Niet echt een juichCAPE?quote:
Ik wil knalroze zien. Dit is niets.quote:Op zondag 13 juni 2021 18:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet echt een juichCAPE?
Valt nog wel mee:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft niet zeg. Ik kan echt niet snappen dat mensen die temps heerlijk vinden,. In dit land is dat gewoon tering benauwd en kan je niks normaals doen zonder al snel kapot te gaan.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:04 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
UKMO komt gewoon met 37 graden zaterdag.
Dat benauwde hoeft helemaal niet. Het kan ook 30 graden zijn met een lage luchtvochtigheid en dus goed uit te houden, maar het kan ook 22 graden zijn en niet uit te houden. Ligt maar net aan de wind en dauwpunten.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:17 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Ik kan echt niet snappen dat mensen die temps heerlijk vinden,. In dit land is dat gewoon tering benauwd en kan je niks normaals doen zonder al snel kapot te gaan.
Ja, echt een heerlijke dag.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een heerlijke dag! Het lijkt wel vakantie met dat weer! Op het werk na dan.
Ik moet zeggen dat sinds ik een airco heb het stiekem wel leuk vindt om Jan met de pet zonder airco te horen klagen dat ze doodgaan van de hitte.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:17 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Ik kan echt niet snappen dat mensen die temps heerlijk vinden,. In dit land is dat gewoon tering benauwd en kan je niks normaals doen zonder al snel kapot te gaan.
Gaaf zegquote:Op maandag 14 juni 2021 12:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Prachtige foto op weerwoord.be van een bui van vanochtend in Fort Myers
[ afbeelding ]
Bijna een textbook voorbeeld van een bui illustratie/schema.
Mooi en 20 graden dauwpunt in één zin.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:10 schreef Dajha het volgende:
Donderdag lijkt de mooiste dag te worden. Weertechnisch gezien dan. Temperatuur kan boven de 35 graden uitkomen, waarbij het dauwpunt boven de 20 graden komt (gfs laat zelfs 22 graden zien).
De cape/lifted index lijkt hoopvol voor stevige onweersbuiendie dan eind van de middag gaan ontstaan.
Op dit moment lijkt vrijdag nog beter te worden betreft terreur buienquote:Op maandag 14 juni 2021 18:10 schreef Dajha het volgende:
Donderdag lijkt de mooiste dag te worden. Weertechnisch gezien dan. Temperatuur kan boven de 35 graden uitkomen, waarbij het dauwpunt boven de 20 graden komt (gfs laat zelfs 22 graden zien).
De cape/lifted index lijkt hoopvol voor stevige onweersbuiendie dan eind van de middag gaan ontstaan.
Volgens GEM in de nacht van vrijdag op zaterdag een neerslagbom voor het oosten van het land.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Op dit moment lijkt vrijdag nog beter te worden betreft terreur buien
Ik hou van extremenquote:Op maandag 14 juni 2021 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi en 20 graden dauwpunt in één zin.
Jij bent ook niet helemaal lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |