Altijd grafstemming op dat Songfestivalquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:01 schreef Fascination het volgende:
Nou, dit klinkt alsof er een begrafenis komt.
Ik dacht eerder Noors.quote:
Nopequote:
Justice for Cliff Richard!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
La La La blijf ik een van de meest matige winnaars ooit vinden
Moet zeggen dat ik daar óók niet heel veel mee hebquote:
Ja, echt een gekochte overwinning.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
La La La blijf ik een van de meest matige winnaars ooit vinden
Nederlands is dan ook best een moeilijke taal om aan te leren lijkt mequote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kon er niets van maken. Laat staan Nederlands
Sowieso had het in Catalaans moeten gaan ookquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, echt een gekochte overwinning.
Je doet het topquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:05 schreef Sableheart het volgende:
Noors commentaar, inderdaad. Er zijn niet zo heel veel volledige versies te vinden, dus heb ik alleen gecontroleerd of alle nummers goed gingen, niet in welke taal het commentaar was.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:05 schreef usagi414 het volgende:
Ik ben er ook weer.
En @:Aoibhin wat ben je toch leuk
@Strani grijp even in.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je doet het top![]()
En niks mis met Noors
Ik dacht even "huh", maar oh ja, de Noren in de kelderquote:
Niet veel aan dit inderdaadquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:07 schreef Sableheart het volgende:
En ook in 1969 had men al door dat je gelegenheidspunten kon krijgen als je in de eigen taal van de juryleden zong.
Verder is er weinig aan.
Je moet er als publiek inderdaad niet aan denken dat je daar nu nog steeds zat.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:08 schreef Fred_B het volgende:
Het publiek klapt de handen stuk.
Ze zullen ook wel blij zijn dat het voorbij is.
Het is volgend jaar in Italië....quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je moet er als publiek inderdaad niet aan denken dat je daar nu nog steeds zat.
Met juryleden die een maximaal aantal punten konden verdelen verspreid over de inzendingen. 1 t/m 12 versie was er toen nog nietquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Hoe gaat de puntentelling eigenlijk? Net als in 1959?
Chaotisch verwacht ik als ik de uitslag bekijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Hoe gaat de puntentelling eigenlijk? Net als in 1959?
Ja ligt wrs aan mij.quote:
Jij en je man hebben nog niet veel gemistquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Helemaal vergeten![]()
Ff kijken of ik mijn man kan overhalen
Die tweequote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:12 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel een verdiende Spaanse winnaar hoor. Al zijn Eres Tu en Su Canción nog iets beter.
Gewoon Baila El Chiki Chiki en Do It For Your Lover vergeten te noemenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:12 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel een verdiende Spaanse winnaar hoor. Al zijn Eres Tu en Su Canción nog iets beter.
Geen enorme fan van deze, maar echt vele malen beter dan La La La inderdaadquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:13 schreef Sableheart het volgende:
Ok @:Strani, je mag vinden van La La La wat je wilt, maar dit is wel de betere van de twee Spaanse winnaars, hoor.
Ja La La La is subliem en Vivo Cantando is glorieus.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:13 schreef Sableheart het volgende:
Ok @:Strani, je mag vinden van La La La wat je wilt, maar dit is wel de betere van de twee Spaanse winnaars, hoor.
Mijn arme man leeft sowieso in een songfestivalhel de laatste wekenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij en je man hebben nog niet veel gemist![]()
Al is dit wel een hoogtepuntje, een van de winnaars!
Ik vind deze superleuk!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:13 schreef Sableheart het volgende:
Die hadden alleen gewonnen met een opblaasmaan op het podiumquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Gewoon Baila El Chiki Chiki en Do It For Your Lover vergeten te noemen
Hij was ook een keer mee naar EIC toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn arme man leeft sowieso in een songfestivalhel de laatste wekengelukkig vindt hij het wel leuk, zegt ‘ie en dan geloven we dat maar
WAUWquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:15 schreef koffieleuk het volgende:
Hij was er nog niet toen Lys Assia won.
Dat was een Frans meisje ergens in de jaren '80quote:
Klinkt tot nu ook wel echt prima jaquote:
Zeker, meer dan eens en hij was ook mee naar Düsseldorf. Op mijn beurt ga ik dan weer mee naar dingen die hij leuk vindt, zo houden we het in balansquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij was ook een keer mee naar EIC toch?Of herinner ik het me helemaal verkeerd
Met "Vuelve conmigo" op een van de ereplaatsen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja La La La is subliem en Vivo Cantando is glorieus.
(Maar Eres Tú is de beste Spaanse inzending ooit)
Maar niet de jongste winnaar, die eer ging naar de Belgenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was een Frans meisje ergens in de jaren '80
Maar volgens mij is hij de op één na jongste
Oh jaaa ook een Israëlisch jochie in duet met een volwassen vrouw volgens mijquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:16 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee, in de jaren 80 waren er een paar nog jonger.
Klinkt als een heel leuke relatie!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeker, meer dan eens en hij was ook mee naar Düsseldorf. Op mijn beurt ga ik dan weer mee naar dingen die hij leuk vindt, zo houden we het in balans
Habbo Hotelquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:17 schreef NailQueen het volgende:
Man, op mijn 13de zat ik op Habbo Hotel. Hij staat gewoon even op het songfestival![]()
In ieder geval minder ongemakkelijk dan België 2014.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja behalve dat het over z'n moeder gaat is het muzikaal best aardig.
En spreekt vast tien minder talenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Hij is tien jaar jonger dan Ivo Niehe. Even voor het perspectief.
Ivo Niehe vind ik eng overkomenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:17 schreef Fred_B het volgende:
Hij is tien jaar jonger dan Ivo Niehe. Even voor het perspectief.
Ik herinner me vooral het Deense jongetje. Hij was niet de hoofdartiest, maar was wel vreselijk jong.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaa ook een Israëlisch jochie in duet met een volwassen vrouw volgens mij
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
In ieder geval minder ongemakkelijk dan België 2014.
Zoals onze @Koen66 zou zeggen: age is just a number!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]We tikken over twee weken de twintig jaar aan. Jeetje nu voel ik me oud
Ik vind het wel een sympathieke kerel.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Mama Corsica vind ik ook wel een leuke, van Luxemburg ooit
Ik heb eigenlijk best waardering voor hem en voor de sfeer die hij weet neer te zetten in z'n programma's. Er zijn er niet veel die dat kunnen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het wel een sympathieke kerel.
Wordt weinig gezegd.
HOE KON IK HEY MAMMA VERGETENquote:
Was dat niet Frankrijk?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Frankrijk 1993 , klein detail.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind beide prima, eerlijk gezegd. Ik hou van wat variatie, met name op het festival.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Ierland zonder ballad. Doe mij Dickie Rock maar.
Oh absoluut. Maar ik zou er niet aan moeten denken met hem te moeten werken.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk best waardering voor hem en voor de sfeer die hij weet neer te zetten in z'n programma's. Er zijn er niet veel die dat kunnen.
Nu je het zegt, heeft Ierland ooit gewonnen met een niet-ballad? Nee tochquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Ierland zonder ballad. Doe mij Dickie Rock maar.
Oeh ja, scherp.quote:
Oh jaquote:
Nopequote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heeft Ierland ooit gewonnen met een niet-ballad? Nee toch
Je bent aan het dementerenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Ik word duidelijk ook een dagje ouder
Ze weten hun kwaliteiten uit te buitenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:21 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nu je het zegt, heeft Ierland ooit gewonnen met een niet-ballad? Nee toch
Lipstick blijft een leuk nummerquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NopeAllemaal ballads
Later zijn ze met up-tempo met Jedward nog ongeveer het dichtstbij gekomen
Wie ben jij ook alweer?quote:
Terminal 3 ook wel (had ook mogen winnen trouwens).quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NopeAllemaal ballads
Later zijn ze met up-tempo met Jedward nog ongeveer het dichtstbij gekomen
Ja vind ik ookquote:
Dat heb ik ook altijd gehad bij dezequote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Waarom komt de muziek me zo bekend voor?
Doet mij ook weinigquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:23 schreef Sableheart het volgende:
Duidelijk een goed nummer dit van Italie, maar op een of andere manier spreekt het mij net wat minder aan.
Doet mij ook aan iets denken! Nu kan ik niet slapen voordat ik weet aan welk nummer.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Waarom komt de muziek me zo bekend voor?
FOK!-user formerly known as F1Gamerquote:
Aan de andere kant heb je weer Zweden dat juist nog nooit met een ballad heeft gewonnen als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze weten hun kwaliteiten uit te buiten
En tijdloos.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:23 schreef Fred_B het volgende:
Mooi gezongen, maar een beetje generiek en richtingloos.
Dat zit ik dus ook al mee te zingen!!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd gehad bij deze![]()
Refrein doet me soms een beetje denken aan "I'll Be There", maar er is volgens mij nog een ander nummer ook nog
Ja, de coupletten van I'll Be There lijken op het refreinquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat zit ik dus ook al mee te zingen!!
Eensquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:25 schreef Fred_B het volgende:
De minste van de vier winnaars. Het zou niet in mijn UK top 15 komen.
Dus haar rol in AbFab was waarheidsgetrouw? Daar speelde ze zo'n arrogante ster.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
Lekker vrolijk nummertje wel
Lulu zelf vond ik alleen echt super-onsympathiek destijds toen ze aan Strictly Come Dancing meedeed
'Sugar' van dit jaar ookquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit liedje gaat stiekem heel ergens anders over hè? En dan mogen Italianen geen cazzo zeggen :’)
Het lijkt een beetje op I'll be There. Maar het lijkt nog ergens op.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Doet mij ook aan iets denken! Nu kan ik niet slapen voordat ik weet aan welk nummer.
godverquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
'Sugar' van dit jaar ook
En met die gedachte komt die lange noot ook wat anders over.
Ze was vooral nogal diva-achtig en had een heel erg gemene reactie toen ze een danspartner toebedeeld kreeg terwijl ze liever een ander hadquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus haar rol in AbFab was waarheidsgetrouw? Daar speelde ze zo'n arrogante ster.
Het helpt ook niet dat ze niet verhult dat ze een tyfushekel aan die liedje heeft.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus haar rol in AbFab was waarheidsgetrouw? Daar speelde ze zo'n arrogante ster.
Smakeloosheid is van alle tijdenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Hier had het Nederlandse publiek Conny Vink willen hebben.
Dit past tenslotte totaal niet op het songfestivalquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Nee het is wel het mooist natuurlijk, maar niet geschikt voor het Songfestivalquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit past tenslotte totaal niet op het songfestival
Ik google het nu, best veel bekende namen op het NSF van dat jaarquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Ja, Nederland kwam uit een zeer matige reeks en wilde er iets aan doen met een sterk NSF. Dat is aardig geluktquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik google het nu, best veel bekende namen op het NSF van dat jaar
Mijn Google translate bevestigt ditquote:
Patricia Paay deed zelfs meequote:
quote:
Die knakker heeft dan ook een super raar beeld van mijquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als ik de vertaling er bij pak, hoop ik niet dat die over jou gaat.
De bomen stonden in de zon. Dat verwacht je niet hè in de zomer?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
Vlaanderen nu. (Dat dacht hiermee te kunnen winnen)
Vlaanderen dacht wel vaker foutief een prima nummer in te sturen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
Vlaanderen moet niet denken, maar gewoon doenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
Anneke Grönlohquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik google het nu, best veel bekende namen op het NSF van dat jaar
Jij ook Wikipedia open?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:35 schreef Strani het volgende:
Om het nog verwarrender te maken heet hij eigenlijk Ludwig, geen grap.
Het is wel treurig afgelopen, nadat hij zijn auto op eerste kerstdag tegen een muur parkeerdequote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:35 schreef Strani het volgende:
Om het nog verwarrender te maken heet hij eigenlijk Ludwig, geen grap.
Vrouw ook omgekomenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel treurig afgelopen, nadat hij zijn auto op eerste kerstdag tegen een muur parkeerde
Oh ja dat is wel heel triestquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel treurig afgelopen, nadat hij zijn auto op eerste kerstdag tegen een muur parkeerde
Ah, net als Merci Cherie in het Duits vanuit Oostenrijk kwam.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:37 schreef Fred_B het volgende:
Bonjour, Bonjour nu. Een Duitstalige inzending van Zwitserland.
Ze dachten dat we met Ludwig niet al genoeg taalverwarring hadden gehad.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:37 schreef Fred_B het volgende:
Die moeten nog even wat lesjes nemenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:37 schreef Fred_B het volgende:
Dit soort feitjesquote:
Mijn vergeten pareltje komt nogquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:39 schreef Sableheart het volgende:
Weer een leuk nummer trouwens. Zou niet onterecht zijn als dit best of the rest werd.
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:39 schreef Sableheart het volgende:
Weer een leuk nummer trouwens. Zou niet onterecht zijn als dit best of the rest werd.
Geef je van tevoren een waarschuwing of moeten we het raden?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn vergeten pareltje komt nog![]()
Al lijk ik daar in de fandom ook aardig alleen in te staan, dus ben benieuwd wat jullie vinden
Ik geef een waarschuwing normaal gesproken, maar zou ook wel leuk zijn als jullie gaan radenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geef je van tevoren een waarschuwing of moeten we het raden?
Ahhquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Kristi Sparboe-genot. Drie keer deelnemen en in totaal 4 punten pakken
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Duurt het nog langer dan 10 minuten? Dan kom ik zo ook nog even langswippen denk ik
Terwijl ze er met alleen dit nummer al meer had mogen krijgen. Dit hoort een prima middenmotor te zijn. Maar ja, het is Noorwegen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Jazeker!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Duurt het nog langer dan 10 minuten? Dan kom ik zo ook nog even langswippen denk ik
Nog een uur, maar met een minuut of 10 zijn de inzendingen wel zo'n beetje voorbij.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:42 schreef molloot200 het volgende:
Jeetjequote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:41 schreef Fred_B het volgende:
In die tijd werd inderdaad elke scheet die over de grens scoorde schaamteloos vertaaldquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het idee dat bijna al die melodietjes zijn opgekocht en in Nederlandse vertalingen aan artiesten als Dennie Christiaan en Mieke Gijs zijn uitgedeeld, want waar ken ik ze anders van?
Portugal moet nog komen, die worden standaard ondergewaardeerd, en staan op mijn lijstje met interessante nummers, dus dat zou ook nog kunnen.quote:
Is bij veel inzendingen ook wel gebeurdquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb het idee dat bijna al die melodietjes zijn opgekocht en in Nederlandse vertalingen aan artiesten als Dennie Christiaan en Mieke Gijs zijn uitgedeeld, want waar ken ik ze anders van?
Was een grapje, ik denk ook Portugalquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:46 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Portugal moet nog komen, die worden standaard ondergewaardeerd, en staan op mijn lijstje met interessante nummers, dus dat zou ook nog kunnen.
Dit is een prima nummer, maar voor mij net geen topper van de avond.
* Aoibhin noteertquote:
Portugal zou ook nog kunnen jaquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:46 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Portugal moet nog komen, die worden standaard ondergewaardeerd, en staan op mijn lijstje met interessante nummers, dus dat zou ook nog kunnen.
Dit is een prima nummer, maar voor mij net geen topper van de avond.
Waar draaien ze dat dan? De plaatselijke omroep?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is bij veel inzendingen ook wel gebeurdAfgelopen week kwam Io Senza Te van Peter, Sue & Marc op de radio en mama had ineens een eureka moment "DIT IS VAN GERARD JOLING"
Ik kan hier niet op reageren zonder té foute grappen te maken.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:47 schreef Fascination het volgende:
Een dag, een kind. Dat klinkt dubieus
Voor bacteriën klopt dit wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:47 schreef Fascination het volgende:
Een dag, een kind. Dat klinkt dubieus
Ik vond dat liedje al ergens op lijken. Nu weet ik het eindelijk!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is bij veel inzendingen ook wel gebeurdAfgelopen week kwam Io Senza Te van Peter, Sue & Marc op de radio en mama had ineens een eureka moment "DIT IS VAN GERARD JOLING"
SRAY radio, hebben we hier op de slimme tvquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar draaien ze dat dan? De plaatselijke omroep?
Die hierna was ook prachtigquote:
En had met het huidige puntensysteem ook gewonnenquote:
Willeke Alberti coverde het eerst volgens mijquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje al ergens op lijken. Nu weet ik het eindelijk!
Aha, ik kon me al niet voorstellen dat het een grote zender wasquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
SRAY radio, hebben we hier op de slimme tv![]()
Daar draaien ze per seizoen wat er op dat moment speelt. Dus ook altijd veel ESF muziek in die maanden, ook echt minder bekende enzo
Nederland met het systeem van meeste hoogste scoresquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En had met het huidige puntensysteem ook gewonnen
Nee behoorlijk obscuur, maar ik vond het toch een ontdekking johquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aha, ik kon me al niet voorstellen dat het een grote zender was
Jij kijkt neer op werkvolk in de schuurquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:49 schreef Strani het volgende:
Oké ik ga iets heel gedurfds zeggen: Van de vier winnaars ligt Lenny denk ik toch het verst weg bij mijn eigen smaak.
Past zo mooi bij haar huid en haarkleurquote:
Yepquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:50 schreef koffieleuk het volgende:
Volgens mij zou deze onder de huidige regels hebben gewonnen, of in ieder geval volgens een ooit geldende versie van de tiebreaker regels.
De vertaling staat wel lekker bol van de metaforen in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:51 schreef Strani het volgende:
In het Spaans betekent follar, nou ja... de daad van het bedrijven van de liefde, zeg maar.
Dus ik ga er vanuit dat dit over een Portugese maagd gaat.
*Laat dit plaatje direct weghalenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:52 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Songfestival in een dictatuur, ging ook toen al niet onopgemerkt voorbij...
sommige denken dat dit de inzending wasquote:
Titel komt me bekend voor!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
sommige denken dat dit de inzending was
Obsceen is het, koffie!quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De vertaling staat wel lekker bol van de metaforen in ieder geval.
http://www.diggiloo.net/?1969pt
Misschien als ze eens wat hoempapa sturen ofzo, want hier wordt toch niemand vrolijk vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |