quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Interviews in een leeg stadion door een oud Frans tennisser die voor geen meter Engels kan
Ja, het enige onsymathieke volk dat ik ooit heb ontmoet. Ben er vaak geweest (meestal in Parijs) maar ik heb daar nooit een aardig iemand ontmoet (gemutlich noemen ze dat daar geloof ik, maar ik spreek de taal niet.)quote:
het was gezellig Mart. Au revoir.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dame en heren, als jullie het niet erg vinden, ga ik afsluiten. Fijne avond nog en hopelijk tot een volgende keer.
Ik denk dat dit dan meteen het grootste probleem is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het enige onsymathieke volk dat ik ooit heb ontmoet. Ben er vaak geweest (meestal in Parijs) maar ik heb daar nooit een aardig iemand ontmoet (gemutlich noemen ze dat daar geloof ik, maar ik spreek de taal niet.)
Wat ze, op zich, ook wel isquote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:39 schreef Federer-fan het volgende:
Chris Evert.Ik kan er maar niet aan wennen dat zij een keer tegen Serena zei: "I have a question to you, from one legend to another." Ja, noem jezelf een legende.
Haha, vreselijke teksten zijn dat inderdaad. Toch moest ik haar Wikipedia er even bij pakken om te zien wat ze nou gepresteerd had, en tot mijn verbazing ziet dat er best indrukwekkend uit. Eigenlijk heeft ze haar hele Grand-Slam carrière minimaal de halve finale gehaald. Best bizar...je ziet alleen maar HF / F of W staan bij haar tabel. Oke, wat later in haar carrière twee keer een 3e ronde, en op het einde nog twee keer een kwart finale. Maar voor de rest...petje af.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:39 schreef Federer-fan het volgende:
Chris Evert.Ik kan er maar niet aan wennen dat zij een keer tegen Serena zei: "I have a question to you, from one legend to another." Ja, noem jezelf een legende.
Bonjour.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
het was gezellig Mart. Au revoir.
Het was een grap.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit dan meteen het grootste probleem is.
Klopt, maar het getuigt niet van veel klasse als je jezelf zo noemt. Dat is iets wat anderen over je zeggen, maar ik vind dat je dat niet over jezelf kan zeggen, behalve tegen je levensgezel ofzo.quote:
Leuk dat je het hebt nagekeken. Destijds vond ik haar best leuk trouwens. Maar inmiddels helaas een beetje over het spreekwoordelijke paard getild, wat mij betreft dan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, vreselijke teksten zijn dat inderdaad. Toch moest ik haar Wikipedia er even bij pakken om te zien wat ze nou gepresteerd had, en tot mijn verbazing ziet dat er best indrukwekkend uit. Eigenlijk heeft ze haar hele Grand-Slam carrière minimaal de halve finale gehaald. Best bizar...je ziet alleen maar HF / F of W staan bij haar tabel. Oke, wat later in haar carrière twee keer een 3e ronde, en op het einde nog twee keer een kwart finale. Maar voor de rest...petje af.
Neemt niet weg dat je enorm zelfingenomen bent als je dit zegt natuurlijk
En een kapot racketquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
Coco speelt niet goed.7-6 4-0 achter.
Ja, klopt. Zie je niet vaak dat dames dat doen.quote:
Coco is nog een puber ....quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Zie je niet vaak dat dames dat doen.
Ja, heel vervelend gevoel als een wedstrijd wegglipt. Zo moeilijk om dan niet te gaan forceren.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:50 schreef GwaiLow het volgende:
Als Krej dit nog verliest stopt ze met tennis, denk ik.
Hoop wel op Tsitsipas. Medvedev vind ik ook nog wel iets hebben, maar met Zverev heb ik echt niks.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:59 schreef DeeBee het volgende:
Vrouwenmepper vs. vadermepper is wel een goede match up.
Ik denk dat je dit wel interessant vindt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:03 schreef Remco2021 het volgende:
Hoe goed is het damestennis eigenlijk? Van de voetbalmeiden weten we dat ze verliezen van het Nederlands elftal van de 16 jarige jongens.
Bij de dames heb ik ook het gevoel dat jongens van 14-16 beter zijn dan deze dames ? En dan bedoel ik de top van de 14-16 jarige jongens in de wereld.
Hoe zit dat? Waar zit ik naar te kijken?
Dus als de nummer 200 bij de mannen zich laat verbouwen en meedoet bij de dames dan kan die voor de prijzen gaan?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit wel interessant vindt.
Stefan Edberg zei ooit: "I think the number 5000 on the ATP Tour would thrash Steffi Graf."
Ik kende een goede mannelijke B-speler die won van Seda Noorlander. Het verschil is denk ik heel groot. En ze hebben een probleem als een biologische man die zich als vrouw identificeert meedoet met de dames...
Kijk maar naar de VS. In volgens mij elke sport waar dat gebeurt, is het de transgender die wint.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:10 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Dus als de nummer 200 bij de mannen zich laat verbouwen en meedoet bij de dames dan kan die voor de prijzen gaan?
Precies. Mensen zijn snel verlost van hun deugideeën als ze er zelf last van hebben.quote:Het is denk ik wachten op een LHBT-er die de top bij de dames gaat halen. En dan eens kijken of mensen het nog allemaal wel zo leuk en eerlijk vinden. Heel interessant.
Ja.quote:
Ik denk niet dat er, buiten het standaard homofobe gejank, veel gedoe zou komen als een (publiekelijke) LB-er bij de dames de top zou halen. Je zult waarschijnlijk alleen de T bedoelen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:10 schreef Remco2021 het volgende:
Het is denk ik wachten op een LHBT-er die de top bij de dames gaat halen. En dan eens kijken of mensen het nog allemaal wel zo leuk en eerlijk vinden. Heel interessant.
Weinig gedoe over gehoord in normale kringenquote:
Het verschil is groot.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:03 schreef Remco2021 het volgende:
Hoe goed is het damestennis eigenlijk? Van de voetbalmeiden weten we dat ze verliezen van het Nederlands elftal van de 16 jarige jongens.
Bij de dames heb ik ook het gevoel dat jongens van 14-16 beter zijn dan deze dames ? En dan bedoel ik de top van de 14-16 jarige jongens in de wereld.
Hoe zit dat? Waar zit ik naar te kijken?
Braaschgodquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:05 schreef Spetie het volgende:
[..]
Het verschil is groot.
In 1998 gebeurde er bijvoorbeeld dit. Bron wikipedia.
1998: Karsten Braasch vs. the Williams sisters
Another event dubbed a "Battle of the Sexes" took place during the 1998 Australian Open[56] between Karsten Braasch and the Williams sisters. Venus and Serena Williams had claimed that they could beat any male player ranked outside the world's top 200, so Braasch, then ranked 203rd, challenged them both. Braasch was described by one journalist as "a man whose training regime centered around a pack of cigarettes and more than a couple of bottles of ice cold lager".[57][56] The matches took place on court number 12 in Melbourne Park,[58] after Braasch had finished a round of golf and two shandies. He first took on Serena and after leading 5–0, beat her 6–1. Venus then walked on court and again Braasch was victorious, this time winning 6–2.[56] Braasch said afterwards, "500 and above, no chance". He added that he had played like someone ranked 600th in order to keep the game "fun"[59] and that the big difference was that men can chase down shots much easier and put spin on the ball that female players could not handle. The Williams sisters adjusted their claim to beating men outside the top 350.
Had ik net al naar verwezen:quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:05 schreef Spetie het volgende:
[..]
Het verschil is groot.
In 1998 gebeurde er bijvoorbeeld dit. Bron wikipedia.
1998: Karsten Braasch vs. the Williams sisters
Another event dubbed a "Battle of the Sexes" took place during the 1998 Australian Open[56] between Karsten Braasch and the Williams sisters. Venus and Serena Williams had claimed that they could beat any male player ranked outside the world's top 200, so Braasch, then ranked 203rd, challenged them both. Braasch was described by one journalist as "a man whose training regime centered around a pack of cigarettes and more than a couple of bottles of ice cold lager".[57][56] The matches took place on court number 12 in Melbourne Park,[58] after Braasch had finished a round of golf and two shandies. He first took on Serena and after leading 5–0, beat her 6–1. Venus then walked on court and again Braasch was victorious, this time winning 6–2.[56] Braasch said afterwards, "500 and above, no chance". He added that he had played like someone ranked 600th in order to keep the game "fun"[59] and that the big difference was that men can chase down shots much easier and put spin on the ball that female players could not handle. The Williams sisters adjusted their claim to beating men outside the top 350.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit wel interessant vindt.
Stefan Edberg zei ooit: "I think the number 5000 on the ATP Tour would thrash Steffi Graf."
Ik kende een goede mannelijke B-speler die won van Seda Noorlander. Het verschil is denk ik heel groot. En ze hebben een probleem als een biologische man die zich als vrouw identificeert meedoet met de dames...
Pavluchenkova stel ik al een paar jaar op in scorito. Leuke D speelster waar je nooit veel aan hebt behalve in Parijs daar lijkt ze wel iets extra te kunnen. Voor Sakkari was het dit jaar dezelfde overweging, ik had nog een c speelster nodig. En zie het zijn de enigen die ik nog in het toernooi hebquote:Op woensdag 9 juni 2021 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
Wie had er vooraf geld ingezet op Sakkari, Krejickova, Pavlyuchenkova en Zidansek in de halve finale?
Ik volgde tennis trouwens heel intensief een jaar of vijftien geleden. Pavlyuchenkova won toen als vijftienjarige drie junioren Grand Slams in één jaar. Ik had verwacht dat zij de nieuwe heerseres van de WTA Tour zou worden. Dat is nooit echt gebeurd, al zal ze leuk verdiend hebben.
Leuk voor haar dat ze nu toch een doorbraak-soort-van heeft.
Swiatek is pas net 20, die doet nog niet zo lang mee. Sakkari heeft in het verleden vaker 3e en 4e rondes gehaald op de grand slams, ook niet gek dat ze een keer verder komt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:35 schreef Marcoss het volgende:
Bij de vrouwen heb je toch regelmatig van bizarre runs van speelsters die al een tijdje meedoen en dan opeens op 1 toernooi pieken. Swiatek vorig jaar dan (maar die heeft daarna wel bevestigd) en nu opeens Sakkari die iedereen op een hoopje slaat
Oh, Swiatek pas 20 ja? Dacht dat ze al langer meedeed, maar dan is het wat logischer ja.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Swiatek is pas net 20, die doet nog niet zo lang mee. Sakkari heeft in het verleden vaker 3e en 4e rondes gehaald op de grand slams, ook niet gek dat ze een keer verder komt.
Krejcikova en vooral Zidansek zijn wat mij betreft de grootste verrassingen dit jaar.
Maar je hebt gelijk dat dit veel vaker voor komt bij de vrouwen dan bij de mannen.
Eens.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:57 schreef superniger het volgende:
Swiatek moet nu breaken. Anders is het afgelopen.
Dat was een ongeveer tijd. Nadal komt nu.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal meteen hierna? Dacht aanvankelijk dat er bij stond "niet voor 16.00 u." maar dat zie ik nu niet meer staan in de OOP.
Oké, dank je wel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:14 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat was een ongeveer tijd. Nadal komt nu.
Ja, fijn dat het geen 21.00 u. is. Scheelt weer, want 21.00 u. vind ik laat. Verwacht er hier nog iemand een verrassing bij Nadal-Schwartzman en/of bij Djokovic-Berrettini?quote:Djokovic is wel pas vanaf 8 uur.
Toch jammer dat we bij Barbara Krejçikova (wie) moeten denken, want ze is meervoudig Grand slam winnares ... in de dubbels althansquote:
Ik kijk het weleens. Vind het ook leuk om te zien, maar het boeit me vaak minder, omdat er minder op het spel staat dan in de single. Maar op de GS'en vind ik de finales wel tof/gezellig, zeker op Wimbledon. Daar vind ik ook de mix vaak leuk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Toch jammer dat we bij Barbara Krejçikova (wie) moeten denken, want ze is meervoudig Grand slam winnares ... in de dubbels althansmaar ja ik weet het die kijkt niemand hoewel dat eigenlijk veel leuker is vind ik.
Niet echt, maar ik zie Berrettini eerder winnen dan Schwartzmanquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel.
[..]
Ja, fijn dat het geen 21.00 u. is. Scheelt weer, want 21.00 u. vind ik laat. Verwacht er hier nog iemand een verrassing bij Nadal-Schwartzman en/of bij Djokovic-Berrettini?
Djoko was uitermate zwak ja tegen Musetti, dus ik zie daar wel een upset gebeuren. Al is Matteo wel echt een zaadje tegen de toppers.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik zie Berrettini eerder winnen dan Schwartzman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
avondklokquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom programmeren ze eigenlijk niet wat meer in namiddag/avond? 17.00 - 19.00 - 21.00 oid
Dit is toch geen doen met werktijden?
Dan is de kans aanwezig dat de wedstrijd van 17.00 om 21.00 nog bezig isquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom programmeren ze eigenlijk niet wat meer in namiddag/avond? 17.00 - 19.00 - 21.00 oid
Dit is toch geen doen met werktijden?
Omdat ze een vijfsetter willenquote:Op woensdag 9 juni 2021 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Nadal nog nooit zo onzeker gezien op Chatrier. En waarom juichen ze harder voor Schwartzman dan voor Nadal?
Dat duurt nog wel even...quote:
Omdat toppers dat al 15 jaar lang doen als een middenmoter een aardige periode in een wedstrijd heeft.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kan het dat Nadal dit opeens ogenschijnlijk op commando omdraait, zoals Djokovic dat deed tegen Musetti?
Omdat ze daarom al jaren aan de absolute wereldtop staan en een speler als Schwartzman daar net onder staat.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe kan het dat Nadal dit opeens ogenschijnlijk op commando omdraait, zoals Djokovic dat deed tegen Musetti?
quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Omdat toppers dat al 15 jaar lang doen als een middenmoter een aardige periode in een wedstrijd heeft.
Ja, maar dit voelt - net als bij Djokovic-Musetti - zo enorm abrupt. Van het ene op het andere moment sloeg het volledig om. NaSchwartzman net een break had, won hij geloof ik nog twee punten in de vijf games erna.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat ze daarom al jaren aan de absolute wereldtop staan en een speler als Schwartzman daar net onder staat.
Nadal is als Valentino Rossi of het Duits voetbalelftal. Het is makkelijk ze af te schrijven, maar je moet ze nooit onderschatten. Pas als de bus naar huis vertrekt is het zeker dat ze verslagen zijnquote:Op woensdag 9 juni 2021 17:46 schreef Federer-fan het volgende:
Het ging vrij abrupt inderdaad, maar spelers als Schwartzman moeten eigenlijk boven hun kunnen spelen om überhaupt een kansje te maken tegen Nadal en zelfs dan moet je hopen dat Nadal niet zijn absolute topvorm heeft. En je ziet dan toch vaak dat spelers dat niet constant kunnen, terwijl Nadal dat wel kan. En dat je zelfs in de situatie kan komen dat je echt fantastisch staat te spelen, maar Nadal alsnog net wat beter is, zoals Thiem in de 1e set van de finale van 2019.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dit voelt - net als bij Djokovic-Musetti - zo enorm abrupt. Van het ene op het andere moment sloeg het volledig om. NaSchwartzman net een break had, won hij geloof ik nog twee punten in de vijf games erna.
Heel knap dat Nadal met dit spel nog relatief overtuigend wint. Tegen de ervaren winnaar Djokovic komt hij hier niet mee weg natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb Nadal nog nooit zo onzeker gezien op Chatrier. En waarom juichen ze harder voor Schwartzman dan voor Nadal?
Dit kan echt niet hoorquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heel knap dat Nadal met dit spel nog relatief overtuigend wint. Tegen de ervren winnaar Djokovic komt hij hier niet mee weg natuurlijk.
Ik zeg niet dat Nadal sowieso niet gaat winnen van Djokovic, ik zeg alleen dat hij 2 tandjes beter moet wil hij slagen in zijn missie. Vandaag was het gelukkig wel al iets beter dan tegen Sinner.quote:
Bang dat Djoko van Nadal wint ?quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:17 schreef GwaiLow het volgende:
Het zou ook wel leuk zijn als Berrettini dit zou winnen overigens. Nadal heeft nog een aardige appel met hem te schillen.
Nee, want het is geen schande als Nadal dat zou verliezen. Hoop op een mooi gevecht tussen die twee wereldtoppers.quote:
Jaa, hij vindt het blijkbaar geen gelopen race. Ik dacht dat deze partij spannend zou worden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha wat is dit dan voor trieste actie?
Misschien, maar het is ook een grote frustratie van hem dat hij bij lange na niet zo geliefd is als Federer en Nadal.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:35 schreef leukeditter het volgende:
wat is dat toch mooi , hij vind het geweldig als het publiek tegen hem is..prachtig..hij wordt alleen maar beter dan
Ja, ik denk dat dat altijd een frustratie puntje gaat blijven voor Djokovic. Toch gaat hij daar niet minder van spelen. Ook als hij zelf heel gefrustreerd oogt heb ik nooit het idee dat het minder gaat.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien, maar het is ook een grote frustratie van hem dat hij bij lange na niet zo geliefd is als Federer en Nadal.
Jawel hoor. Dat is algemeen bekend. Dat heeft hij in het verleden vaak genoeg gezegd. Zie bijvoorbeeld dit artikel. Maar er staan vast meerdere artikelen over online.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat altijd een frustratie puntje gaat blijven voor Djokovic. Toch gaat hij daar niet minder van spelen. Ook als hij zelf heel gefrustreerd oogt heb ik nooit het idee dat het minder gaat.
Hij gaat er niet minder door spelen, maar het frustreert hem wel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op Wimbledon was het publiek 100% voor Federer maar werd hij er niet zwakker van, hoor.
Dat zijn teksten.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:55 schreef tja77 het volgende:
Des te groter respect voor hetgeen Djokovic bij elkaar gewonnen heeft. Nadel en Federer zijn altijd al de publiekslieveling geweest, waardoor Djokovic louter uitwedstrijden speelt. Z’n oost Europese kop is weinig geliefd, net als z’n uitspattingen. Ik hou ervan, heerlijk. 100x Liever het temperament van Djokovic dan het slaapverwekkende emotieloze van Federer en het autistische van Nadal.
Ik kan dat geschreeuw van Djokovic tegen die ballenkinderen nooit zo waarderen, net als die toneelstukjes van hem als hij weer zogenaamd geblesseerd is. Geweldige tennisser hoor, de beste ooit wat mij betreft, maar ik kan weinig sympathie voor hem opbrengen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:55 schreef tja77 het volgende:
Des te groter respect voor hetgeen Djokovic bij elkaar gewonnen heeft. Nadel en Federer zijn altijd al de publiekslieveling geweest, waardoor Djokovic louter uitwedstrijden speelt. Z’n oost Europese kop is weinig geliefd, net als z’n uitspattingen. Ik hou ervan, heerlijk. 100x Liever het temperament van Djokovic dan het slaapverwekkende emotieloze van Federer en het autistische van Nadal.
Hij heeft nare trekjes, en roept soms dingen die hij beter niet kan roepen, dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan dat geschreeuw van Djokovic tegen die ballenkinderen nooit zo waarderen, net als die toneelstukjes van hem als hij weer zogenaamd geblesseerd is. Geweldige tennisser hoor, de beste ooit wat mij betreft, maar ik kan weinig sympathie voor hem opbrengen.
Ja, als het goed is wel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
Als de partij over een uur nog bezig is, moeten ze het stadion ontruimen voordat de partij kan worden hervat?
Zou het? Ik hoop het. Bij Nadal-Schwartzman leek het dat ook te worden.quote:
Denk je dat deze partij zo waar is/wordt voor Djokovic?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nadal lacht zich kapot. Die mag over 2 dagen de scherven van Djoko opvegen.
Echt achterlijk dit.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ze hadden niet bedacht dat zo'n herenpartij weleens meer dan drie uur zou kunnen duren? Lekker nuttig dit.
Dit hadden we in Australië ook al. Maar daar gingen we van een druk stadion naar een volledige lockdownquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ze hadden niet bedacht dat zo'n herenpartij weleens meer dan drie uur zou kunnen duren? Lekker nuttig dit.
Neuh denk het niet. Heb zelfs het idee dat hoe langer het is hoe beter het is voor Djokovicquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou het? Ik hoop het. Bij Nadal-Schwartzman leek het dat ook te worden.
die wappie met z'n pleeborstelkop supporterenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:45 schreef Szura het volgende:
Heb het wel gezien met dat hersenloze geram steeds van Berrettini, maak het maar af Djoko
Hij had net wel één prachtige rally, met die lob als laatste bal. Maar verder is het inderdaad bal.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:45 schreef Szura het volgende:
Heb het wel gezien met dat hersenloze geram steeds van Berrettini, maak het maar af Djoko
Iedereen wil toch Reetplukker tegen Covidiot zien?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
die wappie met z'n pleeborstelkop supporteren
Ben je wel lekker vandaag?
ja ok, nouja. Maar ik ben toch voor die itac.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedereen wil toch Reetplukker tegen Covidiot zien?
Meeste wonen om de hoek wss. En de anderen bulken van het geld om die boetes te betalen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
Haha, het stadium wordt nu ontruimd, om 22.56 u. Ik denk wel dat iedereen dan om 23.00 u. thuis is.
Het enige wat nog erger was, is midden in een game. Maar ze staan niet eens gelijk. 2-2 was logischer geweest, of direct na afloop van de derde set.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Uitstekende timing om te ontruimen...
Die zijn er met een redenquote:Op woensdag 9 juni 2021 23:09 schreef Federer-fan het volgende:
Straks weer inspelen, neem ik aan? De avondklok geldt niet voor de spelers + met aanhang en de officials?
Ja, maar ik neem aan dat ze het virus belangrijker vinden.quote:
Ja, maar het zou kunnen dat dat is omdat die in een bubbel zitten.quote:Maar wel krom
Mijn land ook niet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is zo Frans hé. Tering zielig kut land.
Al die maanlandschappen vind jij mooi skien?quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:12 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mijn land ook niet.
Je kan er wel mooi skiën though..
Beter dan die kleine kutafdalingen met dronken Nederlanders in Oostenrijk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:17 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Al die maanlandschappen vind jij mooi skien?
Daar ben ik er 1 van.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Beter dan die kleine kutafdalingen met dronken Nederlanders in Oostenrijk.
Ja, maar deze dropshot dan weer... De gemiddelde clubspeler slaat beter dropshots. Gaat lekker nu. 15-30.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:42 schreef Szura het volgende:
Blijft toch geregeld lachen om Berrettini met z’n drooowwwwwpshots
Ik kijk al vijfendertig jaar tennis, maar zo'n gestoorde reactie heb ik nog nooit gezien na een overwinning.quote:
25th Amendment.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:49 schreef eentwee het volgende:
Binnenkort in dit theater: "Is Novak Djokovic mentaal geschikt om op een tennisbaan te staan?"
Wat heeft die gozer geslikt in de break zeg
Is gewoon eng dit...quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:49 schreef superniger het volgende:
Deze boy moet even langs de dopingcontrole.
Wanneer je zojuist 8000 Bosnische moslims hebt vermoordquote:Op woensdag 9 juni 2021 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Franse crisisdienst is onderweg!
[ twitter ]
Daar pas het inderdaad wel bij. Maar dit komt niet eens in de buurt van zijn eerdere heftige reacties. Hij heeft wel vaker heftig gereageerd, maar dan vond ik het altijd nog wel 'invoelbaar'. Dit vond ik krankzinnig.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Wanneer je zojuist 8000 Bosnische moslims hebt vermoord
Maar nog gek ook. Dat was voor mij nieuw. Moet je je voorstellen dat z'n zoontje dit ziet, wat ongetwijfeld ook gebeurt...quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:54 schreef bechirti het volgende:
Het is en blijft een onsympathieke lul. Wat een totaalmongool
Helemaal mee eens. En wat vond je van Djokovic’ reactie?quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:58 schreef GwaiLow het volgende:
Die Berrettini speelde op zijn service na en enkele mooie winners (uiteraard) echt een slechte wedstrijd. Totaal niet constant. Zelden iemand gezien die in de dropshots zoveel verkeerde keuzes maakte, en zoveel slice backhands onderin het net sloeg. Djoko speelde eigenlijk wel goed, maar moest toch nog even oppassen.
Inderdaad ja, zeker omdat hij twee punten eerder ook al als een mafklapper reageerde.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:11 schreef macca728 het volgende:
Je mag daar ook wel een boete voor geven, niet normaal man
Hij heeft hier veel fans mee gewonnen. Klopt het trouwens dat hij niet met zijn racket een hart heeft getekend op de baan?quote:
Inderdaad. Vond Kristie Boogerts reactie ook wel goed.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:11 schreef macca728 het volgende:
Je mag daar ook wel een boete voor geven, niet normaal man
Ik wilde het onderwerp al niet aansnijden. Maar welke rol zou deze boy hebben gespeeld als hij 30 jaar ouder was geweest?quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Wanneer je zojuist 8000 Bosnische moslims hebt vermoord
Finale in Rome was wel onverwacht sterk van Djoko, vond ik, zeker omdat hij toen nogal wat wedstrijden in korte tijd moest spelen in de dagen ervoor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Djokovic verliest de laatste 5 gravelontmoetingen met Nadal. In 2016 versloeg hij hem voor het laatst. In 2 van de laatste 3 ontmoetingen moest hij bovendien een 6-0 slikken.. Maargoed, wie weet staat de wind ongunstig voor Nadal, zijn de ballen de zwaar of is het te heet of te koud. We zullen moeten afwachten of Nadal weet te stunten.
Bij Djoko vind ik het verschil in reactie altijd opvallend. Gisteren ging hij helemaal los na een wedstrijd tegen Berrettini in de kwartfinale, terwijl hij 2 jaar geleden op Wimbledon na de slopende finale tegen Federer, met 2 weggewerkte MP's en publiek dat volledig tegen hem was, reageerde alsof hij zojuist een trainingswedstrijd had gewonnen.. Dan had ik het logischer gevonden om toen zo te reageren als gisteren.quote:Op donderdag 10 juni 2021 09:21 schreef EP3 het volgende:
Die Djoko is echt knettergek, man. Die moeten ze opsluiten.!
Die RG finale vorig jaar was wat vreemd, daar werd hij echt weggeslagen terwijl ik hem echt kansen toedichtte. Maar verder zijn het altijd wel redelijk close potjes. 2 jaar terug was het in Rome 6-0 maar won ie wel de 2e set en had ie kansen begin 3e set. En die andere 2 wedstrijden (sinds 2016) op gravel waren tijdens zijn blessureperiode, dus zeggen eerlijk gezegd niet zo veel. Die ene pot (Monte Carlo?)kwam hij trouwens nog best dichtbij. Het zijn altijd wel mooie wedstrijden in elk geval. Ben benieuwd. Dat het de halve finale is is wss wel een voordeel voor Djoko tov een finale.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Finale in Rome was wel onverwacht sterk van Djoko, vond ik, zeker omdat hij toen nogal wat wedstrijden in korte tijd moest spelen in de dagen ervoor.
Maar normaal gesproken wordt het gewoon Nadal in 3/4 sets inderdaad
Tsitsi-Zverev is voor mij nog geen gelopen koers eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De halve finale kunnen ze net zo goed overslaan.
Nadal - Tsitsipas wordt de finale. Lijkt me een prima wedstrijd ook. Met hopelijk Tsitsipas natuurlijk als winnaar. Wat een geweldige stijl heeft die man.
Ideale scenarioquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:46 schreef tja77 het volgende:
Zou wel lachen zijn als Nolegod wint van Nadal, en er vervolgens afgaat tegen zaadje Zverev of Tsitsigod
Het blijf RG en het blijft gravel. Nadal heeft kansen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Djokovic verliest de laatste 5 gravelontmoetingen met Nadal. In 2016 versloeg hij hem voor het laatst. In 2 van de laatste 3 ontmoetingen moest hij bovendien een 6-0 slikken.. Maargoed, wie weet staat de wind ongunstig voor Nadal, zijn de ballen de zwaar of is het te heet of te koud. We zullen moeten afwachten of Nadal weet te stunten.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:46 schreef tja77 het volgende:
Zou wel lachen zijn als Nolegod wint van Nadal, en er vervolgens afgaat tegen zaadje Zverev of Tsitsigod
De backodds voor Djokovic zijn momenteel 3.15, die voor Nadal 1.37. Ik hoopte dat het verder uit elkaar zou liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Djokovic moet top zijn om Nadal te verslaan en dat is hij niet. Hoewel ik vind dat Nadal op sommige momenten wat wisselvallig is, is Nadal op gravel te sterk. Nadal in 4 wordt het.
? Je zou geld inzetten op Nadal?quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De backodds voor Djokovic zijn momenteel 3.15, die voor Nadal 1.37. Ik hoopte dat het verder uit elkaar zou liggen.
Nee, op Djokovic.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ik keek net hier nog even, maar inderdaad, ook twee punten voor het einde heeft hij al zo'n woedeuitbarsting. Onbegrijpelijk dat die umpire hem overal mee liet wegkomen.
Iemand op Twitter zei tegen Kristie Boogert iets met als strekking "Als je niet tegen emotie kunt moet je maar naar de Teletubbies kijken." Ik heb het niet gecontroleerd maar het zou me niet verbazen als die tweet afkomstig was uit Pieterburen (TBS-kliniek).
Denk je oprecht dat ie gaat winnen?quote:
Ik antwoord even voor Federer-fan en GwaiLow:quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Denk je oprecht dat ie gaat winnen?
Ik vrees dat Nadal het in 3 of 4 sets klaart, zie een 5-setter niet gebeuren eerlijk gezegd.
Nee, want ik heb geen idee, maar als ik moest kiezen, zou ik wel Djokovic kiezen. Ik denk dat hij het grager wil (ongelukkig vertaald van "I think he wants it more.")quote:
Ik wed altijd tegen Nadal. Dat is emotionele compensatie voor het geval hij verliest.quote:Ik vrees dat Nadal het in 3 of 4 sets klaart, zie een 5-setter niet gebeuren eerlijk gezegd.
Met dat soort bedragen wed ik niet. Meestal zijn het bedragen van rond de 50 euro. En ik heb er erg veel succes mee, niet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik antwoord even voor Federer-fan en GwaiLow:
'Als de bet hoog genoeg is dan kun je hem niet laten liggen en gooi ik er een paar duizendjes op'.
Dat was destijds wel geniaal in 2015. Djokovic die al zo lang op zoek was naar die ene RG-titel, continu werd geklopt door Nadal, maar dat jaar zou het door de matige vorm van Nadal (en Federer) dan toch echt gaan gebeuren. Federer wordt inderdaad uitgeschakeld in de kwartfinale, Djokovic blaast zelf Nadal weg in de kwartfinale om daarna ook te winnen van Murray in de halve finale.quote:Op donderdag 10 juni 2021 11:46 schreef tja77 het volgende:
Haha, ja, inderdaad. Bizar hoe die dingen soms lopen. Het weer lijkt me voor Nadal wel een voordeel. Zowel morgen als zondag is het als het goed is warm en zonnig in Parijs.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was destijds wel geniaal in 2015. Djokovic die al zo lang op zoek was naar die ene RG-titel, continu werd geklopt door Nadal, maar dat jaar zou het door de matige vorm van Nadal (en Federer) dan toch echt gaan gebeuren. Federer wordt inderdaad uitgeschakeld in de kwartfinale, Djokovic blaast zelf Nadal weg in de kwartfinale om daarna ook te winnen van Murray in de halve finale.
En dan vindt Wawrinka opeens beast-mode in de finale en verslaat hem alsnog
Wawrinka was ook wel geniaal goed, naast z’n backhand liepen z’n forehand en service geweldig.quote:Op donderdag 10 juni 2021 15:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was destijds wel geniaal in 2015. Djokovic die al zo lang op zoek was naar die ene RG-titel, continu werd geklopt door Nadal, maar dat jaar zou het door de matige vorm van Nadal (en Federer) dan toch echt gaan gebeuren. Federer wordt inderdaad uitgeschakeld in de kwartfinale, Djokovic blaast zelf Nadal weg in de kwartfinale om daarna ook te winnen van Murray in de halve finale.
En dan vindt Wawrinka opeens beast-mode in de finale en verslaat hem alsnog
Ja, klopt. Hij had ook een keer zo'n epische partij op de AO tegen Djokovic (2017 uit mijn hoofd).quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wawrinka was ook wel geniaal goed, naast z’n backhand liepen z’n forehand en service geweldig.
Ja, inderdaad. Ik hoop ook dat dat gebeurt wanneer de nieuwe generatie sterker wordt dan Djokovic, Federer en Nadal. Dat het spelers zijn die het tennis naar weer een nieuw niveau kunnen tillen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wawrinka haalde in die wedstrijd een bizar niveau. Extra bijzonder omdat hij de 1e set verloor. Je ziet dan niet vaak dat Djokovic het dan nog weg geeft. Ik vond het ook geen verlies voor Djokovic, Wawrinka wón hem echt.
Komt goed, Griekse dubbelslag in Parijs!quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:59 schreef macca728 het volgende:
Sakkari is de eerste set aan het weggeven.
Watte?quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Komt goed, Griekse dubbelslag in Parijs!
Sakkari en Tsitsipas.quote:
@Poepz0r en ik zien het probleem nietquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:48 schreef tja77 het volgende:
Ik vind die Sakkari zo eng als ze klaar staat om te ontvangen. Indrukkende verschijning, die trekt mij uit elkaar in plaats van andersom.
Hm ja, wat moet ik daar nu eens van zeggen. Het is natuurlijk best gestoord hoe Djoko reageerde. Toch ben ik niet de persoon die dat soort krankzinnige reacties direct afmaakt. Hou eigenlijk wel een beetje van karakters die af en toe wat geks of bizars doen. Maar zodra hij zich raar gaat gedragen tegen ballenkinderen dan haak ik natuurlijk ook af. Maar ik ben dus wel blij dat niet alle tennissers de ideale schoonzonen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En wat vond je van Djokovic’ reactie?
O, zeker. Ik vind het ook altijd wel lachen als spelers hun racket kapotslaan of de boarding slopen. Maar ik denk dat de ballenkinderen die gisteren vlak bij hem stonden nu allemaal PFAS hebben en zo door mogen naar de psycholoog.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hm ja, wat moet ik daar nu eens van zeggen. Het is natuurlijk best gestoord hoe Djoko reageerde. Toch ben ik niet de persoon die dat soort krankzinnige reacties direct afmaakt. Hou eigenlijk wel een beetje van karakters die af en toe wat geks of bizars doen. Maar zodra hij zich raar gaat gedragen tegen ballenkinderen dan haak ik natuurlijk ook af. Maar ik ben dus wel blij dat niet alle tennissers de ideale schoonzonen zijn.
Nouja, een beetje trollen a la Kyrgios is natuurlijk genot. Maar de compleet debiele act van Djokovic slaat nergens op. Begon al met dat debiele begin dat hij een bal uit wilde geven die in was. En dan mad zijn dat het publiek tegen je is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hm ja, wat moet ik daar nu eens van zeggen. Het is natuurlijk best gestoord hoe Djoko reageerde. Toch ben ik niet de persoon die dat soort krankzinnige reacties direct afmaakt. Hou eigenlijk wel een beetje van karakters die af en toe wat geks of bizars doen. Maar zodra hij zich raar gaat gedragen tegen ballenkinderen dan haak ik natuurlijk ook af. Maar ik ben dus wel blij dat niet alle tennissers de ideale schoonzonen zijn.
PFAS? Poly- en perfluoralkylstoffen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, zeker. Ik vind het ook altijd wel lachen als spelers hun racket kapotslaan of de boarding slopen. Maar ik denk dat de ballenkinderen die gisteren vlak bij hem stonden nu allemaal PFAS hebben en zo door mogen naar de psycholoog.
Nolegodquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, een beetje trollen a la Kyrgios is natuurlijk genot. Maar de compleet debiele act van Djokovic slaat nergens op. Begon al met dat debiele begin dat hij een bal uit wilde geven die in was. En dan mad zijn dat het publiek tegen je is.
Een triest mannetje is het.
Je kijkt voor het eerst vrouwentennis?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben nu Sakkari aan het kijken.
De hoeveelheid unforced errors is echt bizar in deze wedstrijd.
Ik kijk dat wel echt zelden ja.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst vrouwentennis?
Het was een grap.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
PFAS? Poly- en perfluoralkylstoffen?
Die kinderen hebben de boarding opgegeten of wa?
Als Camilla, Coco en Sloane eruit liggen, is mijn werk gedaan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk dat wel echt zelden ja.
Als je daar met hoge bedragen op wedt, heb je weinig gemoedsrust denk ik.quote:
Vrij normaal bij damestennisquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je daar met hoge bedragen op wedt, heb je weinig gemoedsrust denk ik.
Ja, klopt. Daar wed ik zelf dan ook eigenlijk niet op. Gelukkig zijn mijn weddenschappen bij de heren een groot succes.quote:
Dat kwam wel voor ja, maar je had ook Graf, Seles, Hingis, Capriati, Novotna, Sabatini, Natravilova etc. Er werd toen fantastisch getennist. Toen bleef ik thuis voor het damestennis, tegenwoordig niet meer.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit een beetje het damestennis wat ik me herinner van 20 jaar geleden, van die hoge kutballen achterin. De rallies gaan wel iets langer goed, denk ik.
Ik dacht laatst nog aan de RG-finale 1990 Graf-Zvereva. Uit mijn hoofd werd dat 6-0 6-0 in 28 minuten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:24 schreef macca728 het volgende:
Toen was de top veel groter ja en mentaal ook wat beter. Genot om te kijken toen.
ClijstersGodinquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:31 schreef tja77 het volgende:
Niveau was in de tijd met o.a. Clijsters en Henin ook niet verkeerd hoor. Toen kwam de Russische periode en de teloorgang van het vrouwentennis.
Precies. Maar bijvoorbeeld Graf-Hingis vond ik altijd fantastisch..quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:31 schreef tja77 het volgende:
Niveau was in de tijd met o.a. Clijsters en Henin ook niet verkeerd hoor. Toen kwam de Russische periode en de teloorgang van het vrouwentennis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |