SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Citizen.Erased op 06-06-2021 17:23:39 ]
Poen scheppen?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Oh yes eindelijk bericht van de belastingdienst.
Lui maar fijn, vriend helaas weer weg.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
En hoe loopt jullie zondagmiddag schatjes?
Oh laat maar, dan hoef ik dus ook geen vriendjes met je te wordenquote:
luie dagquote:Op zondag 6 juni 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Weer een week alleen nu?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lui maar fijn, vriend helaas weer weg.
Nou hier komt eindelijk het zonnetje door. En het is meteen bloedheetquote:
Hier ook wel zon. Volgende week weer 23 graden.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier komt eindelijk het zonnetje door. En het is meteen bloedheet
Hij werkt hard voor de babykamer?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:44 schreef Amarantha het volgende:
Hoop niet 2 weken maar ja hij is momenteel druk en dat begrijp ik ook wel weer.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
Weet je al welke kleur de babykamer wordt Ama?
Roze natuurlijk. Bestaat er een andere kleur dan?quote:Op zondag 6 juni 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
Lichtblauwquote:Op zondag 6 juni 2021 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Roze natuurlijk. Bestaat er een andere kleur dan?
Neem ik ook niet. Ik heb het uitgebreid met de arts gehad over alle risico’s.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou met ogen niet teveel risico's nemen hoor
Neon rozequote:Op zondag 6 juni 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat voor kleur shirt zouden jullie dragen boven een lichtblauwe korte broek?
Ik zat vanmiddag in de Uber Eats app te gluren. Had een kortingsbon gekregen. Bijna alleen maar shoarmaboeren. Vertrouw die zaken niet zoquote:Op zondag 6 juni 2021 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
Fietste net langs de shoarmaboer.
Nu spijt dat ik niks mee genomen heb en geen zin om terug te fietsen(bezorgen niet)
Roze beste kleurquote:
mja deze shoarmaboer is wel goed. zal vast even goed louche zijn maar soitquote:Op zondag 6 juni 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat vanmiddag in de Uber Eats app te gluren. Had een kortingsbon gekregen. Bijna alleen maar shoarmaboeren. Vertrouw die zaken niet zo
Geniet ervan ouwe papnek!!quote:Op zondag 6 juni 2021 17:52 schreef dud0r het volgende:
Viesdik Italiaans naar binnen schuiven op het terras
De Has hier zou ik wel vertrouwen. Goeie döner kan ik op zich wel waarderenquote:Op zondag 6 juni 2021 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja deze shoarmaboer is wel goed. zal vast even goed louche zijn maar soit
Dank je. Kan nog wel wat calorieën bij vandaag.quote:
Ama heeft tenminste smaak.quote:
ik ook..quote:Op zondag 6 juni 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Has hier zou ik wel vertrouwen. Goeie döner kan ik op zich wel waarderen
quote:Op zondag 6 juni 2021 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
Wel een eindje rijden.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook..
beste ooit is nog steeds aan de voet van die heuvel van de sacre coeur in Parijs
Zwaar teleurgesteld nuquote:Op zondag 6 juni 2021 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb maar weinig roze shirtjes eigenlijk.
Ik hou wel op met frituren danquote:Op zondag 6 juni 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ruik al de hele middag de dampen van de snackbar.
Grijs.quote:Op zondag 6 juni 2021 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat komt goed uit. Daar heb ik er een hoop van
Ik heb ook niet alles roze. Maar wel te weinigquote:Op zondag 6 juni 2021 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja alles roze hebben in het leven is ook beetje te.
Dan moeten ze de frituur verschonenquote:Op zondag 6 juni 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ruik al de hele middag de dampen van de snackbar.
Roze shirt aan vandaag. Berry rozequote:Op zondag 6 juni 2021 17:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb maar weinig roze shirtjes eigenlijk.
Dat draag ik in de winter.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind paars en wijnrood mooier
Waar woon je ook alweer?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
te voet is net zo ver
maar ik sta er wss net zo snel als dat jij hier staat
Voor mij Star Kebab in Boedapestquote:Op zondag 6 juni 2021 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook..
beste ooit is nog steeds aan de voet van die heuvel van de sacre coeur in Parijs
Ik doe vooral veel antraciet, grijs, wit, gebroken wit, jeansblauw, ijsblauw, lila, roze en nude tinten.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kleurstelling hier is: zwart; of donkerblauw/groen/rood. Vorig jaar een wit shirt gekocht dat was wel even wennen.
Doe eens een voorbeeld.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe vooral veel antraciet, grijs, wit, gebroken wit, jeansblauw, ijsblauw, lila, roze en nude tinten.
Indien kleur, dan bij voorkeur muted en niet fel.
Dit klinkt echt bijna als Hyacint Bucket, maar in het echt is het leuker (vind ik zelf dan)
We hebben nog een paar uurquote:Op zondag 6 juni 2021 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Kut man dat het weekend alweer bijna voorbij is.
Echt het idee dat het voorbij gevlogen is. Wilde eigenlijk uitslapen vanmorgen maar dat lukte niet zo goed.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben nog een paar uuren daarna zien we dan wel weer
Al een paar losse worden vertaalt zodat je ze morgen kunt gebruiken?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al iets vooruit gewerkt voor morgen
Ja ik was gisteren de hele dag druk met een nieuw biljetjes projectje en vandaag dus met wandelenquote:Op zondag 6 juni 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echt het idee dat het voorbij gevlogen is. Wilde eigenlijk uitslapen vanmorgen maar dat lukte niet zo goed.
Ik had vandaag wat dingen in en om het huis om te doen. Nadat het stucwerk van de helft van mijn muur losbrokkelde had ik er niet meer zoveel zin in. Wel even filters van airco schoongemaakt; dakgoot schoongemaakt; beetje in de tuin gewerkt en wasje gedraaid.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was gisteren de hele dag druk met een nieuw biljetjes projectje en vandaag dus met wandelen
Daar is het weekend toch niet voor? Dat doe je maar in de tijd van de baasquote:Op zondag 6 juni 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had vandaag wat dingen in en om het huis om te doen. Nadat het stucwerk van de helft van mijn muur losbrokkelde had ik er niet meer zoveel zin in. Wel even filters van airco schoongemaakt; dakgoot schoongemaakt; beetje in de tuin gewerkt en wasje gedraaid.
Maar welke kleur is je korte broek en welke kleur je shirt dan?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kleurstelling hier is: zwart; of donkerblauw/groen/rood. Vorig jaar een wit shirt gekocht dat was wel even wennen.
Maar hoe lichtblauw is die korte broek dan? En wat voor schoenen doe je daar bij aan.... vragen vragen vragenquote:Op zondag 6 juni 2021 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar welke kleur is je korte broek en welke kleur je shirt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |