quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Interviews in een leeg stadion door een oud Frans tennisser die voor geen meter Engels kan
Ja, het enige onsymathieke volk dat ik ooit heb ontmoet. Ben er vaak geweest (meestal in Parijs) maar ik heb daar nooit een aardig iemand ontmoet (gemutlich noemen ze dat daar geloof ik, maar ik spreek de taal niet.)quote:
het was gezellig Mart. Au revoir.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:42 schreef Federer-fan het volgende:
Dame en heren, als jullie het niet erg vinden, ga ik afsluiten. Fijne avond nog en hopelijk tot een volgende keer.
Ik denk dat dit dan meteen het grootste probleem is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, het enige onsymathieke volk dat ik ooit heb ontmoet. Ben er vaak geweest (meestal in Parijs) maar ik heb daar nooit een aardig iemand ontmoet (gemutlich noemen ze dat daar geloof ik, maar ik spreek de taal niet.)
Wat ze, op zich, ook wel isquote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:39 schreef Federer-fan het volgende:
Chris Evert.Ik kan er maar niet aan wennen dat zij een keer tegen Serena zei: "I have a question to you, from one legend to another." Ja, noem jezelf een legende.
Haha, vreselijke teksten zijn dat inderdaad. Toch moest ik haar Wikipedia er even bij pakken om te zien wat ze nou gepresteerd had, en tot mijn verbazing ziet dat er best indrukwekkend uit. Eigenlijk heeft ze haar hele Grand-Slam carrière minimaal de halve finale gehaald. Best bizar...je ziet alleen maar HF / F of W staan bij haar tabel. Oke, wat later in haar carrière twee keer een 3e ronde, en op het einde nog twee keer een kwart finale. Maar voor de rest...petje af.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:39 schreef Federer-fan het volgende:
Chris Evert.Ik kan er maar niet aan wennen dat zij een keer tegen Serena zei: "I have a question to you, from one legend to another." Ja, noem jezelf een legende.
Bonjour.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
het was gezellig Mart. Au revoir.
Het was een grap.quote:Op woensdag 9 juni 2021 07:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit dan meteen het grootste probleem is.
Klopt, maar het getuigt niet van veel klasse als je jezelf zo noemt. Dat is iets wat anderen over je zeggen, maar ik vind dat je dat niet over jezelf kan zeggen, behalve tegen je levensgezel ofzo.quote:
Leuk dat je het hebt nagekeken. Destijds vond ik haar best leuk trouwens. Maar inmiddels helaas een beetje over het spreekwoordelijke paard getild, wat mij betreft dan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, vreselijke teksten zijn dat inderdaad. Toch moest ik haar Wikipedia er even bij pakken om te zien wat ze nou gepresteerd had, en tot mijn verbazing ziet dat er best indrukwekkend uit. Eigenlijk heeft ze haar hele Grand-Slam carrière minimaal de halve finale gehaald. Best bizar...je ziet alleen maar HF / F of W staan bij haar tabel. Oke, wat later in haar carrière twee keer een 3e ronde, en op het einde nog twee keer een kwart finale. Maar voor de rest...petje af.
Neemt niet weg dat je enorm zelfingenomen bent als je dit zegt natuurlijk
En een kapot racketquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
Coco speelt niet goed.7-6 4-0 achter.
Ja, klopt. Zie je niet vaak dat dames dat doen.quote:
Coco is nog een puber ....quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Zie je niet vaak dat dames dat doen.
Ja, heel vervelend gevoel als een wedstrijd wegglipt. Zo moeilijk om dan niet te gaan forceren.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:50 schreef GwaiLow het volgende:
Als Krej dit nog verliest stopt ze met tennis, denk ik.
Hoop wel op Tsitsipas. Medvedev vind ik ook nog wel iets hebben, maar met Zverev heb ik echt niks.quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:59 schreef DeeBee het volgende:
Vrouwenmepper vs. vadermepper is wel een goede match up.
Ik denk dat je dit wel interessant vindt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:03 schreef Remco2021 het volgende:
Hoe goed is het damestennis eigenlijk? Van de voetbalmeiden weten we dat ze verliezen van het Nederlands elftal van de 16 jarige jongens.
Bij de dames heb ik ook het gevoel dat jongens van 14-16 beter zijn dan deze dames ? En dan bedoel ik de top van de 14-16 jarige jongens in de wereld.
Hoe zit dat? Waar zit ik naar te kijken?
Dus als de nummer 200 bij de mannen zich laat verbouwen en meedoet bij de dames dan kan die voor de prijzen gaan?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit wel interessant vindt.
Stefan Edberg zei ooit: "I think the number 5000 on the ATP Tour would thrash Steffi Graf."
Ik kende een goede mannelijke B-speler die won van Seda Noorlander. Het verschil is denk ik heel groot. En ze hebben een probleem als een biologische man die zich als vrouw identificeert meedoet met de dames...
Kijk maar naar de VS. In volgens mij elke sport waar dat gebeurt, is het de transgender die wint.quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:10 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Dus als de nummer 200 bij de mannen zich laat verbouwen en meedoet bij de dames dan kan die voor de prijzen gaan?
Precies. Mensen zijn snel verlost van hun deugideeën als ze er zelf last van hebben.quote:Het is denk ik wachten op een LHBT-er die de top bij de dames gaat halen. En dan eens kijken of mensen het nog allemaal wel zo leuk en eerlijk vinden. Heel interessant.
Ja.quote:
Ik denk niet dat er, buiten het standaard homofobe gejank, veel gedoe zou komen als een (publiekelijke) LB-er bij de dames de top zou halen. Je zult waarschijnlijk alleen de T bedoelen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:10 schreef Remco2021 het volgende:
Het is denk ik wachten op een LHBT-er die de top bij de dames gaat halen. En dan eens kijken of mensen het nog allemaal wel zo leuk en eerlijk vinden. Heel interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |