Dat is nu en dat heeft ze zelf geupload na het filmpje waarin ze benoemt dat ze een voorbeeldfunctie heeft?quote:
Pfff een junk en een mongool die het stoer vind om criminelen te pijpen en zijn vrouw te slaan die samen een kind hebben.quote:
Je moet wel gelijk hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hilarisch, dat mensen er intrappen.
Op insta wordt jeugdzorg al getagt onder het filmje. JZ is sowieso wel handig bij dot gezien, maar niet per se door dit geacteerde filmpje
Ik gok zo maar niet dat een echte gebruiker-wat Jaimie wel is overigens- het woord cocaïne zo in de mond nemen..
Ze wil m.i. laten blijken met een overdreven geacteerd filmpje dat ze NIET gebruikt.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke dus de grap is dat ze zegt wat ze daadwerkelijk doet?En daar kan je dan intrappen of zo, makes sense.
![]()
Ze wordt ook NIET mishandeld.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze wil m.i. laten blijken met een overdreven geacteerd filmpje dat ze NIET gebruikt.
Precies, in dat filmpje met Lul grijpt hij haar ook bij wijze van grap naar de keel, om te doen alsof het valse beschuldigingen zijn.quote:
Ja maar volgens mij is het wel algemeen bekend dat ze dit wel doet, ik snap het niet denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze wil m.i. laten blijken met een overdreven geacteerd filmpje dat ze NIET gebruikt.
Is ook zeker algemeen bekend, maar dat ze mishandeld wordt ook. Dus dit filmpje is prima in lijn (quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is het wel algemeen bekend dat ze dit wel doet, ik snap het niet denk ik.
Het filmpje was vijf jaar oud, maar ze heeft haar portie aandacht weer gehad vandaag.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:14 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |