Vind je dat fijn?quote:
Ja, maar hier zegt hij dat hij niet had verwacht dat hij de vierde ronde zou halen:quote:Op zondag 6 juni 2021 16:27 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Een Grand slam gebruiken voor wedstrijdritme
quote:“This today was I think a huge step forward for the team, and for all of us. I didn't expect to be able to win three matches here, and sort of back up a good performance [against] Cilic as well in completely different circumstances tonight. So I'm very happy.”
Dat zat er ook in, in die zin dat hij het nu kennelijk ook op gravel op z'n heupen heeft gekregen.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ondertussen heeft Medvedev Garin letterlijk gesloopt.
Ze geven een walkover in de volgende ronde.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Middelkoop staat ondertussen op 1,5 game van de overwinning maar nu is z'n dubbelpartner op z'n snufferd gegaan bij een geslaagde poging om naar de bal te duiken en krijgt ie een medische timeout. Wie zegt er dat dubbel saai is?
Ja, dat denk ik ook wel. Hoop op Rafole #58.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Djokovic had Fedje in 3 sets verslagen.
Ik bedoel vooral dat hij over BO3 in een periode waarin Nadal de toernooien gebruikt als build up best kan winnen, of op een WTF. Maar niet in een finale van Roland Garros, het moment waarin Nadal jaarlijks piekt.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Interessant. En wat Tsitsipas betreft, bedoel je dan dat hij dat niveau niet kan volhouden of dat het conditioneel te zwaar wordt (neem aan het eerste)?
Voor Djokovic' GOAT-ambities lijkt het me wel heel ongunstig als Nadal hier wint en het Djokovic 18, Federer 20 en Nadal 21 wordt. Maar goed, als Djokovic Wimbledon en de US Open zou winnen (voor beide is hij bij de bookmakers zwaar favoriet) kan hij Nadal bij de AO 2022 al evenaren. Dat zou ik echt spektakel vinden. Nadal RG, Djokovic Wimbledon, de US Open en de AO. Dan staan ze 21-21. En Nadal die RG wint.
ja zonde, ik vind Middelkoop best goed spelen en vroeg me af of ie bij goed succes nog kans had om met Haase naar Tokyo te gaan. Maar die ligt er nu ook uit.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze geven een walkover in de volgende ronde.
Word nu lastig denk ik zal aan de inschrijvingen liggen. Koolhof zal de top 10 ook net niet gaan halen voor deadline datum anders was hij ook rechtsreeks geplaatst. Maar met Rojer zal hij er vermoedelijk wel in komen.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
ja zonde, ik vind Middelkoop best goed spelen en vroeg me af of ie bij goed succes nog kans had om met Haase naar Tokyo te gaan. Maar die ligt er nu ook uit.
O, zo, ik snap het. Ik vond Nadal alleen in zijn laatste partij - tegen Norrie - niet erg sterk. Meer dan 30 EU's (ook meer dan 30 winners trouwens).quote:Op zondag 6 juni 2021 18:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat hij over BO3 in een periode waarin Nadal de toernooien gebruikt als build up best kan winnen, of op een WTF. Maar niet in een finale van Roland Garros, het moment waarin Nadal jaarlijks piekt.
Ja, inderdaad. Geen gezicht. Overigens zie je dat nu ook steeds vaker op abri's, met foto's van vrouwen met "een paar pondjes meer."quote:
Toch gebeurt het, Leicester werd kampioen (5000 tegen 1), Denemarken en Griekenland werden ook Europees kampioen.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In dat geval zou ik flink geld inzetten op Oostenrijk als Europees kampioen voetbal. Of op Mick Schumacher vanmiddag bij de grand prix. Die quoteringen zijn zo hoog omdat het toch nooit gebeurt. In tennis is het iets anders omdat het 1 tegen 1 is en je altijd geblesseerd kunt raken, maar dan nog zijn de kansen natuurlijk buitengewoon klein.
CharisteasGODquote:Op zondag 6 juni 2021 19:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Toch gebeurt het, Leicester werd kampioen (5000 tegen 1), Denemarken en Griekenland werden ook Europees kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |