Inderdaad. Daar nu pas achterkomen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:55 schreef fathank het volgende:
Dat is het enige motief. Geldelijk gewin.
quote:In een kort geding stelde de rechter gisteren Engel in het gelijk.
Dit is nou juist de enige goede aandachtquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:55 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Nog meer aandacht geven aan deze wappie
Niet helemaal waar, in principe heeft de ING geen hol te maken wat betreft wat iemand met zijn rekening doet.quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:05 schreef Mondkapje het volgende:
Doet ING een keer zijn werk, vindt de rechter het niet goed. Zo schiet het niet op.
Stel ik denk dat Engel een heel pientere man is die als enige de waarheid vertelt, en ik wil hem geld doneren om zijn goede werk te kunnen voortzetten. Dat ben ik wel blij als een bank voorkomt dat het geld naar een landgoed in Spanje verdwijnt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niet helemaal waar, in principe heeft de ING geen hol te maken wat betreft wat iemand met zijn rekening doet.
Maar de rechter is tevens ook van mening dat wat “engel” deed, niet bepaald door de beugel kan, maar deelt dan wel weer de mening dat het niet aan ING is om zich op deze manier ermee te bemoeien.
Klopt denk maar aan de Bagwan beweging. Waar ook veel van een soort van wappies in trapten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:54 schreef Hexagon het volgende:
Dat is inderdaad wel het verdienmodel van sekteleiders
Maar dat was niet zo.quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:47 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Stel ik denk dat Engel een heel pientere man is die als enige de waarheid vertelt, en ik wil hem geld doneren om zijn goede werk te kunnen voortzetten. Dat ben ik wel blij als een bank voorkomt dat het geld naar een landgoed in Spanje verdwijnt.
het punt is dat er vreemde transacties geweest zijn. Al had Willempie daar een verklaring voor gegeven aan ING, dan was de rekening niet bevroren geweest. maar Willem heeft nooit gereageerd op ING. hij heeft met opzet de transactie willen verzwijgen. dan snap ik de ING wel dat ze het risico op herhaling hoog inschatten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 11:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Maar dat was niet zo.
Bedenkelijke constructie wat de rechter ook aangeeft, maar het is niet “verdwenen” en weer teruggestort.
Maw hij heeft het gebruikt in een apart soort lening constructie, ik keur het ook af, maar is niet verboden ofzo he.
Maar is het dus niet bepaald netjes.
quote:Het vonnis betreft volgens ING een tijdelijke ordemaatregel voor de duur van vier maanden. Dat betekent dat Viruswaarheid voor de komende vier maanden een bankrekening kan aanhouden bij ING.
Verbaas ik me ook enorm over... banken moeten echt van alles doen om fraude te voorkomen.. Doet de ING het idd een keer is het nog niet goed....quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:05 schreef Mondkapje het volgende:
Doet ING een keer zijn werk, vindt de rechter het niet goed. Zo schiet het niet op.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zou zo graag de reactie zien van viruswappie' donateurs.
Wappies kun je niet overtuigen, wel oplichten.
Ojajoh777 heeft in ieder geval meer doekoe dan komma's en punten.quote:
5G-Vrijstaat.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gaat Willem nog uitleggen wat een stuk grond in Spanje van doen heeft met stichting Viruswaarheid? Ongeacht of het slechts als onderpand is gebruikt en/of allang is terugbetaald.
Is dat wel representatief? Naar mijn idee gaan wappies vrij makkelijk mee in bijv. een verhaal over de onbetrouwbare ING die alles heeft verdraaid en dat dit een heksenjacht tegen Willem is.quote:
geen idee alsof ik research ga doen daaropquote:Op woensdag 2 juni 2021 13:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is dat wel representatief? Naar mijn idee gaan wappies vrij makkelijk mee in bijv. een verhaal over de onbetrouwbare ING die alles heeft verdraaid en dat dit een heksenjacht tegen Willem is.
quote:Peter Blankevoort
SUPER Willem , een rechter die er wat van snapt.
Astrid Lala
Heel goed dat ING is teruggefloten. Jammer van die verdachtmakingen weer, sommige mensen willen t niet begrijpen, ik zeg lamalulluh!
Ik bespeur hier een businessmodel.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:56 schreef boekenplank. het volgende:
Zou ook doneren als ie daardoor permanent naar Spanje oprot
Ik vermoed dat Spanje ook echt niet zit te wachten op deze gestoorde griezel. Het is een heel naar mannetje en ik hoop dat hij zo snel als mogelijk is uit beeld verdwijnt samen met die onfrisse familie en overige kliek van hem.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:56 schreef boekenplank. het volgende:
Zou ook doneren als ie daardoor permanent naar Spanje oprot
Claim je nou dat het AD onzin verkoopt?quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dit is een hoax van de fake news media!
Ik las ergens dat Willempie een rectificatie eist van het Algemeen Dagblad en met een rechtszaak dreigt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Claim je nou dat het AD onzin verkoopt?
Gevaccineerde mensen NIET welkom!quote:Op woensdag 2 juni 2021 23:01 schreef Ericr het volgende:
Lap grond om Willemtown of Angeltown te bouwen natuurlijk
De Kool-aid staat al klaar.
De eerste bouwmaterialen voor een muur eromheen zijn al gespotquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
En als ze het niet doen krijgen ze een boete via de Wwft.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:16 schreef Speekselklier het volgende:
Het eigenlijk belachelijk dat ING zelfstandig mag bepalen om een rekening te blokkeren als ze geen uitleg krijgen over een opname.
Een stichting, bedrijf zou failliet kunnen gaan van zo'n aktie.
Ze zouden er aangifte van moeten doen en de reactie van OM afwachten.
( nee ik ben zeker geen fan van viruswaarheid )
Ja maar dat is dan toch te gek voor woorden.quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
En als ze het niet doen krijgen ze een boete via de Wwft.
En hij had beloofd die centjes alleen te gebruiken voor het bedreigen van huisartsen!!!quote:
En de advocaat betaalt hij zeker met geld van de stichting?quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Willempie een rectificatie eist van het Algemeen Dagblad en met een rechtszaak dreigt.
Als de uitspraak daadwerkelijk is dat de ING fout zat en als hij dat geld daadwerkelijk al had teruggestort dan vind ik de kop van het AD wel wat overdreven.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En de advocaat betaalt hij zeker met geld van de stichting?
Hoezo? De krantenkop klopt. Engel heeft toch echt geld van donateurs gebruikt voor de aanschaf van een stuk Spanje.quote:Op donderdag 3 juni 2021 09:44 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Als de uitspraak daadwerkelijk is dat de ING fout zat en als hij dat geld daadwerkelijk al had teruggestort dan vind ik de kop van het AD wel wat overdreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |