Die plof op het eindquote:Op maandag 7 juni 2021 09:34 schreef SQ het volgende:
Omg colinheerlijk ding!
En Zielie, wat ga je snel!
Goud gaat nog niet zó hard, maar hij is wel druk aan z'n abs aan het werken momenteel
quote:Op maandag 7 juni 2021 23:35 schreef NicolasJoy het volgende:
Slaap lekker! (Ook al was dit een goedemorgen...)
[ afbeelding ]
Oh wat een lachebekkiesquote:Op maandag 7 juni 2021 23:35 schreef NicolasJoy het volgende:
Slaap lekker! (Ook al was dit een goedemorgen...)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:55 schreef Aure het volgende:
Zo leuk NJ
Mijn eerste werkdag is thuis met peuter en baby, want Jip heeft verhoging/koorts (het schommelt over de gehele dag) en is verkouden dus niemand mag het huis uit
Thanks, wedden dat als Jip opgeknapt is Otis aan de beurt isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 11:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks, wedden dat als Jip opgeknapt is Otis aan de beurt is![]()
Ze zijn wel liefIk zie je foto nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Je moet wel op de spoiler klikken hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imgur heeft een storing, misschien ligt het daaraan?
Vraagje: Aapie heeft dus koorts en ik las dat je hem niet moet verkoelen zodat hij zelf de warmte kwijt kan raken. Kan een ventilator op hem richten wel?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je moet wel op de spoiler klikken hè?Misschien even bellen met het consultatiebureau of de huisarts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imgur heeft een storing, misschien ligt het daaraan?
Vraagje: Aapie heeft dus koorts en ik las dat je hem niet moet verkoelen zodat hij zelf de warmte kwijt kan raken. Kan een ventilator op hem richten wel?Resistance is futile.
Op mijn werklaptop zie ik imgur ook niet, ff via mobiel doen.quote:
Ik zie dat Imgur het weer doet!quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:37 schreef Aure het volgende:
Imgur heeft een storing inderdaad!
Beterschap MaJo, ik weet het antwoord op je vraag alleen niet. Ik zou hem iig niet te warm aankleden.
Ga je niet wat snel met het afbouwen van de fles? Aapie krijgt nog steeds 5 flessen van 200ml per dag. Maar hij krijgt ook nog niet heel veel binnen qua vaste voeding, veel verder dan wat sabbelen aan groente en fruit komt hij nog niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:56 schreef Seven. het volgende:
Colin is ook niet zichzelf, hij poept heel veel en ook vaak diarree. Ik denk dat dat aan het water ligt, ik heb de indruk dat hij dat er binnen een kwartier uit schijt. Ff kijken naar een alternatief, ik wil ook niet direct heel veel calorieën er bovenop gooien maar hij moet wel voldoende blijven drinken nu hij nog maar 3 flesjes melk per dag krijgt.
Vandaag en gisteren een beetje chagerijnig, verder weinig aan de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Dat was toch ook nog vorige week?quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zo leuk om te zien al die ontwikkelingenVoor mijn gevoel zaten we nog niet zo lang geleden nog in het Z&G topic, waar blijft de tijd
![]()
Ik merk dat wel hoor, de dagen vliegen voorbij!
quote:
Wat een manier om weer te werken...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 09:55 schreef Aure het volgende:
Zo leuk NJ
Mijn eerste werkdag is thuis met peuter en baby, want Jip heeft verhoging/koorts (het schommelt over de gehele dag) en is verkouden dus niemand mag het huis uit
Ik beperk het niet maar ik wil niet nu al beginnen met ranja of zoiets. Maar mogelijk is dat denkbeeld het resultaat van vakkundige indoctrinatiequote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Op mijn werklaptop zie ik imgur ook niet, ff via mobiel doen.
Waarom ben je Colin al op beperkte calorieën aan het zetten als ik vragen mag? Hij oogt niet zorgelijk dik?
3 flessen van 150-200ml is OK met 8,5 maanden, lees ik her en der. En hij eet ook gewoon heel graag. Vandaag toevallig wat minder, dan eet hij niet en dreint hij net zo lang tot er melk komt. Dus dan drinkt hij ook een extra fles.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 13:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie dat Imgur het weer doet!
Ik heb hem nu in een rompertje met korte mouwen en een korte broek. Hij ligt weer op bed, alleen onder een lakentje. Hij voelde al minder warm aan, zal zo na zijn tukkie nog eens tempen.
[..]
Ga je niet wat snel met het afbouwen van de fles? Aapie krijgt nog steeds 5 flessen van 200ml per dag. Maar hij krijgt ook nog niet heel veel binnen qua vaste voeding, veel verder dan wat sabbelen aan groente en fruit komt hij nog niet.
Qua vocht: Aapie blieft geen water. Ik weet dat ze hem op de opvang wel eens slappe thee geven dus ik heb daar gisteren een flesje van gemaakt. Nou dat ging er wel in! Net ook 100ml slappe thee gegeven zodat hij genoeg vocht binnenkrijgt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:07 schreef Tink89 het volgende:
Die foto'sen die eerste werkdag
![]()
Onze 'voor de zekerheid prikken we nog een keer '-leverwaarden zijn niet oke. Morgenvroeg een echo van spruits lever, nog eens bloedprikken en intensief overleg met de kinder-mdl-arts.
En dat bloedprikken en de echo konden niet achter elkaar, dus twee keer op en neer, een half uur enkele reis. En dan ook nog vaccinaties volgende week, nog eens prikken over een week of 4, een heupecho vanwege stuitligging na week 35 en per 1 juli naar de opvang. Ik vind mijn kind - en mezelf - echt even heel, heel sneu. En ik doe geen oog dicht omdat ik me zorgen maak. Zou hij dan toch leverschade hebben?
Je mag je wel meer dan sneu voelen hoor, dit is gewoon heftigquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:07 schreef Tink89 het volgende:
Die foto'sen die eerste werkdag
![]()
Onze 'voor de zekerheid prikken we nog een keer '-leverwaarden zijn niet oke. Morgenvroeg een echo van spruits lever, nog eens bloedprikken en intensief overleg met de kinder-mdl-arts.
En dat bloedprikken en de echo konden niet achter elkaar, dus twee keer op en neer, een half uur enkele reis. En dan ook nog vaccinaties volgende week, nog eens prikken over een week of 4, een heupecho vanwege stuitligging na week 35 en per 1 juli naar de opvang. Ik vind mijn kind - en mezelf - echt even heel, heel sneu. En ik doe geen oog dicht omdat ik me zorgen maak. Zou hij dan toch leverschade hebben?
Ah okquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
3 flessen van 150-200ml is OK met 8,5 maanden, lees ik her en der. En hij eet ook gewoon heel graag. Vandaag toevallig wat minder, dan eet hij niet en dreint hij net zo lang tot er melk komt. Dus dan drinkt hij ook een extra fles.
Hoe was Aapie z'n temperatuur?
Ranja en melk zijn voor een baby van 8 maanden geen goede vergelijking tochquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik beperk het niet maar ik wil niet nu al beginnen met ranja of zoiets. Maar mogelijk is dat denkbeeld het resultaat van vakkundige indoctrinatie. Zou dat zachter landen?
Heb je überhaupt al eens water/thee aangeboden? Dat zijn de meest babyvriendelijke varianten. Je hoeft inderdaad echt niet meteen naar de ranja te grijpenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik beperk het niet maar ik wil niet nu al beginnen met ranja of zoiets. Maar mogelijk is dat denkbeeld het resultaat van vakkundige indoctrinatie. Zou dat zachter landen?
Water ja en dat loopt er echt zo doorheen want binnen 15 minuten poept hij dat uit. Thee nog niet, straks even tuitbeker kopen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je überhaupt al eens water/thee aangeboden? Dat zijn de meest babyvriendelijke varianten. Je hoeft inderdaad echt niet meteen naar de ranja te grijpen
Ik heb wel een aanrader! Hier wordt echt als een tierelier uit de Munchkin gedronken, zowel water als thee. Ik heb er geen aandelen in hoor, maar zo'n open beker (wel anti-lek) schijnt beter te zijn voor de mondmotoriek dan een tuitbekerquote:Op woensdag 9 juni 2021 08:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Water ja en dat loopt er echt zo doorheen want binnen 15 minuten poept hij dat uit. Thee nog niet, straks even tuitbeker kopen.
Hmmm dan zal dat met thee misschien ook gebeuren. Ik geef dit trouwens in zijn fles omdat hij de tuitbeker nog niet snapt maar misschien moet ik dat ook weer eens proberen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Water ja en dat loopt er echt zo doorheen want binnen 15 minuten poept hij dat uit. Thee nog niet, straks even tuitbeker kopen.
Je weet dat honing afgeraden wordt onder 1 jaar omdat babies hier erg ziek van kunnen worden?quote:Op woensdag 9 juni 2021 08:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
TinkIk duim ook mee!
Hier geven we alleen water naast melk. Gaat de ene keer er beter in dan de andere keer. Om het vocht wat aan te vullen (want flessen drinkt hij ook niet meer leeg), geef ik hem vaak zelfgemaakte waterijsjes (500 gram aarbei en, bakje frambozen en een drupje honing blenderen) en yoghurt na het eten. Allebei een dikke hit
Hij snapt de munchkin nog niet, helaas. Maar wel fijne bekers. En mondmotoriek.. volgens mij is munchkin het meest te vergelijken met een normale beker of glas.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:28 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ik heb wel een aanrader! Hier wordt echt als een tierelier uit de Munchkin gedronken, zowel water als thee. Ik heb er geen aandelen in hoor, maar zo'n open beker (wel anti-lek) schijnt beter te zijn voor de mondmotoriek dan een tuitbeker
Ja, dat weet ik. Maar het is zo weinig verdeeld over de ijsjes dat ik me niet zo druk maak eerlijk gezegd. Het maakt het wel even net ietsje zoeter.quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm dan zal dat met thee misschien ook gebeuren. Ik geef dit trouwens in zijn fles omdat hij de tuitbeker nog niet snapt maar misschien moet ik dat ook weer eens proberen.
[..]
Je weet dat honing afgeraden wordt onder 1 jaar omdat babies hier erg ziek van kunnen worden?
Verder klinkt het wel lekker
Gewoon doordouwenquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij snapt de munchkin nog niet, helaas. Maar wel fijne bekers. En mondmotoriek.. volgens mij is munchkin het meest te vergelijken met een normale beker of glas.
Dan kun je beter suiker pakken. Zit ook gewoon in de aardbeien hoor, dus zo erg is dat nietquote:Op woensdag 9 juni 2021 09:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar het is zo weinig verdeeld over de ijsjes dat ik me niet zo druk maak eerlijk gezegd. Het maakt het wel even net ietsje zoeter.
Dat scheelt toch wel een ons toch?quote:Op woensdag 9 juni 2021 12:25 schreef Seven. het volgende:
Ik stond met Colin op de weegschaal. 11,1kg. En direct na het wegen, piste hij me helemaal onder
.
[ afbeelding ]
M'n rekensom klopte niet, de herweging van m'n man komt op 9,5kgquote:Op woensdag 9 juni 2021 12:32 schreef tpopml het volgende:
[..]
Dat scheelt toch wel een ons toch?
Hier gelijke cijfers, al moeten we weer eens wegen! Hoe lang is Colin?
Ik ook!quote:Op woensdag 9 juni 2021 13:47 schreef MaJo het volgende:
@:Seven ik schrok al een beetje van de eerste waar die lijn recht naar boven gaat
Aapie blijft op de 7,5 kilo hangen, al 6 weken. Hij groeit wel want dat zie ik aan zijn kleren. Ik gok dat hij nu 72cm is. Lange dunne lat dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die op de robotstofzuiger zie je nog een traantje van toen die aanstond en twee tellen later zat ze erop.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |