abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 juni 2021 @ 18:07:58 #1
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199797963


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 18:08:16 #2
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199797970
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 18:05 schreef Elan het volgende:
Kwart van portfolio verdampt vandaag.
Just another day at the office.
Knalt nu weer omhoog. :)
  dinsdag 8 juni 2021 @ 18:27:47 #3
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_199798151
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 18:08 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Knalt nu weer omhoog. :)
Gelukkig :D
pi_199798296
Nou ja omhoog...
  dinsdag 8 juni 2021 @ 18:40:55 #5
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199798306
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 18:39 schreef Oriente het volgende:
Nou ja omhoog...
Ether ging in 40 minuten van 1836 naar 2000 euro.
Maar inderdaad.... het maakt de verliezen nog lang niet goed. :'(
pi_199798466
@Apekoek had dit allemaal voorspeld. Niet zo aanstellen dus.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199798500
Morgen vast wel weer groene cijfertjes, beetje fomo er bij en we kunnen weer omhoog kijken
٩๏̯͡๏)۶
pi_199798638
Ik vind het allemaal niet zo'n ramp. Ik koop telkens laag in en ik verkoop nooit wat. Enige voorwaarde is dat we ooit flink omhoog gaan :P
pi_199798711
Ik verkoop toch niet voor 2025 dus ik vind het allemaal gesneden.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199798943
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 19:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik verkoop toch niet voor 2025 dus ik vind het allemaal gesneden.
Wuppiegod
pi_199799130
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 19:44 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wuppiegod
Pico ladykillergod _O_
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 20:30:22 #12
131603 Afwazig
Serious business
pi_199799502
Zit er in vanaf 2016 en al jaren geen fiat meer erin gestopt. Het is mij allemaal om het even. Geeft rust.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 8 juni 2021 @ 21:20:16 #13
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199800122
Zo dat stijgt weer rap
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 21:43:07 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199800379
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:30 schreef Afwazig het volgende:
Zit er in vanaf 2016 en al jaren geen fiat meer erin gestopt. Het is mij allemaal om het even. Geeft rust.
Dit,niet meer dan dit.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_199800599
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:30 schreef Afwazig het volgende:
Zit er in vanaf 2016 en al jaren geen fiat meer erin gestopt. Het is mij allemaal om het even. Geeft rust.
Rust :')
Niet 16 uur per dag besteden aan het onderzoeken van nieuwe projecten :')
Geen hartkloppingen krijgen bij iedere dip :')
Niet jarenlang op rijst en water leven omdat je iedere cent die je kunt missen in crypto stopt :')
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 21:59:17 #16
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_199800638
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:56 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Rust :')
Niet 16 uur per dag besteden aan het onderzoeken van nieuwe projecten :')
Geen hartkloppingen krijgen bij iedere dip :')
Niet jarenlang op rijst en water leven omdat je iedere cent die je kunt missen in crypto stopt :')
Lol... PLURA en ARRR en over 5 jaar pas weer kijken en je was al 2 jaar miljonair :)

Is trouwens geen financieel advies.
Lach met een schone bips
pi_199800727
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:56 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Rust :')
Niet 16 uur per dag besteden aan het onderzoeken van nieuwe projecten :')
Geen hartkloppingen krijgen bij iedere dip :')
Niet jarenlang op rijst en water leven omdat je iedere cent die je kunt missen in crypto stopt :')
Mensen die niet begrijpen dat als ze een jaartje op water en rijst leven ze daarna een lambo kunt kopen en elke dag kunt eten wat ze willen :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 juni 2021 @ 22:08:21 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199800779
Airco verkocht en weer in crypto gestoken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 8 juni 2021 @ 22:13:59 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199800856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Airco verkocht en weer in crypto gestoken.
Zag net het weerbericht voor komende week.

Confirmed.

[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 08-06-2021 22:22:18 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 8 juni 2021 @ 22:21:26 #20
131603 Afwazig
Serious business
pi_199800984
Flinke swap net op Waves. Morgen dus weer een mooie payday voor NSBT stakers
pi_199801062
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 17:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik vraag me af onder welke voorwaarden hij dat geld krijgt. Een hele dikke rente waarschijnlijk? Want als zijn investeerders willen profiteren van bitcoin kunnen ze dat beter zonder hem als middle man doen.
Genoeg aanbod dus. Kan niet wachten op de volgende ronde! Ze hebben overings maar een kleine $100 miljoen extra gepakt! Het is $500m geworden deze keer om bitcoin te stacken!

twitter


Binnenkort gaat hun algoritme dus weer dagen lang kleine orders uitvoeren en alles opkopen tot hun $500 millie gevuld is. _O_ _O_

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2021 22:27:31 ]
pi_199801100


El Salvador wordt wakker! _O_
pi_199801274
Ik ga een verhaaltje met jullie delen en ik ga er sowieso om uitgelachen worden maar dat neem ik voor lief en dat is ook terecht. :)

Ik ben drie weken terug (woensdag 19 mei, de dag dat btc naar 30k crashte) begonnen met daytraden op Futures. Dat is voor de duidelijkheid dus traden op leverage (bijv x5 = 1% winst betekent 5% winst, maar ook 5% verlies als je munt de verkeerde kant op gaat.)
Omdat je niet meer moet investeren dan je bereid bent te verliezen (en kunt verliezen) heb ik er 200 euro ($240) op gezet en ben begonnen met daytraden. Ik ben een absolute mongool op dat gebied, geen ervaring of wat dan ook, dus dit was al gedoemd te mislukken.

Echter, na een paar dagen zat ik ineens op $2k na een paar goede trades. Ik zette mijn leverage steeds lager (= minder risico) omdat het bedrag groter werd. Gisteren bereikte ik een bedrag van $8.2k na een aantal hele goede trades. Ik voelde me onsterfelijk: Zou ik dan toch een goede daytrader zijn? Van $240 naar $8.2k is toch wel heel knap in amper 3 weken tijd.

Maar toen kocht ik gisteravond 'de dip' op BTC op 35.8k. Dacht ik. Nou ja, wat er gebeurd is weet iedereen inmiddels wel. Mijn leverage was niet zo hoog maar na een tijd heb ik m'n verlies maar geslikt. Daarna wilde ik *uiteraard* z.s.m. dat verlies weer goedmaken en deed ik nog een paar domme trades.
En toen zat ik vanochtend nog maar op $4.1k, de helft dus. Hmmmm, toch niet zo'n goede trader. Of...?

Na weer een paar matige trades vandaag blijft er uiteindelijk nog iets minder dan $3k over, of om in euro's te spreken iets minder dan 2500 euro. Daar moet ik dan nog wel bij vermelden dat ik tussendoor wat uitgecasht heb om wat nuttige dingen te kopen voor mezelf, zo rond de 600-700 euro. Maar goed, ik ken mezelf, ik wil nu alleen maar meer risico nemen om het 'verlies' (want dat is het eigenlijk niet h, vanaf 200 euro gezien) weer goed te maken en dan gaat het sowieso mis en ben ik straks alles kwijt.

Derhalve net dus maar alles uitgecasht. Een dikke x12 (x15 als ik die aankopen nog meereken) blijft er over, maar het is vrij stressvol geweest de afgelopen weken want je checkt continu de koersen om te zien of je er al weer uit kunt met winst.

Wat wil ik met dit verhaal?

Niet zo veel. Uiteindelijk komt het er op neer dat je best wat kunt verdienen met daytraden maar dat je het net zo snel weer allemaal kwijt kunt raken. Gewoon lekker hodl'en dus en als je in een munt/project gelooft gewoon de dips kopen om zo je stack aan te vullen.

U mag mij uitlachen onder de streep!

___________________________________________________________________________________
  dinsdag 8 juni 2021 @ 22:44:30 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199801295
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:26 schreef Piva het volgende:

[..]

Genoeg aanbod dus. Kan niet wachten op de volgende ronde! Ze hebben overings maar een kleine $100 miljoen extra gepakt! Het is $500m geworden deze keer om bitcoin te stacken!

[ twitter ]

Binnenkort gaat hun algoritme dus weer dagen lang kleine orders uitvoeren en alles opkopen tot hun $500 millie gevuld is. _O_ _O_
Junk bonds. Je weet wat dat zijn. Betalen 6.25%, dan zou ik toch liever direct in btc beleggen. Dan kan je rendement in drie maanden nog 50% zijn
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 22:46:47 #25
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199801320
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:42 schreef Oriente het volgende:
Ik ga een verhaaltje met jullie delen en ik ga er sowieso om uitgelachen worden maar dat neem ik voor lief en dat is ook terecht. :)

Ik ben drie weken terug (woensdag 19 mei, de dag dat btc naar 30k crashte) begonnen met daytraden op Futures. Dat is voor de duidelijkheid dus traden op leverage (bijv x5 = 1% winst betekent 5% winst, maar ook 5% verlies als je munt de verkeerde kant op gaat.)
Omdat je niet meer moet investeren dan je bereid bent te verliezen (en kunt verliezen) heb ik er 200 euro ($240) op gezet en ben begonnen met daytraden. Ik ben een absolute mongool op dat gebied, geen ervaring of wat dan ook, dus dit was al gedoemd te mislukken.

Echter, na een paar dagen zat ik ineens op $2k na een paar goede trades. Ik zette mijn leverage steeds lager (= minder risico) omdat het bedrag groter werd. Gisteren bereikte ik een bedrag van $8.2k na een aantal hele goede trades. Ik voelde me onsterfelijk: Zou ik dan toch een goede daytrader zijn? Van $240 naar $8.2k is toch wel heel knap in amper 3 weken tijd.

Maar toen kocht ik gisteravond 'de dip' op BTC op 35.8k. Dacht ik. Nou ja, wat er gebeurd is weet iedereen inmiddels wel. Mijn leverage was niet zo hoog maar na een tijd heb ik m'n verlies maar geslikt. Daarna wilde ik *uiteraard* z.s.m. dat verlies weer goedmaken en deed ik nog een paar domme trades.
En toen zat ik vanochtend nog maar op $4.1k, de helft dus. Hmmmm, toch niet zo'n goede trader. Of...?

Na weer een paar matige trades vandaag blijft er uiteindelijk nog iets minder dan $3k over, of om in euro's te spreken iets minder dan 2500 euro. Daar moet ik dan nog wel bij vermelden dat ik tussendoor wat uitgecasht heb om wat nuttige dingen te kopen voor mezelf, zo rond de 600-700 euro. Maar goed, ik ken mezelf, ik wil nu alleen maar meer risico nemen om het 'verlies' (want dat is het eigenlijk niet h, vanaf 200 euro gezien) weer goed te maken en dan gaat het sowieso mis en ben ik straks alles kwijt.

Derhalve net dus maar alles uitgecasht. Een dikke x12 (x15 als ik die aankopen nog meereken) blijft er over, maar het is vrij stressvol geweest de afgelopen weken want je checkt continu de koersen om te zien of je er al weer uit kunt met winst.

Wat wil ik met dit verhaal?

Niet zo veel. Uiteindelijk komt het er op neer dat je best wat kunt verdienen met daytraden maar dat je het net zo snel weer allemaal kwijt kunt raken. Gewoon lekker hodl'en dus en als je in een munt/project gelooft gewoon de dips kopen om zo je stack aan te vullen.

U mag mij uitlachen onder de streep!

___________________________________________________________________________________
Als je gaat traden zonder edge dan is het gewoon gokken en verlies je op termijn je cumulatieve transactiekosten. Geen winnende strategie.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199801400
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Junk bonds. Je weet wat dat zijn. Betalen 6.25%, dan zou ik toch liever direct in btc beleggen. Dan kan je rendement in drie maanden nog 50% zijn
6.25% is wel een aardig hoge rente inderdaad (zag het gisteren). Maar goed er staan niet echt veel assets tegenover hun leningen. Wat ik echter niet begrijp is waarom hier zoveel vraag naar is idd. Feitelijk is Microstrategie nu gewoon een bitcoin ETF. Gaat bitcoin over 5 jaar onder $10k waard zijn, dan kan je wel fluiten naar je centen. Deze partijen kunnen idd beter direct investeren in bitcoin (waarschijnlijk kunnen ze dat nog niet).

Overigens is de rente voor de bitcoin space niet echt hoog, die loopt vaak op tot 20%p.j. Hiermee heeft Saylor feitelijk een goedkope bitcoin optie gescoord voor 7 jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2021 22:55:07 ]
pi_199801421
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:42 schreef Oriente het volgende:
U mag mij uitlachen onder de streep!

___________________________________________________________________________________
Dit leest heel erg als iemand die een enerverende avond in het casino heeft gehad. Precies hetzelfde verloop en gedachtegang :D
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199801447
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dit leest heel erg als iemand die een enerverende avond in het casino heeft gehad. Precies hetzelfde verloop en gedachtegang :D
Nou ja, dat vind ik ook best een mooie omschrijving voor zoiets. Nu ben ik nog nooit in een casino geweest dus geen idee hoe dat voelt maar heb in het verleden wel eens een sportweddenschapje geplaatst :+
Als je wint voelt het erg goed maar het kan zo omdraaien.
Ik denk ook niet dat mijn verhaal een of andere inspiratiebron is maar wie weet helpt het ooit iemand en anders zijn er vast mensen die er een kleine glimlach om kunnen krijgen. :D
  dinsdag 8 juni 2021 @ 23:05:55 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199801491
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:53 schreef Piva het volgende:

[..]

6.25% is wel een aardig hoge rente inderdaad (zag het gisteren). Maar goed er staan niet echt veel assets tegenover hun leningen. Wat ik echter niet begrijp is waarom hier zoveel vraag naar is idd. Feitelijk is Microstrategie nu gewoon een bitcoin ETF. Gaat bitcoin over 5 jaar onder $10k waard zijn, dan kan je wel fluiten naar je centen. Deze partijen kunnen idd beter direct investeren in bitcoin (waarschijnlijk kunnen ze dat nog niet).

Overigens is de rente voor de bitcoin space niet echt hoog, die loopt vaak op tot 20%p.j. Hiermee heeft Saylor feitelijk een goedkope bitcoin optie gescoord voor 7 jaar.
Zo zie ik het ook. Gaat btc naar 100K dan krijg je 6.25%, gaat btc naar 10K ben je alles kwijt. Veel risico voor een relatief lage beloning. Beter koop je dan rechtstreeks btc
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199801534
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 23:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook. Gaat btc naar 100K dan krijg je 6.25%, gaat btc naar 10K ben je alles kwijt. Veel risico voor een relatief lage beloning. Beter koop je dan rechtstreeks btc
Beter koop je gewoon put opties als je verwacht dat de beurs gaat crashen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 8 juni 2021 @ 23:30:40 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199801663
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 23:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Beter koop je gewoon put opties als je verwacht dat de beurs gaat crashen.
Ik verwacht niks
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199801731
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:58 schreef Oriente het volgende:

[..]

Nou ja, dat vind ik ook best een mooie omschrijving voor zoiets. Nu ben ik nog nooit in een casino geweest dus geen idee hoe dat voelt maar heb in het verleden wel eens een sportweddenschapje geplaatst :+
Als je wint voelt het erg goed maar het kan zo omdraaien.
Ik denk ook niet dat mijn verhaal een of andere inspiratiebron is maar wie weet helpt het ooit iemand en anders zijn er vast mensen die er een kleine glimlach om kunnen krijgen. :D
Niet te veel kloten met trades, uiteindelijk verlies je. Zeker in de huidige markt. Of je moet echt heel gedisciplineerd steeds in een zeer rode dag instappen en ook meteen weer uitstappen na een groene dag.

Maar goed, dat laatste doe je niet, want door fomo stap je niet uit, en gok je uiteindelijk altijd een keer verkeerd.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 juni 2021 @ 23:46:36 #33
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199801739
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Zag net het weerbericht voor komende week.

Confirmed.
Ja, is weer net zoals Bitcoin naar beneden bijgesteld.

Gaat echt helemaal nergens over al die FUD :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199802091
quote:
Amerikanen hebben vorig jaar meer dan 4 miljard dollar verdiend met de handel in bitcoins.
Dat meldt onderzoeksbureau Chainanalysis. De prijs van ‘s werelds bekendste cryptomunt verviervoudigde in 2020 in waarde en daarvan profiteerden dus veel beleggers in de digitale valuta.

Amerikaanse beleggers waren met name actief op de beurs voor cryptomunten, Coinbase. China staat op de tweede plek van de ranglijst van 25 landen waar beleggers het meest verdienden met bitcoins, met een bedrag van 1,1 miljard dollar aan winsten. Daarna komen Japan, het Verenigd Koninkrijk, Rusland en Duitsland. Ook landen als Vietnam, Turkije en Tsjechi staan op de ranglijst.
Amerika bijna 4x zoveel verdiend met crypto als de nummer 2 China, wij maar pompen, Amerika maar cashen. :')

Bron
  woensdag 9 juni 2021 @ 06:55:22 #35
80382 manny
30 is best veel
pi_199802164
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 23:45 schreef Ronald het volgende:

[..]

Niet te veel kloten met trades, uiteindelijk verlies je. Zeker in de huidige markt. Of je moet echt heel gedisciplineerd steeds in een zeer rode dag instappen en ook meteen weer uitstappen na een groene dag.

Wow. Een winnende strategie met maar 2 simpele regels. Thanks.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_199803084
quote:
19s.gif Op woensdag 9 juni 2021 06:55 schreef manny het volgende:

[..]

Wow. Een winnende strategie met maar 2 simpele regels. Thanks.
Je moet je munten duurder verkopen dan dat je ze koopt. Gouden tip.
pi_199803332
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:42 schreef Oriente het volgende:
Ik ga een verhaaltje met jullie delen en ik ga er sowieso om uitgelachen worden maar dat neem ik voor lief en dat is ook terecht. :)

Ik ben drie weken terug (woensdag 19 mei, de dag dat btc naar 30k crashte) begonnen met daytraden op Futures. Dat is voor de duidelijkheid dus traden op leverage (bijv x5 = 1% winst betekent 5% winst, maar ook 5% verlies als je munt de verkeerde kant op gaat.)
Omdat je niet meer moet investeren dan je bereid bent te verliezen (en kunt verliezen) heb ik er 200 euro ($240) op gezet en ben begonnen met daytraden. Ik ben een absolute mongool op dat gebied, geen ervaring of wat dan ook, dus dit was al gedoemd te mislukken.

Echter, na een paar dagen zat ik ineens op $2k na een paar goede trades. Ik zette mijn leverage steeds lager (= minder risico) omdat het bedrag groter werd. Gisteren bereikte ik een bedrag van $8.2k na een aantal hele goede trades. Ik voelde me onsterfelijk: Zou ik dan toch een goede daytrader zijn? Van $240 naar $8.2k is toch wel heel knap in amper 3 weken tijd.

Maar toen kocht ik gisteravond 'de dip' op BTC op 35.8k. Dacht ik. Nou ja, wat er gebeurd is weet iedereen inmiddels wel. Mijn leverage was niet zo hoog maar na een tijd heb ik m'n verlies maar geslikt. Daarna wilde ik *uiteraard* z.s.m. dat verlies weer goedmaken en deed ik nog een paar domme trades.
En toen zat ik vanochtend nog maar op $4.1k, de helft dus. Hmmmm, toch niet zo'n goede trader. Of...?

Na weer een paar matige trades vandaag blijft er uiteindelijk nog iets minder dan $3k over, of om in euro's te spreken iets minder dan 2500 euro. Daar moet ik dan nog wel bij vermelden dat ik tussendoor wat uitgecasht heb om wat nuttige dingen te kopen voor mezelf, zo rond de 600-700 euro. Maar goed, ik ken mezelf, ik wil nu alleen maar meer risico nemen om het 'verlies' (want dat is het eigenlijk niet h, vanaf 200 euro gezien) weer goed te maken en dan gaat het sowieso mis en ben ik straks alles kwijt.

Derhalve net dus maar alles uitgecasht. Een dikke x12 (x15 als ik die aankopen nog meereken) blijft er over, maar het is vrij stressvol geweest de afgelopen weken want je checkt continu de koersen om te zien of je er al weer uit kunt met winst.

Wat wil ik met dit verhaal?

Niet zo veel. Uiteindelijk komt het er op neer dat je best wat kunt verdienen met daytraden maar dat je het net zo snel weer allemaal kwijt kunt raken. Gewoon lekker hodl'en dus en als je in een munt/project gelooft gewoon de dips kopen om zo je stack aan te vullen.

U mag mij uitlachen onder de streep!

___________________________________________________________________________________
Zieke gains, zou mij niet lukken met traden.
What Would Goku Do
pi_199803339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 22:42 schreef Oriente het volgende:
Ik ga een verhaaltje met jullie delen en ik ga er sowieso om uitgelachen worden maar dat neem ik voor lief en dat is ook terecht. :)

Ik ben drie weken terug (woensdag 19 mei, de dag dat btc naar 30k crashte) begonnen met daytraden op Futures. Dat is voor de duidelijkheid dus traden op leverage (bijv x5 = 1% winst betekent 5% winst, maar ook 5% verlies als je munt de verkeerde kant op gaat.)
Omdat je niet meer moet investeren dan je bereid bent te verliezen (en kunt verliezen) heb ik er 200 euro ($240) op gezet en ben begonnen met daytraden. Ik ben een absolute mongool op dat gebied, geen ervaring of wat dan ook, dus dit was al gedoemd te mislukken.

Echter, na een paar dagen zat ik ineens op $2k na een paar goede trades. Ik zette mijn leverage steeds lager (= minder risico) omdat het bedrag groter werd. Gisteren bereikte ik een bedrag van $8.2k na een aantal hele goede trades. Ik voelde me onsterfelijk: Zou ik dan toch een goede daytrader zijn? Van $240 naar $8.2k is toch wel heel knap in amper 3 weken tijd.

Maar toen kocht ik gisteravond 'de dip' op BTC op 35.8k. Dacht ik. Nou ja, wat er gebeurd is weet iedereen inmiddels wel. Mijn leverage was niet zo hoog maar na een tijd heb ik m'n verlies maar geslikt. Daarna wilde ik *uiteraard* z.s.m. dat verlies weer goedmaken en deed ik nog een paar domme trades.
En toen zat ik vanochtend nog maar op $4.1k, de helft dus. Hmmmm, toch niet zo'n goede trader. Of...?

Na weer een paar matige trades vandaag blijft er uiteindelijk nog iets minder dan $3k over, of om in euro's te spreken iets minder dan 2500 euro. Daar moet ik dan nog wel bij vermelden dat ik tussendoor wat uitgecasht heb om wat nuttige dingen te kopen voor mezelf, zo rond de 600-700 euro. Maar goed, ik ken mezelf, ik wil nu alleen maar meer risico nemen om het 'verlies' (want dat is het eigenlijk niet h, vanaf 200 euro gezien) weer goed te maken en dan gaat het sowieso mis en ben ik straks alles kwijt.

Derhalve net dus maar alles uitgecasht. Een dikke x12 (x15 als ik die aankopen nog meereken) blijft er over, maar het is vrij stressvol geweest de afgelopen weken want je checkt continu de koersen om te zien of je er al weer uit kunt met winst.

Wat wil ik met dit verhaal?

Niet zo veel. Uiteindelijk komt het er op neer dat je best wat kunt verdienen met daytraden maar dat je het net zo snel weer allemaal kwijt kunt raken. Gewoon lekker hodl'en dus en als je in een munt/project gelooft gewoon de dips kopen om zo je stack aan te vullen.

U mag mij uitlachen onder de streep!

___________________________________________________________________________________
Gelachen.
  woensdag 9 juni 2021 @ 09:40:40 #39
80382 manny
30 is best veel
pi_199803389
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 09:16 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Je moet je munten duurder verkopen dan dat je ze koopt. Gouden tip.
En die zogenaamde experts maar econometrie studeren, peperdure hardware aanschaffen en allerlei dingen lezen. Terwijl het zo simpel is.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_199803439
twitter

De bill is vannacht aangenomen, Bitcoin is vanaf nu wettig betaalmiddel in El Salvador en iedereen moet binnen 90 dagen ook Bitcoin echt accepteren als iemand er mee wil betalen!

Draadje van Bert:
twitter
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 juni 2021 @ 10:18:16 #41
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199803866
_O_

Hoe gaan ze dat eigenlijk doen met grote koersschommelingen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199804054
Bullish as fuck zou je zeggen.
What Would Goku Do
  woensdag 9 juni 2021 @ 10:56:36 #43
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_199804380
quote:
5s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:36 schreef viagraap het volgende:
Bullish as fuck zou je zeggen.
Zou je zeggen, maar veel gebeurt er vooralsnog niet met de koers.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 juni 2021 @ 10:59:25 #44
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199804413
quote:
5s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:36 schreef viagraap het volgende:
Bullish as fuck zou je zeggen.
Helaas is iedereen hiervoor al all-in gegaan en hebben idioten de volledige overhand in de koers. Er komt vanzelf wel een kantelpunt dat de prijs volledig te danken is aan vaste handjes en er weinig nodig is voor FOMO.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 9 juni 2021 @ 11:09:47 #45
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199804534
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Helaas is iedereen hiervoor al all-in gegaan en hebben idioten de volledige overhand in de koers. Er komt vanzelf wel een kantelpunt dat de prijs volledig te danken is aan vaste handjes en er weinig nodig is voor FOMO.
Als iedereen all-in zou zijn, dan had de koers wel hoger gestaan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 juni 2021 @ 11:58:34 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199805079
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 11:09 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Als iedereen all-in zou zijn, dan had de koers wel hoger gestaan.
Iedereen op de idioten na :+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199805708
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 09:44 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
De bill is vannacht aangenomen, Bitcoin is vanaf nu wettig betaalmiddel in El Salvador en iedereen moet binnen 90 dagen ook Bitcoin echt accepteren als iemand er mee wil betalen!

Draadje van Bert:
[ twitter ]
En als je internet eruit ligt?
.
pi_199805756
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:45 schreef Fer het volgende:

[..]

En als je internet eruit ligt?
Dan kunnen ze altijd nog betalen met dollars. ;)

Blockstream heeft overigens al toegezegd om een hele infrastructuur met satellieten op te zetten zodat het ook echt overal mogelijk moet worden om Bitcoin te accepteren in El Salvador.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199805788
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:45 schreef Fer het volgende:

[..]

En als je internet eruit ligt?
Dan ga je tijdelijk even over op contant of stel je de aankoop uit, zoals je hier ook doet als er een PIN-storing of iDeal-storing is. Maar goed, hoe vaak ligt een 3g/4g verbinding er nou werkelijk uit? Hier nooit... in El Salvador geen idee maar ik neem aan dat 3g daar ook gewoon stabiel en betrouwbaar is bij toepassingen met weinig dataverbruik.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199805887
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:56 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Zou je zeggen, maar veel gebeurt er vooralsnog niet met de koers.
De Bitcoin koers reageert eigenlijk nooit op dit soort bullish nieuws. Wel bijv. toen SegWit er officieel doorheen kwam... dat was het begin van een grote bull run. Dus ik verwacht meer van het moment dat Taproot er officieel doorheen is (kan bijna niet meer mis virtueel gezien) dan van dit soort nieuws.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199805978
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:45 schreef Fer het volgende:

[..]

En als je internet eruit ligt?
Dan kun je evenveel als dat hier internet eruit ligt, oftewel pinbetaling systeem zal niet werken en je bankzaken kun je ook niet meer online doen.

Papieren geld verdwijnt op termijn, en dat is zelfs buiten crypto om, heb je dan een paar dagen een outage dan kun je wel eens een issue hebben ja. Aan de andere kant motiveert dat de mensen ook wat meer om de infrastructuur op orde te brengen.
pi_199806103
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 10:18 schreef Nattekat het volgende:
_O_

Hoe gaan ze dat eigenlijk doen met grote koersschommelingen?
Bitcoin fluctueerd tegenover de dollar zoals normaal.

Er komt overigens een $150million fonds van de overheid dat schommelingen voor de mensen die crypto accepteren maar dollars willen op te vangen. En een nieuwe overheids app die Strike gaat bouwen om het makkeljker te maken voor hun om te betalen via bitcoin/LN. Voor een ondernemer maakt het verder dus niet uit. Ze kunnen kiezen welke valuta ze willen hebben.

Strike en andere betalingsapps zijn ook gewoon toepasbaar.
pi_199806125
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
El Salvador geen idee maar ik neem aan dat 3g daar ook gewoon stabiel en betrouwbaar is bij toepassingen met weinig dataverbruik.
Blockstream gaat ook helpen de infrastructuur te verbereten. Blockstream satellite verbindingen bijvoorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2021 13:15:29 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 juni 2021 @ 13:45:27 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199806466
Ze hadden MINA moeten gebruiken :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199806589
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Ze hadden MINA moeten gebruiken :{w
El Salvador MINA

Gemiste kans inderdaad.
What Would Goku Do
  woensdag 9 juni 2021 @ 13:56:55 #56
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_199806612
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

De Bitcoin koers reageert eigenlijk nooit op dit soort bullish nieuws. Wel bijv. toen SegWit er officieel doorheen kwam... dat was het begin van een grote bull run. Dus ik verwacht meer van het moment dat Taproot er officieel doorheen is (kan bijna niet meer mis virtueel gezien) dan van dit soort nieuws.
Typisch ja, en bij ieder bearish berichtje pleurt de hele koers in elkaar.
pi_199806694
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:45 schreef Fer het volgende:

[..]

En als je internet eruit ligt?
Gewoon via je Binance card
pi_199806942
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:56 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Typisch ja, en bij ieder bearish berichtje pleurt de hele koers in elkaar.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199807090
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 13:56 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Typisch ja, en bij ieder bearish berichtje pleurt de hele koers in elkaar.
Als elon iets positiefs twittert knalt het ook de lucht in.

El Salvador is gewoon niet interessant genoeg. Als China hetzelfde zou doen zie ik de koers wel moon gaan.
No bitch to me
pi_199807152
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:46 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

El Salvador is gewoon niet interessant genoeg. Als China hetzelfde zou doen zie ik de koers wel moon gaan.
Inderdaad, als elke inwoner zijn volledige vermogen in BTC zou omzetten is het totaal waarschijnlijk nog minder dat het aantal BTC van een gemiddelde fokker
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_199807745
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 12:45 schreef Fer het volgende:

[..]

En als je internet eruit ligt?
Ik heb gehoord veel vrouwen in ZA betalen in natura voor waspoeder
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199808759
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 14:46 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Als elon iets positiefs twittert knalt het ook de lucht in.

El Salvador is gewoon niet interessant genoeg. Als China hetzelfde zou doen zie ik de koers wel moon gaan.
This post aged wel..
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 9 juni 2021 @ 18:37:42 #63
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_199809266
Vakantie naar El Salvador is geboekt
leuk
pi_199809322
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 17:41 schreef dimmak het volgende:

[..]

This post aged wel..
[ afbeelding ]
De vraag is of zo'n minimale opleving daar nu direct aan toe te dichten is.

Elke week zie je ook zonder aantoonbaar nieuws wel korte momenten van opleving, gevolgd door nog meer daling in de dagen daarna.
blablablabla
pi_199809734
Parachain veilingen op Polkadot de 15e. Weet niet precies wat het inhoudt maar ik stake DOT dus heb besloten dat het goed nieuws is.
What Would Goku Do
pi_199809823
De berichten uit China over verboden stromen weer binnen, ben benieuwd hoe lang we groen blijven. Of iedereen moet het er ineens over eens zijn dat het juist goed is voor bitcoin als er wat minder op n plek gemined wordt.
What Would Goku Do
pi_199809839
Hoe is dat wat Microstrategy doet eigenlijk geen pump n dump maar dan in het groot en zonder dump :?

Dit was mijn hattrick voor vandaag nu jullie weer.
What Would Goku Do
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 9 juni 2021 @ 19:33:54 #68
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199809841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 19:32 schreef viagraap het volgende:
De berichten uit China over verboden stromen weer binnen, ben benieuwd hoe lang we groen blijven. Of iedereen moet het er ineens over eens zijn dat het juist goed is voor bitcoin als er wat minder op n plek gemined wordt.
China fud :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 juni 2021 @ 20:56:02 #69
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199810952
Mijn airco doet het goed hoor, precies op het goede moment de knoop doorgehakt :P

Als mobiele ondingen een eredivisie hadden, dan hoort deze daar zeker in. Wat een verschil met de vorige.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199811016
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 19:32 schreef viagraap het volgende:
De berichten uit China over verboden stromen weer binnen, ben benieuwd hoe lang we groen blijven. Of iedereen moet het er ineens over eens zijn dat het juist goed is voor bitcoin als er wat minder op n plek gemined wordt.
https://www.coindesk.com/(...)kex-related-keywords


Is het allemaal onzin dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 9 juni 2021 @ 21:06:41 #71
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199811093
Ik vraag me af hoe crypto uberhaupt zo groot geworden is gezien de gemiddelde persoon gewoon een paper handed bitch is.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 juni 2021 @ 21:08:40 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199811121
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:06 schreef Quotidien het volgende:
Ik vraag me af hoe crypto uberhaupt zo groot geworden is gezien de gemiddelde persoon gewoon een paper handed bitch is.
Vanaf 30k is al het domme geld erin gaan vloeien richting de 60k, en nu zijn we weer terug bij 30k. 30k is een mooie grens van waar alle paper handed bitches geen rol van betekenis meer spelen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199811126
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Mijn airco doet het goed hoor, precies op het goede moment de knoop doorgehakt :P

Als mobiele ondingen een eredivisie hadden, dan hoort deze daar zeker in. Wat een verschil met de vorige.
Welke heb je ?

Heb uit ellende maar genvesteerd in twee videokaarten die nu de hele dag ethereum minen.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 juni 2021 @ 21:10:03 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199811139
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Welke heb je ?

Heb uit ellende maar genvesteerd in twee videokaarten die nu de hele dag ethereum minen.
Een carrier mobiele airco met 12500BTU aan koelvermogen.

Ethereum minen heb ik opgegeven, daar kwam zo weinig mee binnen :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199811701
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Een carrier mobiele airco met 12500BTU aan koelvermogen.

Ethereum minen heb ik opgegeven, daar kwam zo weinig mee binnen :P
Zit nu met de 3080 op 180.50 Mh/s, wat neer komt op iets meer dan twee tientjes per dag. ROI onder de huidige koers over 169 dagen :P

Scheelt wel dat ik zonnepanelen heb en alsnog behoorlijk terug lever, anders was ik er nooit aan begonnen.

Mocht het allemaal heel slecht aflopen met de crypto kunnen we in elk geval lekker flightsimmen :')
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 juni 2021 @ 22:12:28 #76
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199812027
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Zit nu met de 3080 op 180.50 Mh/s, wat neer komt op iets meer dan twee tientjes per dag. ROI onder de huidige koers over 169 dagen :P

Scheelt wel dat ik zonnepanelen heb en alsnog behoorlijk terug lever, anders was ik er nooit aan begonnen.

Mocht het allemaal heel slecht aflopen met de crypto kunnen we in elk geval lekker flightsimmen :')
Mja, ik heb ook een wat oudere en goedkopere GPU :P
Dan ga je al snel van 10 per dag per kaart naar 2.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199812148
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Zit nu met de 3080 op 180.50 Mh/s, wat neer komt op iets meer dan twee tientjes per dag. ROI onder de huidige koers over 169 dagen :P

Scheelt wel dat ik zonnepanelen heb en alsnog behoorlijk terug lever, anders was ik er nooit aan begonnen.

Mocht het allemaal heel slecht aflopen met de crypto kunnen we in elk geval lekker flightsimmen :')
Ben wel benieuwd wat je dan aan het minen bent.
Ethereum doet zo'n $11 per dag met 180Mh/s (excl. stroomkosten).

Met de oplopende difficulty zit je dan wel op een wat langere periode aan terugverdientijd.
pi_199812202
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 18:43 schreef Elan het volgende:

[..]

De vraag is of zo'n minimale opleving daar nu direct aan toe te dichten is.

Elke week zie je ook zonder aantoonbaar nieuws wel korte momenten van opleving, gevolgd door nog meer daling in de dagen daarna.
Je weet het niet, feit is dat het nieuws de laatste dagen overwegend positief is iig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199812378
twitter


Deze guy :D
pi_199812531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 22:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat je dan aan het minen bent.
Ethereum doet zo'n $11 per dag met 180Mh/s (excl. stroomkosten).

Met de oplopende difficulty zit je dan wel op een wat langere periode aan terugverdientijd.
En het stopt met Eth2 PoS.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199812544
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juni 2021 22:36 schreef recursief het volgende:

[..]

En het stopt met Eth2 PoS.
Detail.
  woensdag 9 juni 2021 @ 23:18:43 #82
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199813157
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vanaf 30k is al het domme geld erin gaan vloeien richting de 60k, en nu zijn we weer terug bij 30k. 30k is een mooie grens van waar alle paper handed bitches geen rol van betekenis meer spelen.
De laatste keer dat ik bitcoin als investering heb gekocht was op $100 _O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199813778
quote:
Dat is geen FUD maar legit rampspoed idd, des te vreemder dat alles nu keigroen is.
What Would Goku Do
pi_199813916
quote:
Ah Chinese internet service providers censureren crypto exchanges. China verbied mining voor mensen die niet 1 miljoen aan crypto hebben, China... etc. etc.

Weet je wat China maar niet doet, de enige simpele oplossing om crypto tegen te gaan in hun land, een totaal verbod op alles wat Crypto gerelateerd is. En dat zien veel mensen niet tussen die slecht nieuws berichten door. Het is zo geregeld, gewoon n totaalverbod en klaar, maar ze sukkelen maar wat met halve maatregelen en dan vraag je je toch af waarom.

China’s Digital Currency Is About To Disrupt Money

Hun eigen munt, daar gaat het om, daar moet en zal in genvesteerd worden, en hun eigen munt mag natuurlijk geen concurrentie hebben van andere cryptocoins.
pi_199813919
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 23:18 schreef Quotidien het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik bitcoin als investering heb gekocht was op $100 _O-
En op hoeveel heb je ze verkocht? :P
pi_199815171
Ted Cruz heeft zich positief uitgesproken over Bitcoin. Heb alles maar verkocht.
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 juni 2021 @ 10:03:14 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199815379
Mina is op weg naar mijn vorige kooporder, manmanman wat een armoe weer :N

Alle altcoins kleuren donkerrood deze week, en helaas is dat nu het merendeel van mijn portfolio.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199815822
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 06:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ah Chinese internet service providers censureren crypto exchanges. China verbied mining voor mensen die niet 1 miljoen aan crypto hebben, China... etc. etc.

Weet je wat China maar niet doet, de enige simpele oplossing om crypto tegen te gaan in hun land, een totaal verbod op alles wat Crypto gerelateerd is. En dat zien veel mensen niet tussen die slecht nieuws berichten door. Het is zo geregeld, gewoon n totaalverbod en klaar, maar ze sukkelen maar wat met halve maatregelen en dan vraag je je toch af waarom.

China’s Digital Currency Is About To Disrupt Money

Hun eigen munt, daar gaat het om, daar moet en zal in genvesteerd worden, en hun eigen munt mag natuurlijk geen concurrentie hebben van andere cryptocoins.
Als je het niet erg vind om het communistische regime en economische wereldverovering te steunen dan kun je waarschijnlijk leuk verdienen met China's eigen crypto. Je gaat vrij letterlijk over lijken, en staat aan de verkeerde kant van de wereld geschiedenis, maar je boert wel lekker waarschijnlijk :D
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 10 juni 2021 @ 11:07:29 #89
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199815940
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 06:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En op hoeveel heb je ze verkocht? :P
$250
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199816197
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:55 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Als je het niet erg vind om het communistische regime en economische wereldverovering te steunen dan kun je waarschijnlijk leuk verdienen met China's eigen crypto. Je gaat vrij letterlijk over lijken, en staat aan de verkeerde kant van de wereld geschiedenis, maar je boert wel lekker waarschijnlijk :D
Money _O_
pi_199816285
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 11:07 schreef Quotidien het volgende:

[..]

$250
Nja winst is winst natuurlijk. ^O^
pi_199816377
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:55 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Als je het niet erg vind om het communistische regime en economische wereldverovering te steunen dan kun je waarschijnlijk leuk verdienen met China's eigen crypto. Je gaat vrij letterlijk over lijken, en staat aan de verkeerde kant van de wereld geschiedenis, maar je boert wel lekker waarschijnlijk :D
Ow als ze uitkomen koop ik er meteen een paar hoor. :P
  donderdag 10 juni 2021 @ 11:33:48 #93
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199816422
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:55 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Als je het niet erg vind om het communistische regime en economische wereldverovering te steunen dan kun je waarschijnlijk leuk verdienen met China's eigen crypto. Je gaat vrij letterlijk over lijken, en staat aan de verkeerde kant van de wereld geschiedenis, maar je boert wel lekker waarschijnlijk :D
Dat wordt gewoon een digitale yuan of hoe die munt ook mag heten daar.

De enige die zich daar aan mag verrijken is de partijtop.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 10 juni 2021 @ 11:48:30 #94
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199816616
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 10:55 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Als je het niet erg vind om het communistische regime en economische wereldverovering te steunen dan kun je waarschijnlijk leuk verdienen met China's eigen crypto. Je gaat vrij letterlijk over lijken, en staat aan de verkeerde kant van de wereld geschiedenis, maar je boert wel lekker waarschijnlijk :D
Dat jij hier zo mad om wordt is voor mij al een reden om flink in te slaan
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 10 juni 2021 @ 11:51:14 #95
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199816659
Zou het niet gewoon een stablecoin zijn?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 10 juni 2021 @ 12:00:36 #96
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199816784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 11:51 schreef Quotidien het volgende:
Zou het niet gewoon een stablecoin zijn?
Ja tuurlijk wat dacht je dan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199816824
Ik kwam deze link in m'n favorieten tegen van een paar jaar geleden en dacht dat het voor veel users hier wel interessant kan zijn: https://pandaanalytics.com/index

Voor als je per se in altcoins wil zitten... doe het dan verstandig met behulp van bovenstaande tool.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 10 juni 2021 @ 12:29:52 #98
62913 Blik
The one and Only!
pi_199817191
Alts bloeden wel vandaag, bitcoin lekker steady omhoog
pi_199817379
Laten we hopen dat de bulls terug zijn.
blablablabla
pi_199817904
twitter
:)
  donderdag 10 juni 2021 @ 13:33:30 #101
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199818028
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef Blik het volgende:
Alts bloeden wel vandaag, bitcoin lekker steady omhoog
Vreemd dat ETH zo achterblijft op BTC. :(
  donderdag 10 juni 2021 @ 14:10:42 #102
62913 Blik
The one and Only!
pi_199818462
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 13:33 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Vreemd dat ETH zo achterblijft op BTC. :(
Niet zo vreemd toch gezien de nieuwsberichten?
  donderdag 10 juni 2021 @ 14:41:10 #103
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199818747
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 14:10 schreef Blik het volgende:

[..]

Niet zo vreemd toch gezien de nieuwsberichten?
El Salvador is positief voor Bitcoin.... maar verder?
Wat heb ik nog meer gemist?
pi_199818842
https://www.reddit.com/r/(...)rest_today_what_are/

Enorm veel shorters op bitcoin gisteravond, hoop dat ze rekt gaan.
What Would Goku Do
pi_199819536


Dit is wel een goed moment om afscheid te nemen van je shitcoins en in bitcoin te gaan. Precies dezelfde situatie als in 2017. Eerlijk is eerlijk ik had deze bull run in alts niet verwacht (XRP weer zo hoog, en doge lmao).

Maar lijkt erop dat we gewoon de 2017 bull precies gaan herhalen. Mid 2017 was bitcoin dominance ook rond de 40, steeg snel naar 60 om daarna blow off top in alts te maken.

Bitcoin ging mid 2017 nog 6x omhoog. Dat zal betekenen dat het nog naar $210k kan gaan in 2021, niet echt buiten mijn verwachting eigenlijk.

De -50% was wel pijnlijk en onverwacht, maar goed deze space doet altijd dingen wat je "normaal" niet in de financiele wereld tegen komt.

Lets fucking GO!

Edit: Oh en die $3k grens van mid 2017 was de absolute bodem van de daarop volgende bear market. $35k als bodem klinkt zo slecht niet eigenlijk!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2021 16:12:49 ]
  Redactie Frontpage donderdag 10 juni 2021 @ 16:39:05 #106
4530 crew  Crazy Harry
pi_199819931
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 16:09 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is wel een goed moment om afscheid te nemen van je shitcoins en in bitcoin te gaan. Precies dezelfde situatie als in 2017. Eerlijk is eerlijk ik had deze bull run in alts niet verwacht (XRP weer zo hoog, en doge lmao).

Maar lijkt erop dat we gewoon de 2017 bull precies gaan herhalen. Mid 2017 was bitcoin dominance ook rond de 40, steeg snel naar 60 om daarna blow off top in alts te maken.

Bitcoin ging mid 2017 nog 6x omhoog. Dat zal betekenen dat het nog naar $210k kan gaan in 2021, niet echt buiten mijn verwachting eigenlijk.

De -50% was wel pijnlijk en onverwacht, maar goed deze space doet altijd dingen wat je "normaal" niet in de financiele wereld tegen komt.

Lets fucking GO!

Edit: Oh en die $3k grens van mid 2017 was de absolute bodem van de daarop volgende bear market. $35k als bodem klinkt zo slecht niet eigenlijk!
Ik zie meer overeenkomsten met de gele cirkel
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_199820301
Het IMF is mad

twitter
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199820374
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:02 schreef dimmak het volgende:
Het IMF is mad

[ twitter ]
Hoog tijd voor een regime change
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199820394
WW III incoming misschien nu door BTC
  donderdag 10 juni 2021 @ 17:13:36 #110
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199820450
Al die dikke bankiers zien natuurlijk hun veel te dure lunches verdampen

Ik zou ook boos zijn als ze in m'n vreten roeren
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 10 juni 2021 @ 17:29:43 #111
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199820639
https://www.instagram.com/stories/ronaldinho/2593042209236215702/

_O_

Waarschijnlijk levert het weinig op op de middellange termijn, maarja.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199820650
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:02 schreef dimmak het volgende:
Het IMF is mad

[ twitter ]
https://www.reuters.com/a(...)n-move-idUSL2N2NS1PB

Maar ze hebben dus vandaag een meeting gepland staan. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 10 juni 2021 @ 17:33:23 #113
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199820684
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:02 schreef dimmak het volgende:
Het IMF is mad

[ twitter ]
Dinosaurussen

Tijd voor het IBF
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 juni 2021 @ 17:49:07 #114
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199820854
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 16:39 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Ik zie meer overeenkomsten met de gele cirkel
[ afbeelding ]
Grapjas.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 10 juni 2021 @ 18:10:26 #115
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199821129
twitter


Verbeter de wereld, koop Stoli
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Redactie Frontpage donderdag 10 juni 2021 @ 18:12:25 #116
4530 crew  Crazy Harry
pi_199821158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:33 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dinosaurussen

Tijd voor het IBF
grapje neem ik aan?
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 juni 2021 @ 18:45:46 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199821518
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 13:33 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Vreemd dat ETH zo achterblijft op BTC. :(
Een keer wat anders dan BTC dat achterblijft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 10 juni 2021 @ 19:46:00 #118
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199822172
Vitalik die een hond na doet _O- _O-
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199822449
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 17:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

https://www.reuters.com/a(...)n-move-idUSL2N2NS1PB

Maar ze hebben dus vandaag een meeting gepland staan. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Beter gaat die daar ook life twitter spaces streamen *)
pi_199825004
Alle winst weer weg :') Completely sideways
What Would Goku Do
  Redactie Frontpage donderdag 10 juni 2021 @ 22:54:08 #122
4530 crew  Crazy Harry
pi_199825140
quote:
Gaat hetzelfde doen met Hoskinson:
https://www.reddit.com/r/(...)inson_post_from_lex/
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_199825305
twitter


I do love bitcoiners so much O+
pi_199825915
Het grootste pluspunt van Vitalik is dat hij oprecht geen fuck om geld geeft
  donderdag 10 juni 2021 @ 23:45:03 #125
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199826059
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 23:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Het grootste pluspunt van Vitalik is dat hij oprecht geen fuck om geld geeft
Het is makkelijk niet om geld te geven als je miljardair bent

Prima kerel wel.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199826185
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 23:45 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het is makkelijk niet om geld te geven als je miljardair bent

Prima kerel wel.
Ja maar als in dat geld nooit invloed heeft op zijn beslissingen. Als hij geen geld had en minimumloon kreeg zou hij precies hetzelfde blijven doen, gewoon een blije nerd
pi_199826248
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 23:53 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

gewoon een blije nerd
:')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2021 23:57:16 ]
pi_199827067
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 23:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Het grootste pluspunt van Vitalik is dat hij oprecht geen fuck om geld geeft
Geeft geen fuck om geld, balls deep in crypto sinds het begin :'). In 2017 wist hij precies de top te timen en 70k ETH uit te cashen voor zn foundation.

Die gratis Hondencoin wegdoen is ook strategisch de slimste optie, anders is hij de vertegenwoordiger van een shitcoin die hij zelf niet verzonnen heeft.

Snap die verheelijking van super- rijken niet echt. Nu is Musk van de troon gestoten, wordt er een nieuwe Oppergod gezocht.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jed1Gam op 11-06-2021 07:37:00 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 juni 2021 @ 07:42:14 #130
862 Arcee
Look closer
pi_199827145
quote:
Kansloos
pi_199827300
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 12:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik kwam deze link in m'n favorieten tegen van een paar jaar geleden en dacht dat het voor veel users hier wel interessant kan zijn: https://pandaanalytics.com/index

Voor als je per se in altcoins wil zitten... doe het dan verstandig met behulp van bovenstaande tool.
Wat is deze ik snap het nog steeds niet
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 08:09:17 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199827334
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 23:01 schreef Piva het volgende:
[ twitter ]

I do love bitcoiners so much O+
_O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199827448
quote:
2 alinea’s uit het artikel, beetje krom van hem:

Hij verwacht dat een crash van de cryptovaluta’s onvermijdelijk is en vindt dat Nederland daarom zo snel mogelijk moet ingrijpen.

Hasekamp rekent erop dat een verbod automatisch leidt tot waardedaling van cryptovaluta. ,,Het product heeft zelf immers geen intrinsieke waarde en ontleent zijn aantrekkingskracht alleen aan acceptatie door anderen.’’
  Moderator vrijdag 11 juni 2021 @ 08:26:10 #135
42184 crew  DaMart
pi_199827500
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 08:20 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

2 alinea’s uit het artikel, beetje krom van hem:

Hij verwacht dat een crash van de cryptovaluta’s onvermijdelijk is en vindt dat Nederland daarom zo snel mogelijk moet ingrijpen.

Hasekamp rekent erop dat een verbod automatisch leidt tot waardedaling van cryptovaluta. ,,Het product heeft zelf immers geen intrinsieke waarde en ontleent zijn aantrekkingskracht alleen aan acceptatie door anderen.’’
Blijkbaar denkt hij dat hij Elon is en dat zijn mening invloed heeft op de prijs van Bitcoin, zodat hij zelf goedkoop kan instappen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 11 juni 2021 @ 09:02:33 #136
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199827920
Het is een bubbel net als toen met de tullipen!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199827981
quote:
Het heeft geen intrinsieke waarde mensen! Pas nou op!

Gelukkig hebben al die miljarden gedrukte euro's en dollars ook geen intrinsieke waarde, maar daar hebben we het maar niet over.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 11 juni 2021 @ 09:19:41 #138
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199828133
quote:
Abbo content. Doe eens plaatje van artikel?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  vrijdag 11 juni 2021 @ 09:20:32 #139
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199828148
Hardware wallets en Binance card gaan nog eens groot worden :’)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_199828740
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 09:07 schreef Ronald het volgende:

[..]

Het heeft geen intrinsieke waarde mensen! Pas nou op!

Gelukkig hebben al die miljarden gedrukte euro's en dollars ook geen intrinsieke waarde, maar daar hebben we het maar niet over.
Het is net een religie, dat geld. Zolang het geloof bestaat dat het iets waard is werkt het.
pi_199829972
Voor 3 bitcoin naar El Salvador vertrekken wordt opeens een meer realistisch plan.
pi_199830027
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juni 2021 23:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Het grootste pluspunt van Vitalik is dat hij oprecht geen fuck om geld geeft
Ik zou er ook geen fuck meer om geven als ik al schatjehemeltje rijk was.

Maar. Het is inderdaad mooi dat hij nu al heel veel weggeeft. Dat doen ze lang niet allemaal.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 12:18:00 #144
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199830131
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:01 schreef Piva het volgende:
Voor 3 bitcoin naar El Salvador vertrekken wordt opeens een meer realistisch plan.
Mits je genoeg overhoudt voor beveiliging :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199830140
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Mits je genoeg overhoudt voor beveiliging :').
Er gewoon bij lopen als een sloeber zonder gouden horloges werkt vaak prima.

Je lambo showen kan je beter elders doen idd.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2021 12:19:12 ]
pi_199830335
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:01 schreef Piva het volgende:
Voor 3 bitcoin naar El Salvador vertrekken wordt opeens een meer realistisch plan.
Hoop dat je goed kunt duiken.

Voor de kogels die om je oren vliegen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2021 @ 12:58:35 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199830556
Lijkt erop dat mijn ongeduld met Mina me keihard terugbijt nu ;(

!@#$ beren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199830599
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 12:01 schreef Piva het volgende:
Voor 3 bitcoin naar El Salvador vertrekken wordt opeens een meer realistisch plan.
Je kan el Salvador op de Afrikaanse map niet eens aanwijzen man
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 13:06:28 #149
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199830626
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:03 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Je kan el Salvador op de Afrikaanse map niet eens aanwijzen man
:')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199830659
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:03 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Je kan el Salvador op de Afrikaanse map niet eens aanwijzen man
Kom je uberhaupt wel eens uit Nederand?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2021 @ 13:18:48 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199830755
Ik durf te wedden dat op n persoon na iedereen hier op z'n minst een buurland van El Salvador kan aanwijzen :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199830763
El Salvador is Johan Cruijff. Opgelost.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199830767
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf te wedden dat op n persoon na iedereen hier op z'n minst een buurland van El Salvador kan aanwijzen :P
Wie dan niet?

Ik ben in al die landjes geweest daar. 3 weken in El Salvador. :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 juni 2021 @ 13:27:00 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199830848
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wie dan niet?

Ik ben in al die landjes geweest daar. 3 weken in El Salvador. :)
Iemand die Afrika noemde.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199830894
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iemand die Afrika noemde.
Lees het nu terug ja (teruglezen in de SC :') )

En verder: :')
pi_199830921
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:03 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Je kan el Salvador op de Afrikaanse map niet eens aanwijzen man
pi_199831296
:') :D
pi_199831376
Mensen happen enorm
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:15:25 #159
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199831460
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:03 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Je kan el Salvador op de Afrikaanse map niet eens aanwijzen man
Iets dat begint met het woord 'el' op de Afrikaanse kaart zoeken is per definitie al :')
pi_199831511
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:03 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Je kan el Salvador op de Afrikaanse map niet eens aanwijzen man
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 11 juni 2021 @ 14:19:02 #161
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199831521
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

_O-
Hij heeft wel gelijk.
pi_199831857
Nou in ieder geval weet ik dat weinig mensen hier crypto_Ed volgen :T
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199832696
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 14:44 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Nou in ieder geval weet ik dat weinig mensen hier crypto_Ed volgen :T
Neuh, heb wel wat beters te doen dan de Braddie's van deze wereld te volgen.
pi_199836781
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf te wedden dat op n persoon na iedereen hier op z'n minst een buurland van El Salvador kan aanwijzen :P
Telt Mexico? :@ Ik wist dat het daar ergens lag...
  vrijdag 11 juni 2021 @ 22:53:15 #165
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199841224
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf te wedden dat op n persoon na iedereen hier op z'n minst een buurland van El Salvador kan aanwijzen :P
Ja man iedereen weet dat El Salvador tussen Honduras en Guatemala ligt.

Dat weet echt iedereen
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199843715
Het weekend is begonnen, we staan weer in het rood.

Als je bovenstaande zin op carnavalsmuziek zet klinkt het nog best catchy.
pi_199843858
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 08:23 schreef PicoMMP het volgende:
Het weekend is begonnen, we staan weer in het rood.

Als je bovenstaande zin op carnavalsmuziek zet klinkt het nog best catchy.
En dan is de clou dat de vrouw van de zanger elke week zegt dat ze zaterdag seks gaan hebben maar dan elk weekend ongesteld is.
What Would Goku Do
  zaterdag 12 juni 2021 @ 08:53:49 #168
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199843876
Bakken met geld erin smijten :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199843882
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 08:53 schreef Rozevla het volgende:
Bakken met geld erin smijten :)
Pas als Bitcoin weer de 30K aantikt ga ik er vuistdiep in
pi_199844016
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 08:53 schreef Rozevla het volgende:
Bakken met geld erin smijten :)
Heb jij geld dan?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199844058


Nog n deur te gaan! LFG fam
  zaterdag 12 juni 2021 @ 09:24:05 #172
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199844067
twitter


Wel toepasselijk voor sommigen :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199844097
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 09:24 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]

Wel toepasselijk voor sommigen :D
Zeker, maarja de eindgoal in 30's is:

  zaterdag 12 juni 2021 @ 12:18:00 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199845792
Het handelsvolume van godencoin PYR is wel lekker hoog de afgelopen dagen _O_

Beetje jammer dat het allemaal sells zijn :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 juni 2021 @ 12:27:05 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199845874
Straks maar eens all-in in Mina. Mijn vorige buy order zou nu erdoorheen zijn.

Ik had er toch 2 weken van moeten maken ipv 1 week. Maar goed, het werd enorm gehypet en een flinke pump was ook niet geheel ondenkbaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199847642
Een of andere scamtoken gekocht die ik bij Coinhunt zag en nu kan ik hem niet verkopen. :')
Zijn hier nog omwegen voor, of is mijn 8 nu weg? :'(
pi_199848583
quote:
Man koopt El Salvador voor 1 Bitcoin

El Salvador heeft een nieuwe eigenaar: de 28-jarige Maurits uit Winterswijk. De man kocht het land in Midden-Amerika voor 1 Bitcoin.

Gisteren maakte El Salvador bekend als eerste land ter wereld de Bitcoin toe te staan als betaalmiddel. Het leidde ertoe dat Maurits eens ging kijken wat hij van zijn Bitcoin kon kopen. “Dat bleek het hele land te zijn. Met koffieplantages, gewapende bendes en al. Goed dat Bitcoin eindelijk geaccepteerd wordt als betaalmiddel.”

Wat Maurits gaat doen met El Salvador weet hij nog niet precies. “Hopen dat het meer waard wordt?”
:P
pi_199848874
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 16:00 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

:P
Erg leuk
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 12 juni 2021 @ 23:31:49 #179
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199858486
Krijg continu op YouTube zo'n Bitcoin scam ad. Heb deze gerapporteerd, zou YouTube daar wat mee doen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 23:36:22 #180
18653 crew  D.
pi_199858590
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg continu op YouTube zo'n Bitcoin scam ad. Heb deze gerapporteerd, zou YouTube daar wat mee doen
Nee :N

Kijk regelmatig wat cryptogerelateerde YT'jes, en de makers klagen allemaal over oplichters, en dat YT weinig doet met hun klachten
pi_199858772
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 15:04 schreef n__n het volgende:
Een of andere scamtoken gekocht die ik bij Coinhunt zag en nu kan ik hem niet verkopen. :')
Zijn hier nog omwegen voor, of is mijn 8 nu weg? :'(
Als 8 je grootste probleem is dan is het leuk leergeld :+
Ben een paar keer bedragen van 5 tot 20 BNB kwijtgeraakt aan rugpulls, dat tikt wat harder aan ;(

Als er geen liquidity meer is dan houdt het op.
  zondag 13 juni 2021 @ 14:33:49 #182
495073 ZeventiendeEtage
Niet springen!
pi_199864348
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg continu op YouTube zo'n Bitcoin scam ad. Heb deze gerapporteerd, zou YouTube daar wat mee doen
Daaarom Premium nemen neef
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199864357
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:33 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Daaarom Premium nemen neef
Of gewoon een blocker?
pi_199864460
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:33 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Daaarom Premium nemen neef
Daarom YT Adblocker nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 13-06-2021 14:43:41 ]
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 13 juni 2021 @ 14:53:28 #185
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199864589
quote:
0s.gif Op zondag 13 juni 2021 14:33 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Daaarom Premium nemen neef
Betalen voor YouTube :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199872717
Bitcoin gaat eindelijk weer een beetje omhoog :)
pi_199872745
Bitcoin net door de 38k grens en knalt lekker door zeg *O*
pi_199872946
Short squeeze genot
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 13 juni 2021 @ 23:04:06 #190
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199874542
Lekker hoor en dat op zondag
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 juni 2021 @ 23:22:49 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199874887
Weeeee, nu mijn altcoins nog.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage maandag 14 juni 2021 @ 00:44:51 #192
4530 crew  Crazy Harry
pi_199875572
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 15:04 schreef n__n het volgende:
Een of andere scamtoken gekocht die ik bij Coinhunt zag en nu kan ik hem niet verkopen. :')
Zijn hier nog omwegen voor, of is mijn 8 nu weg? :'(
Kunt nog wachten.
Volgende heb ik laatst meegemaakt:
Coin gekocht, zakte paar weken later in elkaar, dus eigenlijk niets meer waard. Echter stond hij ineens een paar weken daarna weer dusdanig hoog dat ik bij verkoop mijn inleg x10 zou krijgen. Dus direct geprobeerd en dat ging. *O*

Wat ik denk dat er gebeurd is: De prijs wordt bepaald door de laatst betaalde prijs, tot er geen transacties meer zijn. En dan geldt het aantal coins ten opzichte van de liquiditeit. Als de liquiditeit hoog genoeg is, kan je die eruit halen.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_199875730
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 00:44 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Kunt nog wachten.
Volgende heb ik laatst meegemaakt:
Coin gekocht, zakte paar weken later in elkaar, dus eigenlijk niets meer waard. Echter stond hij ineens een paar weken daarna weer dusdanig hoog dat ik bij verkoop mijn inleg x10 zou krijgen. Dus direct geprobeerd en dat ging. *O*

Wat ik denk dat er gebeurd is: De prijs wordt bepaald door de laatst betaalde prijs, tot er geen transacties meer zijn. En dan geldt het aantal coins ten opzichte van de liquiditeit. Als de liquiditeit hoog genoeg is, kan je die eruit halen.
Nee, deze is echt een scamtoken. De chatfunctie is uitgezet in de Telegramgroep en ik ontdekte dat verkopen niet kon nadat ik deze tweet zag: https://twitter.com/spyoncrypto/status/1403670504813350920
Ook veel mensen die erover klagen. Ik zat erin een uur na de launch, vandaar dat ik het ook niet eerder had kunnen weten. :')
pi_199876346
Groenemorgen allen
  Redactie Frontpage maandag 14 juni 2021 @ 09:07:21 #195
4530 crew  Crazy Harry
pi_199877097
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 01:19 schreef n__n het volgende:

[..]

Nee, deze is echt een scamtoken. De chatfunctie is uitgezet in de Telegramgroep en ik ontdekte dat verkopen niet kon nadat ik deze tweet zag: https://twitter.com/spyoncrypto/status/1403670504813350920
Ook veel mensen die erover klagen. Ik zat erin een uur na de launch, vandaar dat ik het ook niet eerder had kunnen weten. :')
Dan zijn er ook geen omwegen en is je geld echt weg, om je vraag nog te beantwoorden ;)
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_199877247
Wex ook eindelijk weer flink gestegen. Heb daar een behoorlijk dikke farm staan tegen 500% APR. :')
pi_199877363
vechain verkocht, koop het goedkoper in eind van de dag :7
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199877428
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:30 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
vechain verkocht, koop het goedkoper in eind van de dag :7
Lekker zo'n zekerheidje. Waarom niet dan ook voor nu een short openen op VeChain? Anders loop je alsnog de helft van je winst mis
  maandag 14 juni 2021 @ 09:36:45 #199
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199877456
Ligt er aan wat BTC doet vandaag. Hij zal idd wel weer zakken, maar boven de 40k is vrijwel geen resistance. Als hij daar doorheen knalt dan zal de VET prijs wel mee omhoog gesleurd worden

twitter
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199877471
quote:
3s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:36 schreef Rossdale het volgende:
Ligt er aan wat BTC doet vandaag. Hij zal idd wel weer zakken, maar boven de 40k is vrijwel geen resistance. Als hij daar doorheen knalt dan zal de VET prijs wel mee omhoog gesleurd worden

[ twitter ]
$42k is nog wel een dingetje
pi_199877483
Vet heeft me ook wel wat opgeleverd.
Nu weer 0.09/0.10 en in het weekend daalt het weer ergens naar 0.08.
pi_199877519
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Vet heeft me ook wel wat opgeleverd.
Nu weer 0.09/0.10 en in het weekend daalt het weer ergens naar 0.08.
Hoe komt iedereen hier aan al deze wijsheden? Nog steeds de bekende glazen bol, of zijn tarotkaarten ook weer in trek?
  maandag 14 juni 2021 @ 09:50:17 #203
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199877624
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:42 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Hoe komt iedereen hier aan al deze wijsheden? Nog steeds de bekende glazen bol, of zijn tarotkaarten ook weer in trek?
Achteraf is mooi wonen :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199877857
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:34 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Lekker zo'n zekerheidje. Waarom niet dan ook voor nu een short openen op VeChain? Anders loop je alsnog de helft van je winst mis
Ik heb geen idee hoe shorts werken op Binance :T
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199877982
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:42 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Hoe komt iedereen hier aan al deze wijsheden? Nog steeds de bekende glazen bol, of zijn tarotkaarten ook weer in trek?
Beetje de koers monitoren.
Gaat al een paar weken zo.
pi_199878029
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:21 schreef MaximumRush het volgende:
Wex ook eindelijk weer flink gestegen. Heb daar een behoorlijk dikke farm staan tegen 500% APR. :')
Ik zie het al staan elke keer, zitten er nou zoveel risico's aan die liquiditeitsverstrekking? Aangezien je binnen een paar maanden je inleg er alweer uit kunt hebben...

Heb nu mijn ~500WEX in locked staking voor de WEXpoly airdrop die er straks als het goed is aan komt, gratis geld!
pi_199878041
quote:
3s.gif Op maandag 14 juni 2021 09:50 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Achteraf is mooi wonen :')
Het is gewoon gevaarlijk.

Er zijn veel mensen dit jaar begonnen met crypto. Deze mensen zijn continu op zoek naar voorspellingen. Ze zoeken naar mensen met ervaring die hun gaan vertellen wat ze moeten kopen.

Dan is er een groep mensen (die waarschijnlijk ook pas een aantal maanden meedoet) die 2x goed gegokt heeft en zich dan geroepen voelt een voorspelling te geven.

Doe dat gewoon niet. Deze markt is niet te voorspellen. Succesvol traden kost heel veel tijd en ervaring. En dan nog heb je niet zoveel aan voorspellen wat een markt gaat doen, je zoekt goede entry's en gebruikt stoplossen. Het is gecalculeerd risico nemen.

Zaken als "De weekenddip" of "Amerika wordt straks wakker" is complete BS. Als er al patronen ontstaan dan verdwijnen deze weer net zo snel.

Als je iets met crypt wilt dan moet je een keuze maken:
* Of je gaat je verdiepen in trading. Ga cursussen doen, charts lezen enz. De coin die je vervolgens koopt maakt geen kloot uit. Doge is hier net zo goed als VeChain of Ethereum. Het gaat om de chart.
* Of je gaat je verdiepen in fundamentals. Lees je in en kies projecten uit waarvan jij denkt dat het op de lange termijn een succes gaat worden. Koop (DCA) en kijk niet meer naar de prijs of charts het komende halfjaar
pi_199878065
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:10 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe shorts werken op Binance :T
Het stelt niks voor. je verplaatst wat USDT of Bitcoin naar de Futures wallet. Kijk anders een YT, genoeg Nederlandse uitleg. Als jij overtuigd bent dat VeChain de komende uren naar beneden gaat dan heb je die energie zo terug verdiend
  maandag 14 juni 2021 @ 10:29:07 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199878069
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Het is gewoon gevaarlijk.

Er zijn veel mensen dit jaar begonnen met crypto. Deze mensen zijn continu op zoek naar voorspellingen. Ze zoeken naar mensen met ervaring die hun gaan vertellen wat ze moeten kopen.

Dan is er een groep mensen (die waarschijnlijk ook pas een aantal maanden meedoet) die 2x goed gegokt heeft en zich dan geroepen voelt een voorspelling te geven.

Doe dat gewoon niet. Deze markt is niet te voorspellen. Succesvol traden kost heel veel tijd en ervaring. En dan nog heb je niet zoveel aan voorspellen wat een markt gaat doen, je zoekt goede entry's en gebruikt stoplossen. Het is gecalculeerd risico nemen.

Zaken als "De weekenddip" of "Amerika wordt straks wakker" is complete BS. Als er al patronen ontstaan dan verdwijnen deze weer net zo snel.

Als je iets met crypt wilt dan moet je een keuze maken:
* Of je gaat je verdiepen in trading. Ga cursussen doen, charts lezen enz. De coin die je vervolgens koopt maakt geen kloot uit. Doge is hier net zo goed als VeChain of Ethereum. Het gaat om de chart.
* Of je gaat je verdiepen in fundamentals. Lees je in en kies projecten uit waarvan jij denkt dat het op de lange termijn een succes gaat worden. Koop (DCA) en kijk niet meer naar de prijs of charts het komende halfjaar
Klopt helemaal, haal sowieso niet je informatie van FOK! of reddit :D Of van shillers op Twitter met 25k+ volgers.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199878078
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:22 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Beetje de koers monitoren.
Gaat al een paar weken zo.
Al een paar weken. Nice.

Hoe langer het voorspelbaar lijkt, des te sneller zal het veranderen
pi_199878089
quote:
3s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:29 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klopt helemaal, haal sowieso niet je informatie van FOK! of reddit :D Of van shillers op Twitter met 25k+ volgers.
Dat weet jij, maar vergis je niet hoeveel mensen ook hier blind traden op wat random mensen zeggen
pi_199878093
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:28 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Het stelt niks voor. je verplaatst wat USDT of Bitcoin naar de Futures wallet. Kijk anders een YT, genoeg Nederlandse uitleg. Als jij overtuigd bent dat VeChain de komende uren naar beneden gaat dan heb je die energie zo terug verdiend
Zal er zeker naar kijken!
Alleen heb ik nu al winst met het verpatsen van VET, en sinds het zo snel is gestegen weet ik dat het ook heel snel weer zal dalen en ik een stuk meer kan inkopen voor dezelfde prijs :T

Met shortne verlies je toch als het fout gaat.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199878108
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:25 schreef n__n het volgende:

[..]

Ik zie het al staan elke keer, zitten er nou zoveel risico's aan die liquiditeitsverstrekking? Aangezien je binnen een paar maanden je inleg er alweer uit kunt hebben...

Heb nu mijn ~500WEX in locked staking voor de WEXpoly airdrop die er straks als het goed is aan komt, gratis geld!
Ja, dit kan nooit lang goed gaan. Ik compound ook dagelijks, dus dan heb je uiteindelijk 14,000% APY. :')
pi_199878133
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:31 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Met shortne verlies je toch als het fout gaat.
Ja, het is iets spannender als gewoon iets kopen. Maar zeker wel leuk om eens te proberen. Als je geen leverage gebruikt dan ga je niet heel snel rekt
  maandag 14 juni 2021 @ 10:38:20 #215
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199878179
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:30 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dat weet jij, maar vergis je niet hoeveel mensen ook hier blind traden op wat random mensen zeggen
Ik weet het, zo zijn we allemaal begonnen.

Pas ook op voor pump en dumps, yield farming met 40.000% APR, moonende shit/memecoins op uniswap en BSC die worden gerugpulled etc.

* Je leest alleen van mensen dat ze goede trades maken (behalve nattekat), wanneer iemand verlies heeft hoor je daar meestal niets over.

* Als het te goed klinkt om waar te zijn dan is dat ook meestal zo

* Koop wanneer prijzen net enorm gezakt zijn en verkoop wanneer ze net enorm gestegen zijn.

* Je zult nooit exact op de bodem kopen en nooit exact op de top verkopen, accepteer dat. Winst = winst

* Hoger inkopen en nog hoger verkopen is nog steeds winst.

* Als je trade, gebruik stop losses om je verlies te beperken

* Als je niet wil traden maar wil investeren (hodl) koop dan een coin waarvan je denkt dat deze op termijn wat gaat doen en niet te veel afhankelijk is van hype. (Fundamental analysis)

* Stop nooit veel geld in een coin met weinig liquidity als je van plan bent deze op korte termijn te verkopen. Prijs stijging is leuk maar als je niet tegen die prijs kunt verkopen dan heb je nog steeds niets

[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 14-06-2021 11:30:19 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199878254
Nog eentje. Iedereen lijkt ook ineens aan de Pancakeswap te zitten.

Als jij meedoet aan een "Farm" (liquiditypool) let er dan wel op dat je te maken krijgt met impermanent loss. Dit zorgt er voor dat je inleg letterlijk verdampt. Houd hier rekening mee voordat je al je spaargeld in een pool stopt met een hele hoge APY

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2021 10:48:32 ]
pi_199878314
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:32 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Ja, dit kan nooit lang goed gaan. Ik compound ook dagelijks, dus dan heb je uiteindelijk 14,000% APY. :')
Wat houdt dat compound eigenlijk in? Ik wil dit ook. :')
pi_199878393
Die hoge APY klinkt op papier natuurlijk leuk maar het is ook een mega inflatie van circulerende tokens.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2021 @ 10:58:12 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199878404
quote:
3s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:38 schreef Rossdale het volgende:
behalve nattekat
Ik zorg ervoor dat iedereen ziet dat er ook slechte trades kunnen gebeuren :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199878414
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zorg ervoor dat iedereen ziet dat er ook slechte trades kunnen gebeuren :Y
Je bent een voorbeeld voor ons allen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2021 @ 11:01:32 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199878436
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je bent een voorbeeld voor ons allen.
Altijd Ether hodlen, niets in andere projecten steken!
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199878440
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:49 schreef n__n het volgende:

[..]

Wat houdt dat compound eigenlijk in? Ik wil dit ook. :')
Elke dag je rewards herinvesteren.
pi_199878456
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:02 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Elke dag je rewards herinvesteren.
Ah zo. Maar hoe kom je dan uit op 14.000%? :o
pi_199878458
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Die hoge APY klinkt op papier natuurlijk leuk maar het is ook een mega inflatie van circulerende tokens.
Dit kan nooit lang goed gaan. :')

Heb er een klein gedeelte ingegooid. We zien het wel.
pi_199878467
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:03 schreef n__n het volgende:

[..]

Ah zo. Maar hoe kom je dan uit op 14.000%? :o
https://www.aprtoapy.com/
pi_199878704
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:34 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ja, het is iets spannender als gewoon iets kopen. Maar zeker wel leuk om eens te proberen. Als je geen leverage gebruikt dan ga je niet heel snel rekt
Ik zal er in duiken en es probere als ik 100% weet dat de markt de volgende dag veel erger rekt (is al 3x gebeurd dit jaar? lol)
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  maandag 14 juni 2021 @ 11:29:08 #227
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199878715
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 10:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zorg ervoor dat iedereen ziet dat er ook slechte trades kunnen gebeuren :Y
Dat siert je :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199879033
Ik dacht even dat tether was omgevallen :o

٩๏̯͡๏)۶
  maandag 14 juni 2021 @ 11:56:33 #229
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199879077
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:52 schreef Ronald het volgende:
Ik dacht even dat tether was omgevallen :o

[ afbeelding ]
Koopje _O_ Buy ze dip
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199879086
quote:
10s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Koopje _O_ Buy ze dip
Release ze tether fud :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_199879236
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:52 schreef Ronald het volgende:
Ik dacht even dat tether was omgevallen :o

[ afbeelding ]
Laatst met die grote daling heb ik hem volgens mij wel lager gezien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2021 @ 12:14:55 #232
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199879304
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 11:52 schreef Ronald het volgende:
Ik dacht even dat tether was omgevallen :o

[ afbeelding ]
Dip gekocht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199879317
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 12:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Laatst met die grote daling heb ik hem volgens mij wel lager gezien.
Nee tether niet, die is wel stabiel gebleven op $1

Ik heb zelf geen tether overigens, blijf er toch maar liever vandaan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_199881889
Na een maand struggelen heeft BTC eindelijk weer de 40k grens gebroken. _O_
pi_199882205
BULLISH JAHAAA
pi_199882221
Wow over de 40k _O_
pi_199882389
Alle beren weer terug hun kooi in |:)
pi_199883095
En we stoten gewoon door naar de 41k lijkt het, veel FOMO nu. _O_
pi_199883195
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En we stoten gewoon door naar de 41k lijkt het, veel FOMO nu. _O_
we gaan naar de maan :)
  maandag 14 juni 2021 @ 16:54:38 #241
62913 Blik
The one and Only!
pi_199883461
Toch ongelofelijk wat een impact zo'n tweetje heeft van Elon
pi_199884174
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 16:54 schreef Blik het volgende:
Toch ongelofelijk wat een impact zo'n tweetje heeft van Elon
Het steeg al ruim voor de tweet.
What Would Goku Do
pi_199884586
Ben lekker bitcoin aan het verkopen :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2021 @ 18:43:08 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199884637
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:38 schreef PicoMMP het volgende:
Ben lekker bitcoin aan het verkopen :)
Niet zeuren dat je straks de boot gemist hebt dan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199884862
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 18:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet zeuren dat je straks de boot gemist hebt dan.
Zakt wel weer joh. Heb best veel gekocht tussen 30-35K, dus gewoon wat winst pakken zodat ik later weer kan inkopen. En mijn motto: ik hou sowieso 0.1 Bitcoin, ongeacht wat er gebeurt in de komende jaren.
pi_199887744
Vandaag in BTC ingestapt, helaas gister wat issuess met geld overmaken van mijn spaar naar mijn betaalrekening, scheelt me helaas een procent of 7%, maar goed, kon niet in 1 keer overmaken vandaag dus koop morgen 2e deel, overigens mijn eerdere voorspelling op 60K dat hij terug zou dippen naar 35K is aardig uitgekomen :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:41 schreef raptorix het volgende:
Ik wacht tot 35K dollar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 10:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven :P
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199888548
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:32 schreef raptorix het volgende:
Vandaag in BTC ingestapt, helaas gister wat issuess met geld overmaken van mijn spaar naar mijn betaalrekening, scheelt me helaas een procent of 7%, maar goed, kon niet in 1 keer overmaken vandaag dus koop morgen 2e deel, overigens mijn eerdere voorspelling op 60K dat hij terug zou dippen naar 35K is aardig uitgekomen :)
[..]


[..]

Buy high, sell low
٩๏̯͡๏)۶
pi_199888649
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef Ronald het volgende:

[..]

Buy high, sell low
De bitcoins die ik ooit had waren gratis :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199888823
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

De bitcoins die ik ooit had waren gratis :)
Die heb je vast niet meer :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_199888845
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:06 schreef Ronald het volgende:

[..]

Die heb je vast niet meer :)
Helaas niet, maar kan er niet echt wakker van liggen, zo gaat het met alle dingen die later waardevol blijken te zijn :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199889345
Niet in de loop der jaren honderden bitcoins aan drugs hebben uitgegeven :')
pi_199889448
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

De bitcoins die ik ooit had waren gratis :)
Uit nieuwsgierigheid hoeveel had je er? En voor hoeveel weggedaan?
No bitch to me
pi_199889557
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Uit nieuwsgierigheid hoeveel had je er? En voor hoeveel weggedaan?
Geen idee, dat was nog in periode dat er niet echt in gehandeld werd, hooguit beetje op niche forums, ik zou een IRC game maken waar je bitcoins kon winnen en verliezen maar projectje is toen beetje gestrand, iemand waarmee ik het maakte heeft me toen een wallet met munten gestuurt, aangezien toen dubbeltjes waard waren zullen het er geen 2 geweest zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199890390
twitter


Er blijven maar weinig bitcoins over sinds deze maxi is gaan kopen.

De tering, zijn andere $500mil zal deze week plaats vinden
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 juni 2021 @ 23:34:25 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199890716
quote:
0s.gif Op maandag 14 juni 2021 21:32 schreef raptorix het volgende:
Vandaag in BTC ingestapt, helaas gister wat issuess met geld overmaken van mijn spaar naar mijn betaalrekening, scheelt me helaas een procent of 7%, maar goed, kon niet in 1 keer overmaken vandaag dus koop morgen 2e deel, overigens mijn eerdere voorspelling op 60K dat hij terug zou dippen naar 35K is aardig uitgekomen :)
[..]

[..]

Was enorm overdreven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199890725
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 22:24 schreef FundsAreSafu het volgende:
Niet in de loop der jaren honderden bitcoins aan drugs hebben uitgegeven :')
Zozo wat een stoere opmerking zeg, sjongejonge.
Vakman pur sang
pi_199891102
quote:
1s.gif Op maandag 14 juni 2021 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zozo wat een stoere opmerking zeg, sjongejonge.
Nee hoor, maar je kunt beter lachen om je jeugdige dwalingen he? Anders lig ik maar wakker van al die bitcoins die ik voor 7 dollar per stuk heb gekocht
pi_199892439
Wat ik nog over had in 2017 toen ik dacht 'ha honderd euro winst lachen' na een LSD aankoop op het darkweb was op de ATH dit jaar meer dan 9000 waard ;(
Life changing money niet perse maar wel een nieuwe vloer en een ticket naar Australi voor een bruiloft volgend jaar.
What Would Goku Do
pi_199892574
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 08:59 schreef viagraap het volgende:
Wat ik nog over had in 2017 toen ik dacht 'ha honderd euro winst lachen' na een LSD aankoop op het darkweb was op de ATH dit jaar meer dan 9000 waard ;(
Life changing money niet perse maar wel een nieuwe vloer en een ticket naar Australi voor een bruiloft volgend jaar.
winst = winst gap
niet meer omkijken sommige tjappies verliezen hun hele spaargeld/hypotheek omdat ze ergens zien bitcoin wordt een miljoen
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199893558
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:14 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

winst = winst gap
niet meer omkijken sommige tjappies verliezen hun hele spaargeld/hypotheek omdat ze ergens zien bitcoin wordt een miljoen
Als de bullrun dit jaar nog doorzet zoals sommigen verwachten komt dat vliegticket sowieso wel goed.
What Would Goku Do
  dinsdag 15 juni 2021 @ 10:43:42 #261
62913 Blik
The one and Only!
pi_199893717
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 09:14 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

winst = winst gap
niet meer omkijken sommige tjappies verliezen hun hele spaargeld/hypotheek omdat ze ergens zien bitcoin wordt een miljoen
Ik heb van mijn ouders geld gehad om hypotheek af te lossen of te gebruiken voor nieuw huis. Hoef het echter pas binnen 1.5 jaar daadwerkelijk daaraan uit te geven (regel van de belastingdienst). Ik heb wel even serieus over gedacht om er een bitcoin van te kopen ter speculatie.

Maar mijn vrouw vond het te risicovol, nu staat het op leaseplanbank tegen 0,1% rente :D
pi_199893766
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:43 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik heb van mijn ouders geld gehad om hypotheek af te lossen of te gebruiken voor nieuw huis. Hoef het echter pas binnen 1.5 jaar daadwerkelijk daaraan uit te geven (regel van de belastingdienst). Ik heb wel even serieus over gedacht om er een bitcoin van te kopen ter speculatie.

Maar mijn vrouw vond het te risicovol, nu staat het op leaseplanbank tegen 0,1% rente :D
Waarom koop je er geen stablecoins voor tegen 8-10%? Geen risico aan.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 10:49:51 #263
62913 Blik
The one and Only!
pi_199893788
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:47 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Waarom koop je er geen stablecoins voor tegen 8-10%? Geen risico aan.
Zo ontzettend veel vertrouwen heb ik nou ook weer niet in bijv. Binance. CZ kan misschien wel roepen "funds are safu", maar een garantie krijg je niet
pi_199893833
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:49 schreef Blik het volgende:

[..]

Zo ontzettend veel vertrouwen heb ik nou ook weer niet in bijv. Binance. CZ kan misschien wel roepen "funds are safu", maar een garantie krijg je niet
Ik heb ze bij Nexo, maar er is ook Celsius en BlockFi
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199893996
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:49 schreef Blik het volgende:

[..]

Zo ontzettend veel vertrouwen heb ik nou ook weer niet in bijv. Binance. CZ kan misschien wel roepen "funds are safu", maar een garantie krijg je niet
Anders gebruik je toch een hard wallet of zeg ik nu iets heel geks :?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 juni 2021 @ 11:48:31 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199894411
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:29 schreef viagraap het volgende:

[..]

Als de bullrun dit jaar nog doorzet zoals sommigen verwachten komt dat vliegticket sowieso wel goed.
Het kan, aangezien dit maar een heel zwakke run was vergeleken met voorgaande jaren. Maar we kunnen ook heel lang zijwaarts gaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199894476
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:47 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Waarom koop je er geen stablecoins voor tegen 8-10%? Geen risico aan.
There is not something like a free lunch.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199894491
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

There is not something like a free lunch.
klopt, ze lenen ook uit
alleen de banken kan het verotten dat ze je niks geven
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199894492
Sommige users hier :') :') :') :')
Die jongen heeft het geld nodig voor een hypotheek en gaan hem gewoon vertellen dat hij in Cryptos moet investeren, les nummer 1 welke elke belegger zal geven: Geen geld investeren wat je niet kunt missen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199894497
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:55 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

klopt, ze lenen ook uit
alleen de banken kan het verotten dat ze je niks geven
Je snapt het concept van rente?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:03:29 #271
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199894595
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het kan, aangezien dit maar een heel zwakke run was vergeleken met voorgaande jaren. Maar we kunnen ook heel lang zijwaarts gaan.
Of dat dit de bulltrap is, maar na hoe lang kunnen we dat zeggen, met een maand?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 juni 2021 @ 12:06:45 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199894651
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:03 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Of dat dit de bulltrap is, maar na hoe lang kunnen we dat zeggen, met een maand?
Dit is geen bulltrap joh :P
De crash is allang geweest, een bulltrap gebeurt tijdens de overgang van ATH na ATH naar crash.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199894699
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit is geen bulltrap joh :P
De crash is allang geweest, een bulltrap gebeurt tijdens de overgang van ATH na ATH naar crash.
Nee joh de crash moet nog doorzetten.
Leer eens een grafiek en de markt kennen.
Vakman pur sang
pi_199894751
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 11:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je snapt het concept van rente?
ja - de onderste lagen van de HEL. Jezus gooide de tafels om van de rentenaars

banken verzinnen (digitaal) geld uit gebakken lucht - vervolgens geven ze die uit niet alleen tegen rente, maar tegen rente OP rente !!!!!

met stablecoins kan je dat nu zelf doen
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199894756
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee joh de crash moet nog doorzetten.
Leer eens een grafiek en de markt kennen.
mooi man
me spot order van vechain is nog niet aangetikt
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:16:27 #276
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199894759
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit is geen bulltrap joh :P
De crash is allang geweest, een bulltrap gebeurt tijdens de overgang van ATH na ATH naar crash.
Als ik naar 2018 kijk, heeft het een jaar geduurd voordat we echt uitgebottemd waren?
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:18:06 #277
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199894773
Tenzij dit een mega dip was. Maar ik hoor nu steeds minder mensen over crypto en de kapper heeft het ook niet meer over doge coin…
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 juni 2021 @ 12:24:10 #278
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199894845
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee joh de crash moet nog doorzetten.
Leer eens een grafiek en de markt kennen.
:')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199894849
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:15 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

ja - de onderste lagen van de HEL. Jezus gooide de tafels om van de rentenaars

banken verzinnen (digitaal) geld uit gebakken lucht - vervolgens geven ze die uit niet alleen tegen rente, maar tegen rente OP rente !!!!!

met stablecoins kan je dat nu zelf doen
|:( |:( |:( |:( |:(
Kan een Mod in godesnaam de pots van deze gebruiker verwijderen voordat hij echt schade aan doet?
Heeft het over stable coins maar weet bij god niet waar hij het over heeft.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 juni 2021 @ 12:25:12 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199894862
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:16 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Als ik naar 2018 kijk, heeft het een jaar geduurd voordat we echt uitgebottemd waren?
In 2018 zijn we ook na een x20 naar beneden gedonderd, nu was het een x3.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:30:25 #281
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199894941
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee joh de crash moet nog doorzetten.
Leer eens een grafiek en de markt kennen.
Sarcastisch of niet?
pi_199894942
twitter

Nice
  dinsdag 15 juni 2021 @ 12:31:51 #283
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199894963
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In 2018 zijn we ook na een x20 naar beneden gedonderd, nu was het een x3.
Klopt! Maar het is de vraag of het wat uitmaakt, een dergelijke factor. Er zijn genoeg coins al x1000 gegaan. Wie zegt dat de markt minstens x20 had moeten gaan?
pi_199894991
Knaken :')
pi_199895101
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

|:( |:( |:( |:( |:(
Kan een Mod in godesnaam de pots van deze gebruiker verwijderen voordat hij echt schade aan doet?
Heeft het over stable coins maar weet bij god niet waar hij het over heeft.
goeie troll
ONZ is een rubriek verderop
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 juni 2021 @ 12:41:28 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199895128
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Klopt! Maar het is de vraag of het wat uitmaakt, een dergelijke factor. Er zijn genoeg coins al x1000 gegaan. Wie zegt dat de markt minstens x20 had moeten gaan?
Het gaat erom dat we van veel minder hoog zijn gevallen en we dus ook veel eerder weer bij de bodem komen. Het is nou echt niet zo dat we terug naar de waarde van een jaar geleden moeten, we zakken naar de waarde met support.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199895161
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:40 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

goeie troll
ONZ is een rubriek verderop
Gast je loopt doodleuk te adviseren dat iemand zijn geld veilig voor 5-8 procent kan wegzetten in stable coins, weet je uberhaupt wel hoe stablecoins gedekt worden en hoe het toezicht is? Dat je dat met je eigen ZZP :') :') :') centen doet moet jij weten, maar ga dat niet lopen adviseren aan iemand die dat geld nodig heeft voor zijn Hypotheek. En dan mij voor Troll uitmaken?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 15 juni 2021 @ 13:31:15 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199895815
Weer dat geneuzel over die superveilige stable coins?
Huilen dan.
pi_199895870
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef Isdatzo het volgende:
Weer dat geneuzel over die superveilige stable coins?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 juni 2021 @ 13:55:30 #290
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199896151
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef Isdatzo het volgende:
Weer dat geneuzel over die superveilige stable coins?
Coins zoals Bitcoin en Ethereum die niet zomaar plots halveren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 15 juni 2021 @ 14:11:48 #291
131603 Afwazig
Serious business
pi_199896386
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 10:49 schreef Blik het volgende:

[..]

Zo ontzettend veel vertrouwen heb ik nou ook weer niet in bijv. Binance. CZ kan misschien wel roepen "funds are safu", maar een garantie krijg je niet
Op waves.exchange kun je vanaf je hardware wallet (ledger) stablecoins staken.
pi_199896494
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:30 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Nice
Dit begint wel een aardige concurrent van Bitonic te worden, niet? Eentje met kapitaal erachter en niet gerund door twee man en een paardenkop zoals de meeste andere concurrenten.

Al blijf ik Bitonic/Bl3p wel trouw omdat het pure Bitcoiners zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199896521
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:30 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]
Nice
Als Ajax partnerschap was aangegaan met socios.com met een eigen munt dan had ik het gesnapt maar deze?
Wat is hier de meerwaarde van?
  dinsdag 15 juni 2021 @ 14:32:30 #294
131603 Afwazig
Serious business
pi_199896608
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 12:33 schreef Gehrman het volgende:
Knaken :')
Dit :')
  Moderator dinsdag 15 juni 2021 @ 14:40:01 #295
18653 crew  D.
pi_199896680
Knaken?

Met hen als sponsor rijden alle spelers straks in een knakenbak?
  Moderator dinsdag 15 juni 2021 @ 14:41:19 #296
18653 crew  D.
pi_199896693
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Coins zoals Bitcoin en Ethereum die niet zomaar plots halveren.
Hooguit -40%? :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 15 juni 2021 @ 14:42:08 #297
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199896702
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:41 schreef D. het volgende:

[..]

Hooguit -40%? :P
Zoiets ja :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199896843
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:11 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Op waves.exchange kun je vanaf je hardware wallet (ledger) stablecoins staken.
En als niemand je meer een knaak geeft voor je stablecoin?

Een Afrikaanse hoertje in de reet neuken zonder condoom is veiliger dan 5 jaar iets sparen in “stablecoin”
Vakman pur sang
pi_199896905
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 14:23 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Wat is hier de meerwaarde van?
Geld :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199896919
Dit topic is
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199896922
vol.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')