SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Citizen.Erased op 06-06-2021 17:23:39 ]
Poen scheppen?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh yes eindelijk bericht van de belastingdienst.
Lui maar fijn, vriend helaas weer weg.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
En hoe loopt jullie zondagmiddag schatjes?
Oh laat maar, dan hoef ik dus ook geen vriendjes met je te wordenquote:
luie dagquote:Op zondag 6 juni 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Weer een week alleen nu?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lui maar fijn, vriend helaas weer weg.
Nou hier komt eindelijk het zonnetje door. En het is meteen bloedheetquote:
Hier ook wel zon. Volgende week weer 23 graden.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier komt eindelijk het zonnetje door. En het is meteen bloedheet
Hij werkt hard voor de babykamer?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:44 schreef Amarantha het volgende:
Hoop niet 2 weken maar ja hij is momenteel druk en dat begrijp ik ook wel weer.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
Weet je al welke kleur de babykamer wordt Ama?
Roze natuurlijk. Bestaat er een andere kleur dan?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
Lichtblauwquote:Op zondag 6 juni 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roze natuurlijk. Bestaat er een andere kleur dan?
Neem ik ook niet. Ik heb het uitgebreid met de arts gehad over alle risico’s.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou met ogen niet teveel risico's nemen hoor
Neon rozequote:Op zondag 6 juni 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat voor kleur shirt zouden jullie dragen boven een lichtblauwe korte broek?
Ik zat vanmiddag in de Uber Eats app te gluren. Had een kortingsbon gekregen. Bijna alleen maar shoarmaboeren. Vertrouw die zaken niet zoquote:Op zondag 6 juni 2021 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
Fietste net langs de shoarmaboer.
Nu spijt dat ik niks mee genomen heb en geen zin om terug te fietsen(bezorgen niet)
Roze beste kleurquote:
mja deze shoarmaboer is wel goed. zal vast even goed louche zijn maar soitquote:Op zondag 6 juni 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag in de Uber Eats app te gluren. Had een kortingsbon gekregen. Bijna alleen maar shoarmaboeren. Vertrouw die zaken niet zo
Geniet ervan ouwe papnek!!quote:Op zondag 6 juni 2021 17:52 schreef dud0r het volgende:
Viesdik Italiaans naar binnen schuiven op het terras
De Has hier zou ik wel vertrouwen. Goeie döner kan ik op zich wel waarderenquote:Op zondag 6 juni 2021 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja deze shoarmaboer is wel goed. zal vast even goed louche zijn maar soit
Dank je. Kan nog wel wat calorieën bij vandaag.quote:
Ama heeft tenminste smaak.quote:
ik ook..quote:Op zondag 6 juni 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Has hier zou ik wel vertrouwen. Goeie döner kan ik op zich wel waarderen
quote:Op zondag 6 juni 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
Wel een eindje rijden.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook..
beste ooit is nog steeds aan de voet van die heuvel van de sacre coeur in Parijs
Zwaar teleurgesteld nuquote:Op zondag 6 juni 2021 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb maar weinig roze shirtjes eigenlijk.
Ik hou wel op met frituren danquote:Op zondag 6 juni 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ruik al de hele middag de dampen van de snackbar.
Grijs.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Daar heb ik er een hoop van
Ik heb ook niet alles roze. Maar wel te weinigquote:Op zondag 6 juni 2021 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja alles roze hebben in het leven is ook beetje te.
Dan moeten ze de frituur verschonenquote:Op zondag 6 juni 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ruik al de hele middag de dampen van de snackbar.
Roze shirt aan vandaag. Berry rozequote:Op zondag 6 juni 2021 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb maar weinig roze shirtjes eigenlijk.
Dat draag ik in de winter.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind paars en wijnrood mooier
Waar woon je ook alweer?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
te voet is net zo ver
maar ik sta er wss net zo snel als dat jij hier staat
Voor mij Star Kebab in Boedapestquote:Op zondag 6 juni 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook..
beste ooit is nog steeds aan de voet van die heuvel van de sacre coeur in Parijs
Ik doe vooral veel antraciet, grijs, wit, gebroken wit, jeansblauw, ijsblauw, lila, roze en nude tinten.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kleurstelling hier is: zwart; of donkerblauw/groen/rood. Vorig jaar een wit shirt gekocht dat was wel even wennen.
Doe eens een voorbeeld.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe vooral veel antraciet, grijs, wit, gebroken wit, jeansblauw, ijsblauw, lila, roze en nude tinten.
Indien kleur, dan bij voorkeur muted en niet fel.
Dit klinkt echt bijna als Hyacint Bucket, maar in het echt is het leuker (vind ik zelf dan)
We hebben nog een paar uurquote:Op zondag 6 juni 2021 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Kut man dat het weekend alweer bijna voorbij is.
Echt het idee dat het voorbij gevlogen is. Wilde eigenlijk uitslapen vanmorgen maar dat lukte niet zo goed.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uuren daarna zien we dan wel weer
Al een paar losse worden vertaalt zodat je ze morgen kunt gebruiken?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al iets vooruit gewerkt voor morgen
Ja ik was gisteren de hele dag druk met een nieuw biljetjes projectje en vandaag dus met wandelenquote:Op zondag 6 juni 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt het idee dat het voorbij gevlogen is. Wilde eigenlijk uitslapen vanmorgen maar dat lukte niet zo goed.
Ik had vandaag wat dingen in en om het huis om te doen. Nadat het stucwerk van de helft van mijn muur losbrokkelde had ik er niet meer zoveel zin in. Wel even filters van airco schoongemaakt; dakgoot schoongemaakt; beetje in de tuin gewerkt en wasje gedraaid.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was gisteren de hele dag druk met een nieuw biljetjes projectje en vandaag dus met wandelen
Daar is het weekend toch niet voor? Dat doe je maar in de tijd van de baasquote:Op zondag 6 juni 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vandaag wat dingen in en om het huis om te doen. Nadat het stucwerk van de helft van mijn muur losbrokkelde had ik er niet meer zoveel zin in. Wel even filters van airco schoongemaakt; dakgoot schoongemaakt; beetje in de tuin gewerkt en wasje gedraaid.
Maar welke kleur is je korte broek en welke kleur je shirt dan?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kleurstelling hier is: zwart; of donkerblauw/groen/rood. Vorig jaar een wit shirt gekocht dat was wel even wennen.
Maar hoe lichtblauw is die korte broek dan? En wat voor schoenen doe je daar bij aan.... vragen vragen vragenquote:Op zondag 6 juni 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar welke kleur is je korte broek en welke kleur je shirt dan?
Hmm ik heb mijn ralwaaier even niet paraatquote:Op zondag 6 juni 2021 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar hoe lichtblauw is die korte broek dan? En wat voor schoenen doe je daar bij aan.... vragen vragen vragen
Nee was een eenmalig iets.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
wordt er nog ergens wat aan D-Day gedaan of doen we dat niet meer?
Deden we dat? Moet ik oliebollen bakken of wat is de traditie?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, inmiddels hebben we maar geaccepteerd dat Duitsers op ons strand kuilen komen graven.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop echt dat dit weer keertje op tv komt. Volgens mij stond het voor dit jaar op de planning maar ja toen kwam er covid.quote:
Pick one!quote:
Die ene mus ligt toch in het Natuurhistorisch Museum van Rotterdam?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit weer keertje op tv komt. Volgens mij stond het voor dit jaar op de planning maar ja toen kwam er covid.
ja weer een musje afschieten en dat het hele land weer een maand in rep en roer is over hoe belangrijk het NIET is.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit weer keertje op tv komt. Volgens mij stond het voor dit jaar op de planning maar ja toen kwam er covid.
Allemaal geaccepteerd bij lichtblauwquote:Op zondag 6 juni 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ik heb mijn ralwaaier even niet paraat
Ik heb grijze gympen, witte sneakers, blauwe sneakers.
Naast die dooie neukeend?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene mus ligt toch in het Natuurhistorisch Museum van Rotterdam?
quote:Op zondag 6 juni 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weer een musje afschieten en dat het hele land weer een maand in rep en roer is over hoe belangrijk het NIET is.
Vgs mij is dat beest eigenhandig verantwoordelijk voor het hele bestaan van de Partij voor de Dieren. Is er al een standbeeld?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weer een musje afschieten en dat het hele land weer een maand in rep en roer is over hoe belangrijk het NIET is.
Ik vindt het bij anderen eigenlijk altijd wel leuk maar grijp meestal zelf naar iets zonder print, geen idee waarom....quote:Op zondag 6 juni 2021 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel altijd shirtjes met een bloemetjesprint want dan zie je m'n vetjes hopelijk minder.
Vandaag nog staan twijfelen over een poloshirt met horizontale streepjes. Toch maar niet gedaanquote:Op zondag 6 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt het bij anderen eigenlijk altijd wel leuk maar grijp meestal zelf naar iets zonder print, geen idee waarom....
In m'n gezicht krijg ik ze niet meer. Kan ze wel laten tatoeëren maar vind dat ook wel raar.quote:
Ik gister bij een skortquote:Op zondag 6 juni 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaag nog staan twijfelen over een poloshirt met horizontale streepjes. Toch maar niet gedaan
Ik nog wel. Wel echt anders dan vroeger overigens.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In m'n gezicht krijg ik ze niet meer. Kan ze wel laten tatoeëren maar vind dat ook wel raar.
Ik vond het te gewaagdquote:Op zondag 6 juni 2021 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gister bij een skortToen toch besloten dat ik het niks vond
quote:
Jups... veelvuldig zelfs. Je kunt tegenwoordig zelfs 'sproetjes pennen' kopen of ze laten tatoeëren.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Worden die tegenwoordig ook al genept?
Hoe heb je er last van?quote:Op zondag 6 juni 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
Sproetjes![]()
Ik wou dat ik ze weg kon laten halen
quote:Op zondag 6 juni 2021 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jups... veelvuldig zelfs. Je kunt tegenwoordig zelfs 'sproetjes pennen' kopen of ze laten tatoeëren.
Mja, horizontale streepjes kleden ook niet al te briljant af. Moet wel om mijn sex appeal denken natuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]Living on the edge met een streep in je polo
![]()
Echt serieus niemand denkt 'zie die buda dan, rockt ie gewoon een gestreepte polo'.
![]()
Maar snap dat wel. Sommige verkoopsters denk ik ook wel 'je bent niet wijs' hoezo 'staat je goed'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ze laten laserenquote:Op zondag 6 juni 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
Sproetjes![]()
Ik wou dat ik ze weg kon laten halen
quote:Op zondag 6 juni 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, horizontale streepjes kleden ook niet al te briljant af. Moet wel om mijn sex appeal denken natuurlijk
Go get them tigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Ik ben zeer content met de mijnequote:Op zondag 6 juni 2021 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook als het zomersproeten zijn?
airpodsquote:Op zondag 6 juni 2021 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit naar een podcast te luisteren op m'n balkon maar de batterij is bijna leeg en Apple was zo fantastisch om de aansluiting van de oplader en die van koptelefoon te combineren.
Niet handig inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2021 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit naar een podcast te luisteren op m'n balkon maar de batterij is bijna leeg en Apple was zo fantastisch om de aansluiting van de oplader en die van koptelefoon te combineren.
Meldt zich.quote:
Bwah ja ik vind zo veel lelijk aan mezelfquote:
Oh hij wilde het verdiende geld niet eens weggeven maar:quote:Op zondag 6 juni 2021 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ert-van-lienden-niet
quote:Hij zei 9 miljoen euro te willen gaan beleggen en met het rendement iets te willen doen onder meer voor „kankeronderzoek bij jonge mensen.”
Enge graaierquote:Op zondag 6 juni 2021 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hij wilde het verdiende geld niet eens weggeven maar:
[..]
Meh nog niet zo hoog, beetje semi-rustdag vandaag, zit net op 17,5kquote:
Ik sla even over vandaagquote:Op zondag 6 juni 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
M'n buikje is plofrond. Wie komt er even zachtjes over aaien
Ik heb gister vernomen dat US graag over volle buikjes aait.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
M'n buikje is plofrond. Wie komt er even zachtjes over aaien
Kalm aanquote:Op zondag 6 juni 2021 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh nog niet zo hoog, beetje semi-rustdag vandaag, zit net op 17,5k
Onze eigen Calidius Eroticusquote:Op zondag 6 juni 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gister vernomen dat US graag over volle buikjes aait.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gister vernomen dat US graag over volle buikjes aait.
Ik zag gisteren aromat in de winkel staan en moest gelijk aan etto denkenquote:
Lekker zo'n heel busje achterover slaanquote:Op zondag 6 juni 2021 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zag gisteren aromat in de winkel staan en moest gelijk aan etto denken
quote:Op zondag 6 juni 2021 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker zo'n heel busje achterover slaan
Ik houd mijn piekscores per dag niet zo bijquote:Op zondag 6 juni 2021 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn dag PR van 24.707 is er al aan, ik heb nog milestones liggen op 25000 en 25532, de dag is nog niet om
Eerst even wat jalapeņoburgers bakken
Bossie maakt weleens dagen van 37k hoor ikquote:Op zondag 6 juni 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd mijn piekscores per dag niet zo bijHad wel tot vorige week een daggemiddelde over 12 maanden van 22.000+
Nu behoor je weer tot de arbeidersklasse.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd mijn piekscores per dag niet zo bijHad wel tot vorige week een daggemiddelde over 12 maanden van 22.000+
Ja gekke postbodequote:Op zondag 6 juni 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bossie maakt weleens dagen van 37k hoor ik
Ja deze maand zit ik nog maar op 17k als daggemiddeldequote:Op zondag 6 juni 2021 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu behoor je weer tot de arbeidersklasse.
Ik zit op 9kquote:Op zondag 6 juni 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze maand zit ik nog maar op 17k als daggemiddelde
Ja maar jij hebt nog iets van een leven en een gezinquote:
Daggemiddeld? Vind ik heel veel. Ik zit rond de 5500.quote:
Daggemiddelde van afgelopen maand ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daggemiddeld? Vind ik heel veel. Ik zit rond de 5500.
Nou nou nou. Niet zo overdrijvenquote:Op zondag 6 juni 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nog iets van een leven en een gezin
In het weekend meestal. Op zondag niet veel stappen, maar wel bootcampje..quote:Op zondag 6 juni 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gekke postbodeMaar die neemt tenminste nog wel eens verstandig een rustdagje.
Op de een of andere manier krijg ik bij fietsen er ook stappen bij.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dan nog 37k is echt idioot veel Bos. Dat is echt de hele dag door alleen maar lopen
Ik zit gemiddeld rond de 10.000 afgelopen dagen was het soms wat minder maar zit per week wel op de 70.000 vaak er iets bovenquote:Op zondag 6 juni 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daggemiddeld? Vind ik heel veel. Ik zit rond de 5500.
Netjes netjesquote:Op zondag 6 juni 2021 20:36 schreef Goitske het volgende:
Vandaag een opruim poets dag gehad zonder problemen de 10.000 gehaald in huis 🙈
Als ik alleen in huis blijf is 2500 aan de hoge kant per dagquote:Op zondag 6 juni 2021 20:36 schreef Goitske het volgende:
Lekker poetsen!quote:Op zondag 6 juni 2021 20:36 schreef Goitske het volgende:
Dat je blond bentquote:
Je ziet er uit als je UI tochquote:
Je bent nog cuter?quote:Op zondag 6 juni 2021 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen twee staartjes en ben niet zo cute.
quote:Op zondag 6 juni 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
Wil iemand de tijd stilzetten? Ik heb geen zin in volgende week
Ben dan jarigquote:Op zondag 6 juni 2021 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom heb je geen zin in volgende week
Je bent eerdet buttercup??quote:Op zondag 6 juni 2021 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen twee staartjes en ben niet zo cute.
Altijd fijn als je goed resultaat er van zietquote:Op zondag 6 juni 2021 21:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou resultaat is er maar was best een klus vandaag echt even goed opruim en uitzoek werk
Nou en. Je hoeft het niet te vierenquote:
Laat gaan johquote:Op zondag 6 juni 2021 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie ik?
@:madam-april en @:already_in_use zijn het daar niet mee eens
Alsnog een jaar ouderquote:Op zondag 6 juni 2021 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd fijn als je goed resultaat er van ziet
[..]
Nou en. Je hoeft het niet te vieren
Ama plaagt mij maar een beetje.quote:
Gewoon stoppen met tellenquote:
Ten opzichte van nu slechts een week ouder.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Corona-tijd tellen die jaren niet.
Er komt vanzelf een moment dat het je geen bal meer kan schelen en dat je denkt 'ahhh nice, ben er nog steeds, ben nog steeds gezond, gelukkig, dat had piet/kees/jan/joke ook wel gewild' enz enz.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog maar inquote:Op zondag 6 juni 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ten opzichte van nu slechts een week ouder.
En voor je het weet sta je op je 85e met het plaatselijke seniorenclubje gekke dansbeweginkjes te maken om nog een beetje fit te blijvenquote:Op zondag 6 juni 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er komt vanzelf een moment dat het je geen bal meer kan schelen en dat je denkt 'ahhh nice, ben er nog steeds, ben nog steeds gezond, gelukkig, dat had piet/kees/jan/joke ook wel gewild' enz enz.
Klopt. Ik ben ook nog lekker fris en fruitig.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En voor je het weet sta je op je 85e met het plaatselijke seniorenclubje gekke dansbeweginkjes te maken om nog een beetje fit te blijven
Dat vind je dan machtig mooi man... beetje swingen, letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En voor je het weet sta je op je 85e met het plaatselijke seniorenclubje gekke dansbeweginkjes te maken om nog een beetje fit te blijven
Moet ook wel met jouw usernamequote:Op zondag 6 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook nog lekker fris en fruitig.
Verschil tussen mijn opa en oma en mijn ouders is al enorm. Tegen de 70 waren mijn opa en oma al zo goed als op; ouderen van nu zijn al stukken vitaler.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vind je dan machtig mooi man... beetje swingen, letterlijk en figuurlijk
Iets zegt mij dat wij andersoortige ouderen worden dan de huidige generatie oudjes
Ze is een jaar ouder.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jongere vriendin? Dat die je nog een beetje bij de tijd houden.
Ik vraag mij af of wij dan ook nog gamen en zoquote:Op zondag 6 juni 2021 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verschil tussen mijn opa en oma en mijn ouders is al enorm. Tegen de 70 waren mijn opa en oma al zo goed als op; ouderen van nu zijn al stukken vitaler.
Over 30 jaar zijn wij dat vast ook weer.
Gewoon geen fucks geven.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kun je haar zo ook op OnlyFans vinden.
Ik hoop het. Beter schieten ze even op met stamcelonderzoekquote:Op zondag 6 juni 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vind je dan machtig mooi man... beetje swingen, letterlijk en figuurlijk
Iets zegt mij dat wij andersoortige ouderen worden dan de huidige generatie oudjes
Mijn vader is sinds zijn pensioen een stuk drukker met allerlei zaken geworden; tegen die tijd heb ik vast ook wel wat hobbies. Waarschijnlijker is dat ik hier gewoon blijft postenquote:Op zondag 6 juni 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of wij dan ook nog gamen en zo![]()
Veel huidige oudjes zitten maar wat voor zich uit te koekeloeren, wij zijn al opgegroeid met virtueel contact, moet dan toch makkelijker liggen lijkt mij.
oh dat dan weer welquote:Op zondag 6 juni 2021 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoop het. Beter schieten ze even op met stamcelonderzoek
quote:Op zondag 6 juni 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kun je haar zo ook op OnlyFans vinden.
Inruilen voor een model dat tien jaar jonger is danquote:
Er vanuit gaande dat er dan nog zoiets als fok bestaatquote:Op zondag 6 juni 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader is sinds zijn pensioen een stuk drukker met allerlei zaken geworden; tegen die tijd heb ik vast ook wel wat hobbies. Waarschijnlijker is dat ik hier gewoon blijft posten
Ja joh, tot het einde der tijden Mario Kart.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of wij dan ook nog gamen en zo![]()
Veel huidige oudjes zitten maar wat voor zich uit te koekeloeren, wij zijn al opgegroeid met virtueel contact, moet dan toch makkelijker liggen lijkt mij.
ASMR-videos van cavia's die eten.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:53 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
En dan speelt ze verstoppertje tussen de planten en moet je haar zoeken?
[..]
Inruilen voor een model dat tien jaar jonger is dan
Alsof dit nog bestaat als je met pensioen gaatquote:Op zondag 6 juni 2021 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader is sinds zijn pensioen een stuk drukker met allerlei zaken geworden; tegen die tijd heb ik vast ook wel wat hobbies. Waarschijnlijker is dat ik hier gewoon blijft posten
Ze is geen autoquote:Op zondag 6 juni 2021 21:53 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Inruilen voor een model dat tien jaar jonger is dan
Ze ligt tussen de vingerplant en de komseklariaquote:Op zondag 6 juni 2021 21:53 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Denk dat Etto wil zeggen dat daar ook wat risico's aan kleven, net zoals bijvoorbeeld bij vaccinaties.quote:
Knabbel Knabbel Knabbel piep piep piepquote:Op zondag 6 juni 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ASMR-videos van cavia's die eten.
Lease-constructie voor vriendin. Iedere 4-5 jaar nieuwste model met nieuwe knopjes om op te drukkenquote:
Niet?quote:
Een ouderwets Haags grapjequote:Op zondag 6 juni 2021 21:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze ligt tussen de vingerplant en de komseklaria
Mario Kart Deluxe 48quote:Op zondag 6 juni 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh, tot het einde der tijden Mario Kart.
En de bijtelling?quote:Op zondag 6 juni 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lease-constructie voor vriendin. Iedere 4-5 jaar nieuwste model met nieuwe knopjes om op te drukken
Volgens mij is kerel vergeten om me in te ruilen.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lease-constructie voor vriendin. Iedere 4-5 jaar nieuwste model met nieuwe knopjes om op te drukken
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent sowieso wel meer een indoortype
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee
Pics?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk ga ik ergens volgende maand weer eens naar kantoorquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Die van mij wil ik ook wel voor onbepaalde tijd.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is kerel vergeten om me in te ruilen.
Dat werd tijd zeg.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:58 schreef dud0r het volgende:
P
[..]
Pics?
[..]
Waarschijnlijk ga ik ergens volgende maand weer eens naar kantoor
ARBEITEN!quote:
Ja klopt, ben geen fan van groen.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt je achtertuin geasfalteerd, toch?
Aan het werk, AH had 1000 bitterballen nodig.quote:
Ik vrijdag alquote:Op zondag 6 juni 2021 21:58 schreef dud0r het volgende:
P
[..]
Pics?
[..]
Waarschijnlijk ga ik ergens volgende maand weer eens naar kantoor
Ik schuif meestal gewoon mijn bed opzijquote:Op zondag 6 juni 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo handig om onder het bed te stofzuigen.
Dan zal ze wel gesloopt zijnquote:
Oei. Legbatterij.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aan het werk, AH had 1000 bitterballen nodig.
Vergeet de schizofresia's niet.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze ligt tussen de vingerplant en de komseklaria
Meteen een week bijkomen van alle opwinding en sociale interactie.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vrijdag alVoor het eerst sinds 28 februari vorig jaar
Mwah. Ben er twee maanden terug nog voor een uurtje geweest.quote:
Mij teveel werk joh. Planten. bloemen en bomen het gaat allemaal dood bij mij. Ik heb geen talent voor die zaken. Ik behandel ze nog net niet als vrouw zeg maar.quote:
Dat wordt vanzelf meer.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah. Ben er twee maanden terug nog voor een uurtje geweest.
Maar nieuw kantoor volgende maand. Moet dat toch een keer bekijken.
En daarna wordt het waarschijnlijk eens in de week of eens in de twee weken en paar uurtjes gaan
Mijn bed schuift vrij eenvoudig op laminaatquote:
Daar ben ik wel een beetje bang voorquote:Op zondag 6 juni 2021 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen een week bijkomen van alle opwinding en sociale interactie.
quote:Op zondag 6 juni 2021 22:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Mij teveel werk joh. Planten. bloemen en bomen het gaat allemaal dood bij mij. Ik heb geen talent voor die zaken. Ik behandel ze nog net niet als vrouw zeg maar.
Die van ons staat daarom op een kleed.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn bed schuift vrij eenvoudig op laminaat
Zit je daar op kantoor een beetje te acclimatiseren als een guppy in een nieuw aquariumquote:Op zondag 6 juni 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik wel een beetje bang voorIk ben teveel mensen echt niet meer gewend.
Gogogogogoquote:Op zondag 6 juni 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik van de week naar de bios gaan of wachten tot twee weken na m'n pirk?
AAAH ZUURSTOFquote:Op zondag 6 juni 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit je daar op kantoor een beetje te acclimatiseren als een guppy in een nieuw aquarium
Nope. Dat is de insteek voor het nieuwe hybride werken. Alleen naar kantoor als je mensen moet ontmoeten of samenwerken.quote:
Ik heb het onderstel van mijn bed destijds uit geldgebrek voor 200 euro bij Karwei gekocht, maar over degelijkheid heb ik niks te klagen. Alleen het matras kon ik na een jaar vervangenquote:Op zondag 6 juni 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn bed schuift vrij eenvoudig op laminaat
Ik moet het allemaal nog maar zien. Ik denk dat er velen gewoon weer terug gaan als het even kan.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope. Dat is de insteek voor het nieuwe hybride werken. Alleen naar kantoor als je mensen moet ontmoeten of samenwerken.
Dus daar zal niet heel veel in gaan veranderen.
We krijgen wel een bar daar dus misschien dat ik de vrijdag dan eens naar kantoor ga puur voor de borrel
Die real doll is al van siliconen. Om daar nog een plastic versie naast te nemen is wat overdrevenquote:Op zondag 6 juni 2021 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Gewoon plastic planten en een plastic vrouw nemen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |