abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! woensdag 2 juni 2021 @ 22:14:24 #1
367000 roos94
pi_199724139
https://www.telegraaf.nl/(...)kleine-vast-op-ibiza

Rapper Lil Kleine is zaterdagnacht na een openingsfeest van hotel Oku in San Antonio, Ibiza gearresteerd door de Spaanse politie. Dat melden bronnen op het party-eiland aan Privé.

Wat er precies is voorgevallen wordt nog onderzocht. Volgens ooggetuigen kwam Jaimie Vaes, de moeder van hun zoontje Lío, gewond en bebloed de lobby van de nieuwe hotspot binnen rennen, waarna de receptionist de politie waarschuwde. Ook haar kleding zou zijn gescheurd en de kamer van het stel bleek helemaal vernield. De politie heeft de artiest, die zich ergens in het pand zou hebben verstopt, meegenomen. Sindsdien zit hij vast.

Zijn Nederlandse advocaat Nienke Hoogervorst laat aan Privé weten geen commentaar te kunnen of mogen geven.
  Miss 200.000.000! woensdag 2 juni 2021 @ 22:16:40 #2
367000 roos94
pi_199724185
Over 5 jaar brengt ze vast een boek uit, al dan niet geschreven door een ghostwriter.

"Jaimie Vaes, mijn leven met een narcist".
pi_199724229
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 22:16 schreef roos94 het volgende:
Over 5 jaar brengt ze vast een boek uit, al dan niet geschreven door een ghostwriter.

"Jaimie Vaes, mijn leven met een narcist".
Ik hoop voor haar dat het niet zo lang zal duren.
pi_199724235
Goed nieuws dat die etter eens een lesje krijgt!
Cindy De Vuyst
pi_199724836
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juni 2021 21:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Heel raar om te zien, je ziet direct dat hij een manipulator is en haar in z'n macht heeft.

Nouja ben benieuwd of dat besef ooit komt bij haar.
Het besef is er waarschijnlijk al.
Nu is het nog de knop om, en dan zorgen om ongeschonden weg te komen.

Kan nog wel even duren :)

Hopelijk heeft ze een veilige basis aan vrienden/familie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2021 22:46:03 ]
pi_199725553
Je vriend heeft 2 dagen in een politiecel gezeten nadat jij bebloed een lobby in bent gerend, maar er is niks gebeurd.

Naar. En dan te bedenken dat er heel veel vrouwen en mannen vastzitten in zulke onveilige relaties.

Ik heb die jongen altijd vervelend gevonden. Op de video is ook weer goed te zien hoe naar hij is.
pi_199725718
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 20:12 schreef wizzer het volgende:
Wat nep allemaal.
Het lijkt wel een filmpje van ontvoerder en slachtoffer.
Zij dreunt op wat haar opgedragen is, want die kleine heeft door dat het nu menens is bij de mensen waar hij normaal schijt aan heeft.
En er moeten wel euro's binnen blijven komen.

Ik weet niet waarom ze bij hem blijft, misschien dreigt hij hun kind af te pakken, is ze afhankelijk van drugs of geld of allemaal? Maar dit ziet er niet uit als een gelukkig stel. Meer paniek van; fuck ons inkomen loopt gevaar, of JIJ gaat dit nu in een filmpje zeggen, want anders ... En dan die Dré greep.
Of een combi. Ze is wellicht doodsbang dat men/de instanties erachter kom(t)(en) dat zij ook niet een een briljante ouder is en wel van een snuifje houdt. Hier werd geopperd dat ze de aangifte introk omwille van Lio maar het lijkt me niet echt een vader waar dat kind sowieso heel veel aan heeft.

Überhaupt een kind krijgen met die kleuter :')
pi_199725730
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:28 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Je vriend heeft 2 dagen in een politiecel gezeten nadat jij bebloed een lobby in bent gerend, maar er is niks gebeurd.

Naar. En dan te bedenken dat er heel veel vrouwen en mannen vastzitten in zulke onveilige relaties.

Ik heb die jongen altijd vervelend gevonden. Op de video is ook weer goed te zien hoe naar hij is.
Ze deden het voorkomen alsof er alleen wat spullen door de ruimte vlogen. Ik denk dat hij de wijnfles gooide en dat die zo via de muur op haar hoofd stuiterde.
pi_199725836
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:52 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze deden het voorkomen alsof er alleen wat spullen door de ruimte vlogen. Ik denk dat hij de wijnfles gooide en dat die zo via de muur op haar hoofd stuiterde.
Kan wel.
In feite weten we helemaal niet of hij haar moedwillig heeft mishandeld en aangevallen heeft bijv.
Als hij met spullen gesmeten heeft en ‘zij stond in de richting’ wil dat niet perse zeggen dat hij haar bedoelde te raken. :?

Maar goed: dit zijn in mijn ogen alternatieve verklaringen.
Ik denk oprecht dat hij haar (bewust) heeft mishandeld. Dat is een gevoel en er klopt heel veel niet in die relatie.
Ik was er niet bij dus ik weet het uiteraard niet zeker.
pi_199726054
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_199726075
quote:
Die ogen schreeuwen om hulp.
pi_199726304
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 02:05 schreef Document1 het volgende:

[..]

Die ogen schreeuwen om hulp.
Haar hele houding.
  Spellchecker donderdag 3 juni 2021 @ 07:14:12 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199726379
quote:
Hij: "show the world how much I love you"
Zij: "I can't breathe"
pi_199726500
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 00:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Kan wel.
In feite weten we helemaal niet of hij haar moedwillig heeft mishandeld en aangevallen heeft bijv.
Als hij met spullen gesmeten heeft en ‘zij stond in de richting’ wil dat niet perse zeggen dat hij haar bedoelde te raken. :?

Maar goed: dit zijn in mijn ogen alternatieve verklaringen.
Ik denk oprecht dat hij haar (bewust) heeft mishandeld. Dat is een gevoel en er klopt heel veel niet in die relatie.
Ik was er niet bij dus ik weet het uiteraard niet zeker.
Ik was uiteraard sarcastisch. Het is heel vaker gebeurd, ook in Dubai. Toen heeft ze zichzelf twee weken niet kunnen vertonen
pi_199726631
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:14 schreef maily het volgende:

[..]

Hij: "show the world how much I love you"
Zij: "I can't breathe"
Daarna de vrouwengemeenschap op de knieeen met gebalde vuist... ‘womens lives matter’
Cindy De Vuyst
pi_199726766
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 07:48 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik was uiteraard sarcastisch. Het is heel vaker gebeurd, ook in Dubai. Toen heeft ze zichzelf twee weken niet kunnen vertonen
Ik ging er ook niet vanuit dat je het werkelijk geloofde, dus herkende je sarcasme wel maar in theorie kan zoiets wel gebeurt zijn. Dat bedoel ik te zeggen.
Maar goed: alles bij elkaar opgeteld is dat het minst logische scenario.

Dat damage control filmpje is echt het tegenovergestelde. :N
pi_199727023
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 08:35 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ging er ook niet vanuit dat je het werkelijk geloofde, dus herkende je sarcasme wel maar in theorie kan zoiets wel gebeurt zijn. Dat bedoel ik te zeggen.
Maar goed: alles bij elkaar opgeteld is dat het minst logische scenario.

Dat damage control filmpje is echt het tegenovergestelde. :N
Ja, ik vermoed dat het uit de koker van zijn management komt. Ik als complete leek op PR-gebied had nog beter advies kunnen geven. Het was volgens mij de bedoeling dat hij leuk, lief en joviaal overkwam..
Met een leuk "grapje" waarbij hij haar naar de keel grijpt.
pi_199727040
quote:
Zo kijkt m'n kat ook altijd als ik haar optil.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 3 juni 2021 @ 09:17:43 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_199727057
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:14 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zo kijkt m'n kat ook altijd als ik haar optil.
:D
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 3 juni 2021 @ 09:26:17 #20
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_199727135
Toch wel aardig volksvermaak. Zo een trainwreck couple in een wereld van klatergoud en pure oppervlakkigheid.
Zet je toch weer terug op aarde dat dat allemaal zo een feest niet is. Die Dubai/Ibiza incrowd ellende die alleen maar draait op windowdressing.

Blijft over dat ik mij blijf verbazen dat dit soort volk oneindig geld lijkt te kunnen besteden. Waar halen ze dat vandaan? :o .
pi_199727204
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:26 schreef bleiblei het volgende:
Toch wel aardig volksvermaak. Zo een trainwreck couple in een wereld van klatergoud en pure oppervlakkigheid.
Zet je toch weer terug op aarde dat dat allemaal zo een feest niet is. Die Dubai/Ibiza incrowd ellende die alleen maar draait op windowdressing.

Blijft over dat ik mij blijf verbazen dat dit soort volk oneindig geld lijkt te kunnen besteden. Waar halen ze dat vandaan? :o .
Dat laatste vraag ik me ook af. Kleine is volgens mij momenteel niet echt actief met liedjes maken en optredens heeft hij natuurlijk ook de laatste tijd niet veel gedaan.

Misschien goed gelukte beleggingen?
pi_199727218
quote:
Vanaf 2021 biedt Lil' Kleine samen met Boef ondernemingscursussen aan.
Behehehehehe.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 3 juni 2021 @ 09:41:30 #23
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_199727307
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat laatste vraag ik me ook af. Kleine is volgens mij momenteel niet echt actief met liedjes maken en optredens heeft hij natuurlijk ook de laatste tijd niet veel gedaan.

Misschien goed gelukte beleggingen?
Ik heb wel eens gehoord wat een 2de rangs "influencer" (a la Bellinga's) krijgt voor een leuke promotiedeal.
Dat gaat toch wel richting 3-4keer een bruto maandsalaris voor mij. Maar dat is gelijk de volgende verbazing, how on earth valt er zo giga veel geld te verdienen met dat soort geprul? Wat moet Lammers dan wel niet krijgen per jaar voor zijn Jumbo deal? :') .
pi_199727359
Hij heeft toch een friet/patatzaak?
pi_199727361
Niet dat dat Ibiza money oplevert.
pi_199727372
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:44 schreef Document1 het volgende:
Hij heeft toch een friet/patatzaak?
Dan mag hij zichzelf daar ook gelijk in de frituur gooien.
  Miss 200.000.000! donderdag 3 juni 2021 @ 09:51:57 #27
367000 roos94
pi_199727429
Lil kleine heeft een eigen kledinglijn, een eigen nachtclub al heb je daar nu weinig aan, een eigen frietzaak, een eigen drankmerk, verder verdient hij denk ik ook aardig wat aan streams op spotify/youtube . En daarnaast is 1 sponsor fotootje op instagram ook al makkelijk 10k waard.
pi_199727477
Ik probeerde even te vinden of hij zelf zijn teksten en muziek schrijft en of hij dat voor anderen doet, maar ik was er al weer snel klaar mee eigenlijk :D De meest constante stroom inkomen zit hem in schrijven.

Zo'n dreetje hazes moet wel blijven optreden, omdat hij blijkbaar niets van wat hij kweelt zelf heeft geschreven. Dan moet je je kunstje blijven doen. Een keer (aan) een hit (mee)schrijven en je hoeft nooit meer te werken :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199727491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dan mag hij zichzelf daar ook gelijk in de frituur gooien.
Het mandje is groot genoeg.
Zijn ego zal er helaas te groot voor zijn.
pi_199727519
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:51 schreef roos94 het volgende:
Lil kleine heeft een eigen kledinglijn, een eigen nachtclub al heb je daar nu weinig aan, een eigen frietzaak, een eigen drankmerk, verder verdient hij denk ik ook aardig wat aan streams op spotify/youtube . En daarnaast is 1 sponsor fotootje op instagram ook al makkelijk 10k waard.
Als je zulke zaakjes hebt lopen, heb je er blijkbaar een neus voor. Aan zijn intelligentie of ondernemerschap zal het dan niet liggen. :?
pi_199727930
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Behehehehehe.
Vanaf 2022 biedt hun managment public damage control sessies aan. :o
pi_199727933
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Vanaf 2022 biedt hun managment public damage control sessies aan. :o
Nou ja, nog even de vraag of dat door gaat, de trials lopen suboptimaal op het moment.
  donderdag 3 juni 2021 @ 10:43:26 #34
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199728003
wat een lelijk wijf is dat toch, wat vinden die mensen toch zo mooi aan die neppe lippen en bolle kop? bah

[ Bericht % gewijzigd door Deisyy op 03-06-2021 12:39:31 ]
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_199728046
quote:
15s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:43 schreef junkiesietze het volgende:
wat een lelijk wijf is dat toch, wat vinden die mensen toch zo mooi aan die neppe lippen en bolle kop? bah
Volgens mij vind niemand dat mooi.
pi_199728057
quote:
Ze moet gewoon geen lipfillers meer nemen. Als ze normale lippen heeft die bij haar gezicht passen is er naar mijn mening niet veel mee mis.
pi_199728164
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ze moet gewoon geen lipfillers meer nemen. Als ze normale lippen heeft die bij haar gezicht passen is er naar mijn mening niet veel mee mis.
Het zijn meer de wangimplantaten en verbouwde kaak die mij storen.
pi_199728229
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 3 juni 2021 @ 11:25:51 #39
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199728483
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij vind niemand dat mooi.
volgens mij vind lil kleine het wel geil, meer om op te slaan ^O^
en ik heb ook een auto.
pi_199728680
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:51 schreef roos94 het volgende:
Weleens gelezen in een interview dat hij de helft opzij zet en de andere helft uitgeeft. Op zich wel over nagedacht. Een populaire artiest verdient veel geld aan optredens, promo's en royalty's.
pi_199728738
Dat is wel echt knap hoor, als je dat voor elkaar krijgt op zo'n jonge leeftijd.

Ongerelateerd komt de reunie van The Hills regelmatig voorbij in de promoos op MTV... Speidi heeft blijkbaar meer uitgegeven dan er ooit is binnengekomen... Ook van die over het paard getilde personen die bijzonder onsympathiek overkomen... Als de geldstroom voor kleinekleine ooit opdroogt en je kunt dan ook je uitgaven gelijk terugschakelen kun je met de helft van wat hij in de afgelopen 5 jaar opzij heeft kunnen zeggen best heel lang een "normaal" leven leiden denk ik.
pi_199729225
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is wel echt knap hoor, als je dat voor elkaar krijgt op zo'n jonge leeftijd.

Het is pas knap als hij daar ook geld mee verdiend.
Dit soort gasten verdienen zo veel met een paar optredens, dan is een paar ton investeren (uitgeven?) en een cafetaria of nachtzaak openen echt geen probleem. De vraag is of hij zijn geld er ook weer uit terug krijgt.
pi_199729243
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:00 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het zijn meer de wangimplantaten en verbouwde kaak die mij storen.
Ja, ik zit bij haar ook steeds naar die onderkaak te kijken. Is die verlengd?
pi_199729248
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
. Als de geldstroom voor kleinekleine ooit opdroogt en je kunt dan ook je uitgaven gelijk terugschakelen kun je met de helft van wat hij in de afgelopen 5 jaar opzij heeft kunnen zeggen best heel lang een "normaal" leven leiden denk ik.
Hoeveel zouden ze uitgeven aan drugs en kunnen daar zomaar mee stoppen. 8-)
  Spellchecker donderdag 3 juni 2021 @ 12:35:19 #45
197773 crew  maily
pi_199729299
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:50 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Of een combi. Ze is wellicht doodsbang dat men/de instanties erachter kom(t)(en) dat zij ook niet een een briljante ouder is en wel van een snuifje houdt. Hier werd geopperd dat ze de aangifte introk omwille van Lio maar het lijkt me niet echt een vader waar dat kind sowieso heel veel aan heeft.

Überhaupt een kind krijgen met die kleuter :')
Lil Kleine for life.
pi_199729337
4 x duurder ratatatata

*O* *O* *O* *O*

Songtekst gaat o.a. over Monica Geuze de ex van Open Ruggetje Kleine _O_
  Spellchecker donderdag 3 juni 2021 @ 12:48:42 #47
197773 crew  maily
pi_199729466
quote:
9s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:37 schreef Poepz0r het volgende:
4 x duurder ratatatata

*O* *O* *O* *O*

Zijn de vuilniszakken weer in de aanbieding?
  Miss 200.000.000! donderdag 3 juni 2021 @ 13:43:26 #48
367000 roos94
pi_199730013
Jaimie zegt op insta

What Susie says of Sally, says more of Susie than of Sally
pi_199730053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik probeerde even te vinden of hij zelf zijn teksten en muziek schrijft en of hij dat voor anderen doet, maar ik was er al weer snel klaar mee eigenlijk :D De meest constante stroom inkomen zit hem in schrijven.

Zo'n dreetje hazes moet wel blijven optreden, omdat hij blijkbaar niets van wat hij kweelt zelf heeft geschreven. Dan moet je je kunstje blijven doen. Een keer (aan) een hit (mee)schrijven en je hoeft nooit meer te werken :D
Dat laatste geldt eigenlijk voor de gehele muziekindustrie wel sinds een jaar of 20. Vanaf Napster zeg maar. Platenverkoop en nu streams levert helemaal niet zoveel op. Vroeger was de tour er om de plaat te promoten, nu is de plaat er om de tour te promoten. De tijd dat je met 1 nummer binnen was is wel een beetje voorbij, tenzij het echt een knoeperd van een wereldwijde hit is.
  donderdag 3 juni 2021 @ 14:07:27 #50
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199730250
quote:
@Deisyy
:? wat heb je aangepast? en waarom?
en ik heb ook een auto.
pi_199730258
John van den Heuvel was vanochtend als Sidekick actief bij Radio Veronica, waarbij hij aangaf dat Jorik ook wel met hele louche figuren optrekt. En dan had hij het over hele zware jongens.

Hij schuurt wel echt lekker tegen de onderwereld aan, die kleine opdonder.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  donderdag 3 juni 2021 @ 14:10:10 #52
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199730290
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 14:07 schreef dezomervoorbij het volgende:
John van den Heuvel was vanochtend als Sidekick actief bij Radio Veronica, waarbij hij aangaf dat Jorik ook wel met hele louche figuren optrekt. En dan had hij het over hele zware jongens.

dat is sinds:

hij is toen zo af gegaan dat ie nu constant brede gasten om zich heen heeft en ruikt aan de onderwereld.
en ik heb ook een auto.
pi_199730497
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 14:07 schreef dezomervoorbij het volgende:

Is al een tijde bekend https://www.parool.nl/nie(...)criminelen~ba7cc58e/
pi_199730549
quote:
15s.gif Op donderdag 3 juni 2021 14:10 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

dat is sinds:

hij is toen zo af gegaan dat ie nu constant brede gasten om zich heen heeft en ruikt aan de onderwereld.
Held op sokken sindsdien :')

quote:
De mishandeling vindt plaats op 6 december 2019, tijdens de openingsavond van Oliva aan het Rembrandtplein. Een dan 27-jarige man loopt samen met een vriend de discotheek binnen, als hij in de drukte per ongeluk tegen een vrouw aanstoot. De man excuseert zich bij de vrouw en de twee sussen het ter plekke. Maar de man die bij de vrouw staat, reageert agressief. Die man is de 26-jarige Jorik Scholten, beter bekend als rapper Lil’ Kleine. Omdat hij agressief reageert, vraagt de man ‘of alles oké’ is, waarna hij samen met zijn vriend verder de discotheek inloopt om een drankje te bestellen.

Na ruim een halfuur besluiten de twee Oliva weer te verlaten. Ze vinden het te druk en willen naar een andere kroeg. Als ze de zaal verlaten, merkt de 28-jarige man op dat hij wordt aangewezen door Lil’ Kleine, die drie vrienden om zich heen heeft staan. De man heeft het gevoel dat hij is opgewacht, en meent dat de rapper roept; ‘daar heb je die kankerlijer’. Vervolgens komen twee mannen op hem af en vallen direct aan.

Terwijl er op hem wordt ingeslagen, roept hij meermaals dat ‘ze normaal moeten doen.’ Dat lijkt te helpen. Het slachtoffer meent even dat een van de aanvallers naar hem gebaart dat het zo wel genoeg is. Als hij daarop zijn handen laat zakken krijgt hij direct weer een vuistslag. Ditmaal op zijn kin, staat in de aangifte.

Hij wankelt, raakt in paniek, maar wordt door zijn vriend meegesleurd naar de uitgang. Als hij achter zich kijkt, ziet hij dat rapper ‘Lil Kleine’ hem in zijn rug trapt. Op weg naar de uitgang wordt hij door de groep tegen de grond gewerkt. Daar wordt hij meerdere keren getrapt, op zijn lichaam en op zijn romp, waarbij ook de rapper trappen zou hebben uitgedeeld. Uiteindelijk is het de eigenaar van de discotheek die tussenbeide komt, waarna de man samen met zijn vriend alsnog de club uitvlucht.
https://www.parool.nl/ams(...)randtplein~b0e327fc/
pi_199731390
quote:
9s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:37 schreef Poepz0r het volgende:
4 x duurder ratatatata

*O* *O* *O* *O*

Godskolere, is dit "muziek" die de hedendaagse jeugd leuk vindt?
Ik ben van 1977, zal wel te oud zijn om het te snappen ;(
pi_199731415
Jammer dat niet duidelijk wordt wat zijn moeder heeft gedaan.

pi_199731451
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 15:55 schreef potjecreme het volgende:

Dan denk je toch meteen aan seksueel misbruik. Of ze was een narcist.
Ik vul nu in.

Dit oude verhaal kwam ik nog tegen, nooit geweten.
https://www.ad.nl/show/li(...)een-kindje~a66702ba/
  Spellchecker donderdag 3 juni 2021 @ 16:05:41 #58
197773 crew  maily
pi_199731513
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 15:55 schreef potjecreme het volgende:

Niet gelezen.
Misschien had zij ook losse handjes.
pi_199732746
quote:
99s.gif Op donderdag 3 juni 2021 15:59 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Dan denk je toch meteen aan seksueel misbruik. Of ze was een narcist.
Ik vul nu in.

Dit oude verhaal kwam ik nog tegen, nooit geweten.
https://www.ad.nl/show/li(...)een-kindje~a66702ba/
Heb het gevoel dat ie een soort ciske de rat neerzet hier. Het komt wat aangezet over.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeanne_Darc op 03-06-2021 23:18:40 ]
pi_199733397
Gelukkig pakt hij ook zichzelf zo op de giechel.

pi_199733399
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 15:54 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Godskolere, is dit "muziek" die de hedendaagse jeugd leuk vindt?
Ik ben van 1977, zal wel te oud zijn om het te snappen ;(
1979 hier, en ik hou er ook niet van.
pi_199733400
Ik vind dat mensen wel erg hun fantasie de vrije loop laten bij dat filmpje, met hele analyses van lichaamstaal. Ik zie alleen dat Jamie gefocust is op het filmpje en de camera, en dat die loser naast haar het niet serieus neemt en van het gezeik af wil zijn. Die grijns van hem is wel tenenkrommend overigens.. ik vind BN'ers doorgaans niet de leukste mensen maar die Jorik is echt 100% fout. Waarom hebben dat soort mongooltjes toch zoveel fans vaak.
pi_199733495
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind dat mensen wel erg hun fantasie de vrije loop laten bij dat filmpje, met hele analyses van lichaamstaal. Ik zie alleen dat Jamie gefocust is op het filmpje en de camera, en dat die loser naast haar het niet serieus neemt en van het gezeik af wil zijn. Die grijns van hem is wel tenenkrommend overigens.. ik vind BN'ers doorgaans niet de leukste mensen maar die Jorik is echt 100% fout. Waarom hebben dat soort mongooltjes toch zoveel fans vaak.
Fans? Die kopen de likes toch gewoon?
pi_199733506
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Fans? Die kopen de likes toch gewoon?
Iemand koopt die kutmuziek toch? Neem aan dat hij niet zijn eigen muziek streamt of koopt
pi_199735783
Zijn moeder pocht met hem. Op haar insta.
pi_199735868
Hier vond ik hem nog wel leuk. Hij wist al jong wat hij wilde. Zelfverzekerd kind.
  donderdag 3 juni 2021 @ 22:06:07 #67
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199736216
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Nou ja, ook als je alleen al luistert naar wat ze zeggen.

Als er echt niks aan de hand zou zijn dan zou er wel een verklaring komen met wat er dan wel is gebeurd. Er wordt nu alleen gezegd "leugens allemaal jongens, niks aan de hand!". Hij doet er nog een schepje bovenop met "ik zou je nooit oprecht pijn doen". En zij "hij moet iets liever zijn". Ze ontkennen ook niets, ze bevestigen de geluiden alleen maar.

Je zou bijna denken dat dit een aflevering South Park is.
pi_199736243
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:06 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Nou ja, ook als je alleen al luistert naar wat ze zeggen.

Als er echt niks aan de hand zou zijn dan zou er wel een verklaring komen met wat er dan wel is gebeurd. Er wordt nu alleen gezegd "leugens allemaal jongens, niks aan de hand!". Hij doet er nog een schepje bovenop met "ik zou je nooit oprecht pijn doen". En zij "hij moet iets liever zijn". Ze ontkennen ook niets, ze bevestigen de geluiden alleen maar.

Je zou bijna denken dat dit een aflevering South Park is.
Ja eens hoor, maar die analyses van lichaamstaal vind ik wat overdreven. Ik zie twee zwakzinnigen die elkaar kennelijk wel verdienen.
  donderdag 3 juni 2021 @ 22:10:20 #69
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199736286
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja eens hoor, maar die analyses van lichaamstaal vind ik wat overdreven. Ik zie twee zwakzinnigen die elkaar kennelijk wel verdienen.
Mja, ik zou niet weten waar een vrouw dit aan verdient maar dat zal wel aan mij liggen.
  Spellchecker donderdag 3 juni 2021 @ 22:11:35 #70
197773 crew  maily
pi_199736312
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:44 schreef wizzer het volgende:
Hier vond ik hem nog wel leuk. Hij wist al jong wat hij wilde. Zelfverzekerd kind.
Hij weet nog steeds wat hij wil; knallen.
pi_199736379
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:10 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Mja, ik zou niet weten waar een vrouw dit aan verdient maar dat zal wel aan mij liggen.
Ze bagatelliseert het zelf.. vind haar geen slachtoffer eigenlijk. Het is een ziek systeem dat beiden in stand houden, wat alleen treurig is voor dat kind. Maar als jeugdzorg dat kennelijk allemaal wel oké vindt, dan zoeken ze het maar uit. Dat kind is 2 maar met zulke ouders wordt dat toch al een draak van een volwassene
  donderdag 3 juni 2021 @ 22:21:20 #72
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_199736595
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ze bagatelliseert het zelf.. vind haar geen slachtoffer eigenlijk.
Er zullen maar weinig slachtoffers zijn van geweld die in een verklaring naar de buitenwacht dat niet bagatelliseren. Dat is inherent aan de problematiek. Je valt op een bepaald beeld van iemand; dat beeld blijkt dan langzamerhand toch tegen te vallen wanneer er hier en daar ruzies worden gevoerd op een manier die niet okay zijn; dan volgt er een keer een klap of vliegend voorwerp; er wordt beterschap beloofd waar de ander dan in gelooft; toch volgt er weer geweld met daarna weer beterschap; in de tussentijd maakt degene die het overkomt zichzelf wijs dat het allemaal niet zoveel voorstelt, het gewetens-stemmetje wordt gesust; en hoe langer dit duurt hoe verder het slachtoffer in dit web verstrikt raakt en hoe lager het zelfbeeld van van het slachtoffer.

Dergelijk geweld is een sluipend proces waarbij het slachtoffer uiteindelijk steeds verder weg zinkt.

En wellicht vallen haar wel zaken te verwijten, dat zou kunnen. Maar daar valt zonder die 2 te kennen niet heel veel zinnigs over te zeggen.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 01:13:11 #73
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199738347
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:21 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Er zullen maar weinig slachtoffers zijn van geweld die in een verklaring naar de buitenwacht dat niet bagatelliseren. Dat is inherent aan de problematiek. Je valt op een bepaald beeld van iemand; dat beeld blijkt dan langzamerhand toch tegen te vallen wanneer er hier en daar ruzies worden gevoerd op een manier die niet okay zijn; dan volgt er een keer een klap of vliegend voorwerp; er wordt beterschap beloofd waar de ander dan in gelooft; toch volgt er weer geweld met daarna weer beterschap; in de tussentijd maakt degene die het overkomt zichzelf wijs dat het allemaal niet zoveel voorstelt, het gewetens-stemmetje wordt gesust; en hoe langer dit duurt hoe verder het slachtoffer in dit web verstrikt raakt en hoe lager het zelfbeeld van van het slachtoffer.

Dergelijk geweld is een sluipend proces waarbij het slachtoffer uiteindelijk steeds verder weg zinkt.

En wellicht vallen haar wel zaken te verwijten, dat zou kunnen. Maar daar valt zonder die 2 te kennen niet heel veel zinnigs over te zeggen.
Puur vergif voor beiden.

Ze willen wel maar de invulling van hun geluk is niet erg duidelijk.
Ze willen trouwen maar doen het niet. En Corona is geen excuus, daarvoor is het al tig keer uitgesteld.

En een nanny neem je voor jezelf, niet voor je kindje. Zeker niet in Coronatijd.
pi_199738800
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:21 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Dit dus... en als zijn moeder idd dingen heeft gedaan richting hem, is dat vooral erg triest en werpt.dat zijn schaduw zo ver vooruit dat er nog 2 slachtoffers zijn, maar.... dan is dat een reden om hulp te zoeken, geen reden om zelf maar te gaan meppen.

En dan die opmerking "ik zou je nooit oprecht pijn doen". Weet ie wel wat hij zelf hier zegt dan?

Feitelijk zegt hij iets van: ik zou je nooit met reden pijn doen.

Dus, wel zonder reden blijkbaar.
pi_199738840
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 07:52 schreef totebel het volgende:

[..]

Feitelijk zegt hij iets van: ik zou je nooit met reden pijn doen.

Dus, wel zonder reden blijkbaar.
'Per ongeluk' bedoelt hij denk ik
pi_199742261

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2021 13:27:36 ]
pi_199742329
quote:
Dat is nu en dat heeft ze zelf geupload na het filmpje waarin ze benoemt dat ze een voorbeeldfunctie heeft?
  vrijdag 4 juni 2021 @ 13:31:36 #78
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_199742331
quote:
Pfff een junk en een mongool die het stoer vind om criminelen te pijpen en zijn vrouw te slaan die samen een kind hebben.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Miss 200.000.000! vrijdag 4 juni 2021 @ 13:39:22 #79
367000 roos94
pi_199742394
Das gewoon sarcasme..
pi_199742640
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 13:39 schreef roos94 het volgende:
Das gewoon sarcasme..
Dan kan ze goed acteren. ;)
pi_199742678
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 13:39 schreef roos94 het volgende:
Das gewoon sarcasme..
Ook mijn eerste gedachte :Y
  vrijdag 4 juni 2021 @ 14:28:25 #82
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199742895
In sommige kringen is een lijntje net zo gewoon als een dubbele espresso..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_199743232
Hilarisch, dat mensen er intrappen.
Op insta wordt jeugdzorg al getagt onder het filmje. JZ is sowieso wel handig bij dit gezin, maar niet per se door dit geacteerde filmpje :')
Ik gok zo maar niet dat een echte gebruiker-wat Jaimie wel is overigens- het woord cocaïne zo in de mond zou nemen..

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 04-06-2021 16:15:19 ]
  vrijdag 4 juni 2021 @ 14:57:37 #84
459912 FlippingCoin
pi_199743278
Oke dus de grap is dat ze zegt wat ze daadwerkelijk doet? :? En daar kan je dan intrappen of zo, makes sense. :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_199743893
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 14:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hilarisch, dat mensen er intrappen.
Op insta wordt jeugdzorg al getagt onder het filmje. JZ is sowieso wel handig bij dot gezien, maar niet per se door dit geacteerde filmpje :')
Ik gok zo maar niet dat een echte gebruiker-wat Jaimie wel is overigens- het woord cocaïne zo in de mond nemen..
Je moet wel gelijk hebben.
pi_199744181
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 14:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke dus de grap is dat ze zegt wat ze daadwerkelijk doet? :? En daar kan je dan intrappen of zo, makes sense. :N
Ze wil m.i. laten blijken met een overdreven geacteerd filmpje dat ze NIET gebruikt.
  Spellchecker vrijdag 4 juni 2021 @ 16:16:16 #87
197773 crew  maily
pi_199744204
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:14 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ze wil m.i. laten blijken met een overdreven geacteerd filmpje dat ze NIET gebruikt.
Ze wordt ook NIET mishandeld.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:18:16 #88
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199744219
Los van het feit of ze dit wel of niet doet, is dit onacceptabel dat ze dit soort dingen verspreid onder de jeugd. Daarom keur ik deze motie ook af
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_199744222
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:16 schreef maily het volgende:

[..]

Ze wordt ook NIET mishandeld.
Precies, in dat filmpje met Lul grijpt hij haar ook bij wijze van grap naar de keel, om te doen alsof het valse beschuldigingen zijn.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:19:43 #90
459912 FlippingCoin
pi_199744229
quote:

[..]

Ja maar volgens mij is het wel algemeen bekend dat ze dit wel doet, ik snap het niet denk ik. _O-
pi_199744283
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja maar volgens mij is het wel algemeen bekend dat ze dit wel doet, ik snap het niet denk ik. _O-
Is ook zeker algemeen bekend, maar dat ze mishandeld wordt ook. Dus dit filmpje is prima in lijn ( :') ) met het andere filmpje.
  zaterdag 5 juni 2021 @ 11:56:01 #92
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199753528
Was deze al voorbij gekomen?
https://vm.tiktok.com/ZMeKpxeJS/
pi_199753941
“Als ik je een keer pijn heb gedaan, dan was het natuurlijk niet de bedoeling…..”

Dat zegt wel genoeg in combinatie met de houding van Jamie :+
SOONY
pi_199754372
quote:

[..]

Het filmpje was vijf jaar oud, maar ze heeft haar portie aandacht weer gehad vandaag.
https://www.ad.nl/show/ja(...)een-grapje~a1f461f5/
  zaterdag 5 juni 2021 @ 15:49:20 #95
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199756632
  zaterdag 5 juni 2021 @ 15:49:49 #96
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199756638
:') :') :') :') :|W :|W :|W
pi_199756672
Verrekijker :')
pi_199756725
Die is bang voor jeugdzorg
  Miss 200.000.000! zaterdag 5 juni 2021 @ 16:04:11 #99
367000 roos94
pi_199756764
Ze zei dat het filmpje vijf jaar oud was.

Oplettende kijkers attenteerde haar dat het niet zo oud kon zijn vanwege tattoo op de hand.

Toen schreef ze het is vier jaar oud, het filmpje is uit 2018!

Dit heeft ze inmiddels weer verwijderd aangezien mensen haar vertelden dat 2018 niet vier jaar geleden is.

Nu heeft ze weer een nieuwe story geplaatst waarin ze het aantal jaren tijdsaanduiding maar weglaat. Is iets te moeilijk voor mw Vaes :)
  zaterdag 5 juni 2021 @ 16:05:50 #100
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199756781
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 15:59 schreef Medusa666 het volgende:
Die is bang voor jeugdzorg
Gelukkig niet voor Lil Kleine, want die doet haar nooit pijn :') _O-

Die meid heeft echt hulp nodig en blond haar
pi_199756830
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:05 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Gelukkig niet voor Lil Kleine, want die doet haar nooit pijn :') _O-

Die meid heeft echt hulp nodig en blond haar
En waarom blond haar? Dat zou haar nog lelijker maken
pi_199756834
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:04 schreef roos94 het volgende:
Ze zei dat het filmpje vijf jaar oud was.

Oplettende kijkers attenteerde haar dat het niet zo oud kon zijn vanwege tattoo op de hand.

Toen schreef ze het is vier jaar oud, het filmpje is uit 2018!

Dit heeft ze inmiddels weer verwijderd aangezien mensen haar vertelden dat 2018 niet vier jaar geleden is.

Nu heeft ze weer een nieuwe story geplaatst waarin ze het aantal jaren tijdsaanduiding maar weglaat. Is iets te moeilijk voor mw Vaes :)
Teveel gezopen en drugs gebruikt om het te herinneren
pi_199756873
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 15:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
:|W
  zaterdag 5 juni 2021 @ 16:22:27 #104
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199756922
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:11 schreef Medusa666 het volgende:
En waarom blond haar? Dat zou haar nog lelijker maken
Nu verstopt ze haar IQ < 80 onder dat bruine haar en denken wij dat ze zelfstandig kan nadenken :P
Als ze blond is net als Barbie dat weet iedereen gelijk dat ze net een hersencel te veel heeft om niet in de keuken te schijten :7
pi_199757050
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 15:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moest die zin 2 x lezen om met mijn eigen ogen te geloven dat ze de piemel van Lil’ zo noemt. :')
pi_199757108
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik moest die zin 2 x lezen om met mijn eigen ogen te geloven dat ze de piemel van Lil’ zo noemt. :')
Dat ding wordt zo wel vaker genoemd.
pi_199757134
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:39 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Weer wat geleerd :)
pi_199757557
quote:

[..]

Ik ken wel de uitdrukking "nog in je vader's koker zitten"

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2021 17:26:07 ]
pi_199757981
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 17:25 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik ken wel de uitdrukking "nog in je vader's koker zitten"
Of in je moeders maag:

https://grazia.nl/artikel/251995/jaimie-vaes-baby
  zaterdag 5 juni 2021 @ 18:17:20 #110
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199758290
Helder lichtje hoor.... |:(
  zaterdag 5 juni 2021 @ 18:56:24 #112
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199758519
quote:
Was ze toen niet zwanger?
pi_199759497
quote:

[..]

Door wie :?
pi_199759546
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 20:17 schreef Magica het volgende:

[..]

Andere mensen :P
pi_199762282
Op een of andere manier maak ik mij altijd zó druk wanneer er een onschuldig kindje op het spel zit bij dit soort zaken.

Ik ga maar proberen het nieuws niet te veel te volgen. Wordt zo gevoelig en naar ervan.

Lio heeft hoe langer ik er over nadenk juist geluk dat hij grotendeels wordt opgevoed door nanny’s.
pi_199762386
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 20:17 schreef Magica het volgende:

[..]

Hier in gooi en vechtstreek gebruiken wij de verwijzing ook en in Amsterdam ook als het goed is :D
  zaterdag 5 juni 2021 @ 23:09:25 #117
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199762467
ZIEN: Jaimie Vaes deelt gezellig familiemoment :D

Charmeoffensief
Gescript
Alles voor de poen
Wie neemt dit serieus?

https://www.shownieuws.nl(...)zellig-familiemoment

Gezelli daar _O- _O-
pi_199765101
Ik snap niet zo goed waarom je zon videootje maakt vanuit sarcasme? Het is niet eens grappig? Ik vind haar trouwens ook niet bijster helder klinken op de video
  Spellchecker zondag 6 juni 2021 @ 10:15:42 #119
197773 crew  maily
pi_199765356
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 09:30 schreef Michellee het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je zon videootje maakt vanuit sarcasme? Het is niet eens grappig? Ik vind haar trouwens ook niet bijster helder klinken op de video
"Alles en iedereen" heeft ze toch al tegen .... kan dit er ook nog wel bij.
pi_199769469
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 18:37 schreef soapie het volgende:
Helder lichtje hoor.... |:(
Ik vraag me af wat ze nou doet voor de kost. Een tijdje geleden was ze nog zijn stylist voor zijn optredens, volgens mij ook zo'n gearrangeerd erebnaatje :')
Voor Jorik was ze vaak op Bali bij haar vader of ook op Ibiza, ze vloog de hele wereld rond. Volgens mij was ze een soort hostess of iets in die trant.
  Miss 200.000.000! zondag 6 juni 2021 @ 16:35:36 #121
367000 roos94
pi_199771124
  zondag 6 juni 2021 @ 16:37:11 #122
354103 Magica
gna gna
pi_199771159
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 23:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Hier in gooi en vechtstreek gebruiken wij de verwijzing ook en in Amsterdam ook als het goed is :D
Ok, daar woon ik tussen ongeveer nog nooit gehoord :P
pi_199771245
2000 euro budget niet voldoende voor verjaardag voor kind van 1 jaar.
  zondag 6 juni 2021 @ 16:41:59 #124
354103 Magica
gna gna
pi_199771265
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 16:41 schreef potjecreme het volgende:
Ja, ik snap lil kleine wel :P
  Miss 200.000.000! zondag 6 juni 2021 @ 16:46:03 #125
367000 roos94
pi_199771319
quote:
Is ook een walgelijk laag bedrag, voor dat geld heb ik nét de feesthoedjes van Gucci binnen :{w
pi_199771409
quote:
Ik haat wel op lil kleine maar als mijn vriendin niet genoeg had aan 2k voor de verjaardag van een kind dan had ik haar ook een paar tikken gegeven.
  zondag 6 juni 2021 @ 16:53:34 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199771411
quote:
1s.gif Op zondag 6 juni 2021 16:46 schreef roos94 het volgende:
Is ook een walgelijk laag bedrag, voor dat geld heb ik nét de feesthoedjes van Gucci binnen :{w
Of de hele action leeg gekocht met speelgoed en weeshuis blijgemaakt

Keuzestress :')
pi_199771432
Hoeveel heb je ook nodig? Dat kind is nog te jong om maar iets mee te krijgen dus je hebt geen speciale taart nodig en voor 50 euro heb je een hele berg speelgoed.

Nog een keer 50 euro voor wat hapjes en een krat bier en je bent klaar.
pi_199771887
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 16:55 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel heb je ook nodig? Dat kind is nog te jong om maar iets mee te krijgen dus je hebt geen speciale taart nodig en voor 50 euro heb je een hele berg speelgoed.

Nog een keer 50 euro voor wat hapjes en een krat bier en je bent klaar.
Zaal, speciale versiering, photowall, over de top speelgoed voor kinderen, kleding (high fasion) voor kind..
  zondag 6 juni 2021 @ 21:41:15 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_199775884
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juni 2021 16:22 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Nu verstopt ze haar IQ < 80 onder dat bruine haar en denken wij dat ze zelfstandig kan nadenken :P
Als ze blond is net als Barbie dat weet iedereen gelijk dat ze net een hersencel te veel heeft om niet in de keuken te schijten :7
Wat een domme opmerking dit.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 6 juni 2021 @ 22:05:38 #131
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199776333
quote:
Je moet het ze nageven: puur entertainment dit volk. Alleen jammer voor dat arme kind natuurlijk. Die ouders, niet dat het budget voor zijn eerste verjaardag 2k is :P
  zondag 6 juni 2021 @ 23:56:46 #132
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_199777555
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 17:28 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zaal, speciale versiering, photowall, over de top speelgoed voor kinderen, kleding (high fasion) voor kind..
Caterering, goodiebags, taart, champagne, optredende artiesten. Kortom, dat gaat niet voor ¤2.000,00. Ieder ander kan dat natuurlijk zonder enig probleem, sterker nog, voor ¤100,00 lukt een normaal kinderfeestje prima, maar deze mensen kunnen niet normaal doen.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_199778214
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 23:56 schreef doeka het volgende:

[..]

Caterering, goodiebags, taart, champagne, optredende artiesten. Kortom, dat gaat niet voor ¤2.000,00. Ieder ander kan dat natuurlijk zonder enig probleem, sterker nog, voor ¤100,00 lukt een normaal kinderfeestje prima, maar deze mensen kunnen niet normaal doen.
Status is een bitch. Je zal het als beroemd gezin maar gewoontjes houden. De Kardashians van het platte land. :')
pi_199778658
quote:
0s.gif Op zondag 6 juni 2021 23:56 schreef doeka het volgende:

[..]

Dat dus ja. Een kind op die leeftijd is ook blij met een middagje speeltuin met vriendjes en als afsluiting Mac Donalds. Maargoed, da's allemaal te min 8)7

Ik zou zo'n leven doodvermoeiend vinden.
pi_199780298
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat dus ja. Een kind op die leeftijd is ook blij met een middagje speeltuin met vriendjes en als afsluiting Mac Donalds. Maargoed, da's allemaal te min 8)7

Ik zou zo'n leven doodvermoeiend vinden.
Hoeft niet eens. 1 cadeau, 1 muffin, 1 ballon en 1 kaarsje.
De rest van de centjes lekker aan jezelf besteden. 8-)

Maar ja: wie op grote voet leeft, zal in grote schoenen lopen. :P
pi_199784973
Jaimie pakt de draad weer op. Een nietszeggend filmpje op haar story met getuite lipjes en omringd door luxe.
Een gesponsorde post met beroerde grammatica, worden die dingen niet 120 x gecheckt?

Allemaal niks mis mee hoor, luxe en haar eigen centjes verdienen, maar na alle commotie heeft het ook wel iets triests. Vastgeroest in een bepaald leventje en relatie.
  Miss 200.000.000! maandag 7 juni 2021 @ 16:49:16 #137
367000 roos94
pi_199785147
Ik snap nooit die neptieten waar dan kilometers ruimte tussen de twee vormsels zit. Jaimie heeft dat ook.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 00:57:15 #138
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199790601
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dit, en wat ze zich herinneren zijn de knuffels en de aandacht.
pi_199791003
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 16:39 schreef letmehearyouscream het volgende:
Jaimie pakt de draad weer op. Een nietszeggend filmpje op haar story met getuite lipjes en omringd door luxe.
Een gesponsorde post met beroerde grammatica, worden die dingen niet 120 x gecheckt?

Allemaal niks mis mee hoor, luxe en haar eigen centjes verdienen, maar na alle commotie heeft het ook wel iets triests. Vastgeroest in een bepaald leventje en relatie.
Want???Als dat haar manier van geld verdienen is. Als wij ruzie hebben of een partner met wapperende handen zouden hebben dan stoppen we toch ook niet met onze werk. We zijn allemaal vastgeroest in ons leventje. Verandering is voor iedereen lastig.

En dat gezijk ofer hunnie spelling begind me te irriteren.
pi_199791507
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 07:39 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Want???Als dat haar manier van geld verdienen is. Als wij ruzie hebben of een partner met wapperende handen zouden hebben dan stoppen we toch ook niet met onze werk. We zijn allemaal vastgeroest in ons leventje. Verandering is voor iedereen lastig.

En dat gezijk ofer hunnie spelling begind me te irriteren.
Misschien even lezen? Ik vraag me af of die dingen niet tig keer WORDEN gecheckt. Het gaat me niet om HUN spelling, het gaat me erom dat zo'n bedrijf het niet 100 x checkt.

Ik heb het verder nooit over hun spelling :')
pi_199791747
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 11:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wordt dat kind 1? Dacht dat hij ouder was.

Zo'n over de top verjaardag voor een 1 jarige heeft echt niks te maken met de jarige zelf. Het heeft puur te maken met jezelf profileren. Een één jarige maakt heel weinig van zo'n verjaardag mee.
pi_199791782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 09:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wordt dat kind 1? Dacht dat hij ouder was.

Zo'n over de top verjaardag voor een 1 jarige heeft echt niks te maken met de jarige zelf. Het heeft puur te maken met jezelf profileren. Een één jarige maakt heel weinig van zo'n verjaardag mee.
Was een tijdje geleden, komen nu allemaal verhalen naar boven.
pi_199791867
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 09:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Was een tijdje geleden, komen nu allemaal verhalen naar boven.
We zien Lio over wat jaar terug in My Supersweet 16 op MTV :+

Was trouwens best vermakelijk. Tot op het bot verwende pubers die gingen jenken wanneer ze een auto kregen die ze niet aan stond. Of wanneer een één of ander bekende zanger niet kon optreden :D :')
  Miss 200.000.000! dinsdag 8 juni 2021 @ 09:25:33 #144
367000 roos94
pi_199792010
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

We zien Lio over wat jaar terug in My Supersweet 16 op MTV :+

Was trouwens best vermakelijk. Tot op het bot verwende pubers die gingen jenken wanneer ze een auto kregen die ze niet aan stond. Of wanneer een één of ander bekende zanger niet kon optreden :D :')
I wanted a pink Lamborghini, not black! *barst in tranen uit*
pi_199792103
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 09:25 schreef roos94 het volgende:

[..]

Fantastische televisie was dat O+
pi_199792257
Daniëlle van Aalderen, de met pistolen zwaaiende ex van Lange Frans, heeft zich er ook in gemengd. Ik vroeg me al af of Frans zich nog ging roeren maar die is teveel bezig met complotten ontrafelen natuurlijk.

Daniëlle bevestigt dat Jorik vaak de kleine beentjes neemt/nam als er betaald moest worden. Zelfs toen hij anderen uitnodigde om zijn Gouden Plaat voor Drank en drugs te vieren. Daniëlle heeft spijt van haar bezigheden voor Lul en dat ze hem aan een contract bij Top Notch hebben geholpen.
pi_199792903
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 09:25 schreef roos94 het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk. Als je dan toch een Lambo krijgt, zit je toch voor dat smak geld niet op een verkeerde kleur te wachten. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_199795009
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 08:42 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Misschien even lezen? Ik vraag me af of die dingen niet tig keer WORDEN gecheckt. Het gaat me niet om HUN spelling, het gaat me erom dat zo'n bedrijf het niet 100 x checkt.

Ik heb het verder nooit over hun spelling :')
Volgens mij levert het bedrijf vaak de tekst aan en dan copy paste, daarom zie je toch weleens dat ze bijv NAAM laten staan waar bijv een naam ingevuld moet worden
  dinsdag 8 juni 2021 @ 14:01:33 #149
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_199795038
Jaimie is een boksbal voor Lil Kleine die altijd terug komt.
pi_199795485
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 13:58 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Volgens mij levert het bedrijf vaak de tekst aan en dan copy paste, daarom zie je toch weleens dat ze bijv NAAM laten staan waar bijv een naam ingevuld moet worden
Ja klopt, bij Barbie stond een keer "hier tekst invoegen". :')

Ik weet dat de bedrijven bet aanleveren, vandaar mijn verbazing dat zoiets niet tig keer gecontroleerd wordt.
pi_199796214
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 09:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
Daniëlle van Aalderen, de met pistolen zwaaiende ex van Lange Frans, heeft zich er ook in gemengd. Ik vroeg me al af of Frans zich nog ging roeren maar die is teveel bezig met complotten ontrafelen natuurlijk.

Daniëlle bevestigt dat Jorik vaak de kleine beentjes neemt/nam als er betaald moest worden. Zelfs toen hij anderen uitnodigde om zijn Gouden Plaat voor Drank en drugs te vieren. Daniëlle heeft spijt van haar bezigheden voor Lul en dat ze hem aan een contract bij Top Notch hebben geholpen.
:o INTERESSANT!!! :o

:D elke gate wordt gelijk leuker door het noemen van lange frans :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')