Toneelstuk? Vond jij Nadal sterk spelen? Het was niet slecht, maar dat scherpe dominante is er zeker nog niet. Ik sluit niet uit dat het nog gaat komen hoor, maar het begint nu wel tijd te worden.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2021 19:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vanavond niet slapen van de spanning zeker ?
Hehe, nee hier heb ik eigenlijk nooit last van. Het is geen ramp als Nadal een keer niet wint hoor, maar het zou wel heel leuk zijn.quote:Op maandag 7 juni 2021 19:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vanavond niet slapen van de spanning zeker ?
Als hij dit niveau haalt, wint Diego heel misschien een setje, meer ook niet hoorquote:Op maandag 7 juni 2021 20:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toneelstuk? Vond jij Nadal sterk spelen? Het was niet slecht, maar dat scherpe dominante is er zeker nog niet. Ik sluit niet uit dat het nog gaat komen hoor, maar het begint nu wel tijd te worden.
Wat verwacht jij van Djokovic-Nadal, als dat een van de halve finales wordt?quote:Op maandag 7 juni 2021 20:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij dit niveau haalt, wint Diego heel misschien een setje, meer ook niet hoor
Djoko pakt 7 games.quote:Op maandag 7 juni 2021 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van Djokovic-Nadal, als dat een van de halve finales wordt?
Da's niet veel.quote:
Ik haal even wat posts op van vorige editiequote:Op maandag 7 juni 2021 20:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toneelstuk? Vond jij Nadal sterk spelen? Het was niet slecht, maar dat scherpe dominante is er zeker nog niet. Ik sluit niet uit dat het nog gaat komen hoor, maar het begint nu wel tijd te worden.
quote:Op maandag 28 september 2020 17:32 schreef GwaiLow het volgende:
Je ziet in deze 1e game al dat Nadal het heeeel lastig gaat krijgen op dit trage gravel
quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, als Nadal 'm pakt blijft het natuurlijk groots. Zeker dit seizoen in de herfst periode. Kan het me bijna niet voorstellen, maar kans heeft Rafa natuurlijk altijd in Parijs. Soms moet je alleen wel verder kijken dan die 12 gewonnen titels. Spel op dit trage gravel ligt Nadal natuurlijk veel minder dan normaal in het lente/zomer.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
We moeten realistisch blijven. In deze frisse omstandigheden is er niemand die deze Djoko kan kloppen. Nadal maakt enige kans als Djoko een slechte dag heeft of een blessure. 6-3 6-2 6-3. Zoiets zal het wel worden. Al is de kans ook vrij aanwezig dat hij al eerder van Sinner verliest. Of anders van Thiem, Gaston of Schwartzman.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nadal verloor al met 2-0 van Diego in Rome. Diego is enorm fit, en zag er niet eens zo vermoeid uit. Tot nu toe had hij ook alles met 3-0 gewonnen. En daarentegen moet Nadal nog spelen, geen idee hoe lang dat gaat duren. En vrijdag pas weer op de baan overigens. Ik geloof er wel in dat Nadal het op zn minst heeeeel lastig gaat krijgen hoor.
Nou inderdaad, wat Roland Garros betreft verbaast Nadal mij de afgelopen jaren keer op keer. Maar goed, daar tegenover staat dat ik bij veel andere toernooien wel gelijk kreeg als ik een uitschakeling voor Nadal voorspelde. Terwijl er in die wedstrijden vaak ook werd gezegd dat een nederlaag uitgesloten is.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik haal even wat posts op van vorige editie
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stiekem is de odd van Medvedev wel heel interessant eigenlijk.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
Op Unibet zijn de backodds voor toernooiwinst als volgt:
1) Nadal 1.80
2) Djokovic 6.00
3) Tsitsipas 7.00
4) Zverev 10.00
5) Medvedev 24.00
6) Berrettini 51.00
7) Schwartzman 101.0
8) Davidovich Fokina 151.0
En dat in een toernooi zonder setverlies.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik haal even wat posts op van vorige editie
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jongens, Rafa is al oud. En jaren geleden werd er hier al geroepen dat hij in deze tijd helemaal niet meer zou kunnen spelen. Waarschijnlijk ben ik daardoor aangestoken.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
En dat in een toernooi zonder setverlies.
Really? Niet zo bang joh, 3 lange setjes tegen schwarzmannetje en nadal staat in de semisquote:Op maandag 7 juni 2021 19:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Qua score is het een knappe zege. Toch speelt Nadal nog echt niet sterk. Tegen Schwartzman moet hij echt scherper zijn, anders zou het wel eens klaar kunnen zijn voor dit jaar.
Denk ook zeker wel dat het goedkomt.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:27 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Really? Niet zo bang joh, 3 lange setjes tegen schwarzmannetje en nadal staat in de semis
Ja, klopt. Nadal wordt jaar in jaar uit afgeschreven, net als Federer.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jongens, Rafa is al oud. En jaren geleden werd er hier al geroepen dat hij in deze tijd helemaal niet meer zou kunnen spelen. Waarschijnlijk ben ik daardoor aangestoken.
Het zou wel heel knap zijn als hij dit bereikt op een toernooi als Roland Garros!quote:Op maandag 7 juni 2021 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Weet niet of hier al is gezegd dat Medvedev nummer 1 van de wereld wordt als hij de finale haalt en Djokovic niet de finale haalt.
En bij Nadal zijn setjes van 6-2 al lang.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:27 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Really? Niet zo bang joh, 3 lange setjes tegen schwarzmannetje en nadal staat in de semis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |