Vreemd dat ETH zo achterblijft op BTC.quote:Op donderdag 10 juni 2021 12:29 schreef Blik het volgende:
Alts bloeden wel vandaag, bitcoin lekker steady omhoog
Niet zo vreemd toch gezien de nieuwsberichten?quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:33 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Vreemd dat ETH zo achterblijft op BTC.
El Salvador is positief voor Bitcoin.... maar verder?quote:Op donderdag 10 juni 2021 14:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet zo vreemd toch gezien de nieuwsberichten?
Ik zie meer overeenkomsten met de gele cirkelquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:09 schreef Piva het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een goed moment om afscheid te nemen van je shitcoins en in bitcoin te gaan. Precies dezelfde situatie als in 2017. Eerlijk is eerlijk ik had deze bull run in alts niet verwacht (XRP weer zo hoog, en doge lmao).
Maar lijkt erop dat we gewoon de 2017 bull precies gaan herhalen. Mid 2017 was bitcoin dominance ook rond de 40, steeg snel naar 60 om daarna blow off top in alts te maken.
Bitcoin ging mid 2017 nog 6x omhoog. Dat zal betekenen dat het nog naar $210k kan gaan in 2021, niet echt buiten mijn verwachting eigenlijk.
De -50% was wel pijnlijk en onverwacht, maar goed deze space doet altijd dingen wat je "normaal" niet in de financiele wereld tegen komt.
Lets fucking GO!
Edit: Oh en die $3k grens van mid 2017 was de absolute bodem van de daarop volgende bear market. $35k als bodem klinkt zo slecht niet eigenlijk!
Hoog tijd voor een regime changequote:
https://www.reuters.com/a(...)n-move-idUSL2N2NS1PBquote:
Grapjas.quote:Op donderdag 10 juni 2021 16:39 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Ik zie meer overeenkomsten met de gele cirkel
[ afbeelding ]
grapje neem ik aan?quote:
Een keer wat anders dan BTC dat achterblijft.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:33 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Vreemd dat ETH zo achterblijft op BTC.
Beter gaat die daar ook life twitter spaces streamenquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/a(...)n-move-idUSL2N2NS1PB
Maar ze hebben dus vandaag een meeting gepland staan. Ben benieuwd wat daar uit komt.
Gaat hetzelfde doen met Hoskinson:quote:
Het is makkelijk niet om geld te geven als je miljardair bentquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Het grootste pluspunt van Vitalik is dat hij oprecht geen fuck om geld geeft
Ja maar als in dat geld nooit invloed heeft op zijn beslissingen. Als hij geen geld had en minimumloon kreeg zou hij precies hetzelfde blijven doen, gewoon een blije nerdquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is makkelijk niet om geld te geven als je miljardair bent
Prima kerel wel.
Geeft geen fuck om geld, balls deep in crypto sinds het beginquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Kansloosquote:Op vrijdag 11 juni 2021 03:03 schreef Gehrman het volgende:
CPB-directeur: Nederland moet cryptomunt verbieden
Heb je weer zo'n boomer.
Wat is deze ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 10 juni 2021 12:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik kwam deze link in m'n favorieten tegen van een paar jaar geleden en dacht dat het voor veel users hier wel interessant kan zijn: https://pandaanalytics.com/index
Voor als je per se in altcoins wil zitten... doe het dan verstandig met behulp van bovenstaande tool.
quote:
2 alinea’s uit het artikel, beetje krom van hem:quote:Op vrijdag 11 juni 2021 03:03 schreef Gehrman het volgende:
Heb je weer zo'n boomer.
Blijkbaar denkt hij dat hij Elon is en dat zijn mening invloed heeft op de prijs van Bitcoin, zodat hij zelf goedkoop kan instappen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:20 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
2 alinea’s uit het artikel, beetje krom van hem:
Hij verwacht dat een crash van de cryptovaluta’s onvermijdelijk is en vindt dat Nederland daarom zo snel mogelijk moet ingrijpen.
Hasekamp rekent erop dat een verbod automatisch leidt tot waardedaling van cryptovaluta. ,,Het product heeft zelf immers geen intrinsieke waarde en ontleent zijn aantrekkingskracht alleen aan acceptatie door anderen.’’
Het heeft geen intrinsieke waarde mensen! Pas nou op!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 03:03 schreef Gehrman het volgende:
Heb je weer zo'n boomer.
Abbo content. Doe eens plaatje van artikel?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 07:42 schreef Arcee het volgende:
Volkskrant: De grote crypto-race: uw nieuwe digitale geld staat straks op een rekening bij de ECB
Het is net een religie, dat geld. Zolang het geloof bestaat dat het iets waard is werkt het.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:07 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het heeft geen intrinsieke waarde mensen! Pas nou op!
Gelukkig hebben al die miljarden gedrukte euro's en dollars ook geen intrinsieke waarde, maar daar hebben we het maar niet over.
Ik zou er ook geen fuck meer om geven als ik al schatjehemeltje rijk was.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Mits je genoeg overhoudt voor beveiligingquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:01 schreef Piva het volgende:
Voor 3 bitcoin naar El Salvador vertrekken wordt opeens een meer realistisch plan.
Er gewoon bij lopen als een sloeber zonder gouden horloges werkt vaak prima.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Mits je genoeg overhoudt voor beveiliging.
Hoop dat je goed kunt duiken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:01 schreef Piva het volgende:
Voor 3 bitcoin naar El Salvador vertrekken wordt opeens een meer realistisch plan.
Je kan el Salvador op de Afrikaanse map niet eens aanwijzen manquote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:01 schreef Piva het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:03 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Je kan el Salvador op de Afrikaanse map niet eens aanwijzen man
Kom je uberhaupt wel eens uit Nederand?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:03 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Wie dan niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf te wedden dat op één persoon na iedereen hier op z'n minst een buurland van El Salvador kan aanwijzen
Iemand die Afrika noemde.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie dan niet?
Ik ben in al die landjes geweest daar. 3 weken in El Salvador.
[..]
Iets dat begint met het woord 'el' op de Afrikaanse kaart zoeken is per definitie alquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:03 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
[..]
Neuh, heb wel wat beters te doen dan de Braddie's van deze wereld te volgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:44 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Nou in ieder geval weet ik dat weinig mensen hier crypto_Ed volgen
Telt Mexico?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf te wedden dat op één persoon na iedereen hier op z'n minst een buurland van El Salvador kan aanwijzen
Ja man iedereen weet dat El Salvador tussen Honduras en Guatemala ligt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:18 schreef Nattekat het volgende:
En dan is de clou dat de vrouw van de zanger elke week zegt dat ze zaterdag seks gaan hebben maar dan elk weekend ongesteld is.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 08:23 schreef PicoMMP het volgende:
Het weekend is begonnen, we staan weer in het rood.
Als je bovenstaande zin op carnavalsmuziek zet klinkt het nog best catchy.
Zeker, maarja de eindgoal in 30's is:quote:Op zaterdag 12 juni 2021 09:24 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]
Wel toepasselijk voor sommigen
quote:Man koopt El Salvador voor 1 Bitcoin
El Salvador heeft een nieuwe eigenaar: de 28-jarige Maurits uit Winterswijk. De man kocht het land in Midden-Amerika voor 1 Bitcoin.
Gisteren maakte El Salvador bekend als eerste land ter wereld de Bitcoin toe te staan als betaalmiddel. Het leidde ertoe dat Maurits eens ging kijken wat hij van zijn Bitcoin kon kopen. “Dat bleek het hele land te zijn. Met koffieplantages, gewapende bendes en al. Goed dat Bitcoin eindelijk geaccepteerd wordt als betaalmiddel.”
Wat Maurits gaat doen met El Salvador weet hij nog niet precies. “Hopen dat het meer waard wordt?”
Neequote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg continu op YouTube zo'n Bitcoin scam ad. Heb deze gerapporteerd, zou YouTube daar wat mee doen
Als ¤8 je grootste probleem is dan is het leuk leergeldquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:04 schreef n__n het volgende:
Een of andere scamtoken gekocht die ik bij Coinhunt zag en nu kan ik hem niet verkopen.
Zijn hier nog omwegen voor, of is mijn ¤8 nu weg?
Daaarom Premium nemen neefquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg continu op YouTube zo'n Bitcoin scam ad. Heb deze gerapporteerd, zou YouTube daar wat mee doen
Kunt nog wachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:04 schreef n__n het volgende:
Een of andere scamtoken gekocht die ik bij Coinhunt zag en nu kan ik hem niet verkopen.
Zijn hier nog omwegen voor, of is mijn ¤8 nu weg?
Nee, deze is echt een scamtoken. De chatfunctie is uitgezet in de Telegramgroep en ik ontdekte dat verkopen niet kon nadat ik deze tweet zag: https://twitter.com/spyoncrypto/status/1403670504813350920quote:Op maandag 14 juni 2021 00:44 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Kunt nog wachten.
Volgende heb ik laatst meegemaakt:
Coin gekocht, zakte paar weken later in elkaar, dus eigenlijk niets meer waard. Echter stond hij ineens een paar weken daarna weer dusdanig hoog dat ik bij verkoop mijn inleg x10 zou krijgen. Dus direct geprobeerd en dat ging.![]()
Wat ik denk dat er gebeurd is: De prijs wordt bepaald door de laatst betaalde prijs, tot er geen transacties meer zijn. En dan geldt het aantal coins ten opzichte van de liquiditeit. Als de liquiditeit hoog genoeg is, kan je die eruit halen.
Dan zijn er ook geen omwegen en is je geld echt weg, om je vraag nog te beantwoordenquote:Op maandag 14 juni 2021 01:19 schreef n__n het volgende:
[..]
Nee, deze is echt een scamtoken. De chatfunctie is uitgezet in de Telegramgroep en ik ontdekte dat verkopen niet kon nadat ik deze tweet zag: https://twitter.com/spyoncrypto/status/1403670504813350920
Ook veel mensen die erover klagen. Ik zat erin een uur na de launch, vandaar dat ik het ook niet eerder had kunnen weten.
Lekker zo'n zekerheidje. Waarom niet dan ook voor nu een short openen op VeChain? Anders loop je alsnog de helft van je winst misquote:Op maandag 14 juni 2021 09:30 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
vechain verkocht, koop het goedkoper in eind van de dag
$42k is nog wel een dingetjequote:Op maandag 14 juni 2021 09:36 schreef Rossdale het volgende:
Ligt er aan wat BTC doet vandaag. Hij zal idd wel weer zakken, maar boven de 40k is vrijwel geen resistance. Als hij daar doorheen knalt dan zal de VET prijs wel mee omhoog gesleurd worden
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |