Smakeloosheid is van alle tijdenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Hier had het Nederlandse publiek Conny Vink willen hebben.
Dit past tenslotte totaal niet op het songfestivalquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Nee het is wel het mooist natuurlijk, maar niet geschikt voor het Songfestivalquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit past tenslotte totaal niet op het songfestival
Ik google het nu, best veel bekende namen op het NSF van dat jaarquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:28 schreef Fred_B het volgende:
Ja, Nederland kwam uit een zeer matige reeks en wilde er iets aan doen met een sterk NSF. Dat is aardig geluktquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik google het nu, best veel bekende namen op het NSF van dat jaar
Mijn Google translate bevestigt ditquote:
Patricia Paay deed zelfs meequote:
quote:
Die knakker heeft dan ook een super raar beeld van mijquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:33 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als ik de vertaling er bij pak, hoop ik niet dat die over jou gaat.
De bomen stonden in de zon. Dat verwacht je niet hè in de zomer?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
Vlaanderen nu. (Dat dacht hiermee te kunnen winnen)
Vlaanderen dacht wel vaker foutief een prima nummer in te sturen.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
Vlaanderen moet niet denken, maar gewoon doenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 21:34 schreef Fred_B het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |