GwaiLow gooit er een paar duizendjes tegenaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
bij de bookies is het 50/50 na set 2.
Roger staat echter op instorten.
En als Fedje toch wint hep ie het altijd gewetenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
GwaiLow gooit er een paar duizendjes tegenaan.
WildCard voor Stuttgartquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:15 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hij kan vast een grasbaan gaan opzoeken.
Op deze wedstrijd absoluut niet. Zo onvoorspelbaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
GwaiLow gooit er een paar duizendjes tegenaan.
Neuh, anders moeten ze ook niet om 21u beginnen elke dag met een avondwedstrijd.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Pakt de set alsnog.
Gaan ze dit nog afkappen ivm de nacht?
DIEP IN DE NACHTquote:Op zondag 6 juni 2021 00:02 schreef Pino112 het volgende:
Pakt de set alsnog.
Gaan ze dit nog afkappen ivm de nacht?
Ze hadden beter een jaar kunnen wachten met de avond sessies. Spelers zitten hier ook niet op te wachten en dan ook nog eens zonder publiek.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Neuh, anders moeten ze ook niet om 21u beginnen elke dag met een avondwedstrijd.
Vanaf volgende week wel publiek, geloof ik..quote:Op zondag 6 juni 2021 00:16 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ze hadden beter een jaar kunnen wachten met de avond sessies. Spelers zitten hier ook niet op te wachten en dan ook nog eens zonder publiek.
Zou wel triest zijn als dit het afscheid van Federer op RG is. Om 2:00 in een leeg stadionquote:Op zondag 6 juni 2021 00:16 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ze hadden beter een jaar kunnen wachten met de avond sessies. Spelers zitten hier ook niet op te wachten en dan ook nog eens zonder publiek.
Avondklok gaat 9 juni naar 23:00quote:Op zondag 6 juni 2021 00:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vanaf volgende week wel publiek, geloof ik..
Maar Federer wil wel tot 2.00 door, levert de break meteen weer in
Vanaf donderdag geen officiële avondsessies meer. Maar op vrijdag kan je met twee mannen halve finales natuurlijk ook in die situatie terecht komen.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dan moet het publiek na de 2e set weg bij een lange wedstrijd? Dat werkt ook niet echt
Dat is deze week al een paar keer gebeurd, poorten sluiten om 20.45u.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dan moet het publiek na de 2e set weg bij een lange wedstrijd? Dat werkt ook niet echt
Achja wedstrijd ritme is nu het belangrijkst voor wimbledon. Dat heeft hij nu gelukkig.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:43 schreef Ambrosius het volgende:
En GSM, de volgende ronde zal het een stuk beter moeten.
Wat een lafbek.quote:
Djokovic dus een halve walkover naar de halve finale.quote:
Hoe moet je dan ooit in ritme/vorm komen? Volgens mij is dit niet ongebruikelijk en in het verleden vaker gebeurd.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:36 schreef macca728 het volgende:
Blijf dan lekker thuis Fed als je het niet aankan.
Ik overweeg een paar duizendjes in te zetten op Garin. Doen?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:34 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Op deze wedstrijd absoluut niet. Zo onvoorspelbaar.
Ik zou het zeker niet doen. Als Medvedev er zin in heeft, is hij denk ik gewoon beter. Het lijkt mij een slag in de lucht. Ik zou eerder geld op Sinner zetten tegen Nadal (dat doe ik trouwens ook).quote:Op zondag 6 juni 2021 10:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik overweeg een paar duizendjes in te zetten op Garin. Doen?
Nah, weet niet wat jouw bankroll is natuurlijk. Maar zou 'm zeker niet high spelen. Je kan er een klein funbetje op gooien, maar Medvedev staat deze Roland Garros goed te spelen, en Garin heeft al aardig wat pittige duels gehad.quote:Op zondag 6 juni 2021 10:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik overweeg een paar duizendjes in te zetten op Garin. Doen?
Hoeveel krijg je voor Sinner? Denk overigens wel dat Nadal gewoon wint, maar als de odd erg goed is dan kan je die natuurlijk niet laten liggen.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou het zeker niet doen. Als Medvedev er zin in heeft, is hij denk ik gewoon beter. Het lijkt mij een slag in de lucht. Ik zou eerder geld op Sinner zetten tegen Nadal (dat doe ik trouwens ook).
8,50 op Unibetquote:Op zondag 6 juni 2021 11:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je voor Sinner? Denk overigens wel dat Nadal gewoon wint, maar als de odd erg goed is dan kan je die natuurlijk niet laten liggen.
Zodat je je geld weggooit?quote:Op zondag 6 juni 2021 11:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hoeveel krijg je voor Sinner? Denk overigens wel dat Nadal gewoon wint, maar als de odd erg goed is dan kan je die natuurlijk niet laten liggen.
over 33.5 games @ nishikori match 1.89quote:Op zondag 6 juni 2021 11:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De backodds van Sinner zijn 9.quote:Op zondag 6 juni 2021 11:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, omdat je nooit weet wat er gebeurt.quote:
In dat geval zou ik flink geld inzetten op Oostenrijk als Europees kampioen voetbal. Of op Mick Schumacher vanmiddag bij de grand prix. Die quoteringen zijn zo hoog omdat het toch nooit gebeurt. In tennis is het iets anders omdat het 1 tegen 1 is en je altijd geblesseerd kunt raken, maar dan nog zijn de kansen natuurlijk buitengewoon klein.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, omdat je nooit weet wat er gebeurt.
Dat Oostenrijk Europees kampioen voetbak wordt, is neem ik aan (heb geen verstand van voetbal) ongeveer net zo groot als de kans dat Botic van de Zandschulp Wimbledon wint. Dat lijkt me irreëel, net als Mick Schumacher die de F1 straks wint. Dat Sinner van Nadal wint, verwacht ik niet, maar ik sluit het ook niet uit. Ik wed al jaren op die manier, en de resultaten zijn ernaar.quote:Op zondag 6 juni 2021 13:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In dat geval zou ik flink geld inzetten op Oostenrijk als Europees kampioen voetbal. Of op Mick Schumacher vanmiddag bij de grand prix. Die quoteringen zijn zo hoog omdat het toch nooit gebeurt. In tennis is het iets anders omdat het 1 tegen 1 is en je altijd geblesseerd kunt raken, maar dan nog zijn de kansen natuurlijk buitengewoon klein.
Medvedev sowieso niet. Tsitsipas kan dat over een BO3, waar Nadal iets minder op zijn topniveau acteert. In een finale van Roland Garros absoluut niet. Djokovic is de enige die misschien kans maakt, maar die mikt verwacht ik meer op Wimbledon. Ik vond het niet echt naar een topniveau toegroeien, maar wie weet..quote:Op zondag 6 juni 2021 13:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat Oostenrijk Europees kampioen voetbak wordt, is neem ik aan (heb geen verstand van voetbal) ongeveer net zo groot als de kans dat Botic van de Zandschulp Wimbledon wint. Dat lijkt me irreëel, net als Mick Schumacher die de F1 straks wint. Dat Sinner van Nadal wint, verwacht ik niet, maar ik sluit het ook niet uit. Ik wed al jaren op die manier, en de resultaten zijn ernaar.![]()
Denk jij dat Djokovic, Tsitsipas of Medvedev Nadal kan stoppen of ook niet?
Interessant. En wat Tsitsipas betreft, bedoel je dan dat hij dat niveau niet kan volhouden of dat het conditioneel te zwaar wordt (neem aan het eerste)?quote:Op zondag 6 juni 2021 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Medvedev sowieso niet. Tsitsipas kan dat over een BO3, waar Nadal iets minder op zijn topniveau acteert. In een finale van Roland Garros absoluut niet. Djokovic is de enige die misschien kans maakt, maar die mikt verwacht ik meer op Wimbledon. Ik vond het niet echt naar een topniveau toegroeien, maar wie weet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |