SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Als mijn pa wat gedronken heeft komt hij altijd aan met: hoe gaat dat nummer ook alweer met die trompetten en die vrouw die zingt over bed ofzo
Dit wil hij altijd horen dan
Ik vergat gewoon dat het alweer zaterdag isquote:
Fijn toch dat je het naar je zin hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vergat gewoon dat het alweer zaterdag is![]()
Maar, maandag mag ik weer
Misschien heb ik het een beetje naar mijn zin op werk![]()
lekker begin overigens. Net in het begin van de corona crisis. In 4 weken 2x 2500 hesjes gedrukt
Dat dusquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn toch dat je het naar je zin hebt.
quote:
Ik heb een boel zeer outlandish shit inderdaadquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:28 schreef shiitake het volgende:
Ik hoor nummers die ik nog niet ken. Leuk!
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb een boel zeer outlandish shit inderdaad
quote:
echt welquote:
maar morgen vrijquote:
Mijn lichaam doet niet meer aan uitslapen.quote:
Oh wacht, ik word morgen ook gewoon om 6 uur wakker want WAAROM OOK NIET!?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn lichaam doet niet meer aan uitslapen.
waar ligt jouw smaak een beetje qua muziek?quote:
Oh wat vind ik dat ergquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je mag best wat langer doorgaan met draaien hoor
Variabel, kan ook 11:00 wo.... oh wacht nee dat niet meerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:35 schreef knokkels het volgende:
zo dan. ik kom praktisch exact uit op 23:00
Ja, in een cover van Apoptygma Berzerkquote:
Lastig om dat zo even te benoemen, jaren 80 bijvoorbeeld Depeche Mode, Tears for Fears, Pet Shop Boys, maar ook muziek van nu. Best wel breed.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
waar ligt jouw smaak een beetje qua muziek?
Hoe zullen we onze band eens noemen? Wat dacht je van Apoptygma Berzerk??? Ja prima! Leuk!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, in een cover van Apoptygma Berzerk
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:44 schreef just me het volgende:
Happy welcome back knokkels, dank voor de muziekjes maar ik ga aftaaien
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe zullen we onze band eens noemen? Wat dacht je van Apoptygma Berzerk??? Ja prima! Leuk!
Welterusten just mequote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:44 schreef just me het volgende:
Kijk, dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lastig om dat zo even te benoemen, jaren 80 bijvoorbeeld Depeche Mode, Tears for Fears, Pet Shop Boys, maar ook muziek van nu. Best wel breed.
Niet direct psb maar toch een beetjequote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lastig om dat zo even te benoemen, jaren 80 bijvoorbeeld Depeche Mode, Tears for Fears, Pet Shop Boys, maar ook muziek van nu. Best wel breed.
Sowieso!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:46 schreef livelink het volgende:
Dit nummer klinkt toch mooier in het Duits.
Trustenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:44 schreef just me het volgende:
zeker welquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:46 schreef livelink het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:44 schreef just me het volgende:
Ja dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:46 schreef livelink het volgende:
kwam deze later uit?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:50 schreef DJ11 het volgende:
Er bestaat een album met remixes die PSB voor anderen hebben gemaakt (Disco 4), maar daar staat deze gek genoeg niet op.
Ja die niet te vergeten inderdaad. Ik kwam toevallig eens achter zo'n pareltje: Listening.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:50 schreef DJ11 het volgende:
Er bestaat een album met remixes die PSB voor anderen hebben gemaakt (Disco 4), maar daar staat deze gek genoeg niet op.
yayquote:
Nee, veel eerder juist. Dit was eigenlijk hun eerste remix voor een andere artiest die niks te maken had met iets dat ze zelf hadden geproduceerd.quote:
Ja, erg goed nummer. Geschreven voor A-ha zanger Morten Harket. Het staat - in zijn uitvoering - op diens solo-album uit 2012.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja die niet te vergeten inderdaad. Ik kwam toevallig eens achter zo'n pareltje: Listening.
Ik kan deze remix aanraden:quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:56 schreef shiitake het volgende:
Ja Kim is ook goed.Die luister ik ook nog regelmatig. En Blondie en Heart bijvoorbeeld.
Ben je toevallig bekend met Hole, die ietwat "aparte" ex van Kurt Cobain?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:56 schreef shiitake het volgende:
Ja Kim is ook goed.Die luister ik ook nog regelmatig. En Blondie en Heart bijvoorbeeld.
Ik heb weleens van die dagen dat ik bijvoorbeeld veel naar een bepaalde groep/artiest luister, zoals A-ha. En toen kwam ik het nummer tegen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:57 schreef DJ11 het volgende:
Ja, erg goed nummer. Geschreven voor A-ha zanger Morten Harket. Het staat - in zijn uitvoering - op diens solo-album uit 2012.
Hmmmm, die *had* ik dus. Never mindquote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben je toevallig bekend met Hole, die ietwat "aparte" ex van Kurt Cobain?
Zegt me niet zo gauw iets wat muziek betreft.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 22:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben je toevallig bekend met Hole, die ietwat "aparte" ex van Kurt Cobain?
courtney lovequote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:01 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zegt me niet zo gauw iets wat muziek betreft.
ahh, checkquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ken haar wel, maar ik geloof niet dat ik wat van haar geluisterd heb.
Fogelquote:
Dit klinkt alsof ik een reputatie hebquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fogel![]()
Okee, ik blijf nog wel even geloof ik
Bolk!quote:
en een vet goeie ookquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof ik een reputatie heb
[..]
Hoe is het in hetr Noorse landschap?quote:
Ben je nu met jezelf in gesprek?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is het in hetr Noorse landschap?
Ook heel warm heb ik gehoord uit betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is het in hetr Noorse landschap?
uhhh jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Bij mijn weten primaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoe is het in het Overijsselse landschap?
quote:
Molokoquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:18 schreef livelink het volgende:
Dit had zo een verzoek van mij kunnen zijn geweest. En dan ook nog deze lekkere lange versie!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |