Als je netspel te wensen over laat, is dat verstandig op amateurniveauquote:
Geen idee, ik heb vrij weinig ervaring met polls.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat kan ik niet niet mee editeren toch?
Zeg, wil jij weleens even niet mijn hele financiële situatie uit de doeken doen ja.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb vrij weinig ervaring met polls.
Wist jij trouwens nog dat ik 9,5 jaar geleden tijdens de AO 2012 geld voor je heb ingezet in een wedstrijd van Andy Murray o.a.?
Waar blijft de tijd
I know, ik liep alleen door naar het net als ik zeker wist dat de tegenstander de bal nooit meer bij kon. Vaak gooide ik er dan nog een splitstep uit om indruk te maken.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Als je netspel te wensen over laat, is dat verstandig op amateurniveauOp professioneel niveau is het wel bepalend voor hoe hoog je op de wereldranglijst staat.
Ouwe gokverslaafdequote:Op zondag 13 juni 2021 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg, wil jij weleens even niet mijn hele financiële situatie uit de doeken doen ja.
Lijkt meer op een gokverslaving.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zeg, wil jij weleens even niet mijn hele financiële situatie uit de doeken doen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2021 15:43 schreef TornadoDK het volgende:
Nu gaat Tsitsipas erop en eroverOp zijn Grieks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke Hansquote:Op zondag 13 juni 2021 15:45 schreef superniger het volgende:
Het is belangrijk om als eerst te breaken.
quote:
Jah.quote:
Zelf richt ik me altijd op het winnen van de laatste game.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:45 schreef superniger het volgende:
Het is belangrijk om als eerst te breaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |