Dat had de derde kunnen zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:48 schreef Redefine het volgende:
Het zou wat zijn geweest als die het gescoord. Dan waren er twee doelpunten van hem afgekeurd binnen een paar minuten
Jij bent te lang weg uit Nederland.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohhh lekker jaAlthans dat denk ik. Nooit gehad.
Toevallig wel.quote:
Jaquote:
Zeg je nou dat wij hier allemaal niet leuk genoeg zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:19 schreef H_T het volgende:
Zo te lezen was het vandaag een prima middag om te gaan vrijwilligen. Komt goed uit, want dat is precies wat ik gedaan heb
Kanjerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:19 schreef H_T het volgende:
Zo te lezen was het vandaag een prima middag om te gaan vrijwilligen. Komt goed uit, want dat is precies wat ik gedaan heb
Nee hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat wij hier allemaal niet leuk genoeg zijn
Klinkt ook als een goede optiequote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KanjerIs weer eens wat anders dan betaald koffiedrinken aan een fontein
Nee joh, wordt topvermaakquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:29 schreef Redefine het volgende:
Denemarken - Finland heeft de potentie om de saaiste wedstrijd van het toernooi te worden. Finland is samen met Macedonië de zwakste ploeg. En Denemarken speelt al jaren bijna elke wedstrijd anti-voetbal.
Top vermaak met Denemarken? Dat is twaalf jaar geleden voor het laatst geweest. Maar ja wie weet.quote:
Klinkt goed, verheug me er nu al op tijdens die wedstrijd te gaan koken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:29 schreef Redefine het volgende:
Denemarken - Finland heeft de potentie om de saaiste wedstrijd van het toernooi te worden. Finland is samen met Macedonië de zwakste ploeg. En Denemarken speelt al jaren bijna elke wedstrijd anti-voetbal.
Ze hebben in elk geval duidelijk verschillende speelstijlenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Top vermaak met Denemarken? Dat is twaalf jaar geleden voor het laatst geweest. Maar ja wie weet.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed, verheug me er nu al op tijdens die wedstrijd te gaan koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |