quote:Man koopt El Salvador voor 1 Bitcoin
El Salvador heeft een nieuwe eigenaar: de 28-jarige Maurits uit Winterswijk. De man kocht het land in Midden-Amerika voor 1 Bitcoin.
Gisteren maakte El Salvador bekend als eerste land ter wereld de Bitcoin toe te staan als betaalmiddel. Het leidde ertoe dat Maurits eens ging kijken wat hij van zijn Bitcoin kon kopen. “Dat bleek het hele land te zijn. Met koffieplantages, gewapende bendes en al. Goed dat Bitcoin eindelijk geaccepteerd wordt als betaalmiddel.”
Wat Maurits gaat doen met El Salvador weet hij nog niet precies. “Hopen dat het meer waard wordt?”
Neequote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg continu op YouTube zo'n Bitcoin scam ad. Heb deze gerapporteerd, zou YouTube daar wat mee doen
Als ¤8 je grootste probleem is dan is het leuk leergeldquote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:04 schreef n__n het volgende:
Een of andere scamtoken gekocht die ik bij Coinhunt zag en nu kan ik hem niet verkopen.
Zijn hier nog omwegen voor, of is mijn ¤8 nu weg?
Daaarom Premium nemen neefquote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg continu op YouTube zo'n Bitcoin scam ad. Heb deze gerapporteerd, zou YouTube daar wat mee doen
Kunt nog wachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 15:04 schreef n__n het volgende:
Een of andere scamtoken gekocht die ik bij Coinhunt zag en nu kan ik hem niet verkopen.
Zijn hier nog omwegen voor, of is mijn ¤8 nu weg?
Nee, deze is echt een scamtoken. De chatfunctie is uitgezet in de Telegramgroep en ik ontdekte dat verkopen niet kon nadat ik deze tweet zag: https://twitter.com/spyoncrypto/status/1403670504813350920quote:Op maandag 14 juni 2021 00:44 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Kunt nog wachten.
Volgende heb ik laatst meegemaakt:
Coin gekocht, zakte paar weken later in elkaar, dus eigenlijk niets meer waard. Echter stond hij ineens een paar weken daarna weer dusdanig hoog dat ik bij verkoop mijn inleg x10 zou krijgen. Dus direct geprobeerd en dat ging.![]()
Wat ik denk dat er gebeurd is: De prijs wordt bepaald door de laatst betaalde prijs, tot er geen transacties meer zijn. En dan geldt het aantal coins ten opzichte van de liquiditeit. Als de liquiditeit hoog genoeg is, kan je die eruit halen.
Dan zijn er ook geen omwegen en is je geld echt weg, om je vraag nog te beantwoordenquote:Op maandag 14 juni 2021 01:19 schreef n__n het volgende:
[..]
Nee, deze is echt een scamtoken. De chatfunctie is uitgezet in de Telegramgroep en ik ontdekte dat verkopen niet kon nadat ik deze tweet zag: https://twitter.com/spyoncrypto/status/1403670504813350920
Ook veel mensen die erover klagen. Ik zat erin een uur na de launch, vandaar dat ik het ook niet eerder had kunnen weten.
Lekker zo'n zekerheidje. Waarom niet dan ook voor nu een short openen op VeChain? Anders loop je alsnog de helft van je winst misquote:Op maandag 14 juni 2021 09:30 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
vechain verkocht, koop het goedkoper in eind van de dag
$42k is nog wel een dingetjequote:Op maandag 14 juni 2021 09:36 schreef Rossdale het volgende:
Ligt er aan wat BTC doet vandaag. Hij zal idd wel weer zakken, maar boven de 40k is vrijwel geen resistance. Als hij daar doorheen knalt dan zal de VET prijs wel mee omhoog gesleurd worden
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |