'Ze maken wel geluid, maar zeggen niets'.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:58 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal is echt het idool van Swiatek. ''Ik ben geen Nadal, maar ik ben wel heel blij met hoe ik vandaag heb gespeeld''. Dat soort teksten. Lief meisje. Verliest ook niet snel een set op Roland Garros.
Tegen Gasquet duurde de 6-2-set 39 minuten. Vind je dat lang? De eerste set (die was 6-0) duurde 27 minuten. Ik vind Nadal ook vaak traag, maar zou het kunnen dat het minder is geworden?quote:Op maandag 7 juni 2021 22:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En bij Nadal zijn setjes van 6-2 al lang.
Het is zeker minder geworden. Nu Rafa ouder is speelt hij veel aanvallender en zijn de rallies veel korter.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tegen Gasquet duurde de 6-2-set 39 minuten. Vind je dat lang? De eerste set (die was 6-0) duurde 27 minuten. Ik vind Nadal ook vaak traag, maar zou het kunnen dat het minder is geworden?
Shot clock helpt wellicht wat.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tegen Gasquet duurde de 6-2-set 39 minuten. Vind je dat lang? De eerste set (die was 6-0) duurde 27 minuten. Ik vind Nadal ook vaak traag, maar zou het kunnen dat het minder is geworden?
Precies dat ja. Ik heb vooralsnog niet de indruk dat hij de rally's korter wilt houden?quote:
Nadal én Djokovic hebben allebei een opslagritueel van 30 seconden zoals je weet, waardoor die partijen van hun lang lijken. In feite kijk je per game 5 minuten naar djoko die de bal stuitert en nadal die zn short uit zn bilnaad plukt en het bezweette haar achter zn oor legt. Dat ritueel is niet echt sneller geworden. Qua rally is het wel iets korter geworden, vermoed ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel, want door de shot clock mogen ze er geen 30 seconden meer over doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:41 schreef Sfeermaker het volgende:
5 minuten naar djoko die de bal stuitert en nadal die zn short uit zn bilnaad plukt en het bezweette haar achter zn oor legt. Dat r
Bullshit Russian vs Vadermeppert is altijd de moeite waard. Ik hoop ook dat ze alles uit de kast halen om elkaar uit hun concentratie te brengenquote:
Klopt idd, maar ik krijg niet de indruk dat de umpires daar zo streng op zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jawel, want door de shot clock mogen ze er geen 30 seconden meer over doen.
Mwah, als die klok afloopt is het een waarschuwing he. Vergis je niet, de meeste van die rituelen duurden veel langer dan 25 seconden (in Nadal zijn geval zelfs in returngames). Ze blijven er nu toch binnen of bijna binnen. Dat scheelt je per gespeeld punt zo 10-20 seconden.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:48 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Klopt idd, maar ik krijg niet de indruk dat de umpires daar zo streng op zijn.
Nou, het is interessant dat je dat zegt. Dat gevoel heb ik op dit moment ook niet zo. Nadal speelt ook niet enorm aanvallend (meer). Want niet zolang geleden heeft Nadal wel een tijdje heel aanvallend gespeeld, met een harde service waarbij hij een hoop aces sloeg, en hij veel naar het net toe kwam. Moet zeggen dat hij dit heel goed deed, maar het lijkt alsof hij weer een beetje in zijn oude patroon ''terugvalt'' nu. Wat opzich niet slecht is natuurlijk. Hij heeft daar immers veel mee gewonnen, maar moet nog wel even zien of zijn lichaam dat nog aan kan. Vooral als hij straks 4 en 5 setters krijgt.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Precies dat ja. Ik heb vooralsnog niet de indruk dat hij de rally's korter wilt houden?
Denk wel dat je gelijk hebt, maar gevoelsmatig duurt het nog steeds te lang en het is net alsof ze het ritueel sneller instarten na ieder punt.=-Pquote:Op dinsdag 8 juni 2021 10:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mwah, als die klok afloopt is het een waarschuwing he. Vergis je niet, de meeste van die rituelen duurden veel langer dan 25 seconden (in Nadal zijn geval zelfs in returngames). Ze blijven er nu toch binnen of bijna binnen. Dat scheelt je per gespeeld punt zo 10-20 seconden.
Ja dat gravelseizoen deed Medvedev best wel aardig, finale in Barcelona en in MC van Djoko en Tsitsi winnenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
6-1 H2H voor Medvedev, inclusief de enige op gravel.
Goeie zaak vin dik dat, ook dat ze er bij Nadal gewoon streng op zijn. Ben fan van hem, maar het mag niet zo zijn dat hij meer tijd/coulance krijgt dan anderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |