Die is echt een stevige kerel gewordenquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De Ligt kan er echt geen reet van.
Ergens wel jammer dat het niet andersom is (met een vol Hampden park)quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
Engeland - Schotland op wembleygenot heb ik wel zin in.
Nergens niet:quote:
We kunnen niet alles hebben in het leven Caland.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat het niet andersom is (met een vol Hampden park)
spoilersquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nergens niet:
FT
Bosnia and Herzegovina
0 - 0
Montenegro
FT
Norway
1 - 0
Luxembourg
36'
Netherlands
1 - 1
Scotland
36'
Romania
0 - 0
Georgia
21'
England
0 - 0
Austria
22'
Germany
0 - 0
Denmark
16'
France
0 - 0
Wales
Meeste doelpunten per wedstrijd genotquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nergens niet:
FT
Bosnia and Herzegovina
0 - 0
Montenegro
FT
Norway
1 - 0
Luxembourg
36'
Netherlands
1 - 1
Scotland
36'
Romania
0 - 0
Georgia
21'
England
0 - 0
Austria
22'
Germany
0 - 0
Denmark
16'
France
0 - 0
Wales
Maar 1 tegengoal, spelmaker de Roon verzorgt de opbouw, Drank zal tevreden zijn.quote:
Volendam - Argentinië.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Alsof je naar Volendam-VVV zit te kijken.
En dat is prima.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat ze ineens de pannen van het dak gaan spelen als het erom gaat. Klote elftal. Maar ach..we zijn erbij
En dat is primaquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Moeilijk voor te stellen dat ze ineens de pannen van het dak gaan spelen als het erom gaat. Klote elftal. Maar ach..we zijn erbij
Nederland - Hongarije 8-1 genot.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens verwacht iedereen hier ook veel te veel van een oefeninterland net voor een groot toernooi.
Daar trapt wel een Engels clubje in.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:23 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dumfries is de Lichtsteiner van Nederland.
Hij denkt nog hogerop te kunnen ook. Alleen als hij een club in de Alpen vindt.
Oprollen die Schotten godverdommequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens verwacht iedereen hier ook veel te veel van een oefeninterland net voor een groot toernooi.
Romano Denneboom.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Spelletje vergeten Oranje internationals doen?
Ik bied Andwele Slory. Twee interlands in 2007.
Barry van Galen, 1.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Toornstra 2013quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Van Basten met zijn zwakke beta lichaampjequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Van Basten heeft toen het halve land laten meespelen.
Ja, hij kan wel hard rennen en boos kijken. Dan kan je wel bij een degradatiekandidaat mee.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar trapt wel een Engels clubje in.
Romano DenneboomGenot.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Van Basten heeft toen het halve land laten meespelen.
Funfact: Depay staat na deze goal op evenveel interlandgoals als San Marco.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van Basten met zijn zwakke beta lichaampje
Depay is ongeveer net zo groot als god. Voor velen beter bekend als Rene Le Blancquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Funfact: Depay staat na deze goal op evenveel interlandgoals als San Marco.
En Turkijequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja, was even vergeten dat heel Europa mee doet. Wat een ellende.
Ik was ziedend woedend toen hij niet mee wilde doen met het WK 94quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van Basten met zijn zwakke beta lichaampje
Spelen we hetzelfde als Frankrijk dus en die hebben een wereldelftalquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:27 schreef RipCity het volgende:
Het lijkt een beetje op PSV. Geen duidelijk systeem. Vooral hopen op iingeving van 1 iemand, Kansen heel lastig te creeeren en vooral breien en hopen op gelukje.
Ok boomer.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was ziedend woedend toen hij niet mee wilde doen met het WK 94
Zoals Ajax onder de Boer dus.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:27 schreef RipCity het volgende:
Het lijkt een beetje op PSV. Geen duidelijk systeem. Vooral hopen op iingeving van 1 iemand, Kansen heel lastig te creeeren en vooral breien en hopen op gelukje.
Hij kon wel zitten idd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:27 schreef Oriente het volgende:
Matthijs heeft geen seks gehad zo te zien
6-1 (die 8-1 was later tijdens een kwalificatiewedstrijd). En 6-0 tegen Noord-Ierland in 2012.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:24 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nederland - Hongarije 8-1 genot.
(Robben dood was wel wat minder)
Lijkt ook op Feyenoordquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:27 schreef RipCity het volgende:
Peter Wisgerhofquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Micky liep wel mank.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:27 schreef Oriente het volgende:
Matthijs heeft geen seks gehad zo te zien
Die had al 2 jaar niet gespeeld of zo.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was ziedend woedend toen hij niet mee wilde doen met het WK 94
Licht gezouten?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel een boterham met paardenrookvlees
Even ter info
Pics?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Even ter info
Ik pleur er zo even een bittergarnituurtje in.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Even ter info
Broodje Dumfriesquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Even ter info
74 ouwe gekquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef Haags het volgende:
Mooiste toernooi blijft toch wel het WK 1998 hoor.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef Haags het volgende:
En hij liet niets zien op het WK 90 en EK 92quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die had al 2 jaar niet gespeeld of zo.
Jawel, maar ik ben niet de enige die die twee wel eens door elkaar haalt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is die van Frenkie. Matthijs heeft Annekee
Salinero?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:28 schreef Caland het volgende:
Even ter info
Vet zwijnquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pleur er zo even een bittergarnituurtje in.
Was dat drankorgel er weer?quote:
PiAir is destijds een pingel onthouden.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef Haags het volgende:
Toen was er nog geen sprake van Haags.quote:
Mogen er allebei wel lekker aan zitten hoor. Lekker swingen genot @de_boswachterquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben niet de enige die die twee wel eens door elkaar haalt.
Smerig dik varkenquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik pleur er zo even een bittergarnituurtje in.
Hoe kan jij dat weten?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
En hij liet niets zien op het WK 90 en EK 92
Kon er eigenlijk ook gewoon niet zoveel van.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Euro92 was wel een mooie pot tegen de Duitsers. Maar Van Basten bakte er weinig van idd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Bazenlied.quote:
Wij zijn net zo oud rip onsquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Toen was er nog geen sprake van Haags.
Hadden mijn ouders dat idee 12 jaar later ook maar gehad.
Wat werden we genaaid he, godverdommequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
PiAir is destijds een pingel onthouden.
Ik weet nog van elke wedstrijd waar ik die gezien heb. Ik brak die zomer ook mijn pols en heb het halve toernooi oranje gips gehad.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef Haags het volgende:
Dit zijn de verhalen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet nog van elke wedstrijd waar ik die gezien heb. Ik brak die zomer ook mijn pols en heb het halve toernooi oranje gips gehad.
Zidane was episch in de finale dus had niets uitgemaakt. Dan hadden we 4 finales verloren ipv 3.quote:
Toen was ik 2.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat weten?
(hopelijk snapt iemand deze)
Ja niet gek met zoveel creativiteitquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:32 schreef Kriegel het volgende:
Wout staat echt als decoratie op het veld, was er al bang voor.
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taffarel die er normaal geen reet van kan stopte ineens pingelsWat een act
Dat wist iedereen die niet mee deed met de hype.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:32 schreef Kriegel het volgende:
Wout staat echt als decoratie op het veld, was er al bang voor.
Met goede aanvoer heb je wel wat aan hem hoor. Mja, die hebben we niet.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat wist iedereen die niet mee deed met de hype.
2000 was ook een actquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja
En helaas teveel gesleutel aan het gouden elftal wegens schorsingen en blessures
You are my broccoliquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:33 schreef -XOR- het volgende:
Nog nooit iets zo slechts gezien met een oranje vlaggetje erachter en dan reken ik het optreden van Jeangu Macrooy mee.
Ronaldo vergiftigd. Kutfransen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:29 schreef Haags het volgende:
Niet zijn schuld, zo gaat het met elke oldschool spits. Maar je hoopt toch weer stiekem.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat wist iedereen die niet mee deed met de hype.
Zo'n scheiding is niet gratis he. Maar Wes is wel binnen hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:35 schreef TLC het volgende:
Sneijder heeft blijkbaar nog altijd schnabbeltjes nodig om de rekeningen te kunnen betalen ?
Die hebben aan booking.com gevraagd hoe dat kon.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:35 schreef wimderon het volgende:
TOTO heeft flink wat zendtijd ingekocht.
Yolanthe wel een flinke pak creampies gegeven, enorme baas en waarschijnlijk die geile zussen van dr ookquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n scheiding is niet gratis he. Maar Wes is wel binnen hoor.
Materazziquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Karma kreeg hem acht jaar later te pakken.
In de snackbar?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n scheiding is niet gratis he. Maar Wes is wel binnen hoor.
Zie hier het voorbeeldquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ouders die niet weten wat hun kinderen doen.
Yolanthe heb weer alle service en servetten meegenomen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:35 schreef TLC het volgende:
Sneijder heeft blijkbaar nog altijd schnabbeltjes nodig om de rekeningen te kunnen betalen ?
één van die zussen is nu mevrouw Boekhoorn toch?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Yolanthe wel een flinke pak creampies gegeven, enorme baas en waarschijnlijk die geile zussen van dr ook
SneijderGOAT
Karsten Kroon is het met je eens.quote:
Ze kunnen vooral goed rekenen vermoed ik.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van die zussen is nu mevrouw Boekhoorn toch?
Ze vallen zeg maar niet op de vuilnisman.
Grappige is dat Yolanthe en haar hele familie zelf heel rijk zijnquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één van die zussen is nu mevrouw Boekhoorn toch?
Ze vallen zeg maar niet op de vuilnisman.
Ouders die alles weten wat hun kind doetquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ouders die niet weten wat hun kinderen doen.
Ruinerwoldgenot.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ouders die alles weten wat hun kind doet
En ze heeft het servies van de moeder van Jan Smit zelfs gejat. Alles weg!quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grappige is dat Yolanthe en haar hele familie zelf heel rijk zijnZe heeft Wes niet nodig hoor
LIEVE SCHAT IK BEN JE PROOIIIIIIIquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
Wolter Kroes' hele repertoire bestaat alleen uit Viva Hollandia en verder niets.
Hele nacht liggen neuken genotquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
Wolter Kroes' hele repertoire bestaat alleen uit Viva Hollandia en verder niets.
Jan is vreemdgegaan en Wes ook. En dan heb je zon lekker wijf > Yolanthe dusquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
En ze heeft het servies van de moeder van Jan Smit zelfs gejat. Alles weg!
Meh Yolanthequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jan is vreemdgegaan en Wes ook. En dan heb je zon lekker wijf > Yolanthe dus
Ongeloveloos
Als je elke dag biefstuk eet wil je ook wel eens een keer een schnitzeltjequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jan is vreemdgegaan en Wes ook. En dan heb je zon lekker wijf > Yolanthe dus
Ongeloveloos
KNVB had altijd Henk ten Cate moeten verkiezen stelletje mongolen, maarja ons kent ons hequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:40 schreef BB-King het volgende:
Grote vraag is... waarom speel je in hemelsnaam 5-3-2 tegen Schotland?!
Chris krijgt hiervoor betaald.quote:
TROTS ZIJN OP JE LANDquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:42 schreef Karina het volgende:
Ze gaan nu ook echt los met de oranjereclames he.
Dit kan nietquote:
Je hebt wel gelijk, Karim was degene die kon praten, Hakim beeldde dat alleen maar uit.quote:
Samen autoradios stelen genotquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, Karim was degene die kon praten, Hakim beeldde dat alleen maar uit.
Ik vond het juist nog erg meevallen tot nu toe.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:42 schreef Zorro het volgende:
Het is nog niet eens begonnen dat EK.
Gaat dit nog erger worden?
Harry kan echt niet meer.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoorde dus dat Harry Vermeegen ook een EK liedje heeft uitgebracht
1 2 3 4quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoop dat je op een legoblokje stapt.quote:
Lol leeft die nog. Die was alleen leuk met Henk Spaan daarna was hij echt vervelend.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Die is toch al dood?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
Kaolodik.quote:
En, welke spreekt je het meest aan?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
Heb het idee dat al die oranjereclames speciaal zijn gemaakt voor het zwakbegaafde deel van Nederland
Wat blijkbaar 80% is
Dat zijn de mensen die het ZO LEUK vinden dat het dweilorkestje ook in het publieksgeluid zit.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
Heb het idee dat al die oranjereclames speciaal zijn gemaakt voor het zwakbegaafde deel van Nederland
Wat blijkbaar 80% is
Deze van de staatsloterij blijkbaarquote:
Met Jaap Stam was hij ook nog wel leukquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol leeft die nog. Die was alleen leuk met Henk Spaan daarna was hij echt vervelend.
Stukje frummelquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze van de staatsloterij blijkbaar
Maar loterijen zijn per definitie voor zwakbegaafden
Maak me maar wakker als het WK darts weer begint.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:46 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig krijgen we ook nog Olympische Spelen dit jaar
Wel oranje Lego uiteraard.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:44 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een legoblokje stapt.
Oh met dat door een ruit schieten toch? Dat ging ook nog wel idd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Jaap Stam was hij ook nog wel leuk
Kun je daar ook een Notre Dame mee bouwen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wel oranje Lego uiteraard.
[ afbeelding ]
En mensen van de fiets schieten. hahahahhaaquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met dat door een ruit schieten toch? Dat ging ook nog wel idd.
Wat een baas is dat danquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kun je daar ook een Notre Dame mee bouwen?
Marokkanen zeker? HAHAHAHJAquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En mensen van de fiets schieten. hahahahhaa
Lekker plastic in de fik steken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kun je daar ook een Notre Dame mee bouwen?
Oh ja dat was gewoon stom.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En mensen van de fiets schieten. hahahahhaa
De cirkel is rondquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh met dat door een ruit schieten toch? Dat ging ook nog wel idd.
Kan je dit in het haxball-topic bespreken aub?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:coco die mij de schuld geeft van die kutpartij terwijl die er zelf niet eens eentje in kon knallen
Notitie ervan gemaaktquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Opdonderen met die haxball onzin inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |