quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:56 schreef PKM het volgende:
@:Tink89 sterkteNaast dat ik hoop dat het met je kindje meevalt, hoop ik dat jouw zorgen ook meevallen.
Poffertje komt steeds meer omhoog. Van tijgeren komt ze nou steeds meer naar een echte kruip en soms klimt ze half op schoot en strekt haar benen.Cute! Lekkere wilde haren ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die op de robotstofzuiger zie je nog een traantje van toen die aanstond en twee tellen later zat ze erop.
Resistance is futile.
Zeg je dat Aapie dik isquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ik vond trouwens op de foto met zonnehoed dat hij wel wat aan begint te zetten (helemaal goed natuurlijk, ware het niet dat dit dus niet het geval is).
Colin heeft stevige pootjes maar geen grammetje buikvet en ook geen onderkin. Wel van die bolle babywangetjes en Michelin armpjes.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:56 schreef PKM het volgende:
@:Tink89 sterkteNaast dat ik hoop dat het met je kindje meevalt, hoop ik dat jouw zorgen ook meevallen.
Poffertje komt steeds meer omhoog. Van tijgeren komt ze nou steeds meer naar een echte kruip en soms klimt ze half op schoot en strekt haar benen.Dit is wel echt de kruiphouding jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die op de robotstofzuiger zie je nog een traantje van toen die aanstond en twee tellen later zat ze erop.Aapie "staat" nog niet zo hoog op de armen. Hij heeft vaak zijn armen plat naast zich en doet dan zijn billetjes omhoog
Ach dat traantje, en dan even later weer vrolijk verder
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Accepteert ze het als ze iets anders krijgt dan de rest? Goud dus écht nietquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:07 schreef PKM het volgende:
@:Seven. Ik moest lachen om je verrekening.![]()
Poffertje zal zo'n 7,8 kg wegen nu denk ik en 66 cm ongeveer. Lekker spekkig is ze.![]()
Ze houdt ook echt van eten, een half bakje frambozen werkte ze net in 3 minuten weg. Ik moet er ook echt aan gaan denken om als er gesnackt wordt voor haar ook wat gezonds te doen want ze moet en zal mee eten.
Vandaag merkte ik voor het eerst dat Aapie heel bewust zat te kijken naar wat wij aten en dit ook wilde. Ik had komkommer en tomaat voor hem maar onze pizza zag er lekkerder uit. Dus heeft hij op een korstje zitten knagenquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:18 schreef SQ het volgende:
[..]
Accepteert ze het als ze iets anders krijgt dan de rest? Goud dus écht niet! Vanavond weer roti gegeten
En jaaa, op de knieën! Goed hoor! Deed de mijne vandaag ook voor het eerst, na dagenlang intensief planken. Hij heeft er zulke dikke buikspieren van gekregen dat hij van plat op de rug nu steeds probeert meteen in zit te komen![]()
SPOILER: plaatje van poop niet heul viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:04 schreef kwakz0r het volgende:
Ben niet echt bijgelezen maar zag zorgen bij Tinkhoop dat alles goed komt.
Wb honing/zoet - ook al voelt t missschien beter om geen suiker te geven, honing is ook gewoon suiker, alleen dan suiker waar ook in een drupje botulisme kan zitten. Ik zou het risico echt niet nemen. En anders iets van agavesiroop (al is het allemaal gewoon suiker).
Vandaag met Pep naar mn werk geweest. Ging supergoed! Gedronken, geslapen op mn arm, geknuffeld met gevaccineerde collega’s en geflirt met alle vrouwen
Daarna op weg naar de auto zichzelf en de maxicosi helemaal ondergescheten
Knap staaltje op de hoedenplank verschonen en mbv een fles evian mist sproeispul alles min of meer schoon gekregen. Rip aan de hydrofiel, duizend doekjes en een fleecedeken.
Hij was er zelf wel heel tevreden over
[ afbeelding ]Oh, zo'n fijne verrassing....SPOILER: plaatje van poop niet heul viesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel heel netjes gedaan om dan bij en in de auto te verschonen en schoon te maken!
Geconstateerd door lactatiekundige in het ziekenhuis bij dag 7, gecheckt door kinderarts en kno-arts en gekliefd door de laatste. Alles op dag 7.quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:05 schreef tpopml het volgende:
@:Kwakz0r die zelfingenomen grijns, heerlijk![]()
Mag ik hier nog even een opsom verzoeken over mijn anekdotische theorie over korte tongriempjes?
Bij welke baby's hier is een korte tongriem geconstateerd,door wie is het gesignaleerd en hoe oud was beeb toen?
Ik trap af: bij geboorte gesignaleerd, na 3 dagen vastgesteld door lk en bij drie weken gekliefd door tongriemteam.
Ze hebben het ook lang niet allemaal hoor. Ik heb 3 uit 3 met normale tongriemquote:Op donderdag 10 juni 2021 15:02 schreef monsterd. het volgende:
Goh ik hoor om me heen regelmatig verkortte tongriemen maar bij ons zoontje nooit wat van gemerkt eigenlijk.
Wat is je theorie?quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:05 schreef tpopml het volgende:
@:Kwakz0r die zelfingenomen grijns, heerlijk![]()
Mag ik hier nog even een opsom verzoeken over mijn anekdotische theorie over korte tongriempjes?
Bij welke baby's hier is een korte tongriem geconstateerd,door wie is het gesignaleerd en hoe oud was beeb toen?
Ik trap af: bij geboorte gesignaleerd, na 3 dagen vastgesteld door lk en bij drie weken gekliefd door tongriemteam.
Hij zit ook al stevig joh!quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:40 schreef SQ het volgende:
Haha die pep, kleine viesnek
Ik deel toch nog even een plaatje hoor, kreeg deze via het kdv, kijk m nou toch blij buiten spelen
[ afbeelding ]
Flauwe formulering misschien, maar ik heb het idee dat er nu actiever naar gekeken wordt dan bijvoorbeeld tien jaar geleden maar dat idee is puur op anekdotisch bewijs. In de omgeving van mijn zus en schoonzus (ca 10 jaar geleden van hun eerste bevallen) was er nauwelijks sprake van korte tongriempjes. Dat baseer ik dan op de vijf kinderen die ze hebben en de diverse zwangerschapsgymgroepen waar zij mee omgingen.quote:
“Vroeger” zeiden ze gewoon heel makkelijk dat je “niet genoeg melk” had. En dat was dan pech.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:13 schreef tpopml het volgende:
[..]
Flauwe formulering misschien, maar ik heb het idee dat er nu actiever naar gekeken wordt dan bijvoorbeeld tien jaar geleden maar dat idee is puur op anekdotisch bewijs. In de omgeving van mijn zus en schoonzus (ca 10 jaar geleden van hun eerste bevallen) was er nauwelijks sprake van korte tongriempjes. Dat baseer ik dan op de vijf kinderen die ze hebben en de diverse zwangerschapsgymgroepen waar zij mee omgingen.
Van de vrouwen die ik ken die afgelopen jaar zijn bevallen (iets van 8) zijn er toch wel drie met korte tongriem. Vandaar mijn 'theorie'
Blote billen en zinkolie idd!quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zielie’s heeft heel erg last van luieruitslag. Alles ligt open.Ze poept ook 10 keer per dag, gifgroene poep. Brandt haar huidje gewoon kapot. Zo sneu.. morgen lekker proberen zonder luier door te komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja he!quote:
Eens. Maar dan niet de drie spekjes die prul een keer kreeg van een kindje dat 1 jaar werdquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:33 schreef SQ het volgende:
@:Hilmo; Ik ben altijd voor iets eetbaars. Met inmiddels drie kinderen is het echt onvoorstelbaar wat er wekelijks aan (al dan niet plastic) uitdeelzooi mee naar huis komt. En niks mag weg worden gegooid
Maar hoezo is jouw baby alweer bijna 1
Hadden wij ook. Had ook met een schimmeltje te maken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zielie’s heeft heel erg last van luieruitslag. Alles ligt open.Ze poept ook 10 keer per dag, gifgroene poep. Brandt haar huidje gewoon kapot. Zo sneu.. morgen lekker proberen zonder luier door te komen..
Als ik het heb over een "internal crisis involving poop" weten ze denk ik wel genoeg jaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:50 schreef Aure het volgende:
Haha @:SQheb je dat ook opgegeven als reden?
Oh wauw, dus jij bent nu zenmaster level 10 ineensquote:Op vrijdag 11 juni 2021 09:49 schreef Aure het volgende:
voor alle baby's met billenleed.
Jongens, jullie geloven het niet. De kinderen zitten op de opvang![]()
Nu eerst, na alle ochtendchaos, koffie op het balkon
Ik was gisteravond tot 10 uur bezig om m'n baby in slaap te krijgen maar vervolgens sliep ie tot 5!!!! Dat voelde echt als een cadeautjeen na de voeding gewoon weer verder tukken
Ja, dat doen die fuckers meestal welquote:Op vrijdag 11 juni 2021 10:02 schreef Aure het volgende:
Ja, genietenIk hoop dat dit door zet natuurlijk, maar als hij een beetje op z'n broer lijkt gaat ie nu ie naar de opvang gaat ook meteen duizend keer wakker worden snachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |