Hmm ik heb mijn ralwaaier even niet paraatquote:Op zondag 6 juni 2021 18:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar hoe lichtblauw is die korte broek dan? En wat voor schoenen doe je daar bij aan.... vragen vragen vragen
Nee was een eenmalig iets.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
wordt er nog ergens wat aan D-Day gedaan of doen we dat niet meer?
Deden we dat? Moet ik oliebollen bakken of wat is de traditie?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, inmiddels hebben we maar geaccepteerd dat Duitsers op ons strand kuilen komen graven.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop echt dat dit weer keertje op tv komt. Volgens mij stond het voor dit jaar op de planning maar ja toen kwam er covid.quote:
Pick one!quote:
Die ene mus ligt toch in het Natuurhistorisch Museum van Rotterdam?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit weer keertje op tv komt. Volgens mij stond het voor dit jaar op de planning maar ja toen kwam er covid.
ja weer een musje afschieten en dat het hele land weer een maand in rep en roer is over hoe belangrijk het NIET is.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit weer keertje op tv komt. Volgens mij stond het voor dit jaar op de planning maar ja toen kwam er covid.
Allemaal geaccepteerd bij lichtblauwquote:Op zondag 6 juni 2021 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ik heb mijn ralwaaier even niet paraat
Ik heb grijze gympen, witte sneakers, blauwe sneakers.
Naast die dooie neukeend?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ene mus ligt toch in het Natuurhistorisch Museum van Rotterdam?
quote:Op zondag 6 juni 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weer een musje afschieten en dat het hele land weer een maand in rep en roer is over hoe belangrijk het NIET is.
Vgs mij is dat beest eigenhandig verantwoordelijk voor het hele bestaan van de Partij voor de Dieren. Is er al een standbeeld?quote:Op zondag 6 juni 2021 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weer een musje afschieten en dat het hele land weer een maand in rep en roer is over hoe belangrijk het NIET is.
Ik vindt het bij anderen eigenlijk altijd wel leuk maar grijp meestal zelf naar iets zonder print, geen idee waarom....quote:Op zondag 6 juni 2021 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel altijd shirtjes met een bloemetjesprint want dan zie je m'n vetjes hopelijk minder.
Vandaag nog staan twijfelen over een poloshirt met horizontale streepjes. Toch maar niet gedaanquote:Op zondag 6 juni 2021 18:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt het bij anderen eigenlijk altijd wel leuk maar grijp meestal zelf naar iets zonder print, geen idee waarom....
In m'n gezicht krijg ik ze niet meer. Kan ze wel laten tatoeëren maar vind dat ook wel raar.quote:
Ik gister bij een skortquote:Op zondag 6 juni 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vandaag nog staan twijfelen over een poloshirt met horizontale streepjes. Toch maar niet gedaan
Ik nog wel. Wel echt anders dan vroeger overigens.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In m'n gezicht krijg ik ze niet meer. Kan ze wel laten tatoeëren maar vind dat ook wel raar.
Ik vond het te gewaagdquote:Op zondag 6 juni 2021 18:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik gister bij een skortToen toch besloten dat ik het niks vond
quote:
Jups... veelvuldig zelfs. Je kunt tegenwoordig zelfs 'sproetjes pennen' kopen of ze laten tatoeëren.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Worden die tegenwoordig ook al genept?
Hoe heb je er last van?quote:Op zondag 6 juni 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
Sproetjes![]()
Ik wou dat ik ze weg kon laten halen
quote:Op zondag 6 juni 2021 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jups... veelvuldig zelfs. Je kunt tegenwoordig zelfs 'sproetjes pennen' kopen of ze laten tatoeëren.
Mja, horizontale streepjes kleden ook niet al te briljant af. Moet wel om mijn sex appeal denken natuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2021 18:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]Living on the edge met een streep in je polo
![]()
Echt serieus niemand denkt 'zie die buda dan, rockt ie gewoon een gestreepte polo'.
![]()
Maar snap dat wel. Sommige verkoopsters denk ik ook wel 'je bent niet wijs' hoezo 'staat je goed'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan ze laten laserenquote:Op zondag 6 juni 2021 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
Sproetjes![]()
Ik wou dat ik ze weg kon laten halen
quote:Op zondag 6 juni 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, horizontale streepjes kleden ook niet al te briljant af. Moet wel om mijn sex appeal denken natuurlijk
Go get them tigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Ik ben zeer content met de mijnequote:Op zondag 6 juni 2021 19:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook als het zomersproeten zijn?
airpodsquote:Op zondag 6 juni 2021 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit naar een podcast te luisteren op m'n balkon maar de batterij is bijna leeg en Apple was zo fantastisch om de aansluiting van de oplader en die van koptelefoon te combineren.
Niet handig inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2021 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit naar een podcast te luisteren op m'n balkon maar de batterij is bijna leeg en Apple was zo fantastisch om de aansluiting van de oplader en die van koptelefoon te combineren.
Meldt zich.quote:
Bwah ja ik vind zo veel lelijk aan mezelfquote:
Oh hij wilde het verdiende geld niet eens weggeven maar:quote:Op zondag 6 juni 2021 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ert-van-lienden-niet
quote:Hij zei 9 miljoen euro te willen gaan beleggen en met het rendement iets te willen doen onder meer voor „kankeronderzoek bij jonge mensen.”
Enge graaierquote:Op zondag 6 juni 2021 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hij wilde het verdiende geld niet eens weggeven maar:
[..]
Meh nog niet zo hoog, beetje semi-rustdag vandaag, zit net op 17,5kquote:
Ik sla even over vandaagquote:Op zondag 6 juni 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
M'n buikje is plofrond. Wie komt er even zachtjes over aaien
Ik heb gister vernomen dat US graag over volle buikjes aait.quote:Op zondag 6 juni 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
M'n buikje is plofrond. Wie komt er even zachtjes over aaien
Kalm aanquote:Op zondag 6 juni 2021 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh nog niet zo hoog, beetje semi-rustdag vandaag, zit net op 17,5k
Onze eigen Calidius Eroticusquote:Op zondag 6 juni 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gister vernomen dat US graag over volle buikjes aait.
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2021 19:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gister vernomen dat US graag over volle buikjes aait.
Ik zag gisteren aromat in de winkel staan en moest gelijk aan etto denkenquote:
Lekker zo'n heel busje achterover slaanquote:Op zondag 6 juni 2021 19:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zag gisteren aromat in de winkel staan en moest gelijk aan etto denken
quote:Op zondag 6 juni 2021 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker zo'n heel busje achterover slaan
Ik houd mijn piekscores per dag niet zo bijquote:Op zondag 6 juni 2021 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn dag PR van 24.707 is er al aan, ik heb nog milestones liggen op 25000 en 25532, de dag is nog niet om
Eerst even wat jalapeņoburgers bakken
Bossie maakt weleens dagen van 37k hoor ikquote:Op zondag 6 juni 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd mijn piekscores per dag niet zo bijHad wel tot vorige week een daggemiddelde over 12 maanden van 22.000+
Nu behoor je weer tot de arbeidersklasse.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd mijn piekscores per dag niet zo bijHad wel tot vorige week een daggemiddelde over 12 maanden van 22.000+
Ja gekke postbodequote:Op zondag 6 juni 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bossie maakt weleens dagen van 37k hoor ik
Ja deze maand zit ik nog maar op 17k als daggemiddeldequote:Op zondag 6 juni 2021 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu behoor je weer tot de arbeidersklasse.
Ik zit op 9kquote:Op zondag 6 juni 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deze maand zit ik nog maar op 17k als daggemiddelde
Ja maar jij hebt nog iets van een leven en een gezinquote:
Daggemiddeld? Vind ik heel veel. Ik zit rond de 5500.quote:
Daggemiddelde van afgelopen maand ja.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daggemiddeld? Vind ik heel veel. Ik zit rond de 5500.
Nou nou nou. Niet zo overdrijvenquote:Op zondag 6 juni 2021 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nog iets van een leven en een gezin
In het weekend meestal. Op zondag niet veel stappen, maar wel bootcampje..quote:Op zondag 6 juni 2021 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gekke postbodeMaar die neemt tenminste nog wel eens verstandig een rustdagje.
Op de een of andere manier krijg ik bij fietsen er ook stappen bij.quote:Op zondag 6 juni 2021 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dan nog 37k is echt idioot veel Bos. Dat is echt de hele dag door alleen maar lopen
Ik zit gemiddeld rond de 10.000 afgelopen dagen was het soms wat minder maar zit per week wel op de 70.000 vaak er iets bovenquote:Op zondag 6 juni 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daggemiddeld? Vind ik heel veel. Ik zit rond de 5500.
Netjes netjesquote:Op zondag 6 juni 2021 20:36 schreef Goitske het volgende:
Vandaag een opruim poets dag gehad zonder problemen de 10.000 gehaald in huis 🙈
Als ik alleen in huis blijf is 2500 aan de hoge kant per dagquote:Op zondag 6 juni 2021 20:36 schreef Goitske het volgende:
Lekker poetsen!quote:Op zondag 6 juni 2021 20:36 schreef Goitske het volgende:
Dat je blond bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |