre script voor de taak inhuren.
pas maar op, straks wordt je nog overgehaald....
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199898587
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:19 schreef devlinmr het volgende:
Daarnaast zijn zijn interviews stuitend en sturend. Voorbeeldje was zijn stukje over PCR en dat Koopmans toegaf dat je met PCR niet besmettingen kon meten. Wat Koopmans zegt is dat je geen besmettelijkHEID kan meten, besmetting zeker wel. Hij draait het echter zo dat het om besmettelijkheid gaat.
Heb je het bij besmetting over huidige besmetting of een oude besmetting...........

Als iemand zegt besmet te zijn dan ga je er in principe in de NL taal vanuit dat de besmetting tegenwoordige tijd is.

PCR laat dus eigenlijk gewoon alleen zien dat je ermee in aanraking bent geweest, met wss het aantal cyclie dat nodig was als indicatie hoe actueel. Daarnaast heb je idd ook nog besmettelijkheid, als je zonder symptomen veel virusdeeltjes in je hebt (geen idee of dat kan) zul je allicht alsnog weinig besmettingsrisico hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199898608
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Is de overgrote meerderheid al gevaccineerd? Nee he Ludootje, dus nog even wachten.
Dus het gaat niet meer om de zorg ontlasten maar het gaat er nu om dat de overgrote meerderheid gevaccineerd moet zijn?

Dus je doelpaal is veranderd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199898889
Ik begin me door die berichten over de mogelijke schadelijkheid van de spike proteïnes die door het vaccin worden gemaakt toch wel zorgen te maken. De kans is groot dat het niet schadelijk is, zeker niet voor gezonde mensen, maar helemaal zeker zullen ze daar nu ook niet van kunnen zijn denk ik. Het vaccin lijkt wel erg goed te beschermen tegen een besmetting met corona, of in elk geval ernstig ziek worden ervan. Maar of die spike proteïnes helemaal 100% veilig zijn in ons lichaam - daar durf ik zelf nog niet zeker van te zijn. Het zou ook zomaar kunnen dat we over een half jaar horen dat er toch mensen met orgaanschade zijn door het vaccin.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_199899193
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus het gaat niet meer om de zorg ontlasten maar het gaat er nu om dat de overgrote meerderheid gevaccineerd moet zijn?

Dus je doelpaal is veranderd?
Nee het gaat er om dat de zorg ook niet meteen weer volloopt. Dus het domste wat je kunt doen is alles in één keer vrijgeven.
Geen enkele doelpaal is verplaatst
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199899195
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:11 schreef very het volgende:

[..]

Fair enough. Maar dan zit daar ook nog Bret Weinstein aan tafel, en wat zijn motief zou zijn om mee te werken aan desinformatie is me nog een raadsel. Ik vind zijn benaderingen vaak getuigen van een uiterste terughoudendheid in conclusies, maar wel bereid om elke (ook onwelgevallige) mogelijkheid open te houden.
[..]

Die kan met alle goede bedoelingen dit gesprek leiden en hoeft niet voor zichzelf een dubbele agenda te hebben. Al kan ik er niet voor instaan dat hij niet betaald wordt voor moderatie. Iets dat hij natuurlijk altijd doet als podcast host.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_199899199
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:02 schreef JohnDDD het volgende:
Ik begin me door die berichten over de mogelijke schadelijkheid van de spike proteïnes die door het vaccin worden gemaakt toch wel zorgen te maken.
Welke berichten doel je op? Toch weer niet die van dr. Bridle? :N

quote:
De kans is groot dat het niet schadelijk is, zeker niet voor gezonde mensen, maar helemaal zeker zullen ze daar nu ook niet van kunnen zijn denk ik. Het vaccin lijkt wel erg goed te beschermen tegen een besmetting met corona, of in elk geval ernstig ziek worden ervan. Maar of die spike proteïnes helemaal 100% veilig zijn in ons lichaam - daar durf ik zelf nog niet zeker van te zijn. Het zou ook zomaar kunnen dat we over een half jaar horen dat er toch mensen met orgaanschade zijn door het vaccin.
We hebben 0 aanwijzingen dat de spike-eiwitten op reis gaan door je lichaam en in je organen komen. Er zijn wel sterke aanwijzingen dat de eiwitten van het virus zelf schade geven aan bloedvaten en organen.
pi_199899210
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:22 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Welke berichten doel je op? Toch weer niet die van dr. Bridle? :N
[..]

Door oa de uitvinder van het mRNA vaccine
pi_199899211
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:02 schreef JohnDDD het volgende:
Ik begin me door die berichten over de mogelijke schadelijkheid van de spike proteïnes die door het vaccin worden gemaakt toch wel zorgen te maken. De kans is groot dat het niet schadelijk is, zeker niet voor gezonde mensen, maar helemaal zeker zullen ze daar nu ook niet van kunnen zijn denk ik. Het vaccin lijkt wel erg goed te beschermen tegen een besmetting met corona, of in elk geval ernstig ziek worden ervan. Maar of die spike proteïnes helemaal 100% veilig zijn in ons lichaam - daar durf ik zelf nog niet zeker van te zijn. Het zou ook zomaar kunnen dat we over een half jaar horen dat er toch mensen met orgaanschade zijn door het vaccin.
Je weet dat c-19 dezelfde spike eiwitten heeft?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199899248
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:23 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Door oa de uitvinder van het mRNA vaccine
Zie mijn reactie eerder vanmiddag:
BNW / COVID1984 - #101
pi_199899262
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:28 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Zie mijn reactie eerder vanmiddag:
BNW / COVID1984 - #101
Leuk propaganda verhaal..
Voor wie doe je dit? en waarom
pi_199899356
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Leuk propaganda verhaal..
Voor wie doe je dit? en waarom
Shit, je hebt me door. Ik ben een collega van @devlinmr bij het Ministerie van Staatspropaganda.

Verder nog iets inhoudelijks op te zeggen?
pi_199899369
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Leuk propaganda verhaal..

Zegt degene met 'vaccinatie macht frei' als TT :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199899399
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:22 schreef devlinmr het volgende:
Nee het gaat er om dat de zorg ook niet meteen weer volloopt. Dus het domste wat je kunt doen is alles in één keer vrijgeven.
Geen enkele doelpaal is verplaatst
Welke rationele indicatie heb jij dat dat gaat gebeuren met 80% gevaccineerden + een virus dat totaal niet aanwezig is in de zomer omdat het daarin niet lekker gedijt?

Je ontkent basically 2 dingen:
1: seizoens karakter van het virus
2: Dat vaccins werkzaam zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199899463
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Leuk propaganda verhaal..
Voor wie doe je dit? en waarom
Hij heeft toch gewoon gelijk?

Die Malone is gewoon rancuneus. Zoveel tijd gestoken in mRNA techniek, jaren lopen leuren om het toegepast te krijgen, iedere keer nul op het rekest en ineens strooit de Amerikaanse overheid met miljarden.

En ook het feit dat Malone mede aan de wieg heeft gestaan van de techniek zegt niets over zijn kennis van de vaccins. Daarom het vergelijk dat Daimler ook iets kan vinden van Adaptive Cruise Control.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_199899478
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Welke rationele indicatie heb jij dat dat gaat gebeuren met 80% gevaccineerden + een virus dat totaal niet aanwezig is in de zomer omdat het daarin niet lekker gedijt?

Je ontkent basically 2 dingen:
1: seizoens karakter van het virus
2: Dat vaccins werkzaam zijn.
Hoe warm is het nu in Suriname?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  dinsdag 15 juni 2021 @ 18:40:20 #63
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199899479
Corona-uitbraak in verpleeghuis in Enschede onder al gevaccineerde cliënten

In het verpleeg- en verzorgingshuis De Eschpoort in Enschede is onder cliënten van de afdeling dementie een corona-uitbraak vastgesteld. Van de vijftien cliënten testten er acht positief op het coronavirus. Zij waren allemaal al gevaccineerd. Het verpleeghuis heeft uit voorzorg tot en met donderdag een bezoekersstop ingesteld.
Een cliënt testte afgelopen vrijdag positief op corona, waarna de uitbraak ontstond. "De bewoners hebben heel milde of zelfs geen klachten", zegt Heidi Pot, bestuurder bij Liberein, waar De Eschpoort onder valt. "Het gaat om lichte koorts of wat hooikoorts-achtige klachten."

Naast de acht cliënten zijn ook vier medewerkers van de zorgafdeling positief getest op corona. Andere collega’s uit het team zijn inmiddels ook getest; zij wachten nog op de uitslag.

Herkomst besmetting
De bron van de corona-uitbraak is nog niet bekend. Liberein doet samen met de GGD en een arts-microbioloog onderzoek naar de herkomst van de besmetting.

Ook worden de niet-besmette cliënten aankomende donderdag, vijf dagen na het constateren van de besmettingen, nogmaals getest. Uit voorzorg is bezoek op de afdeling waar de corona-uitbraak plaatshad, de komende dagen niet mogelijk.

Volgens Pot is een corona-uitbraak van deze grootte nog niet eerder voorgekomen. In het verleden testten weleens één of twee bewoners positief, maar daar bleef het dan bij. "Het komt wel vaker voor dat mensen nog besmet zijn na vaccinatie. Maar dat het er nu acht zijn, dat maakt het voor ons wel bijzonder."

Hoe bijzonder is een corona-uitbraak in een verzorgings- of verpleeghuis waar cliënten al gevaccineerd zijn? "Het komt bijna niet meer voor", zegt een woordvoerder van de GGD Twente. "Maar het virus is nog niet weg, dat benadrukken we telkens en dat laat ook deze uitbraak zien. Het is wel heel fijn dat de cliënten amper klachten hebben."


Demente bejaarden, makkelijkere proefkonijnen zijn er niet. Arme oudjes, worden weer es opgesloten.. voor niks eigenlijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199899481
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Leuk propaganda verhaal..
Voor wie doe je dit? en waarom
Als je zo fucking wantrouwig ben check dan is al die figuren die je aanhaalt. Stuk voor stuk hebben ze op de ene of andere manier baat bij het zaaien van twijfel mbt de wetenschap.

Zie bijv de charlatans van een homeopaten die zo fel tegen het rijks vaccinatie programma zijn.

Ooit dacht ik zoals jou over zaken maar toen ik echt onderzoek ging doen en kritisch was vond ik een shitload aan oplichters en kwakzalvers.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199900267
Hongarije vs Portugal wedstrijd zijn er 60,000 in het stadion. Ziet er gezellig uit.
Geen mondkapje te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199900496
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Corona-uitbraak in verpleeghuis in Enschede onder al gevaccineerde cliënten

In het verpleeg- en verzorgingshuis De Eschpoort in Enschede is onder cliënten van de afdeling dementie een corona-uitbraak vastgesteld. Van de vijftien cliënten testten er acht positief op het coronavirus. Zij waren allemaal al gevaccineerd. Het verpleeghuis heeft uit voorzorg tot en met donderdag een bezoekersstop ingesteld.
Een cliënt testte afgelopen vrijdag positief op corona, waarna de uitbraak ontstond. "De bewoners hebben heel milde of zelfs geen klachten", zegt Heidi Pot, bestuurder bij Liberein, waar De Eschpoort onder valt. "Het gaat om lichte koorts of wat hooikoorts-achtige klachten."

Naast de acht cliënten zijn ook vier medewerkers van de zorgafdeling positief getest op corona. Andere collega’s uit het team zijn inmiddels ook getest; zij wachten nog op de uitslag.

Herkomst besmetting
De bron van de corona-uitbraak is nog niet bekend. Liberein doet samen met de GGD en een arts-microbioloog onderzoek naar de herkomst van de besmetting.

Ook worden de niet-besmette cliënten aankomende donderdag, vijf dagen na het constateren van de besmettingen, nogmaals getest. Uit voorzorg is bezoek op de afdeling waar de corona-uitbraak plaatshad, de komende dagen niet mogelijk.

Volgens Pot is een corona-uitbraak van deze grootte nog niet eerder voorgekomen. In het verleden testten weleens één of twee bewoners positief, maar daar bleef het dan bij. "Het komt wel vaker voor dat mensen nog besmet zijn na vaccinatie. Maar dat het er nu acht zijn, dat maakt het voor ons wel bijzonder."

Hoe bijzonder is een corona-uitbraak in een verzorgings- of verpleeghuis waar cliënten al gevaccineerd zijn? "Het komt bijna niet meer voor", zegt een woordvoerder van de GGD Twente. "Maar het virus is nog niet weg, dat benadrukken we telkens en dat laat ook deze uitbraak zien. Het is wel heel fijn dat de cliënten amper klachten hebben."


Demente bejaarden, makkelijkere proefkonijnen zijn er niet. Arme oudjes, worden weer es opgesloten.. voor niks eigenlijk.
Wat een debiele reactie.. Echt totaal respectloos. Het feit dat ze niet super ziek worden geeft dus aan dat de vaccinatie werkt..

Daarnaast zolang deze demente mensen nog wilsbekwaam zijn mogen ze zelf beslissen of ze een vaccinatie wel of niet willen.. Anders beslist familie. Dus ze zijn alles behalve makkelijke proefkonijnen.

Over het opgesloten zitten, technisch zitten ze dat al als ze ver heen zijn.

En mbt over geen bezoek, net als of ze allemaal al zoveel bezoek krijgen.. Waarbij geen bezoek soms ook nog eens zorgt voor rust bij een aantal.

En ondanks bezuinigen is de zorg voor onze dementen nog steeds best goed dankzij gedreven verpleegsters zoals mijn vrouw.

Echt ga fucking in de realiteit leven in plaats van bullshit verkondigen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199900705
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Welke rationele indicatie heb jij dat dat gaat gebeuren met 80% gevaccineerden + een virus dat totaal niet aanwezig is in de zomer omdat het daarin niet lekker gedijt?

Je ontkent basically 2 dingen:
1: seizoens karakter van het virus
2: Dat vaccins werkzaam zijn.
Bron 80% gevaccineerd
Bron seizoenskarakter op basis van 1 jaar en dus 1 zomer?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199900746
Bang- get in!
Goed voor m'n accumulator.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 15 juni 2021 @ 19:51:21 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199900896
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus het gaat niet meer om de zorg ontlasten maar het gaat er nu om dat de overgrote meerderheid gevaccineerd moet zijn?

Dus je doelpaal is veranderd?
Die doelpaal staat nog steed op dezelfde plek.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 15 juni 2021 @ 19:54:25 #70
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199900965
twitter


:D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199901013
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Bron 80% gevaccineerd

Nu is uiteraard nog geen 80% vd Nederlanders gevaccineerd en dat zal ook met 85% gevaccineerden volwassenen in Nl niet het geval zijn.
Gelukkig zijn we wel heel goed op weg. Beter dan verwacht eigenlijk.
quote:
Nu ligt het percentage van mensen die al gevaccineerd zijn, of een afspraak hebben rond de 84 procent.
https://nos.nl/artikel/23(...)-lage-prikbereidheid
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199901100
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nu is uiteraard nog geen 80% vd Nederlanders gevaccineerd en dat zal ook met 85% gevaccineerden volwassenen in Nl niet het geval zijn.
Gelukkig zijn we wel heel goed op weg. Beter dan verwacht eigenlijk.
[..]

Klopt maar Ludo gooit graag met halve waarheden en hele onwaarheden. Vraag hem om een bron en hij valt stil.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:05:00 #73
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199901126
The first-ever autopsy of a person vaccinated against COVID-19, who tested negative 18 days later upon hospital admission but at 24 days after the VAX, has revealed viral RNA was found in almost every organ of the body. The vaccine, while triggering an immune response, DID NOT STOP the virus from entering every organ in the body.

The viral RNA was found in virtually every organ in the body, which means the spike proteins as well.

There are antibodies (like the “vaccine” is supposed to create) but they’re irrelevant because, based on a study from Japan, we now know that the spike S1 protein is what does the damage.

We spoke to one Infectious Disease specialist from a hospital in New Jersey this morning. We sent the actual autopsy findings to him and asked for his thoughts.

When he called back a while later, he was clearly shaken-up. He told us "You cannot quote me by name, I will get fired by the hospital if you do." We agreed to conceal his identity.

He then told us:

"People think that only a MINORITY of people get adverse effects from the vaccine.

Based on this new research, it means that everyone - EVENTUALLY -will have adverse effects, because those spike proteins will be binding to ACE2 receptors everywhere in the body.

That mRNA was supposed to stay in the injection site and it’s not. That means the spike proteins created by the mRNA will be in every organ as well, and we now know it is the spike proteins that do the damage.

Worse, the viral RNA being found in every organ despite a vaccine, indicates either:

1) The vaccine doesn't work at all, OR;

2) The virus is enjoying Antibody Dependent Enhancement (ADE), meaning it actually spreads FASTER in vaccinated people.

This is a GLOBAL TIMEBOMB."


Global Time Bomb" First case of postmortem study of patient vaccinated against SARS-CoV-2; "viral RNA found in every organ of the body"`

Ojee :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199901214
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:
The first-ever autopsy of a person vaccinated against COVID-19, who tested negative 18 days later upon hospital admission but at 24 days after the VAX, has revealed viral RNA was found in almost every organ of the body. The vaccine, while triggering an immune response, DID NOT STOP the virus from entering every organ in the body.

The viral RNA was found in virtually every organ in the body, which means the spike proteins as well.

There are antibodies (like the “vaccine” is supposed to create) but they’re irrelevant because, based on a study from Japan, we now know that the spike S1 protein is what does the damage.

We spoke to one Infectious Disease specialist from a hospital in New Jersey this morning. We sent the actual autopsy findings to him and asked for his thoughts.

When he called back a while later, he was clearly shaken-up. He told us "You cannot quote me by name, I will get fired by the hospital if you do." We agreed to conceal his identity.

He then told us:

"People think that only a MINORITY of people get adverse effects from the vaccine.

Based on this new research, it means that everyone - EVENTUALLY -will have adverse effects, because those spike proteins will be binding to ACE2 receptors everywhere in the body.

That mRNA was supposed to stay in the injection site and it’s not. That means the spike proteins created by the mRNA will be in every organ as well, and we now know it is the spike proteins that do the damage.

Worse, the viral RNA being found in every organ despite a vaccine, indicates either:

1) The vaccine doesn't work at all, OR;

2) The virus is enjoying Antibody Dependent Enhancement (ADE), meaning it actually spreads FASTER in vaccinated people.

This is a GLOBAL TIMEBOMB."


Global Time Bomb" First case of postmortem study of patient vaccinated against SARS-CoV-2; "viral RNA found in every organ of the body"`

Ojee :{
Hall Turner.. anonieme bron hmm oke sounds legit... :')

Artikel komt me wel erg bekend voor, maar de man in dat artikel testte positief op corona. Zou toch niet zo zijn dat crimineel Hall de tekst selectief quote...

Oh verrek kijk nou

https://www.sciencedirect(...)ii/S1201971221003647

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 15-06-2021 20:20:36 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:14:00 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199901239
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je bent zelf de grootste bullshitter, vergeet je pilletjes niet!
Het staat je vrij om onzin te weerleggen. Misschien leidt dat voor de verandering eens tot jouw deelname aan een inhoudelijke discussie.
Huilen dan.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:15:03 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199901248
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het staat je vrij om onzin te weerleggen. Misschien leidt dat voor de verandering eens tot jouw deelname aan een inhoudelijke discussie.
Plagiaat. maar ok :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199901378
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:


Ojee :{
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hall Turner.. anonieme bron hmm oke sounds legit... :')

Artikel komt me wel erg bekend voor, maar de man in dat artikel testte positief op corona. Zou toch niet zo zijn dat crimineel Hall de tekst selectief quote...
Hier heb je de bron:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8051011/

Deze studie beschrijft de immunologische reactie die op gang is gekomen in deze patiënt na de eerste vaccinatie. De korte samenvatting is dat de immuunreactie nog niet perfect was na die eerste dosis, de patiënt toch Covid heeft gekregen, en daaraan is overleden. Niet geheel verbazingwekkend bij een 86-jarige.
pi_199901424
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:23 schreef Tourniquet het volgende:

[..]


[..]

Hier heb je de bron:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8051011/

Deze studie beschrijft de immunologische reactie die op gang is gekomen in deze patiënt na de eerste vaccinatie. De korte samenvatting is dat de immuunreactie nog niet perfect was na die eerste dosis, de patiënt toch Covid heeft gekregen, en daaraan is overleden. Niet geheel verbazingwekkend bij een 86-jarige.
Ging me om de bron van de arts die hij zogenaamd had geraadpleegd. Degene die zogenaamd zegt dat we allemaal kapot deaud gaan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199901502
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ging me om de bron van de arts die hij zogenaamd had geraadpleegd. Degene die zogenaamd zegt dat we allemaal kapot deaud gaan
Oh aha. Wel begrijpelijk dat die anoniem wil blijven als hij zulke BS verkondigt, mocht hij al bestaan. :+
pi_199901551
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hou jij je nu maar bij het evangelie van De Clown en laat je vooral nog een 2e keer volblaffen door die gast.

Je zoekt het verder maar uit. Ik ga voetbal kijken.
Durf je wel te kijken? Straks valt er een gevaccineerde speler dood neer...

Btw:

quote:
Viruswaarheid-jurist Jeroen Pols wordt ervan beschuldigd dat hij op Facebook fakenews heeft verspreid met betrekking tot het coronavirus. De juridische steun en toeverlaat van de omstreden coronascepticus Willem Engel deelde op het sociale platform een fotocollage waarop achtergelaten volle winkelwagentjes in een supermarkt te zien zijn.

In de begeleidende tekst staat dat het gaat om Russen die als een protestactie hun karretje laten staan wanneer zij door het winkelpersoneel verzocht worden een mondkapje te dragen. Maar de foto is fout en misleidend, beoordelen onafhankelijke factheckers van DPA Factchecking. 'In werkelijkheid zijn de foto's genomen in een Franse supermarkt. Klanten lieten op 1 mei 2021, een nationale feestdag in Frankrijk, massaal hun karretje staan omdat ze te lang moesten wachten', schrijven de onderzoekers.

Pols had bovendien aan de hand van de foto kunnen weten dat het een Franse supermarktketen betrof, aangezien er teksten als 'salades en sachet' en 'fraises' op staan. Facebook heeft een disclaimer bij de foto geplaatst om lezers erop te wijzen dat het bericht van Pols onjuiste informatie betreft.
https://www.ad.nl/binnenl(...)p-facebook~a1f14d78/

En dat soort lui nemen de wappies serieus... Maar iemand die jarenlang viroloog is met een uitmuntende status is een idioot...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199901618
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 17:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

pas maar op, straks wordt je nog overgehaald....
Hypotheek afbetalen dan misschien ga ik even over denken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199901842
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:34 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Durf je wel te kijken? Straks valt er een gevaccineerde speler dood neer...

Was die Eriksen gevaccineerd?
Hoe veel van de 100's EK spelers gevaccineerd zijn denk je?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:52:43 #83
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199901913
Waarom moest mijn post zonodig weg? Prikhazen kunnen niet incasseren, blijkt maar weer.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:14:08 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199902435
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Waar gaat dit over? Zijn mensen die liever geen vaccin nemen allemaal coke en xtc gebruikers? Lijkt mij niet, ik ken mensen die de spuit niet zo zien zitten ook niks met coke of pillen hebben.
ja die ken ik ook wel.
Ik had alleen gisteren een gesprek met een persoon die wel allerlei soorten hard drugs gebruikten maar wel extreem tegen vaccin was.

Vandaar mijn WTF moment. :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199902436
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Was die Eriksen gevaccineerd?
Hoe veel van de 100's EK spelers gevaccineerd zijn denk je?
De ene nieuwssite zegt van niet. Een andere weer wel.

Wie het weet mag het zeggen.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:17:10 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199902500
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

Was die Eriksen gevaccineerd?
Hoe veel van de 100's EK spelers gevaccineerd zijn denk je?
Ja 2 weken geleden.
Maar Voetbal is een hele brede sport met duizenden prof voetballers.
En dit is zeker niet de eerste die het overkomen is, en ook zeker niet de laatste.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199902642
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja 2 weken geleden.
Maar Voetbal is een hele brede sport met duizenden prof voetballers.
En dit is zeker niet de eerste die het overkomen is, en ook zeker niet de laatste.
Tot nu toe melden alle bronnen rondom hem dat ie niet gevaccineerd is.. Als het gebeurd is moet dan idd wel de afgelopen twee weken zijn omdat zijn club Inter zegt niks te weten van een vaccinatie.

Maar idd, dan nog... Het is zeldzaam maar toch bijna elk seizoen wel 1 a 2 gevallen waarbij voetballers een hartstilstand krijgen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199902751
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:14 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

De ene nieuwssite zegt van niet. Een andere weer wel.

Wie het weet mag het zeggen.
Hij was niet gevaccineerd, o.a. bevestigd door Giuseppe Marotta, voorzitter van Inter Milan. Nieuwssites (welke dan?) die zeggen van wel verspreiden desinformatie.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:27:08 #89
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199902817
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:21 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Tot nu toe melden alle bronnen rondom hem dat ie niet gevaccineerd is.. Als het gebeurd is moet dan idd wel de afgelopen twee weken zijn omdat zijn club Inter zegt niks te weten van een vaccinatie.

Maar idd, dan nog... Het is zeldzaam maar toch bijna elk seizoen wel 1 a 2 gevallen waarbij voetballers een hartstilstand krijgen..
oh ik las ergens anders dat hij wel was gevaccineerd. ( afgelopen week de berichten zijn weg gehaald )
Nja staat er ook gewoon compleet los van BTW.
Er zijn tig sporters waarvan het hart liet afweten tijdens het beoefen van hun sport.
Bij dit EK zijn er 624 spelers die mee doen..
Zelfs al was de helft gevaccineerd dan zouden er wel meer om moeten vallen de komende paar weken, lijkt me dan!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199902906
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:24 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hij was niet gevaccineerd, o.a. bevestigd door Giuseppe Marotta, voorzitter van Inter Milan. Nieuwssites (welke dan?) die zeggen van wel verspreiden desinformatie.
Najaik ben dus blijkbaar nietdeenige voor wie de geluiden verwarrend zijn.

Ik hoop overigens niet nog eens zo'n tafereel te moeten aanschouwen uiteraard, dat gun je niemand.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 21:51:28 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199903366
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:30 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Najaik ben dus blijkbaar nietdeenige voor wie de geluiden verwarrend zijn.

Ik hoop overigens niet nog eens zo'n tafereel te moeten aanschouwen uiteraard, dat gun je niemand.
Klopt, Het stond ergens op facebook en paar andere sites.
Sommige complot sites werken nu eenmaal sneller dan Reguliere nieuws sites.
https://www.forbes.com/si(...)ted/?sh=67599ed53a14
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199904197
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt, Het stond ergens op facebook en paar andere sites.
Sommige complot sites werken nu eenmaal sneller dan Reguliere nieuws sites.
https://www.forbes.com/si(...)ted/?sh=67599ed53a14
Waarom vinden mensen het leuk dit soort onzin de wereld in te helpen. Onbegrijpelijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199904257
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:51 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt, Het stond ergens op facebook en paar andere sites.
Sommige complot sites werken nu eenmaal sneller dan Reguliere nieuws sites.
https://www.forbes.com/si(...)ted/?sh=67599ed53a14
Complotsites kunnen hun verhaal gelijk op de site zetten, want die hoeven de feiten niet te checken. Reguliere media moeten dat wel doen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_199905004
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 18:40 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Hoe warm is het nu in Suriname?
N.v.t. heel ander klimaat dan hier, met andere patronen die correleren met seizoen.

Ook daar heb je allicht een griepseizoen, zou me helemaal niks verbazen, maar Suriname is natuurlijk niet van toepassing als we het over Nederland hebben. Het virus houdt zich hier aan seizoenspatronen, dat is een feit, wil je dat ontkennen? Want? Waarom denk je dat dat logisch is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199905067
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Bron 80% gevaccineerd
Bron seizoenskarakter op basis van 1 jaar en dus 1 zomer?
1 zomer in hoeveel verschillende landen? Over hoeveel mensen? Kerel, de statistische significantie zit in de laatste promielen. Haal je kop uit het zand.

quote:
Tot en met zondag 6 juni zijn in Nederland naar schatting ruim 10,7 miljoen vaccinaties toegediend. Daarvan zijn er ruim 7,3 miljoen eerste vaccinaties en 3,4 miljoen tweede vaccinaties. Het dagelijks aantal gezette prikken staat op het Coronadashboard.
quote:
Sanquin kwam onlangs met het zeer goede nieuws dat het percentage antistoffen bij ouderen is gestegen naar gemiddeld boven de 85 procent en zelfs nog steeds stijgt.
Ok, van de risicogroep, incl natuurlijke antistoffen, maar dat is dus 80% van wat er zo een beetje in het ziekenhuis terecht komt met covidsz wat verholpen is, daar ging het mij om.

[ Bericht 7% gewijzigd door ludovico op 15-06-2021 23:20:23 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199905088
quote:
Europese Commissie wil 'hoofdepidemioloog'
De Europese Commissie wil, naar Amerikaans voorbeeld, een eigen hoofdepidemioloog aanstellen om toekomstige pandemieën beter te kunnen leiden. Hij of zij zou dit jaar al moeten beginnen, vindt de commissie.

Deskundigen en bestuurders zijn het niet altijd met elkaar eens over het oordeel van wetenschappers en dat leidt tot meningsverschillen. De nieuwe hoofdepidemioloog moet zorgen voor "helderder en beter onderling afgestemd wetenschappelijk advies". Zo kan de nieuwe adviseur politici helpen betere beslissingen te nemen en burgers beter voor te lichten, denkt de commissie. Veel EU-landen hadden in de coronacrisis een eigen wetenschappelijk boegbeeld, zoals in Nederland Jaap van Dissel.

Ook moet jaarlijks in kaart worden gebracht of de EU klaar is om een volgende gezondheidscrisis op te vangen en zo nodig moet een Europese noodtoestand kunnen worden uitgeroepen. Daarnaast wil de commissie nepnieuws en misleidende informatie vernuftiger bestrijden.
https://nos.nl/liveblog/2(...)na-eerste-coronagolf
Jaap van Dissel for president :M w/
Dan kan hij gelijk de Europese strijd tegen nepnieuws door wappies leiden oO/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199905264
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:05 schreef controlaltdelete het volgende:
The first-ever autopsy of a person vaccinated against COVID-19, who tested negative 18 days later upon hospital admission but at 24 days after the VAX, has revealed viral RNA was found in almost every organ of the body. The vaccine, while triggering an immune response, DID NOT STOP the virus from entering every organ in the body.

The viral RNA was found in virtually every organ in the body, which means the spike proteins as well.

There are antibodies (like the “vaccine” is supposed to create) but they’re irrelevant because, based on a study from Japan, we now know that the spike S1 protein is what does the damage.

We spoke to one Infectious Disease specialist from a hospital in New Jersey this morning. We sent the actual autopsy findings to him and asked for his thoughts.

When he called back a while later, he was clearly shaken-up. He told us "You cannot quote me by name, I will get fired by the hospital if you do." We agreed to conceal his identity.

He then told us:

"People think that only a MINORITY of people get adverse effects from the vaccine.

Based on this new research, it means that everyone - EVENTUALLY -will have adverse effects, because those spike proteins will be binding to ACE2 receptors everywhere in the body.

That mRNA was supposed to stay in the injection site and it’s not. That means the spike proteins created by the mRNA will be in every organ as well, and we now know it is the spike proteins that do the damage.

Worse, the viral RNA being found in every organ despite a vaccine, indicates either:

1) The vaccine doesn't work at all, OR;

2) The virus is enjoying Antibody Dependent Enhancement (ADE), meaning it actually spreads FASTER in vaccinated people.

This is a GLOBAL TIMEBOMB."


Global Time Bomb" First case of postmortem study of patient vaccinated against SARS-CoV-2; "viral RNA found in every organ of the body"`

Ojee :{
Als iets binnen 24 dagen dodelijk is en een beetje veel voorkomt en een beetje significant is dan zou je toch wel aardig snel verhalen moeten gaan horen om je heen. Afgezien daarvan, iets waar ik steeds tegen ageer, die absolute getallen zijn vertekend...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199905339
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Jaap van Dissel for president :M w/
Dan kan hij gelijk de Europese strijd tegen nepnieuws door wappies leiden oO/
Weet je het wel zeker? Onze Jaap? Je weet dat hij het mondkapjes besluit bijv, een politieke keuze noemt? Dat er geen overtuigend wetenschappelijk bewijs is dat het zin heeft?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199905411
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Weet je het wel zeker? Onze Jaap? Je weet dat hij het mondkapjes besluit bijv, een politieke keuze noemt? Dat er geen overtuigend wetenschappelijk bewijs is dat het zin heeft?
In de meeste uitspraken van van Dissel kan ik me wel vinden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 15 juni 2021 @ 23:25:56 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199905460
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, die is verschoven naar "Eerst iedereen vaccineren" zoals je kunt lezen als je Nederlands spreekt.

Op de dikke duim irreële doen prognoses als bron dat het niet kan is natuurlijk bullshit, hoop dat je dat toch kunt beseffen en je schedel niet zo dik is.
Dat vaccineren is om waar de doelpalen staan te bewerkstelligen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199905464
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom moest mijn post zonodig weg? Prikhazen kunnen niet incasseren, blijkt maar weer.
De druk wordt te hoog
pi_199905474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In de meeste uitspraken van van Dissel kan ik me wel vinden.
V Dissel komt wel verstandig op me over ook.

Koopmans vind ik alleen een doemdenkende heks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199905486
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat vaccineren is om waar de doelpalen staan te bewerkstelligen.
Dat vaccineren heeft al meer dan progressie genoeg gehad om het los te gooien, zeker icm zomer.
Vorige zomer konden we zonder vaccinaties het allemaal al losgooien, laat staan nu.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199905513
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:33 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Complotsites kunnen hun verhaal gelijk op de site zetten, want die hoeven de feiten niet te checken. Reguliere media moeten dat wel doen.
Wie checkt de “feiten” ?
pi_199905786
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:28 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wie checkt de “feiten” ?
De mainstream media heeft strenge regels waaraan een item moet voldoen voordat ze hem plaatsen. Als ze een item plaatsen die achteraf onjuist blijkt te zijn, dan heeft dat grote gevolgen voor hun geloofwaardigheid.

Daar hebben Jensen, Blcbx en OffGuardian geen last van want die hebben sowieso al geen geloofwaardigheid om te verliezen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199905805
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De mainstream media heeft strenge regels waaraan een item moet voldoen voordat ze hem plaatsen. Als ze een item plaatsen die achteraf onjuist blijkt te zijn, dan heeft dat grote gevolgen voor hun geloofwaardigheid.

Daar hebben Jensen, Blcbx en OffGuardian geen last van want die hebben sowieso al geen geloofwaardigheid om te verliezen.
LOL.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199905832
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De mainstream media heeft strenge regels waaraan een item moet voldoen voordat ze hem plaatsen. Als ze een item plaatsen die achteraf onjuist blijkt te zijn, dan heeft dat grote gevolgen voor hun geloofwaardigheid.

Daar hebben Jensen, Blcbx en OffGuardian geen last van want die hebben sowieso al geen geloofwaardigheid om te verliezen.
Wat zijn de eisen waar het aan moet voldoen om door de keuring te komen ..

De mainstream media bepaalt dus wat je moet geloven .. alles wat afwijkt is onzin omdat het niet is gechekt :?
pi_199905883
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wat zijn de eisen waar het aan moet voldoen om door de keuring te komen ..

De mainstream media bepaalt dus wat je moet geloven .. alles wat afwijkt is onzin omdat het niet is gechekt :?
De meeste nieuwsmedia geven hun journalistieke code wel ergens weer op hun site. Dat zijn vele pagina's aan regels die ze voor zichzelf opgelegd hebben.

Elk item dat onjuist blijkt te zijn moet uiteindelijk gerectificeerd worden en zorgt voor gezichtsverlies. Dus reken maar dat ze dat willen voorkomen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 16 juni 2021 @ 00:03:56 #109
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199905932
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De meeste nieuwsmedia geven hun journalistieke code wel ergens weer op hun site. Dat zijn vele pagina's aan regels die ze voor zichzelf opgelegd hebben.

Elk item dat onjuist blijkt te zijn moet uiteindelijk gerectificeerd worden en zorgt voor gezichtsverlies. Dus reken maar dat ze dat willen voorkomen.
Onjuist volgens hun regels maar niet perse onjuist wetenschappelijk. En ik zou zo graag wetenschappelijke artikelen zien die feiten bevatten en geen meningen want dan is het een column (niks mis mee) en te sturen.
pi_199905986
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:03 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Onjuist volgens hun regels maar niet perse onjuist wetenschappelijk. En ik zou zo graag wetenschappelijke artikelen zien die feiten bevatten en geen meningen want dan is het een column (niks mis mee) en te sturen.
Bijna alle wetenschappelijke artikels omtrent vaccinaties promoten het vaccin. Er zijn er genoeg.
Zou je daarmee je eigen mening bijstellen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 16 juni 2021 @ 00:25:25 #111
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199906000
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Bijna alle wetenschappelijke artikels omtrent vaccinaties promoten het vaccin. Er zijn er genoeg.
Zou je daarmee je eigen mening bijstellen?
Misschien als er meer onderzoek op de lange termijn is. Ik ben zeker niet tegen.
pi_199906008
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

N.v.t. heel ander klimaat dan hier, met andere patronen die correleren met seizoen.

Ook daar heb je allicht een griepseizoen, zou me helemaal niks verbazen, maar Suriname is natuurlijk niet van toepassing als we het over Nederland hebben. Het virus houdt zich hier aan seizoenspatronen, dat is een feit, wil je dat ontkennen? Want? Waarom denk je dat dat logisch is?
Als het een feit is dan heb je vast een ijzersterke bron daarvoor.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199906015
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat vaccineren heeft al meer dan progressie genoeg gehad om het los te gooien, zeker icm zomer.
Vorige zomer konden we zonder vaccinaties het allemaal al losgooien, laat staan nu.
Dachten ze in de UK ook.. en verrek de besmettingen lopen weer op.
Maar zal vast een ander klimaat zijn daar ofzo
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 16 juni 2021 @ 00:48:28 #114
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_199906036
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:28 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wie checkt de “feiten” ?
de hamvraag.

ooit was dat de taak van de z.g. vrije pers.
onderzoeksjournalistiek enzo.
"dualisme" itt het huidige monisme.
Huig
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 01:21:36 #115
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199906097
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:48 schreef Orwell het volgende:

[..]

de hamvraag.

ooit was dat de taak van de z.g. vrije pers.
onderzoeksjournalistiek enzo.
"dualisme" itt het huidige monisme.
Dat is er nog steeds en meer dan er een aantal jaren geleden was, in mijn beleving.

Sterker nog, we hebben nu fact checkers die niets anders doen dan kijken of uitspraken wel of niet waar zijn en overeenkomstig de feiten zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199906118
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De mainstream media heeft strenge regels waaraan een item moet voldoen voordat ze hem plaatsen. Als ze een item plaatsen die achteraf onjuist blijkt te zijn, dan heeft dat grote gevolgen voor hun geloofwaardigheid.

Ha! En jij denkt dat mensen in China op straat doodgevallen van corona zijn geweest en die idiotische beelden geloof je ook zeker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 16-06-2021 03:36:45 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 16 juni 2021 @ 01:39:44 #117
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199906120
At yesterday's Senate Republican press conference, Sen. Ron Johnson (R-WI) accused Dr. Anthony Fauci of directing US funding to gain of function research
  woensdag 16 juni 2021 @ 01:41:28 #118
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199906122
The genetic structure of SARS-CoV-2 does not rule out a laboratory origin
https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/bies.202000240
  woensdag 16 juni 2021 @ 01:47:10 #119
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_199906131
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 01:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is er nog steeds en meer dan er een aantal jaren geleden was, in mijn beleving.

Sterker nog, we hebben nu fact checkers die niets anders doen dan kijken of uitspraken wel of niet waar zijn en overeenkomstig de feiten zijn.
lol..
overeenkomstig de feiten..
je hebt echt geen clue hé..?

who checks the "fact checker" etc etc...
;(

"het nieuws" is/ zou moeten zijn:(per definitie) Fact Checking.

De "Pointer"'s/ zelfbenoemde factcheckers van deze wereld zijn ignorant, zelf-overschatte, clowns.

[ Bericht 14% gewijzigd door Orwell op 16-06-2021 01:52:29 ]
Huig
pi_199906441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 22:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

N.v.t. heel ander klimaat dan hier, met andere patronen die correleren met seizoen.

Ook daar heb je allicht een griepseizoen, zou me helemaal niks verbazen, maar Suriname is natuurlijk niet van toepassing als we het over Nederland hebben. Het virus houdt zich hier aan seizoenspatronen, dat is een feit, wil je dat ontkennen? Want? Waarom denk je dat dat logisch is?
En hoe werkt dat dan? Wat maakt dat het virus in Nederland met warm weer verdwijnt en in Suriname niet?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_199906610
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 01:47 schreef Orwell het volgende:

[..]

lol..
overeenkomstig de feiten..
je hebt echt geen clue hé..?

who checks the "fact checker" etc etc...
;(

"het nieuws" is/ zou moeten zijn:(per definitie) Fact Checking.

De "Pointer"'s/ zelfbenoemde factcheckers van deze wereld zijn ignorant, zelf-overschatte, clowns.

Een factchecker geeft bronnen aan de hand waarvan je zelf de factchecker kunt checken.
Iets wat alternatieve media of nalaat of doet middels gemanipuleerde beelden of tekst
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 16 juni 2021 @ 07:59:39 #122
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199906635
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 01:39 schreef THEFXR het volgende:
At yesterday's Senate Republican press conference, Sen. Ron Johnson (R-WI) accused Dr. Anthony Fauci of directing US funding to gain of function research
Die heb ik in het vorige deel ook al gepost zelfs met Nederlandse ondertiteling maar wordt natuurlijk genegeerd en snel afgeserveerd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199906851
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:03 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Onjuist volgens hun regels maar niet perse onjuist wetenschappelijk. En ik zou zo graag wetenschappelijke artikelen zien die feiten bevatten en geen meningen want dan is het een column (niks mis mee) en te sturen.
Krijg je ook een bias in wat ze publiceren conform hun ideologie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199906912
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 07:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Een factchecker geeft bronnen aan de hand waarvan je zelf de factchecker kunt checken.
Iets wat alternatieve media of nalaat of doet middels gemanipuleerde beelden of tekst
Een fact checker kan de feiten net als jij zo interpreteren dat water niet meer nat is inderdaad.

Dan staan er bronnen onder die precies het tegenovergestelde zeggen van de interpretatie van de fact checker.

Hou toch op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199906925
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 07:22 schreef Multatilu het volgende:

[..]

En hoe werkt dat dan? Wat maakt dat het virus in Nederland met warm weer verdwijnt en in Suriname niet?
Aerosols, ventilatie, en alles wat die druppels met virusdeeltjes potenter maakt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199906978
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dachten ze in de UK ook.. en verrek de besmettingen lopen weer op.
Maar zal vast een ander klimaat zijn daar ofzo
Uiteraard loopt het weer op als het nihil is geworden en de dominante strains waar het virus tegen werkt is gemitigeerd.

Dan komt er een variant die net afwijkt en weer mensen kan besmetten.

Dat is wat een virus doet, heb je nog wat zinnigs te melden? Waarom is er iets in de UK aan de hand wat bijzonder is volgens jou? Naar wat ik weet zijn de ziekenhuisopnames en de deaths daar minimaal, laten we dat accepteren, zoals we altijd hebben gedaan, en het leven leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199906993
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als het een feit is dan heb je vast een ijzersterke bron daarvoor.
Klopt ja, de vrij toegankelijke statistische info over covid besmettingen die seizoensgebonden is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199907014
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Een fact checker kan de feiten net als jij zo interpreteren dat water niet meer nat is inderdaad.

Dan staan er bronnen onder die precies het tegenovergestelde zeggen van de interpretatie van de fact checker.

Hou toch op.
Ah je draait het meteen weer in een ad hominem... Je bent er weer vroeg bij
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199907020
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klopt ja, de vrij toegankelijke statistische info over covid besmettingen die seizoensgebonden is.
1 datapunt is te weinig om daar iets zinnigs over te zeggen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199907035
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ah je draait het meteen weer in een ad hominem... Je bent er weer vroeg bij
Is staat nergens een ad hominem, dit is een feitelijke beschrijving van de situatie zoals die is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199907044
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

1 datapunt is te weinig om daar iets zinnigs over te zeggen
Dit gebeurt over de hele wereld met miljarden mensen als onderliggende data de statistische significantie zit ver achterin de 99% confidence.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199907073
Het is ook niet dat virologen dit niet beamen ofzo he, je bent hier toch out of sync met wat je denkt dat de virologen denken over het onderwerp zodat je daarna kan doen alsof dat jouw visie is die dan op feiten is gebaseerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199907090
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Uiteraard loopt het weer op als het nihil is geworden en de dominante strains waar het virus tegen werkt is gemitigeerd.
Je weet dat je hier gewoon veel woorden achterelkaar zet zonder dat het maar iets betekent?
quote:
Dan komt er een variant die net afwijkt en weer mensen kan besmetten.
Maar niet in de zomer toch, want seizoenen enzo...
quote:
Dat is wat een virus doet, heb je nog wat zinnigs te melden? Waarom is er iets in de UK aan de hand wat bijzonder is volgens jou? Naar wat ik weet zijn de ziekenhuisopnames en de deaths daar minimaal, laten we dat accepteren, zoals we altijd hebben gedaan, en het leven leven.
Waar heb ik het over ziekenhuisopnames? De besmettingen nemen toe in een seizoen dat het volgens jou zou moeten verdwijnen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199907114
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:44 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dit gebeurt over de hele wereld met miljarden mensen als onderliggende data de statistische significantie zit ver achterin de 99% confidence.
Wederom... Wat?

Kom gewoon met een betrouwbare bron waaruit blijkt dat je een punt hebt ipv incoherente zinnen neer te plempen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199907133
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:46 schreef ludovico het volgende:
Het is ook niet dat virologen dit niet beamen ofzo he, je bent hier toch out of sync met wat je denkt dat de virologen denken over het onderwerp zodat je daarna kan doen alsof dat jouw visie is die dan op feiten is gebaseerd.
Geef eens een bron dan van die virologen.
Vooralsnog vind ik iig geen enkele bron die of het een of het ander bewijst. Oftewel de wetenschap is er nog niet uit.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199907457
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Geef eens een bron dan van die virologen.
Vooralsnog vind ik iig geen enkele bron die of het een of het ander bewijst. Oftewel de wetenschap is er nog niet uit.
Straks in september als het weer toeneemt etc etc etc.
Dat er geen artikel gepubliceerd is zal allemaal wel, het gezond verstand van de viroloog bestaat ook nog, het is overduidelijk allemaal maar jij vindt iets pas waarheid als er een statistische test overheen is gegooid met een uitgebreid verhaal eromheen.

Kijk maar op nu.nl ofzo. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199907468
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wederom... Wat?

Kom gewoon met een betrouwbare bron waaruit blijkt dat je een punt hebt ipv incoherente zinnen neer te plempen
Dat jij niet begrijpt hoe statistisch onderzoek werkt is niet aan mij om uit te leggen, ga maar ergens op een universiteit studeren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199907478
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 00:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als het een feit is dan heb je vast een ijzersterke bron daarvoor.
Nogmaals, de statistieken met aantal besmettingen / doden worden gewoon globaal bijgehouden, je zoekt het zelf maar op.

En 1000 besmettingen is minder dan 800.000, als je dat nog uitgelegd moet krijgen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199907487
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:48 schreef devlinmr het volgende:
Je weet dat je hier gewoon veel woorden achterelkaar zet zonder dat het maar iets betekent?
Dat jij er geen betekenis uit kan herleiden dat is mij inderdaad wel duidelijk ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199907496
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:48 schreef devlinmr het volgende:
Maar niet in de zomer toch, want seizoenen enzo...
Er zijn wel wat meer parameters die verschillende kanten op sturen in verschillende sterktes, je kan ook zelf ff nadenken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:35:11 #141
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199907501
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 07:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die heb ik in het vorige deel ook al gepost zelfs met Nederlandse ondertiteling maar wordt natuurlijk genegeerd en snel afgeserveerd.
het is het zoveelste puzzelstukje van het hele onderdeel, maar ik vind het echt BNW als je denkt dat het via een een vleermuis op een gordeldier is gegaan, dan naar mensen over in superbesmettelijke toestand. 8)7
pi_199907511
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het is het zoveelste puzzelstukje van het hele onderdeel, maar ik vind het echt BNW als je denkt dat het via een een vleermuis op een gordeldier is gegaan, dan naar mensen over in superbesmettelijke toestand. 8)7
Gelukkig is het maar een griepje. De vaccins, die zijn het ekte genocidale gevaar.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 16 juni 2021 @ 09:37:19 #143
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199907520
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Geef eens een bron dan van die virologen.
Vooralsnog vind ik iig geen enkele bron die of het een of het ander bewijst. Oftewel de wetenschap is er nog niet uit.
voor goede bronnen en feiten is NWS, niet BNW
pi_199907531
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat jij niet begrijpt hoe statistisch onderzoek werkt is niet aan mij om uit te leggen, ga maar ergens op een universiteit studeren.
Al gedaan.. ik heb ook Nederlands geleerd en geleerd zinnen te bouwen die grammaticaal correct zijn en ook nog iets betekenen. Wellicht dat een LOI cursus je verder kan helpen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199907554
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:46 schreef ludovico het volgende:
Het is ook niet dat virologen dit niet beamen ofzo he, je bent hier toch out of sync met wat je denkt dat de virologen denken over het onderwerp zodat je daarna kan doen alsof dat jouw visie is die dan op feiten is gebaseerd.
Vertel wat is mijn visie dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199907581
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Straks in september als het weer toeneemt etc etc etc.
Dat er geen artikel gepubliceerd is zal allemaal wel, het gezond verstand van de viroloog bestaat ook nog, het is overduidelijk allemaal maar jij vindt iets pas waarheid als er een statistische test overheen is gegooid met een uitgebreid verhaal eromheen.

Kijk maar op nu.nl ofzo. :')
Ik vraag jou alleen maar om een bron die jouw verhaal corroboreert. Vooralsnog heb je namelijk niet een track record die vertrouwen uitstraalt als het gaat om feiten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199907765
https://www.sciencedirect(...)ii/S0013935121002668

Het meest uitgebreide onderzoek wat ik kon vinden mbt seizoens effect.
Conclusie, het is aannemelijk dat er seizoenseffecten zijn, maar itt wat Ludo beweert is niks zeker en moet er meer onderzoek plaatsvinden oa omdat er slechts 1 seizoen cyclus is geweest

quote:
8. Conclusion
Several empirical and epidemiological studies have indicated that temperature and humidity are the most significant factors affecting SARS-CoV-2 transmission. Studies collectively agree with the inverse forcing of temperature and humidity (AH, RH, and SH) on the global transmission of SARS-CoV-2. These general tendencies observed for SARS-CoV-2 transmission is consistent with the survivability of other HCoVs in various environmental conditions. Based on the studies presented here, COVID-19 appears to be temperature-sensitive and, therefore, seasonal. Along with the other meteorological factors, such as air pollution, wind speed, etc., analyses on local regions drew ambiguous conclusions on the effect of humidity on SARS-CoV-2 transmission. These discrepancies could be the product of other social and biological factors, such as population density, population behavior, social distancing, and host susceptibility. Nevertheless, as the coronavirus pandemic has just completed a full seasonal cycle, further studies are desirable to corroborate the negative correlation of AH, RH, and SH with the SARS-Cov transmissibility at local scales, if possible, with increased sizes of datasets.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199908045
quote:
Onderzoek naar honderden jongeren die corona hadden na examenreisjes: mogelijk Indiase variant
De deltavariant van het coronavirus - die ook wel Indiase variant wordt genoemd omdat die daar het eerst is gevonden - verspreidt zich ook in Nederland. GGD’en en het RIVM onderzoeken ruim tweehonderd jongeren tussen 15 en 19 jaar die positief testten op corona na een bezoek aan Spanje en Portugal. ,,Het grote risico is dat deze van examenfeestjes teruggekeerde jongeren de deltavariant verder gaan verspreiden in Nederland’’, aldus het RIVM.
https://www.ad.nl/binnenl(...)se-variant~a508759f/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199908049
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 09:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vertel wat is mijn visie dan?
:')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199908127
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

:')
Jij hebt daar blijkbaar een duidelijk beeld van, dus wat is mijn visie dan volgens jou?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199908448
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 10:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Haha, nee, maar het zou een rationelere grondslag hebben dat Devlin hier zo post - naar mijn mening - dan dat die uit vrije wil op deze manier hier post en ook net zoveel post als ik (zegmaar 24/7, ongezond en obsessief, kga maar weer aan het werk... Xx).
Oh, ik dacht al. Zie wel eens vaker mensen hier uitgemaakt worden voor paid government troll maar dat is toch wel echt een beetje koekoek. :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')