SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Als mijn pa wat gedronken heeft komt hij altijd aan met: hoe gaat dat nummer ook alweer met die trompetten en die vrouw die zingt over bed ofzo
Dit wil hij altijd horen dan
Ik vergat gewoon dat het alweer zaterdag isquote:
Fijn toch dat je het naar je zin hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vergat gewoon dat het alweer zaterdag is![]()
Maar, maandag mag ik weer
Misschien heb ik het een beetje naar mijn zin op werk![]()
lekker begin overigens. Net in het begin van de corona crisis. In 4 weken 2x 2500 hesjes gedrukt
Dat dusquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn toch dat je het naar je zin hebt.
quote:
Ik heb een boel zeer outlandish shit inderdaadquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:28 schreef shiitake het volgende:
Ik hoor nummers die ik nog niet ken. Leuk!
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een boel zeer outlandish shit inderdaad
quote:
echt welquote:
maar morgen vrijquote:
Mijn lichaam doet niet meer aan uitslapen.quote:
Oh wacht, ik word morgen ook gewoon om 6 uur wakker want WAAROM OOK NIET!?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn lichaam doet niet meer aan uitslapen.
waar ligt jouw smaak een beetje qua muziek?quote:
Oh wat vind ik dat ergquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je mag best wat langer doorgaan met draaien hoor
Variabel, kan ook 11:00 wo.... oh wacht nee dat niet meerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:35 schreef knokkels het volgende:
zo dan. ik kom praktisch exact uit op 23:00
Ja, in een cover van Apoptygma Berzerkquote:
Lastig om dat zo even te benoemen, jaren 80 bijvoorbeeld Depeche Mode, Tears for Fears, Pet Shop Boys, maar ook muziek van nu. Best wel breed.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
waar ligt jouw smaak een beetje qua muziek?
Hoe zullen we onze band eens noemen? Wat dacht je van Apoptygma Berzerk??? Ja prima! Leuk!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, in een cover van Apoptygma Berzerk
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:44 schreef just me het volgende:
Happy welcome back knokkels, dank voor de muziekjes maar ik ga aftaaien
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe zullen we onze band eens noemen? Wat dacht je van Apoptygma Berzerk??? Ja prima! Leuk!
Welterusten just mequote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:44 schreef just me het volgende:
Kijk, dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lastig om dat zo even te benoemen, jaren 80 bijvoorbeeld Depeche Mode, Tears for Fears, Pet Shop Boys, maar ook muziek van nu. Best wel breed.
Niet direct psb maar toch een beetjequote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lastig om dat zo even te benoemen, jaren 80 bijvoorbeeld Depeche Mode, Tears for Fears, Pet Shop Boys, maar ook muziek van nu. Best wel breed.
Sowieso!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:46 schreef livelink het volgende:
Dit nummer klinkt toch mooier in het Duits.
Trustenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:44 schreef just me het volgende:
zeker welquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:46 schreef livelink het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:44 schreef just me het volgende:
Ja dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:46 schreef livelink het volgende:
kwam deze later uit?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:50 schreef DJ11 het volgende:
Er bestaat een album met remixes die PSB voor anderen hebben gemaakt (Disco 4), maar daar staat deze gek genoeg niet op.
Ja die niet te vergeten inderdaad. Ik kwam toevallig eens achter zo'n pareltje: Listening.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:50 schreef DJ11 het volgende:
Er bestaat een album met remixes die PSB voor anderen hebben gemaakt (Disco 4), maar daar staat deze gek genoeg niet op.
yayquote:
Nee, veel eerder juist. Dit was eigenlijk hun eerste remix voor een andere artiest die niks te maken had met iets dat ze zelf hadden geproduceerd.quote:
Ja, erg goed nummer. Geschreven voor A-ha zanger Morten Harket. Het staat - in zijn uitvoering - op diens solo-album uit 2012.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja die niet te vergeten inderdaad. Ik kwam toevallig eens achter zo'n pareltje: Listening.
Ik kan deze remix aanraden:quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:56 schreef shiitake het volgende:
Ja Kim is ook goed.Die luister ik ook nog regelmatig. En Blondie en Heart bijvoorbeeld.
Ben je toevallig bekend met Hole, die ietwat "aparte" ex van Kurt Cobain?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:56 schreef shiitake het volgende:
Ja Kim is ook goed.Die luister ik ook nog regelmatig. En Blondie en Heart bijvoorbeeld.
Ik heb weleens van die dagen dat ik bijvoorbeeld veel naar een bepaalde groep/artiest luister, zoals A-ha. En toen kwam ik het nummer tegen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Ja, erg goed nummer. Geschreven voor A-ha zanger Morten Harket. Het staat - in zijn uitvoering - op diens solo-album uit 2012.
Hmmmm, die *had* ik dus. Never mindquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben je toevallig bekend met Hole, die ietwat "aparte" ex van Kurt Cobain?
Zegt me niet zo gauw iets wat muziek betreft.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben je toevallig bekend met Hole, die ietwat "aparte" ex van Kurt Cobain?
courtney lovequote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zegt me niet zo gauw iets wat muziek betreft.
ahh, checkquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ken haar wel, maar ik geloof niet dat ik wat van haar geluisterd heb.
Fogelquote:
Dit klinkt alsof ik een reputatie hebquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fogel![]()
Okee, ik blijf nog wel even geloof ik
Bolk!quote:
en een vet goeie ookquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ik een reputatie heb
[..]
Hoe is het in hetr Noorse landschap?quote:
Ben je nu met jezelf in gesprek?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is het in hetr Noorse landschap?
Ook heel warm heb ik gehoord uit betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is het in hetr Noorse landschap?
uhhh jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Bij mijn weten primaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe is het in het Overijsselse landschap?
quote:
Molokoquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:18 schreef livelink het volgende:
Dit had zo een verzoek van mij kunnen zijn geweest. En dan ook nog deze lekkere lange versie!!!
detailsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:28 schreef brother52 het volgende:
Oei, ze zit er een paar keer behoorlijk naast.
quote:
Dit of de vorige?quote:
Lemon Jelly, uiteraardquote:
Prima ditquote:
Maar wel op alle slakken zout leggen...quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:40 schreef knokkels het volgende:
levenslessen van DJ Knokkels: Eendjes in het water niet doodknuppelen, bijvoorbeeld
Slakken zijn dan ook vet gevaarlijk. Je kunt er zomaar over uitglijden #truestoryquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wel op alle slakken zout leggen...
Zekerquote:
konijn in een koplamp zelfs.quote:
quote:
het is zo overquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:50 schreef brother52 het volgende:
Dit zou zo jazz kunnen zijn… dat werkt ook op mijn zenuwen.
Je hoeft hem niet af te kappen hoorquote:
scherp!quote:
Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:52 schreef Fogel het volgende:
Ik moet even wat andere dingen gaan doen. Thanks voor het stuk show wat ik meekreeg
alstuquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:52 schreef Fogel het volgende:
Ik moet even wat andere dingen gaan doen. Thanks voor het stuk show wat ik meekreeg
Je nieuwe schuurtje is toch niet ingestort?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:52 schreef Fogel het volgende:
Dat zou niet goed zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je nieuwe schuurtje is toch niet ingestort?
Vet, ik hou van slechte smaakquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat maakt de rest heel boos, ik heb een slechte smaak.
Veel erger dan Phil Collins kan het nooit zijn… tenzij je met iets van Bon Jovi komt natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat maakt de rest heel boos, ik heb een slechte smaak.
Ik ga zo ook wel afsluiten, eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:58 schreef knokkels het volgende:
Pfff, vroeger was ik nog wakker rond middernacht.
Gaat allemaal niet zo soepel meer
Phil Collins kwam alleen voorbij vanwege Fogel's plaatjequote:Op zondag 6 juni 2021 00:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Veel erger dan Phil Collins kan het nooit zijn… tenzij je met iets van Bon Jovi komt natuurlijk.
closing time komt er over 2.5 nummer aanquote:Op zondag 6 juni 2021 00:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook wel afsluiten, eerlijk gezegd
Semisonicquote:Op zondag 6 juni 2021 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
closing time komt er over 2.5 nummer aan
Oké, dan wacht ik dat nog even afquote:Op zondag 6 juni 2021 00:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
closing time komt er over 2.5 nummer aan
en toch is ie haske relevant want slaapgerelateerdquote:Op zondag 6 juni 2021 00:08 schreef BasEnAad het volgende:
Hier kan ik met mn slechte smaak echt niet tegenop![]()
Daag hem nou niet uit…quote:
quote:
Beter dan André Hazes met zijn laatste rondje.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit draaiden ze altijd in een voormalige kroeg hier in de stad. Dan wist je dat je moest oprotten...
Ik ben het hier wel mee eensquote:Op zondag 6 juni 2021 00:17 schreef livelink het volgende:
Zo, even een korte evaluatie van de herintree van DJ knokkels.
Na een chaotisch begin ging het eigenlijk best soepel![]()
Ik moet wel nog een beetje wennen aan het abrupt afbreken van nummers, maar verder geen klachten.
Lekkere muziek ook![]()
Kortom; voor herhaling vatbaar.
Dat is echt afschuwelijk jaquote:Op zondag 6 juni 2021 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Beter dan André Hazes met zijn laatste rondje.
Welke kroeg was dat?quote:Op zondag 6 juni 2021 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit draaiden ze altijd in een voormalige kroeg hier in de stad. Dan wist je dat je moest oprotten...
Naar dat abrupt afbreken moet ik nog even kijken want meestal zit er een fadeout in...quote:Op zondag 6 juni 2021 00:17 schreef livelink het volgende:
Zo, even een korte evaluatie van de herintree van DJ knokkels.
Na een chaotisch begin ging het eigenlijk best soepel![]()
Ik moet wel nog een beetje wennen aan het abrupt afbreken van nummers, maar verder geen klachten.
Lekkere muziek ook![]()
Kortom; voor herhaling vatbaar.
Gewoon een ander programma dan WinAmp kiezen.quote:Op zondag 6 juni 2021 00:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Naar dat abrupt afbreken moet ik nog even kijken want meestal zit er een fadeout in...
Met SAM gebeurt dat niet, winamp/dsp dus blijkbaar anders.![]()
Ik ben nog wat roestig
wel toch, semisonic - closing timequote:Op zondag 6 juni 2021 00:19 schreef DJ11 het volgende:
Geen eindtune? Good-byee......![]()
Bedankt Knokkels, als vanouds weer
Slaap lekker Elfquote:Op zondag 6 juni 2021 00:21 schreef DJ11 het volgende:
Welterusten, dan wel een fijne voortzetting van deze nacht
SAMquote:Op zondag 6 juni 2021 00:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon een ander programma dan WinAmp kiezen.
Goedemorgen Mad en livelink!quote:
Goeiemorgen Meltingquote:
Doe je goed.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:02 schreef just me het volgende:
[..]
Goeiemorgen Melting
Mooie dag voor mij om te gaan golfen en na afloop een biertje te drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde dienstmededeling
quote:Op zondag 6 juni 2021 15:09 schreef DJ11 het volgende:
Dienstmededeling voor collega @:Peaceman
De blauwe uil heeft een grasspriet in de gele emmer laten vallen. Ik herhaal: de blauwe uil heeft een grasspriet in de gele emmer laten vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde dienstmededeling
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Wel aardig van Mad dat hij je een lekker biertje liet drinken. Zou toch jammer zijn geweest als het een vies biertje had moeten zijnquote:Op zondag 6 juni 2021 18:43 schreef just me het volgende:
Heerlijk gegollfd vandaag en na, afloop, in opdracht van Mad 1 lekker biertje genomen
Dan had het ik het afgeslagenquote:Op zondag 6 juni 2021 18:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel aardig van Mad dat hij je een lekker biertje liet drinken. Zou toch jammer zijn geweest als het een vies biertje had moeten zijn
Ik ben helaas nauwelijks buiten geweest vandaag. Alleen om de was op te hangen. Ik ga zometeen nog wel wandelen. Had vandaag zo'n baaldag. Heb ik wel vaker op zondag. Nergens zin in en zo. Maar fijn dat jij zo'n leuke dag hebt gehadquote:Op zondag 6 juni 2021 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
Dan had het ik het afgeslagen
maar het was echt super weer om buiten te zijn de hele dag!
Hoop dat het wandelen je wat van het baal gevoel kan afhelpen !! En het golfen zorgt er bij mij voor dat ik naar buiten " moet" .quote:Op zondag 6 juni 2021 18:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben helaas nauwelijks buiten geweest vandaag. Alleen om de was op te hangen. Ik ga zometeen nog wel wandelen. Had vandaag zo'n baaldag. Heb ik wel vaker op zondag. Nergens zin in en zo. Maar fijn dat jij zo'n leuke dag hebt gehad
Ja, heeft zeker geholpen. Ik ben net terug; het was heerlijk weer om te lopen.quote:Op zondag 6 juni 2021 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
Hoop dat het wandelen je wat van het baal gevoel kan afhelpen !! En het golfen zorgt er bij mij voor dat ik naar buiten " moet" .
Mooi zo !! Ik heb vandaag op de baan ook genoten van vogels, konijnen maar minder genoten dat die schattige kleine gansjes voor mega veel poep zorgenquote:Op zondag 6 juni 2021 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, heeft zeker geholpen. Ik ben net terug; het was heerlijk weer om te lopen.
Goedemorgen livelink.quote:
Elke dag een stapje beter, dank je.quote:
Wordt het weer zo'n dag ja?quote:Op maandag 7 juni 2021 07:39 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Vandaag het hoofd weer koel houden menschen
Het is zo'n dag om heel, heel weinig te doenquote:
Goed idee.quote:Op maandag 7 juni 2021 11:46 schreef just me het volgende:
[..]
Het is zo'n dag om heel, heel weinig te doen
Heerlijk. Ik ga vanavond of morgen nog even met wat oude badlakens aan de gang bij andere ramen (en in het nieuwe huis komt er gewoon weer een fatsoenlijk ding op het zolderraam)quote:Op maandag 7 juni 2021 15:22 schreef just me het volgende:
Ik ben nu ook super blij met de jaloezieën bij de voorramen, ze houden de warmte ook tegen!
Alles is geoorloofd als het helptquote:Op maandag 7 juni 2021 15:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ga vanavond of morgen nog even met wat oude badlakens aan de gang bij andere ramen (en in het nieuwe huis komt er gewoon weer een fatsoenlijk ding op het zolderraam)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2021 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor jullie kaartje...![]()
Ze halen je goed door de molen zeg en ze laten dus niet gaan met de woorden: we weten het ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom zelden of nooit bij een dokter en deze check bevestigt in principe waarom niet. Nu nog even de exceptie(s) achterhalen en dan ben ik er klaar mee...quote:Op maandag 7 juni 2021 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze halen je goed door de molen zeg en ze laten dus niet gaan met de woorden: we weten het ook niet hoor
Bekijken ze met die MRI ook je hoofd/hersenen?quote:Op maandag 7 juni 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom zelden of nooit bij een dokter en deze check bevestigt in principe waarom niet. Nu nog even de exceptie(s) achterhalen en dan ben ik er klaar mee...
Ze hebben mij mij ooit een hersenscan gemaakt en ik kan me er totaal niets meer van herinnerenquote:Op maandag 7 juni 2021 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bekijken ze met die MRI ook je hoofd/hersenen?
Niet als dat niet nodig is...quote:Op maandag 7 juni 2021 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bekijken ze met die MRI ook je hoofd/hersenen?
quote:Op maandag 7 juni 2021 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben mij mij ooit een hersenscan gemaakt en ik kan me er totaal niets meer van herinneren
Je gaat toch niet insinueren dat ze mijn hersens hebben meegenomen of zo ?quote:
Ik kreeg van de neuroloog na de MRI te horen: goed nieuws, u heeft inhoud in uw hoofd zitten. Was leuke man, vlak voor z’n pensioen, nam echt de tijd voor patiëntenquote:Op maandag 7 juni 2021 20:22 schreef just me het volgende:
[..]
Ze hebben mij mij ooit een hersenscan gemaakt en ik kan me er totaal niets meer van herinneren
Zo zouden er meer moeten zijnquote:Op maandag 7 juni 2021 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kreeg van de neuroloog na de MRI te horen: goed nieuws, u heeft inhoud in uw hoofd zitten. Was leuke man, vlak voor z’n pensioen, nam echt de tijd voor patiënten
Je niets herinneren na een hersenscan is nooit grappig...quote:Op maandag 7 juni 2021 20:39 schreef just me het volgende:
[..]
Je gaat toch niet insinueren dat ze mijn hersens hebben meegenomen of zo ?
quote:Op maandag 7 juni 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je niets herinneren na een hersenscan is nooit grappig...
quote:Op maandag 7 juni 2021 19:56 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor jullie kaartje...![]()
Er ontgaan mij nogal wat dingen hier. Heftig hoor. Veel sterkte gewenst, hou je taai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hebt deze post van mij nog wel geliked:quote:Op maandag 7 juni 2021 23:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er ontgaan mij nogal wat dingen hier. Heftig hoor.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Melting is (veelal) niet beschikbaar/online en ik voorlopig ook even niet...
Thanks!quote:Veel sterkte gewenst, hou je taai!
Sssttttt.... 🤫🤐🤫🤐🤫quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:29 schreef just me het volgende:
goedemorgen
oh nu zit dat nummer " wij zijn oranje" weer in mijn hoofd, fijn die reclame![]()
oh die zal ik wel aan die andere reclame denkenquote:
Hier, dat krijg je er nou van...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:47 schreef just me het volgende:
[..]
oh die zal ik wel aan die andere reclame denken
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier, dat krijg je er nou van...
[ afbeelding ]
Op zich fijn, maar ik ben wel klaar hier in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:03 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijn dat ze je zo goed onderzoeken MadMaster en fijn dat de uitkomsten van deze onderzoeken positief zijn. Al is het wel heel irritant om iets te hebben en dat ze niet kunnen vinden waar het vandaan komt. Been there, done that.
Sorry is indirect mijn schuldquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Moest dat nou, dat hoofd van Dreetje nog voor ik ontbijt heb gehad?
Ik heb DRE UIT naar dat nummer ge-sms'tquote:Op dinsdag 8 juni 2021 07:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier, dat krijg je er nou van...
[ afbeelding ]
Een damesdagcommissie is nooit leuk. Al het slechte in 1 woord verenigd. Alsof commissie, dag en dames afzonderlijk al niet erg genoeg is. Dat wordt een enkeltje Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:16 schreef just me het volgende:
Wat niet mijn schuld is is de ruzie in de damesdagcommissie van mijn club. Onderlinge mailwisselingen werden naar alle dames gestuurd met als gevolg dat een van de "dames" door het bestuur uit de commissie is gezet. En er moet nu een hele nieuwe commissie komen. Fijn dadelijk een overleg met het bestuur 25 dames, Villa Kakelbont![]()
Ik ga 1 wijze opmerking maken en dat is praat met elkaar en niet over elkaar (zal ik wel weer ergens gestolen hebben) maar jeetje... de gemiddelde leeftijd is boven de 70
Het lijkt te helpen als je naar beneden blijft scrollen ipv naar boven.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb DRE UIT naar dat nummer ge-sms't
Hopen dat het helpt
Ja dat snap ik welquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich fijn, maar ik ben wel klaar hier in het ziekenhuis.
Ik wil uiterlijk vanavond naar huis. Als ze me terug willen hebben voor iets, dan ben ik er binnen 20 minuten weer...
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:16 schreef just me het volgende:
Wat niet mijn schuld is is de ruzie in de damesdagcommissie van mijn club. Onderlinge mailwisselingen werden naar alle dames gestuurd met als gevolg dat een van de "dames" door het bestuur uit de commissie is gezet. En er moet nu een hele nieuwe commissie komen. Fijn dadelijk een overleg met het bestuur 25 dames, Villa Kakelbont![]()
Ik ga 1 wijze opmerking maken en dat is praat met elkaar en niet over elkaar (zal ik wel weer ergens gestolen hebben) maar jeetje... de gemiddelde leeftijd is boven de 70
Maak er dan een damesavondcommissie van, dat klinkt al net wat minder belegen.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik had nog nooit van een damesdagcommissie gehoord. Is die ook echt nodig?
Ja precies.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Maak er dan een damesavondcommissie van, dat klinkt al net wat minder belegen.
Ik ben mijn kam al een weekje kwijt en kam mijn haren nu met de luizenkam die ik nog heb liggen. Maar zo zonder luizen is het best een prima ding.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:29 schreef livelink het volgende:
Valt het op dat ik het begin van de werkdag aan het uitstellen ben met zinloos posten
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:29 schreef livelink het volgende:
Valt het op dat ik het begin van de werkdag aan het uitstellen ben met zinloos posten
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 08:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Een damesdagcommissie is nooit leuk. Al het slechte in 1 woord verenigd. Alsof commissie, dag en dames afzonderlijk al niet erg genoeg is. Dat wordt een enkeltje Rijdende Rechter.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:15 schreef just me het volgende:
Wat een heerlijke dag! Super gegolfd en daarna met een aantal dames het terras bij het clubhuis vrij gemaakt van onkruid
Nu ben ik lekker moe![]()
Niet bepaald...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:17 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Klinkt heel goed. En dan is de damesdagcommissie ook nog goed bezig geweest.
Ja, het is triest inderdaad. Je staat er goed in, lijkt me. Niet mee bemoeien en lekker genieten van wat wel positieve energie geeft.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
Niet bepaald...
voorbeeld: Ze heeft me huilend opgebeld, ja joh, ze loopt toch altijd te jankenEn dan heb ik het over vrouwen tussen de 60 en 70 jaar.
Ik heb me voorgenomen om me er niet mee te bemoeien, ik kom graag om te golfen maar dat pesten en kijken wie aan welke kant staat daar heb ik geen zin in. Voorzitter heeft ons toegesproken voor de wedstrijd en we mochten inhoudelijk niet reageren! Ze zoeken het maar uit, ik ga genieten van dat balletje dat ik gewonnen heb
Dat ik thuis ben?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Oost west, thuis best
Vindt mw MM het niet eng?
Welkom thuis! Geniet van je eigen omgeving!quote:
Yay!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom thuis! Geniet van je eigen omgeving!
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:15 schreef MadMaster het volgende:
We zijn er alleen net achter gekomen dat onze zaterdag aangeschafte gebakken scholletjes nog in de 2e ambulance achtergebleven zijn...
Is toch ook gunstig voor julliequote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok dan, er hangt een bord van een makelaar op het huis van de buren met de tekst ‘onder voorbehoud verkocht’. Ik weet wat de buurman beweerde dat het taxatiebedrag was, ik kan bijna niet geloven dat die prijs nu ook echt geboden is.
Het is gewoon absurd hoeveel er nu op huizen geboden wordt. 10 tot 15% boven de vraagprijs is heel normaal.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ok dan, er hangt een bord van een makelaar op het huis van de buren met de tekst ‘onder voorbehoud verkocht’. Ik weet wat de buurman beweerde dat het taxatiebedrag was, ik kan bijna niet geloven dat die prijs nu ook echt geboden is.
Die kon ik ooit spelenquote:
Vraagprijs zegt niks, ik weet dat veel makelaars hier wat lager inzetten om zo veel interesse te wekken. Maar het huis van de buren is dus verkocht zonder dat het publiekelijk te koop heeft gestaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is gewoon absurd hoeveel er nu op huizen geboden wordt. 10 tot 15% boven de vraagprijs is heel normaal.
Kun je vast wennen voor wanneer jullie zelf verhuizen want dan krijgen jullie weer nieuwe burenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vraagprijs zegt niks, ik weet dat veel makelaars hier wat lager inzetten om zo veel interesse te wekken. Maar het huis van de buren is dus verkocht zonder dat het publiekelijk te koop heeft gestaan.
Krijgen we daar dus nog weer een keer nieuwe buren voordat we verhuizen.
Die smaakt prima.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 19:38 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
en geniet van je eigen koffie
Ik denk dat je vannacht in je eigen bed zonder toeters en bellen wel beter zult slapenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die smaakt prima.
Ben wel een vaatdoek, heb vannacht maar 2 uur geslapen...
Nieuwe klussende burenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Krijgen we daar dus nog weer een keer nieuwe buren voordat we verhuizen.
Ja, ik las het ook. Maar wij hebben niks gehoord, dus ik denk niet dat het de school van mijn zoon betreft.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 23:10 schreef just me het volgende:
Livelink, ik lees iets over zoekgeraakte eindexamen uitslagen, hoop dat dat niet de school van jouw zoon betreft!!!
Eerst morgen knokkels, dan overmorgen Symphquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:30 schreef just me het volgende:
Hieperdepiep hoera voor Symph
![]()
gefeliciteerd
goedemorgen
![]()
lekker geslapen in je eigen bed Mad ?
Ik ben dus te vroegquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eerst morgen knokkels, dan overmorgen Symph
Facebook vertelt je vanzelf wanneer iemand jarig is (anders gaat het bij mij ook mis hoor, vroeger onthield ik het van iedereen)quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben dus te vroegIk ga in een hoekje schamen!
Ik kom bij je staan hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had het gewoon verkeerd in mijn agenda gezet! Maakt niets uit, beter te vroeg dan te laatquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Facebook vertelt je vanzelf wanneer iemand jarig is (anders gaat het bij mij ook mis hoor, vroeger onthield ik het van iedereen)
Dan zeg je toch dat dat makkelijker is voor het geval ze in zijn been willen prikkenquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is een beetje raar, hij heeft een paar nieuwe bermuda’s omdat de rest niet meer paste, moeite gedaan om snel een paar nieuwe te kopen vanwege het mooie weer, wil hij er nu geen aandoen, want ‘als ik ergens heen moet dan doe ik geen korte broek aan’. Dat ‘ergens heen’ is vanmiddag naar de priklocatie
Gewoon een extra feestdagquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |