En waarom blond haar? Dat zou haar nog lelijker makenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gelukkig niet voor Lil Kleine, want die doet haar nooit pijn![]()
![]()
Die meid heeft echt hulp nodig en blond haar
Teveel gezopen en drugs gebruikt om het te herinnerenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:04 schreef roos94 het volgende:
Ze zei dat het filmpje vijf jaar oud was.
Oplettende kijkers attenteerde haar dat het niet zo oud kon zijn vanwege tattoo op de hand.
Toen schreef ze het is vier jaar oud, het filmpje is uit 2018!
Dit heeft ze inmiddels weer verwijderd aangezien mensen haar vertelden dat 2018 niet vier jaar geleden is.
Nu heeft ze weer een nieuwe story geplaatst waarin ze het aantal jaren tijdsaanduiding maar weglaat. Is iets te moeilijk voor mw Vaes
Nu verstopt ze haar IQ < 80 onder dat bruine haar en denken wij dat ze zelfstandig kan nadenkenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:11 schreef Medusa666 het volgende:
En waarom blond haar? Dat zou haar nog lelijker maken
Ik moest die zin 2 x lezen om met mijn eigen ogen te geloven dat ze de piemel van Lil’ zo noemt.quote:
Dat ding wordt zo wel vaker genoemd.quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moest die zin 2 x lezen om met mijn eigen ogen te geloven dat ze de piemel van Lil’ zo noemt.
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat ding wordt zo wel vaker genoemd.
Ik ken wel de uitdrukking "nog in je vader's koker zitten"quote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Of in je moeders maag:quote:Op zaterdag 5 juni 2021 17:25 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ken wel de uitdrukking "nog in je vader's koker zitten"
Was ze toen niet zwanger?quote:Op zaterdag 5 juni 2021 18:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
2018: 4 jaar geleden https://www.dumpert.nl/item/100001058_436b334e
![]()
![]()
Door wiequote:Op zaterdag 5 juni 2021 16:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier in gooi en vechtstreek gebruiken wij de verwijzing ook en in Amsterdam ook als het goed isquote:
"Alles en iedereen" heeft ze toch al tegen .... kan dit er ook nog wel bij.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:30 schreef Michellee het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom je zon videootje maakt vanuit sarcasme? Het is niet eens grappig? Ik vind haar trouwens ook niet bijster helder klinken op de video
Ik vraag me af wat ze nou doet voor de kost. Een tijdje geleden was ze nog zijn stylist voor zijn optredens, volgens mij ook zo'n gearrangeerd erebnaatjequote:
Ok, daar woon ik tussen ongeveer nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hier in gooi en vechtstreek gebruiken wij de verwijzing ook en in Amsterdam ook als het goed is
Ja, ik snap lil kleine welquote:Op zondag 6 juni 2021 16:41 schreef potjecreme het volgende:
2000 euro budget niet voldoende voor verjaardag voor kind van 1 jaar.
Is ook een walgelijk laag bedrag, voor dat geld heb ik nét de feesthoedjes van Gucci binnenquote:Op zondag 6 juni 2021 16:41 schreef potjecreme het volgende:
2000 euro budget niet voldoende voor verjaardag voor kind van 1 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |