Vandaag nog staan twijfelen over een poloshirt met horizontale streepjes. Toch maar niet gedaanquote:Op zondag 6 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt het bij anderen eigenlijk altijd wel leuk maar grijp meestal zelf naar iets zonder print, geen idee waarom....
In m'n gezicht krijg ik ze niet meer. Kan ze wel laten tatoeëren maar vind dat ook wel raar.quote:
Ik gister bij een skortquote:Op zondag 6 juni 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaag nog staan twijfelen over een poloshirt met horizontale streepjes. Toch maar niet gedaan
Ik nog wel. Wel echt anders dan vroeger overigens.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In m'n gezicht krijg ik ze niet meer. Kan ze wel laten tatoeëren maar vind dat ook wel raar.
Ik vond het te gewaagdquote:Op zondag 6 juni 2021 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gister bij een skortToen toch besloten dat ik het niks vond
quote:
Jups... veelvuldig zelfs. Je kunt tegenwoordig zelfs 'sproetjes pennen' kopen of ze laten tatoeëren.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Worden die tegenwoordig ook al genept?
Hoe heb je er last van?quote:Op zondag 6 juni 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
Sproetjes![]()
Ik wou dat ik ze weg kon laten halen
quote:Op zondag 6 juni 2021 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jups... veelvuldig zelfs. Je kunt tegenwoordig zelfs 'sproetjes pennen' kopen of ze laten tatoeëren.
Mja, horizontale streepjes kleden ook niet al te briljant af. Moet wel om mijn sex appeal denken natuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]Living on the edge met een streep in je polo
![]()
Echt serieus niemand denkt 'zie die buda dan, rockt ie gewoon een gestreepte polo'.
![]()
Maar snap dat wel. Sommige verkoopsters denk ik ook wel 'je bent niet wijs' hoezo 'staat je goed'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ze laten laserenquote:Op zondag 6 juni 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
Sproetjes![]()
Ik wou dat ik ze weg kon laten halen
quote:Op zondag 6 juni 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, horizontale streepjes kleden ook niet al te briljant af. Moet wel om mijn sex appeal denken natuurlijk
Go get them tigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Ik ben zeer content met de mijnequote:Op zondag 6 juni 2021 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook als het zomersproeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |