abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 juni 2021 @ 09:35:10 #251
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199892831
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Staat weer gewoon een TR op, het leven niet rekken is iets anders dan "mag dood", dat laatste vind ik enorm onsmakelijk.
Dat zijn de consequenties van jouw eigen woorden. Als je de "oudjes" niet wil beschermen dan is de kans dus groot dat ze covid krijgen en zullen sterven. Jij hebt daar vrede mee blijkbaar, oftewel, ze mogen dood gaan.

Wellicht dat het nu tot je doordringt wat je nu eigenlijk zelf zegt of iig hoe het overkomt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 09:35:46 #252
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199892839
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh je weet zelf ook waar ik op doel, avondklok. Klopt ja.

Enige wanneer wij daadwerkelijk echt opgesloten waren binnen eigen huis.
Stond er een politieagent bij je deur?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 09:37:39 #253
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199892868
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De prikhazen
Nieuw woordje geleerd?
quote:
blijven maar met het vingertje wijzen naar Engel maar het gesjoemel met gigantische bedragen van onze belastingcenten door De Clown wordt door de vingers gezien.
Want het een sluit het ander uit? De 2e kamer heeft als taak daarop toe te zien. Wie controleert Engel en jouw favo groepje BPOC en anderen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 09:43:36 #254
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199892952
Mooie aanduiding inderdaad prikhaas. Maak jij je maar druk over het verkwanselen van die enorme bedragen aan belastinggeld, staan die akkefietjes in het niet bij. Je moet toch wat om De Clown te vergeven en te verdedigen. Nu aan het werk, zou jij ook eens moeten doen. Oh nee je bent al aan het werk :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 09:48:43 #255
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199893011
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Mooie aanduiding inderdaad prikhaas. Maak jij je maar druk over het verkwanselen van die enorme bedragen aan belastinggeld, staan die akkefietjes in het niet bij. Je moet toch wat om De Clown te vergeven en te verdedigen. Nu aan het werk, zou jij ook eens moeten doen. Oh nee je bent al aan het werk :o
Ja ik krijg vandaag mijn Tesla geleverd van Hugo.. Great reset Proof want elektrisch. Zonnepanelen komen volgende week, maar die heb ik van Olongren gekregen in D66 groen.

Strijk ze
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199893024
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Staat weer gewoon een TR op, het leven niet rekken is iets anders dan "mag dood", dat laatste vind ik enorm onsmakelijk.
Waarom zeg je het dan wel? En nee het is niet anders je zegt precies hetzelfde.. "Ach u heeft een mooi leven gehad, die paar jaar dat u nog geleefd had is verwaarloosbaar dus sterf nu maar"
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199893410
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Waarom zeg je het dan wel? En nee het is niet anders je zegt precies hetzelfde.. "Ach u heeft een mooi leven gehad, die paar jaar dat u nog geleefd had is verwaarloosbaar dus sterf nu maar"
Nee,

Gun ik mensen dan influenza als ik zeg dat we niet de hele samenleving dicht moeten gooien?

Waarom gunde jij ouderen het leven niet vóór corona? En is jouw maatstaf hiervoor opeens anders geworden?

Heb je in de gaten dat je heel anders handelt en denkt dan voorheen opeens?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199893412
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Joh maak er wat van, we weten allemaal dat dit je werk is. Hele dag op bnw wappies de oren wassen.
Dutch government troll idd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 15 juni 2021 @ 10:42:26 #259
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199893696
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee,

Gun ik mensen dan influenza als ik zeg dat we niet de hele samenleving dicht moeten gooien?
Daar hebben we andere mitigerende maatregelen voor in de vorm van een vaccin
quote:
Waarom gunde jij ouderen het leven niet vóór corona? En is jouw maatstaf hiervoor opeens anders geworden?
Wellicht omdat het aantal doden door C-19 vele male hoger ligt door het ontbreken van natuurlijke weerstand
quote:
Heb je in de gaten dat je heel anders handelt en denkt dan voorheen opeens?
Ja, en met reden. Doet dus niks af aan jouw houding
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 10:46:45 #260
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199893753
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nogmaals... Avondklok vs Lockdown is het sleutelwoord hier.
Geef me een link waarin Kuipers zei dat hij geen effect van de Lockdown zag, en als je dan toch bezig bent ook die waar de WHO zegt dat lockdowns geen zin hebben..
Jup, het ging Ludo om alle maatregelen behalve handen wassen en risico groepen beschermen. Die waren allemaal kansloos.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 15 juni 2021 @ 10:50:33 #261
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199893799
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jup, het ging Ludo om alle maatregelen behalve handen wassen en risico groepen beschermen. Die waren allemaal kansloos.
Iemand zich prima kan vergissen, dan zeg je "oeps sorry ik had het fout" en ga je verder.
Hij, daarentegen, wringt zich in allerlei bochten om net te doen alsof hij gelijk heeft met containerbegrippen als "mitigeren', "perspectief" etc . Erg jammer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199893845
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee,

Gun ik mensen dan influenza als ik zeg dat we niet de hele samenleving dicht moeten gooien?

Waarom gunde jij ouderen het leven niet vóór corona? En is jouw maatstaf hiervoor opeens anders geworden?

Heb je in de gaten dat je heel anders handelt en denkt dan voorheen opeens?
Heb jij niet in de gaten dat jezelf meer een meer aan het klem lullen bent? influenza <> covid.

En natuurlijk denk je en handel je anders dan voor Covid, als dat niet zo zijn is er het e.e.a. mis met je.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199894146
Maar liefst 84% van de volwassenen in Nederland is al gevaccineerd of heeft daar een afspraak voor _O_ :M w/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 15 juni 2021 @ 11:27:49 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199894207
Kan iemand mij deze logica uitleggen?

Ik laat mij niet vaccineren want het vaccin is niet genoeg getest.

Zelf vegan, slikt wel eens xtc heeft ook redelijk vaak cocaïne gesnoven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199894416
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:54 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Heb jij niet in de gaten dat jezelf meer een meer aan het klem lullen bent? influenza <> covid.

En natuurlijk denk je en handel je anders dan voor Covid, als dat niet zo zijn is er het e.e.a. mis met je.
Als je het over de risico's hebt per infectie zijn de verschillen uitermate klein.

Ik herhaal dit altijd 50x omdat jullie steeds de doelpalen verleggen naar "niemand mag dood"
Naar "Je snapt het niet, het gaat erom dat de zorg niet overspoeld, begrijp je dat nou nog niet!?"

Dat hypocriete gedoe steeds, wat is het nou?

Per infectie is het risico van Covid helemaal niet zoveel hoger dan die van influenza, bij een lage prevalentie zoals nu is de kans op besmetting en de dood / de risico's gewoon velen malen lager dan bij een griepgolf.

Waarom verdient dat allemaal een andere behandeling nu dan? Waarom ben je nu opeens moordenaar en toen niet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199894422
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:27 schreef theguyver het volgende:
Kan iemand mij deze logica uitleggen?

Ik laat mij niet vaccineren want het vaccin is niet genoeg getest.

Zelf vegan, slikt wel eens xtc heeft ook redelijk vaak cocaïne gesnoven.
XTC is gewoon getest en coke ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199894433
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar liefst 84% van de volwassenen in Nederland is al gevaccineerd of heeft daar een afspraak voor _O_ :M w/
Srsl?

En +-40% heeft het op natuurlijke wijze al opgelopen en dus antistoffen. Dus maak van die 84% dan maar 90% met extra bescherming.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 15 juni 2021 @ 11:51:42 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199894457
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je het over de risico's hebt per infectie zijn de verschillen uitermate klein.

Ik herhaal dit altijd 50x omdat jullie steeds de doelpalen verleggen naar "niemand mag dood"
Naar "Je snapt het niet, het gaat erom dat de zorg niet overspoeld, begrijp je dat nou nog niet!?"

Dat hypocriete gedoe steeds, wat is het nou?

Per infectie is het risico van Covid helemaal niet zoveel hoger dan die van influenza, bij een lage prevalentie zoals nu is de kans op besmetting en de dood / de risico's gewoon velen malen lager dan bij een griepgolf.

Waarom verdient dat allemaal een andere behandeling nu dan? Waarom ben je nu opeens moordenaar en toen niet?
Die doelpalen staan al de hele tijd bij de zorg niet overbelasten, en alle consequenties die daar bij horen...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199894458
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:42 schreef devlinmr het volgende:
Wellicht omdat het aantal doden door C-19 vele male hoger ligt door het ontbreken van natuurlijke weerstand
Vele malen of een factor 5 max?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199894462
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die doelpalen staan al de hele tijd bij de zorg niet overbelasten, en alle consequenties die daar bij horen...
Oh dus iedereen mag het oplopen als de IC niet overvol is? Waarom zijn er dan nu nog maatregelen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 15 juni 2021 @ 11:52:49 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199894469
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

XTC is gewoon getest en coke ook.
Oh? Dat is nieuw voor mij, dus als ik naar een disco ga en via een of andere dealertje wat koop, is het gewoon al veilig..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 15 juni 2021 @ 11:53:06 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199894471
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Oh dus iedereen mag het oplopen als de IC niet overvol is? Waarom zijn er dan nu nog maatregelen?
Wat is je probleem? De maatregelen worden nu toch in stappen weer afgeschaft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199894475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:52 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oh? Dat is nieuw voor mij, dus als ik naar een disco ga en via een of andere dealertje wat koop, is het gewoon al veilig..
Is idd al jarenlang goed getest door het uitgaanspubliek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199894481
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat is je probleem? De maatregelen worden nu toch in stappen weer afgeschaft.
Te traag, weg met die regels.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 15 juni 2021 @ 11:54:38 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199894486
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Te traag, weg met die regels.
Jammer dan
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199894526
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

XTC is gewoon getest en coke ook.
Waar haal je die geteste coke en xtc dan? En in welk lab zijn ze gestest?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 15 juni 2021 @ 11:59:57 #277
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199894543
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is idd al jarenlang goed getest door het uitgaanspubliek.
Ook als ik het op straat koop!
Totaal geen kans op een overdosis en zo..
Geen last van lange termijn schade of zo?

Waarom heet het dan eigenlijk nog hard drugs?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199894596
Kort samengevat zijn nooit geteste partijen drugs met een onduidelijke herkomst geen probleem, maar tot in den treure geteste vaccins wel. Fraai stukje hersengymnastiek weer.

Dus:
Chemicaliën mixen in een garagebox onder ongecontroleerde omstandigheden --> veilig
vs
Strak geregelde en gecontrolleerde productieprocessen ---> onveilig.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199894600
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waar haal je die geteste coke en xtc dan? En in welk lab zijn ze gestest?
Reken er maar op dat vele gebruikers een stukje geproeft hebben van de batchvoordat het jouw neusje in gaat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199894610
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ook als ik het op straat koop!
Totaal geen kans op een overdosis en zo..
Geen last van lange termijn schade of zo?

Waarom heet het dan eigenlijk nog hard drugs?
Je kunt je ook aanstellen natuurlijk.

Alcohol is ook slecht voor je, sigaretten ook, weinig sporten ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199894617
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Reken er maar op dat vele gebruikers een stukje geproeft hebben van de batchvoordat het jouw neusje in gaat.
Er gaat niks mijn neus in.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:04:55 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199894618
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
Kort samengevat zijn nooit geteste partijen drugs met een onduidelijke herkomst geen probleem, maar tot in den treure geteste vaccins wel. Fraai stukje hersengymnastiek weer.

Dus:
Chemicaliën mixen in een garagebox onder ongecontroleerde omstandigheden --> veilig
vs
Strak geregelde en gecontrolleerde productieprocessen ---> onveilig.
Ja dat...
Dat soort logica waar spock zijn hoofd van zou exploderen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199894623
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
Kort samengevat zijn nooit geteste partijen drugs met een onduidelijke herkomst geen probleem, maar tot in den treure geteste vaccins wel. Fraai stukje hersengymnastiek weer.

Dus:
Chemicaliën mixen in een garagebox onder ongecontroleerde omstandigheden --> veilig
vs
Strak geregelde en gecontrolleerde productieprocessen ---> onveilig.
Ik denk dat de kans op side effects met coke idd lager ligt dan met vaccins.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199894631
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
Chemicaliën mixen in een garagebox onder ongecontroleerde omstandigheden --> veilig
vs
Dat gaat er wel wat professioneler aan toe hoor in Zuid Amerika.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199894638
quote:
13s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Er gaat niks mijn neus in.
Behalve dan een lekkere lange dunne Covid staaf voor de PCR test.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199894646
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Behalve dan een lekkere lange dunne Covid staaf voor de PCR test.
Ik heb nog geen test nodig gehad gelukkig.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:06:52 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199894652
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kunt je ook aanstellen natuurlijk.

Alcohol is ook slecht voor je, sigaretten ook, weinig sporten ook.
Aanstellen?

Ik ken er een paar die hun grijze massa behoorlijk al is aangetast door die troep.
Dat niet alleen financieel duur grapje en laat staan de verslaving effecten er van.

Ja roken en alcohol in feite ook hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199894668
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat gaat er wel wat professioneler aan toe hoor in Zuid Amerika.
Blijf dromen.
Kijk alleen al naar de foto's in onderstaand artikel.
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US


Niks geen garagebox, maar gewoon in de keuken met de kids ernaast.

[ Bericht 4% gewijzigd door xpompompomx op 15-06-2021 12:13:36 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:10:00 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199894690
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:03 schreef xpompompomx het volgende:
Kort samengevat zijn nooit geteste partijen drugs met een onduidelijke herkomst geen probleem, maar tot in den treure geteste vaccins wel. Fraai stukje hersengymnastiek weer.

Dus:
Chemicaliën mixen in een garagebox onder ongecontroleerde omstandigheden --> veilig
vs
Strak geregelde en gecontrolleerde productieprocessen ---> onveilig.
Ja dat...
Dat soort logica waar spock zijn hoofd van zou exploderen.
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans op side effects met coke idd lager ligt dan met vaccins.
Wanneer is de laatste keer dat je een lijntje hebt gesnoven dan?

En hoeveel mensen zijn er nu verslaafd aan het vaccin geraakt?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199894903
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:10 schreef theguyver het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat je een lijntje hebt gesnoven dan?

En hoeveel mensen zijn er nu verslaafd aan het vaccin geraakt?
Er zijn wel wat meer side effects te verzinnen dan "Verslaafd".
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:31:49 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199894959
Dat je drugs kan laten testen wil niet zeggen dat alle drugs getest is.
Huilen dan.
pi_199895218
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is idd al jarenlang goed getest door het uitgaanspubliek.
Hahahaha hahahaha daarom zie ik nog steeds gasten op een Thunderdome onderuit gaan omdat het pilletje niet zo goed was..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:50:33 #293
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199895265
Waar gaat dit over? Zijn mensen die liever geen vaccin nemen allemaal coke en xtc gebruikers? Lijkt mij niet, ik ken mensen die de spuit niet zo zien zitten ook niks met coke of pillen hebben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199895313
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:47 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Hahahaha hahahaha daarom zie ik nog steeds gasten op een Thunderdome onderuit gaan omdat het pilletje niet zo goed was..
Denk dat er 9/10x wel wat anders aan de hand is dan puur de kwaliteit van het pilletje.

Als er een verkeerde batch is wordt dat ook enorm snel gedeeld in dat wereldje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199895315
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je het over de risico's hebt per infectie zijn de verschillen uitermate klein.

Ik herhaal dit altijd 50x omdat jullie steeds de doelpalen verleggen naar "niemand mag dood"
Naar "Je snapt het niet, het gaat erom dat de zorg niet overspoeld, begrijp je dat nou nog niet!?"

Dat hypocriete gedoe steeds, wat is het nou?

Per infectie is het risico van Covid helemaal niet zoveel hoger dan die van influenza, bij een lage prevalentie zoals nu is de kans op besmetting en de dood / de risico's gewoon velen malen lager dan bij een griepgolf.

Waarom verdient dat allemaal een andere behandeling nu dan? Waarom ben je nu opeens moordenaar en toen niet?
Als we met maatregelen kunnen voor komen dat de IC echt overloopt betekend dat we geen mensen hoeven af te wijzen voor de IC en dus moeten kiezen wie mag leven en wie niet.

Zo moeilijk is het allemaal niet...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199895317
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Waar gaat dit over? Zijn mensen die liever geen vaccin nemen allemaal coke en xtc gebruikers? Lijkt mij niet, ik ken mensen die de spuit niet zo zien zitten ook niks met coke of pillen hebben.
Ik doe ook geen coke maar geef mij maar een lijntje ipv vaccin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199895333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:54 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Als we met maatregelen kunnen voor komen dat de IC echt overloopt betekend dat we geen mensen hoeven af te wijzen voor de IC en dus moeten kiezen wie mag leven en wie niet.

Zo moeilijk is het allemaal niet...
Als dat zou kunnen zou dat leuk zijn ja, moeten de maatregelen wel zinvol zijn.
Moeten de maatregelen daarnaast ook nodig zijn - nu niet van toepassing, het aantal mensen op de IC's met covid is nihil.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199895542
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Volgens DNB hersteld de economie zich nu al sterker dan verwacht. Hoogstwaarschijnlijk zullen er wat meer faillissementen zijn in het begin, maar dat zullen voornamelijk bedrijven zijn die er voor corona al slecht voorstonden
Als boekhouder/belastingadviseur kan ik je verklappen dat die bedrijven al lang om zijn gevallen.

Er komen, zodra de corona steun eraf gaat, nieuwe klappen voor (kleinere) bedrijven die een winst deden van .. laten we zeggen .. 60k per jaar. Die nu uitstel van executie kregen bij de belastingdienst, pensioenfondsen, uitgestelde betalingen aan crediteuren, verhuurders, etc.

Dat waren bedrijven die pre corona het prima zat deden maar geen multinational waren.

We gaan het mee maken.
pi_199895726
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199895840
de speld , leuk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')