Ah, duidelijkquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zijn vast vermoeid na 120 minuten wedstrijd opmerkingen zijn heel vermoeiend.
Slaat ook nergens op met 10 minutrn op de klok.
Net zoals @GGMM die FA is geworden.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank de Boer is als trainer ook 4x kampioen van Nederland geworden, er zijn dus wel vreemdere dingen gebeurd.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:13 schreef RipCity het volgende:
justin mag ik je shirt spandoek alweer gespot @:De_boswachter
Heb ik wel?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:13 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En alle users die dat niet deden hebben de vorige wedstrijd niet gezien.
Heel toevallig.
Wtfquote:
Dick moet niks.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk moet Dick Advocaat Jong Oranje gaan coachen.
Wij kijken ookquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
De goals:
0-1 Duitsland https://streamja.com/6WBBK
0-2 Duitsland https://streamja.com/AK00n
Dit lijkt mij een uitstekend idee!quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk moet Dick Advocaat Jong Oranje gaan coachen.
Heb je die van de 0-3, 0-4, 0-5 en 0-6 ook alvast?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
De goals:
Ja want hij heeft de afgelopen 1,5 jaar slechts 1 goede wedstrijd gekeept.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik wel?
Maar één zwaluw.
Dat domme gelul na één goede wedstrijd dat hij de beste is
Dat en vandaag ook nog foutloosquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja want hij heeft de afgelopen 1,5 jaar slechts 1 goede wedstrijd gekeept.
Ja die heeft namelijk al 120 minuten in de benen en is dus vast moe.quote:
Vast wel meer (je mist het punt een beetje, komt hij:) maar veel meer matige wedstrijden.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Zie die blonde op het middenveldquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
De goals:
quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij kijkt geen voetbal zo te lezen. Welke matige wedstrijden dan allemaal?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vast wel meer (je mist het punt een beetje, komt hij:) maar veel meer matige wedstrijden.
Niet zo goed gekeeptquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
De goals:
walgelijke kut kinderenquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:13 schreef RipCity het volgende:
justin mag ik je shirt spandoek alweer gespot @:De_boswachter
Bij de 0-2 doet die ook alles verkeerd. Welke klapjosti is dat?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zie die blonde op het middenveldEerst duel slap ingaan en daarna hele tijd verkeerd staan.
Speelt al veel langer prima maar is helaas vaak geblesseerd. Ik zou waarschijnlijk ook voor Stekelenburg kiezen op dit moment. Of Cillessen als die weer fit is. Maar ik had wel Bijlow meegenomen in plaats van Bizot. Niet dat dat wat uitmaakt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik wel?
Maar één zwaluw.
Dat domme gelul na één goede wedstrijd dat hij de beste is
Lood om oud ijzerquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Speelt al veel langer prima maar is helaas vaak geblesseerd. Ik zou waarschijnlijk ook voor Stekelenburg kiezen op dit moment. Of Cilessen als die weer fit is. Maar ik had wel Bijlow meegenomen in plaats van Bizot. Niet dat dat wat uitmaakt.
Voor NL Elftal vrij logisch wel dat Bijlow nog niet keept natuurlijk. Vind dat wel begrijpelijk. Komt er vanzelf wel in.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Speelt al veel langer prima maar is helaas vaak geblesseerd. Ik zou waarschijnlijk ook voor Stekelenburg kiezen op dit moment. Of Cilessen als die weer fit is. Maar ik had wel Bijlow meegenomen in plaats van Bizot. Niet dat dat wat uitmaakt.
Sommigen houden bij high en Bij low vol dat het de beste is.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben we het nog steeds over die keeper, ja?
Haha hij zegt red.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Daar zat Bijlow weer helemaal mis. Gelukkig red de paal.
Waarom moet je dan voor een club zijn?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:20 schreef Coco het volgende:
Voor welke club zouden de Bijlow aanhangers zijn eigenlijk?
Ik ken een user die het hier niet mee eens is.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Teze is wederom walgelijk slecht. Zet daar nou gewoon Rensch neer.
Dank je, ik kon een beetje humor wel even gebruiken.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Dat kan jij inderdaad wel gebruiken ja.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dank je, ik kon een beetje humor wel even gebruiken.
Inderdaad zeg, ik ga had zelfs nog eerder voor een Zeefuik gekozen. Maar dat Rensch niet speelt is schandelijkquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
Tja, hij is geen killer.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kluivert met een schot op doel.
Die mocht er wel in.
Verdomme.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
Kluivert gaf niet voldoende gas hier allen.
Nou ja, de rest van de tijd was hij geblesseerd.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja dat zeg ikquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan jij inderdaad wel gebruiken ja.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
Nam Kluivert hem niet per ongeluk met z'n scheen mee
Had ie 'm maar met z'n bumper gepakt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
Nam Kluivert hem niet per ongeluk met z'n scheen mee
Niet geil voor de goal ook.quote:
Uhm ja, oké.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik![]()
Daarom dank voor deze glimlach.
Daar kon ie weinig aan doen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Daar zat Bijlow weer helemaal mis. Gelukkig red de paal.
Doet me denken aan een erg leuk liedje.quote:
Mr Brightsidequote:Op donderdag 3 juni 2021 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Doet me denken aan een erg leuk liedje.
Zing hem eens voor ons.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, die van Adamski en Seal lijkt mij.quote:
Dit is precies hoe ik er over denkquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:24 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Daar kon ie weinig aan doen.
De eerste goal was daarentegen echt heel slecht gekeept (natuurlijk, het gaat daarvoor al gruwelijk fout, maar dat is geen excuus), bij de tweede goal stond ie niet heel goed opgesteld, maar om het een fout te noemen gaat te ver.
Nee, puur Hollands vermaak.quote:
EkkelenGodquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:26 schreef Zorro het volgende:
Kan Stengs niet worden vervangen door, weet ik veel, Bram van Polen of zo.
osodevo?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geschreven door een FOK!er dat liedje, 100%.
Psycho Killer?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het ziet er wel heel koddig uit wat Bijlow daar doet, maar toch heb ik het idee dat hij die niet kan hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is precies hoe ik er over denk
Daarom krijg jij van mij een like
Het begon met jingle bell.quote:
sealquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, die van Adamski en Seal lijkt mij.
Op de één of andere manier heb ik moeite om jouw mening over keepers serieus te nemen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ziet er wel heel koddig uit wat Bijlow daar doet, maar toch heb ik het idee dat hij die niet kan hebben.
Dat Bijlow 'm niet kan hebben is juist een beetje het probleem he?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ziet er wel heel koddig uit wat Bijlow daar doet, maar toch heb ik het idee dat hij die niet kan hebben.
Crazy en Killer zijn wel lekker, Kiss From A Rose is wel een beetje een zevernummer ja.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
sealman man man wat werd ik moe van dat " kiss from a rose" gespam .
racistquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Overigens ben ik tegen racisme.
Ik heb hier tot in den treure geroepen om Struijk maar die was volgens de goegemeente van Fok niet nodig want we hebben Botman al.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:27 schreef SamCooke het volgende:
Hopelijk zien we Botman nooit in het grote Oranje. Man man man.
Ik voel me gevleidquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is precies hoe ik er over denk
Daarom krijg jij van mij een like
Mooi liedje man. En voordeel is dat ik bij Seal altijd aan Heidi Klum moet denkenquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Overigens ben ik tegen racisme.
Nouja, het lijkt mij juist een probleem als hij hem wel had kunnen hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:27 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat Bijlow 'm niet kan hebben is juist een beetje het probleem he?
Niet alleen Jong...quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
Ik durf wel te stellen dat heel Jong Oranje op dit moment zwaar kut is. Zijn we er toch ingetuind.
Godver.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt mij juist een probleem als hij hem wel had kunnen hebben.
Terecht want @GGMM geeft niet zomaar likes.quote:
Hoe ze door hem werd uitgewoond zekerquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mooi liedje man. En voordeel is dat ik bij Seal altijd aan Heidi Klum moet denken, dat helpt ook mee.
Hijzelf ook.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mooi liedje man. En voordeel is dat ik bij Seal altijd aan Heidi Klum moet denken, dat helpt ook mee.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:24 schreef SamCooke het volgende:
bij de tweede goal stond ie niet heel goed opgesteld, maar om het een fout te noemen gaat te ver
Ik hou meer van doekoe.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:28 schreef MC-Morgan het volgende:
Doekhi is ook wel prima toch ipv Botman?
Ik vraag even een expert. @:yats?
Gelukkig heeft Vd Looi verlengd LOLquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
Ik durf wel te stellen dat heel Jong Oranje op dit moment zwaar kut is. Zijn we er toch ingetuind.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Def Rhymz, jij ook hier?quote:
antisemiet.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik ben namelijk niet homofoob
Erwin heeft ook geweldige resultaten gehaald met jong.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Vd Looi verlengd LOL
Ik vind hem nou niet bepaald lijkenquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Doe niet zo primitief.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:30 schreef MC-Morgan het volgende:
Als we nog een paar Duitsers neertikken is het ook wel prima voor deze avond.
Nog een paar jaar naar dat vieze mondje kijken, genotquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erwin heeft ook geweldige resultaten gehaald met jong.
Racistquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik blijf het een schande vinden , dat prachtige nummer 10 met daarboven 'De Wit'
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik blijf het een schande vinden , dat prachtige nummer 10 met daarboven 'De Wit'
Belediging voor Zidane, Maradona, Bergkamp, Totti en Hendrie Kruzen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
En dan ook nog die band omquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja, je kunt moeilijk Nouri opstellen hè?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Prima muurligger.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tja, je kunt moeilijk Nouri opstellen hè?
@:Caland
Had geen enkel verschil gemaakt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo treurig, weggetikt worden en dan een paar mensen neerschoppen omdat hunnie veel beter zijn en je dan de morele winnaar vinden ofzo.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Het primitieve bloed kruipt waar het niet gaan kan.
En niet te vergeten Ton Lokhoffquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Belediging voor Zidane, Maradona, Bergkamp, Totti en Hendrie Kruzen.
Heeft wel de absolute wil om te winnen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En dan ook nog die band om
Wat een armoede
Omdat het niet in Nederland is. Nederland staat er bij als stel lucifers.quote:
Weet jij trouwens wat de overeenkomst is tussen Abdelhak en Wim van Est?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Daar is een leuk gifje van.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:33 schreef MC-Morgan het volgende:
Botman zakt gigantisch door het ijs zeg.
Als je niet te dik bent kun je jezelf daar prima aan opknopen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben nu toch wel extra blij dat ik geen juichcape heb. Ik ben bang dat je daar weinig aan gaat hebben.
Ze vielen ver?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wat de overeenkomst is tussen Abdelhak en Wim van Est?
Heb je wel een oranje ratel?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben nu toch wel extra blij dat ik geen juichcape heb. Ik ben bang dat je daar weinig aan gaat hebben.
Mooi.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een foutje van Bijlow
Niks bijzonders dus
Ze hadden allebei een Pontiac.quote:
Erwin wordt doorgeschoven naar het echte Oranje.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik schakel in en zie 2 meter lange Botman een duel verliezen van dwerg Wirtz.
Lachwekkend
En 0 - 2 al. Is Erwin al ontslagen?
Marsman in Oranje.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een foutje van Bijlow
Niks bijzonders dus
Benieuwd naar de mening van @Caland in dezen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een foutje van Bijlow
Niks bijzonders dus
@Erasmusquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een foutje van Bijlow
Niks bijzonders dus
Prima sparringspartner voor Drankquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erwin wordt doorgeschoven naar het echte Oranje.
Hij doet mee voor de Sier maar hij staat als een Huis.quote:
Bohhh, DaniGod was wel een fenomeen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Briljante bal weer van nummer 10 Dani () de Wit
Zat jaar lang op de bank en nu naar een nog slechtere MLS clubquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
Hoe doet onze vriend Vermeer het eigenlijk? Hoor je ook niks meer van.
Erwin kan toch wel namen onthouden?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima sparringspartner voor Drank
Raar zeg. Terwijl je normaliter wekelijks hoort van de Amerikaanse competitiequote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
skamharskiquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij wat schaamhaar is in het Fins?
Gokje: Bottas?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar moet je alleen niet meerapp-- oh.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zat jaar lang op de bank en nu naar een nog slechtere MLS club
Helaas was voetbal niet zijn eerste hobby maar daar hadden veel meer geniale spelers last van.quote:
Ik ken een expert wat betreft schaamhaar.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Schamelainenquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Amerika is een groot land.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar zeg. Terwijl je normaliter wekelijks hoort van de Amerikaanse competitie
Die keept prima bij CIncinnati Of hoe je dat ook spelt.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
Daar is ie wel beter in ja.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erwin kan toch wel namen onthouden?
De KNVB heeft onlangs een vrouw aangesteld in een hoge functie (algemeen directeur dacht ik)... omdat ze een vrouw is.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Erwin wordt doorgeschoven naar het echte Oranje.
niet met CI iigquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Die keept prima bij CIncinnati Of hoe je dat ook spelt.
Als ie 20 jaar eerder was geboren stond ie in alle wereldelftallen, samen met George Best. En Dani was nog knapper.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas was voetbal niet zijn eerste hobby maar daar hadden veel meer geniale spelers last van.
Ken je de term kalsarikännit?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En er wonen ook heel veel mensen in Amerika.
Waarom 'omdat ze een vrouw is'?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:39 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De KNVB heeft onlangs een vrouw aangesteld in een hoge functie (algemeen directeur dacht ik)... omdat ze een vrouw is.
Het kan allemaal in Zeist.
Zeker als je het vergelijkt met kleinere landen.quote:
Nee, dat is haar dat specifiek vanuit een aambei groeit.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ken je de term kalsarikännit?
Ik vermoed door middel van drogerenquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als ie 20 jaar eerder was geboren stond ie in alle wereldelftallen, samen met George Best. En Dani was nog knapper.
Oh ja, leuk weetje:: hij deed (een onwijs geil) klasgenootje van mij. Ik niet
Zolang jij zo blijft happen gaat ie gewoon door natuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:40 schreef fetX het volgende:
@:ggmm blijft maar doorjanken over Bijlow. Je zou het bijna een obsessie kunnen noemen. Vreemd.
Ja maar die KUNNEN daar ook wonen. Omdat het zo'n groot land is.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En er wonen ook heel veel mensen in Amerika.
Dan moet je meer letten op de posts van @Karinaquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:37 schreef De_Kraam het volgende:
Ekkelenkamp of Matusiwaquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:39 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Hebben we echt niks beters lopen dan zo'n Kadioglu?
Zou Frank kijken?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Nederland niet domineren.
Ja toevallig begon hij er overquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moet je meer letten op de posts van @:Karina
ik wil jou wel eens horen als je vriendin constant om aandacht krijstquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
Oei, @:fetX raakt geïrriteerd omdat er iemand iets over een Feyenoord speler zegt.
Nee hoor, gewoon aankijken #nohomoquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vermoed door middel van drogeren
40/45quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel Kluivert grappen zouden er vandaag al gemaakt zijn?
Minder dan gister het aantal Promes-grappen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland wil niet voetballen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel in het aantal gemaakte overtredingen, dus wat zeur je nou?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
2.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
,Dat ze een vrouw is, is qua geschiedenis natuurlijk bijzonder, maar het werd hoog tijd, het maakt haar in onze ogen daarom zelfs extra geschikt: het voetbal heeft, in lijn met de ontwikkeling van het meiden- en vrouwenvoetbal, én de ontwikkelingen in de maatschappij, behoefte aan meer sterke vrouwen op belangrijke posities. Bovendien heeft Marianne een onafhankelijke blik op de ontwikkelingen van het voetbal vandaag de dag en in de toekomst.‘’quote:
Hoe noem je een neger die kip eet?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar is menig grap over gemaakt ja.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Minder dan gister het aantal Promes-grappen.
Ongeveer 104 voor zover ik geteld heb.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drank wel en dat is waar het om draait.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Logisch toch?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:40 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zeker als je het vergelijkt met kleinere landen.
Ik denk net iets meer dan er Kluivert-incidenten zijn geweest.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dumfries.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe noem je een neger die kip eet?
Eerst keek ik dat nog wel eens als ik midden in de nacht thuiskwam met commentaar van Frank Kramer.quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja toevallig begon hij er overEn toevallig zag ik hem van het weekend keepen.
Een neger?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe noem je een neger die kip eet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |