abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200245121
quote:
6s.gif Op woensdag 7 juli 2021 09:28 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Klopt. Merk op dat je achter de aanvallen de kolommen attack en defense hebt. Sonmige aanvallen zijn optimaal als je een Pokémon als attacker wil inzetten. Wil je een Pokémon als defender inzetten kunnen andere aanvallen optimaal zijn.

Lang verhaal kort; kijk welke kolom je op sorteert bij Gamepress
Dus als ze het hebben over defensive, bedoelen ze vooral dat het een handige aanval is, wanneer je je pokie verdedigend wil laten spelen? Houdt dat dan vooral in dat je minder damage krijgt als je met deze aanval speelt? Of is het echt een verdedigende move, die dus geen schade doet bij je tegenstander?

Ik speel btw totaal niet zo berekenend joh :D Battle league sla ik altijd over en en gym krijg ik toch altijd wel leeg. Ik maak me ook geen illusies dat dat andersom niet zo is. Als spelers de gym leeg willen hebben gooien ze alle pokies er toch wel uit. Zit me nu vooral te verdiepen omdat ik al die TM's heb en die toch space in mn bag opnemen :D En ook omdat ik het schandalig vind dat ik zo weinig weet van een spel waar ik al ruim 5 jaar plezier aan beleef :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200256445
Die nieuwe pokedex weergave is erg mooi. Maar als ik kijk naar de shinies, wat betekenen de schaduwen? Zijn dat shinies die je wel gezien hebt maar niet gevangen met je Go-tcha? Als dat zo is ga ik even in een hoekje zitten huilen ;( :')
Alius aliud dicit
  woensdag 7 juli 2021 @ 21:35:10 #103
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_200256917
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:22 schreef Mrmime het volgende:
Die nieuwe pokedex weergave is erg mooi. Maar als ik kijk naar de shinies, wat betekenen de schaduwen? Zijn dat shinies die je wel gezien hebt maar niet gevangen met je Go-tcha? Als dat zo is ga ik even in een hoekje zitten huilen ;( :')
Volgens mij krijg je die schaduw te zien als je de betreffende Pokémon bijv in een gym hebt gezien. Net als bij de gewone dex.

Dus kom maar uit je hoekje. :P
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_200257475
quote:
6s.gif Op woensdag 7 juli 2021 21:35 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je die schaduw te zien als je de betreffende Pokémon bijv in een gym hebt gezien. Net als bij de gewone dex.

Dus kom maar uit je hoekje. :P
Pfieuw gelukkig. Haha!
Alius aliud dicit
pi_200280269
Wat een drukte dat Go Fest. Een wirwar van challenges, voor mensen met en zonder ticket en allerlei keuzes in aparte storylines. Hopelijk wel genoeg mooie dingen te vangen :).

https://pokemongohub.net/post/news/go-fest-2021-ultra-unlock/
pi_200344100
Goedemiddag!

Ik kan een ticket weggeven voor het main event van Pokemon Go Fest en ik dacht, waar is dat beter te vergeven dan in het enorm langlopende Pokemon Go-topic op het forum?

Het hele event staat hier uitgelegd: https://pokemongolive.com(...)-announcement/?hl=en, maar een duidelijke vergelijking wat elke trainer krijgt en wat een tickethouder krijgt staat dan weer op deze pagina" https://pokemongolive.com/events/fest/2021/#chart.

Ik ga het ticket verloten aan een persoon die graag een stukje wil schrijven over zijn of haar ervaringen. Het hoeft geen boekwerk te worden, maar een kort stukje over hoe je het vond, wat je gevangen hebt, zou je het volgende event weer meedoen, dat soort dingen. Als je dat wil doen en je deze reactie quote dan is het voor mij gemakkelijker zoeken ;) Ik check vrijdagochtend 8 uur wie er gereageerd hebben en gooi een digitale dobbelsteen (lees: ik zet de nicknames in onze prijsvraagtool van FOK en laat software bepalen wie wint). Natuurlijk laat ik dat hier ook weten en krijgt de prijswinnaar een pm met de code en hoe je deze kan verzilveren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator dinsdag 13 juli 2021 @ 18:40:57 #107
155227 crew  Guppy
dus
pi_200348532
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:37 schreef Pheno het volgende:
Goedemiddag!

Ik kan een ticket weggeven voor het main event van Pokemon Go Fest en ik dacht, waar is dat beter te vergeven dan in het enorm langlopende Pokemon Go-topic op het forum?

Het hele event staat hier uitgelegd: https://pokemongolive.com(...)-announcement/?hl=en, maar een duidelijke vergelijking wat elke trainer krijgt en wat een tickethouder krijgt staat dan weer op deze pagina" https://pokemongolive.com/events/fest/2021/#chart.

Ik ga het ticket verloten aan een persoon die graag een stukje wil schrijven over zijn of haar ervaringen. Het hoeft geen boekwerk te worden, maar een kort stukje over hoe je het vond, wat je gevangen hebt, zou je het volgende event weer meedoen, dat soort dingen. Als je dat wil doen en je deze reactie quote dan is het voor mij gemakkelijker zoeken ;) Ik check vrijdagochtend 8 uur wie er gereageerd hebben en gooi een digitale dobbelsteen (lees: ik zet de nicknames in onze prijsvraagtool van FOK en laat software bepalen wie wint). Natuurlijk laat ik dat hier ook weten en krijgt de prijswinnaar een pm met de code en hoe je deze kan verzilveren.
Wat leuk! Count me in :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_200348584
Leuke actie! Heb al een ticket maar tof dat je hem verloot ^O^
Alius aliud dicit
  dinsdag 13 juli 2021 @ 20:24:49 #109
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_200350208
Heb al een ticket. :P
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_200362848
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:37 schreef Pheno het volgende:
Goedemiddag!

Ik kan een ticket weggeven voor het main event van Pokemon Go Fest en ik dacht, waar is dat beter te vergeven dan in het enorm langlopende Pokemon Go-topic op het forum?

Het hele event staat hier uitgelegd: https://pokemongolive.com(...)-announcement/?hl=en, maar een duidelijke vergelijking wat elke trainer krijgt en wat een tickethouder krijgt staat dan weer op deze pagina" https://pokemongolive.com/events/fest/2021/#chart.

Ik ga het ticket verloten aan een persoon die graag een stukje wil schrijven over zijn of haar ervaringen. Het hoeft geen boekwerk te worden, maar een kort stukje over hoe je het vond, wat je gevangen hebt, zou je het volgende event weer meedoen, dat soort dingen. Als je dat wil doen en je deze reactie quote dan is het voor mij gemakkelijker zoeken ;) Ik check vrijdagochtend 8 uur wie er gereageerd hebben en gooi een digitale dobbelsteen (lees: ik zet de nicknames in onze prijsvraagtool van FOK en laat software bepalen wie wint). Natuurlijk laat ik dat hier ook weten en krijgt de prijswinnaar een pm met de code en hoe je deze kan verzilveren.
Ik doe mee!
pi_200363048
Shiny magnemite. Leuk, had ik nog niet
Alius aliud dicit
pi_200372363
Gister een shiny Darumaka! Helaas was de cp 665 hhaha mijn maatje had in de ochtend shiny 666. Aangezien we beide CP666 pokemon sparen, was ik wel een klein beetje jaloers :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_200372500
Zijn er in NL nog een beetje kijkduinishachtige spots?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 15 juli 2021 @ 09:15:20 #114
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200372519
Gisteravond eindelijk met moeite de collection challenge afgerond en ook een 2e shiny Voltorb geplust O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200372651
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er in NL nog een beetje kijkduinishachtige spots?
Nee niet dat ik weet. Sowieso is het spel sinds die tijd erg veranderd en zijn er door het hele land ontzettend veel stops bijgekomen. Er zijn niet echt plekken waar nu ineens bijzondere spawns zijn of iets dergelijks.

Uiteraard zijn er wel in veel gebieden nesten. Bij mij hier zijn er bijvoorbeeld 3 buizel nesten. Dus als je dan echt voor buizel wil gaan, kan je daar paar keer langs.

Ik heb waar ik werk in het centrum wel een mooie route om ballen te tanken. Ik kan in 5 minute een rondje maken met 26 stops en 5 gyms. Kom ik precies weer bij de 1e stop uit, terwijl ie voor mijn neus weer blauw wordt.
Vici, Vidi, Veni!
pi_200372662
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Nee niet dat ik weet. Sowieso is het spel sinds die tijd erg veranderd en zijn er door het hele land ontzettend veel stops bijgekomen. Er zijn niet echt plekken waar nu ineens bijzondere spawns zijn of iets dergelijks.

Uiteraard zijn er wel in veel gebieden nesten. Bij mij hier zijn er bijvoorbeeld 3 buizel nesten. Dus als je dan echt voor buizel wil gaan, kan je daar paar keer langs.

Ik heb waar ik werk in het centrum wel een mooie route om ballen te tanken. Ik kan in 5 minute een rondje maken met 26 stops en 5 gyms. Kom ik precies weer bij de 1e stop uit, terwijl ie voor mijn neus weer blauw wordt.
Hmmm dan inderdaad maar gewoon lekker door het eigen stadje stiefelen over een goed bepokestopt gebied zaterdag.

Ik ben ook zo dol op die perfect getimede rondjes :D Terwijl het voor mij geen reet uitmaakt omdat ik altijd van alles weg aan het gooien ben :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200372671
quote:
17s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:15 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond eindelijk met moeite de collection challenge afgerond en ook een 2e shiny Voltorb geplust O+
Vond het wel een leuke challenge, omdat ie nu wat lastiger was omdat je ook precies de goede quest moest afronden (of lure aanzetten). Niet zo'n standard timed challenge die je binnen 1,5 uur vanaf start klaar hebt haha.

Voltorb vind ik echt vet. Heb er gelukkig 2 nu.
Vind sowieso de shinies die je goed ziet, veel leuker dan degene waarbij je het amper ziet. Slowpoke, Jigglpuff, enz vind ik niet zo heel leuk om shiny te hebben (uiteraard ben ik wel blij met degene die ik hb)
Vici, Vidi, Veni!
  donderdag 15 juli 2021 @ 09:31:26 #118
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200372690
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Vond het wel een leuke challenge, omdat ie nu wat lastiger was omdat je ook precies de goede quest moest afronden (of lure aanzetten). Niet zo'n standard timed challenge die je binnen 1,5 uur vanaf start klaar hebt haha.

Voltorb vind ik echt vet. Heb er gelukkig 2 nu.
Vind sowieso de shinies die je goed ziet, veel leuker dan degene waarbij je het amper ziet. Slowpoke, Jigglpuff, enz vind ik niet zo heel leuk om shiny te hebben (uiteraard ben ik wel blij met degene die ik hb)
Hij werd wel spannend hier maar na 2 lures en de Gotcha aan (zat bij PSV) kreeg ik eindelijk mijn Piplup.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200372699
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hmmm dan inderdaad maar gewoon lekker door het eigen stadje stiefelen over een goed bepokestopt gebied zaterdag.

Ik ben ook zo dol op die perfect getimede rondjes :D Terwijl het voor mij geen reet uitmaakt omdat ik altijd van alles weg aan het gooien ben :D
Haha voor Go Fest zijn de ballen wel handig. Heb nu 600 normal, 585 great en 759 ultra balls.
Besjes dump ik allemaal in gyms en potions pleur ik meestal weg.

In Delft heb je de binnenstad. Daar staan altijd zat stops en zijn altijd wel veel lures tijdens dit soort dagen.

Ik twijfel nog beetje hoe ik ga spelen. Denk dat ik begin met het catchen van alles, dan lunch en dan na de lunch rondfietsen en alleen shiny checken. Dan krijg ik wel meer shinies uiteindelijk
Vici, Vidi, Veni!
pi_200372715
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha voor Go Fest zijn de ballen wel handig. Heb nu 600 normal, 585 great en 759 ultra balls.
Besjes dump ik allemaal in gyms en potions pleur ik meestal weg.

In Delft heb je de binnenstad. Daar staan altijd zat stops en zijn altijd wel veel lures tijdens dit soort dagen.

Ik twijfel nog beetje hoe ik ga spelen. Denk dat ik begin met het catchen van alles, dan lunch en dan na de lunch rondfietsen en alleen shiny checken. Dan krijg ik wel meer shinies uiteindelijk
Ook voor mensen zonder ticket wordt zaterdag gewoon een "extra" dag toch?

Ik heb standaard rond de 1000 ballen en dat is eigenlijk wel genoeg als ik toch de hele tijd door aanvul-gebied slenter.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200372724
quote:
17s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:31 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hij werd wel spannend hier maar na 2 lures en de Gotcha aan (zat bij PSV) kreeg ik eindelijk mijn Piplup.
Haha heb je meer voldoening toch :)

Wat komt er trouwens een hoop poep uit eitjes zeg. Komt echt nooit wat leuks uit. Laatste Shiny was van 13-5 en dan was het ook nog eens een shiny Wailmer. Daarvoor was het 6-4 shiny pichu, 17-2 shiny Igglybuff...dat was de leukste dan :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_200372739
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ook voor mensen zonder ticket wordt zaterdag gewoon een "extra" dag toch?

Ik heb standaard rond de 1000 ballen en dat is eigenlijk wel genoeg als ik toch de hele tijd door aanvul-gebied slenter.
Volgens mij is er wel wat extra's ja. Heb het niet bijgehouden omdat ik voor die 5,5 euro wel ticket heb gekocht.

Ik vergeet altijd aan te vullen tijdens zo'n dag. Ben dan zo druk met alles te fast-catchen haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_200372756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha heb je meer voldoening toch :)

Wat komt er trouwens een hoop poep uit eitjes zeg. Komt echt nooit wat leuks uit. Laatste Shiny was van 13-5 en dan was het ook nog eens een shiny Wailmer. Daarvoor was het 6-4 shiny pichu, 17-2 shiny Igglybuff...dat was de leukste dan :)
Ben echt gestopt met geld uitgeven aan incubators... Kocht vroeger altijd die boxen waar er veel inzitten, maar het werd echt te belachelijk hoe waardeloos het is :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 15 juli 2021 @ 09:44:04 #124
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_200372796
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha heb je meer voldoening toch :)

Wat komt er trouwens een hoop poep uit eitjes zeg. Komt echt nooit wat leuks uit. Laatste Shiny was van 13-5 en dan was het ook nog eens een shiny Wailmer. Daarvoor was het 6-4 shiny pichu, 17-2 shiny Igglybuff...dat was de leukste dan :)
Als je in zo'n korte tijd 3 shinies uit eitjes hatcht heb je niet te klagen hoor - zo vaak hatch ik ze niet namelijk :P. Tevens heb ik Wailmer nog helemaal niet ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_200372806
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er in NL nog een beetje kijkduinishachtige spots?
Dordrecht is altijd goed!
pi_200372830
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:44 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dordrecht is altijd goed!
Dordrecht is ... altijd goed...? Ik vind dit een gekke zin :D

Haha, sorry, flauw, waar doel je precies op dan? Gewoon random binnenstad of specifieke spots?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200372845
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dordrecht is ... altijd goed...? Ik vind dit een gekke zin :D

Haha, sorry, flauw, waar doel je precies op dan? Gewoon random binnenstad of specifieke spots?
Gewoon Dordrecht centrum, veel stops en veel spawns.
Met events ook altijd goed.
pi_200372851
quote:
17s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als je in zo'n korte tijd 3 shinies uit eitjes hatcht heb je niet te klagen hoor - zo vaak hatch ik ze niet namelijk :P. Tevens heb ik Wailmer nog helemaal niet ;(.
Ligt er maar net aan uit hoeveel eieren het is toch? Als je er 100 uitloopt en het zijn er 3, dan is het veel...als je er 1000 uitloopt dat in het ineens een stuk minder haha.

Wailmer was bij de release een pokemon die je veel tegen kwam. Toen had ik er al 3. Dus ja, zat er niet op te wachten haha.
Vici, Vidi, Veni!
pi_200378237
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 13:37 schreef Pheno het volgende:
Goedemiddag!

Ik kan een ticket weggeven voor het main event van Pokemon Go Fest en ik dacht, waar is dat beter te vergeven dan in het enorm langlopende Pokemon Go-topic op het forum?

Het hele event staat hier uitgelegd: https://pokemongolive.com(...)-announcement/?hl=en, maar een duidelijke vergelijking wat elke trainer krijgt en wat een tickethouder krijgt staat dan weer op deze pagina" https://pokemongolive.com/events/fest/2021/#chart.

Ik ga het ticket verloten aan een persoon die graag een stukje wil schrijven over zijn of haar ervaringen. Het hoeft geen boekwerk te worden, maar een kort stukje over hoe je het vond, wat je gevangen hebt, zou je het volgende event weer meedoen, dat soort dingen. Als je dat wil doen en je deze reactie quote dan is het voor mij gemakkelijker zoeken ;) Ik check vrijdagochtend 8 uur wie er gereageerd hebben en gooi een digitale dobbelsteen (lees: ik zet de nicknames in onze prijsvraagtool van FOK en laat software bepalen wie wint). Natuurlijk laat ik dat hier ook weten en krijgt de prijswinnaar een pm met de code en hoe je deze kan verzilveren.
Leuke actie Pheno.
Had al een ticker gekocht helaas :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_200390423
Ietsje later dan verwacht (altijd leuk, ingelaste meetings en veel te lang durende stand-ups)....

De dobbelsteen heeft bepaald dat @Vermecelli het Pokemon Go Fest ticket heeft gewonnen. Ik ga je met de details lastig vallen in pm :)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_200391067
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ietsje later dan verwacht (altijd leuk, ingelaste meetings en veel te lang durende stand-ups)....

De dobbelsteen heeft bepaald dat @:Vermecelli het Pokemon Go Fest ticket heeft gewonnen. Ik ga je met de details lastig vallen in pm :)
*O* *O* *O*
pi_200391101
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 10:22 schreef Pheno het volgende:
Ietsje later dan verwacht (altijd leuk, ingelaste meetings en veel te lang durende stand-ups)....

De dobbelsteen heeft bepaald dat @:Vermecelli het Pokemon Go Fest ticket heeft gewonnen. Ik ga je met de details lastig vallen in pm :)
Dankjewel! Alles gelukt. We houden even contact over het stukje wat ik voor jullie ga schrijven!
  Moderator vrijdag 16 juli 2021 @ 11:57:41 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_200391614
Wat leuk Vermecelli! *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 16 juli 2021 @ 14:00:18 #134
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_200393074
Heb er zin in!!! Lekker ouderwets rondhobbelen. Misschien stukje fietsen voor shiny check. Ligt beetje aan hoe het loopt.
Vici, Vidi, Veni!
pi_200407392
Vind het nu al een tof event! De shinies en unowns vliegen me om de oren, sawk, hippopotas, chinchou, chimecho, jigglypuff enz.
Alius aliud dicit
pi_200411378
Pff, wat een dag. uiteindelijk 9 sninies aan overgehouden. :P Chimchar, Ekans, Kricketot, Tympole, Chimecho, Whismur, Snivy, Tangela en de laatste die ik net voor 18:00 nog aantikte, Beldum. :)

Nu even inlezen om te zien wat morgen van ons verwacht wordt.
pi_200411905
Prima dagje...laatste twee uur niet echt kunnen spelen, maar wel 29 shinies. Waaronder twee Throh, een Sawk, Deino, Ferroseed en nog paar die ik nog nodig had of miste. Helaas ook wel slakoth, beldum, feebass en zo...maar goed het is zeer geslaagd
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 17 juli 2021 @ 19:10:00 #138
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_200412158
31 shinies gevangen waarvan 13 nieuwe.
- Pikachu met hoedje (3x)
- Roggenrola (3x)
- Tympole
- Chimecho (3x)
- Hippopotas
- Audino
- Zubat (2x)
- Whismur
- Skorupi
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_200412753
Ik had 21 shinies:

2 Roggenrola
2 Gibble (had niet per se gehoeven).
1 Woobat
1 Kricketot
1 Carvanha
1 Unown
1 Alomomola
1 Skarmory (mijn 5e in totaal).
1 Ralts (had ook niet gehoeven).
1 Sawk
1 event Pikachu
1 Wailmer
1 Hippopotas
1 Audino
1 Chimecho
1 Croagunk
1 Lotad
1 Aipom

Ik ben vooral heel blij met de Unown en de event Pikachu :)
Physically I am here but mentally I am in a galaxy far far away.
  Moderator zaterdag 17 juli 2021 @ 20:50:50 #140
42184 crew  DaMart
pi_200413353
Uiteindelijk 12 shinies gezien en 11 gevangen:

- Pikachu met Meloetahoed
- Whismur
- Scyther
- Absol
- Audino
- Alomomola
- Gible
- Sableye
- Alolan Geodude
- Skorupi
- Roggenrola

Alleen een Aipom rende weg.

Hoopte nog op een shiny Unown F, maar volgens mij waren ze vergeten om de shinykans daarvan te boosten als ik ook anderen zo hoor -O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_200416306
Niet zoveel shinies (alleen Ralts en Audino), maar heb dan ook niet zoveel pokemons gevangen vandaag. Wel alle challenges af, veel chatots en weer twee nieuwe Unowns erbij. Ook de 200 pokemons op een dag voor level 41 klaar, nu alleen nog 5mil aan XP :P
pi_200418991
Ik heb geen ticket maar wel een shiny feebas :+

Vandaag eens kijken naar de raids, er zitten erg gave Pokémon aan te komen :9

En die Unown moet ik nog steeds vangen voor m'n dex :{
Brutal. Fucking. Metal.
  Eindredactie Games zondag 18 juli 2021 @ 15:52:05 #143
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_200423961
Wie wil er vriendje met mij worden :)

2573 6656 4061
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 18 juli 2021 @ 16:51:36 #144
103397 minthy
Lief-ish
pi_200425618
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:52 schreef Oscar. het volgende:
Wie wil er vriendje met mij worden :)

2573 6656 4061
Toegevoegd
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 18 juli 2021 @ 17:48:16 #145
58711 soapie
Zeeperd
pi_200426912
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:52 schreef Oscar. het volgende:
Wie wil er vriendje met mij worden :)

2573 6656 4061
Toegevoegd
pi_200428346
Geen shiny legendaries, wel een aantal nog ontbrekende legendaries gevangen dus die heb ik nu compleet :)

Verder nog een shiny Snorlax, daar ben ik blij mee! *O*

Vanaf 23 juli beginnen de ultra unlock bonus weken. In deel 1 "time" komen shiny Cranidos en Shieldon.
Physically I am here but mentally I am in a galaxy far far away.
pi_200428462
Shiny Regirock gevangen _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_200428492
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:52 schreef Oscar. het volgende:
Wie wil er vriendje met mij worden :)

2573 6656 4061
Toegevoegd :)
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 19 juli 2021 @ 00:31:29 #149
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_200434285
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:52 schreef Oscar. het volgende:
Wie wil er vriendje met mij worden :)

2573 6656 4061
Done
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 19 juli 2021 @ 00:36:41 #150
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_200434328
Ik heb shiny:

Dag 1

-Sableeye
-Ralts
-Zubat
-Gligar
-Dratini 2x
-Wismur
-Sawk
-Wailmer
-Throh
-Kricketot
-Croagunk
-Jigglypuff
-Gibble
-Audino

Dag 2
-Cobalion
-Suicune

Ook ben ik van maar 1 legendary in mijn pokedex (regigigas, die heb ik wel shiny gevangen gelijk eerste keer) naar alle legendary’s vandaag beschikbaar gegaan.

Was goed festje 😎

[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinIglo op 19-07-2021 09:35:08 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')