quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Inb4: oei, misschien kan hij dit jaar wel eens voorbij de derde ronde komen! Maar ik weet het niet zeker hoor, want hij ziet er echt zwak uit. En ja, Tsitsipas wel he en ja pff, Nadal zo matig he en nou ja, misschien kan 'ie een game winnen in de volgende ronde, maar denk het toch niet hoor.@GwaiLowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
[..]
Inb4: oei, misschien kan hij dit jaar wel eens voorbij de derde ronde komen! Maar ik weet het niet zeker hoor, want hij ziet er echt zwak uit. En ja, Tsitsipas wel he en ja pff, Nadal zo matig he en nou ja, misschien kan 'ie een game winnen in de volgende ronde, maar denk het toch niet hoor.Niet zover vooruit denken. Eerst dit nog maar eens zien te winnen. Alles punt voor punt bekijken. Eventueel wacht Norrie in de volgende ronde. Die is wel heel taai, maar daar moet Nadal gewoon met 3-1 vanaf kunnen komen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Inb4: oei, misschien kan hij dit jaar wel eens voorbij de derde ronde komen! Maar ik weet het niet zeker hoor, want hij ziet er echt zwak uit. En ja, Tsitsipas wel he en ja pff, Nadal zo matig he en nou ja, misschien kan 'ie een game winnen in de volgende ronde, maar denk het toch niet hoor.Daarbij is het warm hè? En het gravel is bovendien traag! Nee, ik verwacht ook volgende ronde exit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rini dankjewel.
En als Norrie verliest is het brexit.quote:Op donderdag 3 juni 2021 22:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daarbij is het warm hè? En het gravel is bovendien traag! Nee, ik verwacht ook volgende ronde exit!
quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet hij nog wel in een marathonpartij terechtkomen. en hij heeft niet zo'n fysieke manier van spelen. Hij speelt op souplesse. Ik kan me geen wedstrijd herinneren waarin hij het aflegde op conditie.
Oké, kan goed, maar conditie is volgens mij geen zwak punt bij Federer.quote:
Robertquote:Op donderdag 3 juni 2021 21:01 schreef macca728 het volgende:
Nadal en Federer zijn trouwens een GS kwijt volgens de NOS
https://nos.nl/teletekst#649_3
Ymer is de eerste Zweed in tien jaar
die de derde ronde bereikt op Roland
Garros.Hij treedt in de voetsporen van
Robert Söderling,die dat presteerde in
2011.De kampioen van 2009 en 2010 was
in dat jaar kwartfinalist.
Toch nog 1 setje 7-5.quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:26 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal door naar de derde rond: 6-0 7-5 6-2 tegen Gasquet. 102-2 is Nadals balans nu op RG.
Tsonga kon ik altijd wel waarderen. De man die zijn piek uiterst onfortuinlijk in 2011 had gelegd.quote:Op donderdag 3 juni 2021 23:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
heel mooi. Wellicht haat ik Franse tennissers nog wel meer dan de Nederlandse inbreng.
ja rest van de dagquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
waarom onderbroken? Regen in dat kutland?
Een Nederlander?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 13:48 schreef GwaiLow het volgende:
Of speelt Laaksonen altijd zo? Traag en kop naar beneden. 0 emotie of energie.
Tsjook goed ingeschat. Dankjewel mevrouw Pavluchenkova, een goed besluit om haar captain te maken in mn scoritopooltjequote:
Zeg dat. Wat ik geweldig zou vinden, is als de grote drie nog zouden spelen op het moment dat de Next Gen met pensioen gaat.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Moet er toch niet aan denken dat als tijdperken Djoko-Fed en Nadal voorbij zijn dat we dan jarenlang moeten kijken naar kuttenkop A. Zverev.
En vadermepper. Thiem kan ik wel mee leven. Medvedev vind ik ook wel lachen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
Moet er toch niet aan denken dat als tijdperken Djoko-Fed en Nadal voorbij zijn dat we dan jarenlang moeten kijken naar kuttenkop A. Zverev.
holy shitquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:20 schreef wimderon het volgende:
Davidovich Fokina met de onderhandse service op BP tegen, op *6-5 in de vijfde set
Wat een laatste gamequote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:20 schreef wimderon het volgende:
Davidovich Fokina met de onderhandse service op BP tegen, op *6-5 in de vijfde set
Middelkoop staat ondertussen op 1,5 game van de overwinning maar nu is z'n dubbelpartner op z'n snufferd gegaan bij een geslaagde poging om naar de bal te duiken en krijgt ie een medische timeout. Wie zegt er dat dubbel saai is?quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Haase op de baan mensen! Dubbel. Hopelijk loopt het niet te stroef
Dubbelspel is de Nederlandsche vertegenwoordiging goed verlopen. Arevalo heeft zijn tuimeling overleefd, tweede set hebben hij en Middelkoop ook gewonnen. Ook Koolhof en Rojer zijn door met 2-0 straight (wel een tiebreak nodig) en Haase en Jan Lennert Stroef waren al door. Koolhof staat nu weer op de baan met Demi Schuurs in het mixed toernooi, eerste set gewonnen van Dodig en Chanquote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Middelkoop staat ondertussen op 1,5 game van de overwinning maar nu is z'n dubbelpartner op z'n snufferd gegaan bij een geslaagde poging om naar de bal te duiken en krijgt ie een medische timeout. Wie zegt er dat dubbel saai is?
Ja, inderdaad leuk.quote:
Ok, 1sn3rb0t it isquote:Op vrijdag 4 juni 2021 22:22 schreef Sfeermaker het volgende:
Tzatzikipas werd ff ziedend. Wat zou die zeggen? Klere servebot tegenstander?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |