quote:Op zondag 6 juni 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
Wil iemand de tijd stilzetten? Ik heb geen zin in volgende week
Ben dan jarigquote:Op zondag 6 juni 2021 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom heb je geen zin in volgende week
Je bent eerdet buttercup??quote:Op zondag 6 juni 2021 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb geen twee staartjes en ben niet zo cute.
Altijd fijn als je goed resultaat er van zietquote:Op zondag 6 juni 2021 21:17 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou resultaat is er maar was best een klus vandaag echt even goed opruim en uitzoek werk
Nou en. Je hoeft het niet te vierenquote:
Laat gaan johquote:Op zondag 6 juni 2021 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wie ik?
@:madam-april en @:already_in_use zijn het daar niet mee eens
Alsnog een jaar ouderquote:Op zondag 6 juni 2021 21:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd fijn als je goed resultaat er van ziet
[..]
Nou en. Je hoeft het niet te vieren
Ama plaagt mij maar een beetje.quote:
Gewoon stoppen met tellenquote:
Ten opzichte van nu slechts een week ouder.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Corona-tijd tellen die jaren niet.
Er komt vanzelf een moment dat het je geen bal meer kan schelen en dat je denkt 'ahhh nice, ben er nog steeds, ben nog steeds gezond, gelukkig, dat had piet/kees/jan/joke ook wel gewild' enz enz.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja wrijf het er nog maar inquote:Op zondag 6 juni 2021 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ten opzichte van nu slechts een week ouder.
En voor je het weet sta je op je 85e met het plaatselijke seniorenclubje gekke dansbeweginkjes te maken om nog een beetje fit te blijvenquote:Op zondag 6 juni 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er komt vanzelf een moment dat het je geen bal meer kan schelen en dat je denkt 'ahhh nice, ben er nog steeds, ben nog steeds gezond, gelukkig, dat had piet/kees/jan/joke ook wel gewild' enz enz.
Klopt. Ik ben ook nog lekker fris en fruitig.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En voor je het weet sta je op je 85e met het plaatselijke seniorenclubje gekke dansbeweginkjes te maken om nog een beetje fit te blijven
Dat vind je dan machtig mooi man... beetje swingen, letterlijk en figuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En voor je het weet sta je op je 85e met het plaatselijke seniorenclubje gekke dansbeweginkjes te maken om nog een beetje fit te blijven
Moet ook wel met jouw usernamequote:Op zondag 6 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook nog lekker fris en fruitig.
Verschil tussen mijn opa en oma en mijn ouders is al enorm. Tegen de 70 waren mijn opa en oma al zo goed als op; ouderen van nu zijn al stukken vitaler.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vind je dan machtig mooi man... beetje swingen, letterlijk en figuurlijk
Iets zegt mij dat wij andersoortige ouderen worden dan de huidige generatie oudjes
Ze is een jaar ouder.quote:Op zondag 6 juni 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jongere vriendin? Dat die je nog een beetje bij de tijd houden.
Ik vraag mij af of wij dan ook nog gamen en zoquote:Op zondag 6 juni 2021 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verschil tussen mijn opa en oma en mijn ouders is al enorm. Tegen de 70 waren mijn opa en oma al zo goed als op; ouderen van nu zijn al stukken vitaler.
Over 30 jaar zijn wij dat vast ook weer.
Gewoon geen fucks geven.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kun je haar zo ook op OnlyFans vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |