Maar dat komt wel voor iemands eigen rekening vind ik. Stel dat Djokovic een keer een ballenkind een klap geeft met zijn racket en levenslang wordt geschorst, dan heeft hij dat gewoon aan zichzelf te wijten wat mij betreft.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
bv en Connors was geschorst voor RG in zijn topdagen. En had daarna veel concurrentie.
Niet te vergelijken als je een rechtszaak tegen de ATP aanspant.quote:Op donderdag 3 juni 2021 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar dat komt wel voor iemands eigen rekening vind ik. Stel dat Djokovic een keer een ballenkind een klap geeft met zijn racket en levenslang wordt geschorst, dan heeft hij dat gewoon aan zichzelf te wijten wat mij betreft.
O, wist niet dat dat de reden was. Maar ja, je kunt moeilijk fictieve titels gaan toekennen aan iemand die waarschijnlijk van alles zou hebben gewonnen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Niet te vergelijken als je niet voor de goede bond kiest.
Nee tuurlijk niet maar tik er maar 10 GS bij als hij ze allemaal gespeeld zou hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, wist niet dat dat de reden was. Maar ja, je kunt moeilijk fictieve titels gaan toekennen aan iemand die waarschijnlijk van alles zou hebben gewonnen.
Hoe lang mocht hij niet spelen?quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar tik er maar 10 GS bij als hij ze allemaal gespeeld zou hebben.
Wie dan, Federer en Nadal? Maar je hebt toch bijvoorbeeld ook nog Tsitsipas en Medvedev.quote:Daarom kan je niet vergelijken, het veld was ook subjectief sterker met McEnroe, Borg, Lendl en nog een paar gevaarlijke spelers, nu heb je alleen de grote 3 waarvan er 2 eigenlijk niet fit meer zijn.
Die kwam er sowiesoquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
Cilic wint set 2: 2-6 6-2. Er komt dus een derde set.
Die zit.quote:
In welk opzicht? Nadal is nu de enige van de grote 3 die er een singlestitel heeft. Telt wel mee in het staatje van Big Title Kings, dat de ATP bijhoudt. Gelukkig maar dat Nadal er een heeft, want hij heeft nul WTF's en waar bij Federer en Djokovic de WTF's staan, staat bij Nadal zijn OS-medaille.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:33 schreef eentwee het volgende:
De OS kunnen ook nog een interessante draai geven aan de GOAT-discussie. Hoewel dit toernooitje zwaar overgewaardeerd wordt natuurlijk.
Staat wel te servebotten even.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:58 schreef macca728 het volgende:
Federer kan het wel vergeten zo, zoveel breakkansen laten liggen ook.
Ervan uitgaand dat je in elk geval Federer bedoelde, ben je aan het kijken? Hij lijkt me geen problemen met fitheid te hebben. Hij komt eerder over als iemand die dit nog tien jaar kan doen dan als iemand die bijna aan het einde van zijn spreekwoordelijke Latijn is.quote:Op donderdag 3 juni 2021 17:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar tik er maar 10 GS bij als hij ze allemaal gespeeld zou hebben.
Daarom kan je niet vergelijken, het veld was ook subjectief sterker met McEnroe, Borg, Lendl en nog een paar gevaarlijke spelers, nu heb je alleen de grote 3 waarvan er 2 eigenlijk niet fit meer zijn.
Kijken als hij volgende week een marathon partij moet spelen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat je in elk geval Federer bedoelde, ben je aan het kijken? Hij lijkt me geen problemen met fitheid te hebben. Hij komt eerder over als iemand die dit nog tien jaar kan doen dan als iemand die bijna aan het einde van zijn spreekwoordelijke Latijn is.
Wordt inderdaad spannend of Gasquet meer dan 3 games wintquote:Op donderdag 3 juni 2021 19:37 schreef GwaiLow het volgende:
Geen 5-setters vandaag. Helaas, weinig spanning. Al hebben we Nadal - Gasquet natuurlijk nog niet gehad.
Allemaal de schuld van Eurosportquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:40 schreef Szura het volgende:
Ah de GOAT-discussie, die was hier nog nooit gevoerd natuurlijk
Ja, maar dan moet hij nog wel in een marathonpartij terechtkomen. en hij heeft niet zo'n fysieke manier van spelen. Hij speelt op souplesse. Ik kan me geen wedstrijd herinneren waarin hij het aflegde op conditie.quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Kijken als hij volgende week een marathon partij moet spelen.
En vorig jaar weinig gespeeld.
15-0quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:37 schreef GwaiLow het volgende:
Geen 5-setters vandaag. Helaas, weinig spanning. Al hebben we Nadal - Gasquet natuurlijk nog niet gehad.
Is dat niet 16-0? Mja, misschien is dat inclusief de partij van vanavond.quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
15-0En dan bedoel ik niet het eerste punt van de wedstrijd, maar de H2H Nadal-Gasquet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |